Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 16/5/2013, 19:25

najlepiej zrobic tak że pompa jest w najwyzszym punkcie. bywa że wtedy sama potrafi sie odpowietrzyć. powiedzmy że masz zalany układ i pompa jest w najwyzszym punkcie ( czasami koło plastrona jest wąz zagięty wyzej niz pompa i tam sie zbiera powietrze ) wtedy dolewasz płynu, na regulacji nieco luzujesz, jak masz mocno podkręcone ( tak żeby tłoczek sie cofał do konca ) i klasycznie odpowietrzasz od dołu. czasami mozna puknąc lekko czyms w pompe przewody itp. czasem widać ze same pęcherzyki powietrza idą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez dawidsx » 18/5/2013, 09:34

Zacisnął mi się tylni hamulec i nie moge założyć koła.
Najlepiej spuścić płyn czy jak zeby się rozeszło?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23


Postprzez kris514 » 18/5/2013, 12:20

można ściskiem stolarskim wcisnąć tłoczek (nie trzeba spuszczać oleju), albo dużym śrubokrętem płaskim między klocki i przekręcić go trochę
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Street4Fun » 18/5/2013, 13:21

Generalnie aby cofnąć tłok, musi być ujście dla płynu, od drugiej strony odkręć tylko wlew, a cofając tłoczek, płyn się podniesie, bądź uleje kilka gram, inaczej nie cofniesz tłoka, to logiczne.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Scyzor1989 » 18/5/2013, 17:20

jak myslicie, kiedy spadna ceny full crossow? :(
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez henio12323 » 18/5/2013, 20:52

czasami trzeba cofnąc. sporo pomp ma też taki nadmiar, wcięcie w pokrywce sciskane gumką jest jest za duze cisnienie to potrafi trysnąc.


scyzor - ceny crossówek i tak są niskie. wiec nie rozumiem na co tu czekać :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Scyzor1989 » 19/5/2013, 09:01

niskie ?! na allegro rocznik ok 1997 stoi mniej wiecej 4500 a tak ok 2003 r. ok 6000. mowie o 125. rok temu motorek taki ok 2003 r mozna bylo wyrwac za max 5 kola ;/
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez Damianooo1998 » 19/5/2013, 19:59

Może to dlatego że ten typ motocykli musi być bardzo dokładnie wykonany i strasznie wytrzymały?
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez dawidsx » 19/5/2013, 20:05

Mam taki dziwny problem z SX 125.
Motor pali od kopa zimny czy ciepły ale raz na jakiś czas nie odpala z kopnika na zimnym tylko z pycha nie wiem dlaczego..
Co może być przyczyną?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez papek23 » 20/5/2013, 13:14

kiedy wymieniałeś świece ? jak dawno to możesz wymienić i zerknij jeszcze na filtr pow
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez henio12323 » 20/5/2013, 20:06

swieca, filtr powietrza, gaźnik, i membranki - tu wszystko musi byc na tip top żeby moto idealnie odpalał i pracował.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez dawidsx » 20/5/2013, 22:01

W sumie fakt, to jest jak jeżdżę któryś dzień na nieumytym filtrze. Niby nie jest mocno brudny tylko małe pyłki ale jutro zmienie na drugi :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Street4Fun » 22/5/2013, 21:27

Orientuje się ktoś może, jak wygląda sprawa z przełożeniem podzespołów, czyli osadzenie niemalże całej Hondy Cr125 na aluminiową ramę ?
Widział ktoś już może takie operacje ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 22/5/2013, 22:05

nie rozumiem o co chodzi ? przeciez cr jest AF. chyba że starszy silnik do nowszej AF ramy... ale czy sie opłaca - wątpie. stare silniki beda dorżnięte itp, a kosztują tyle samo co nowsze praktycznie... jedyny sens ma jak to czasami mozna spotkać starsze CR 500 na AF, które nawet w oryginale są rzadkie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 23/5/2013, 13:58

Stary uchwyt sprzęgła mi sie zniszczyl wiec zamowielm nowy po zalozeniu linka mi nie dochodzi do konca jak ja podciagnac (regulacja na uchwycie strasznie ciezko chodzi a nie chce robic nic na sile ) foto : http://pokazywarka.pl/xopy3j/
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Nagaroth » 23/5/2013, 14:55

Też tak mam, bo mam jakieś niby sportowe uchwyty, to dałem tam podkładkę i ją zacisnąłem, a reszte na lince wyregulowałem.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez wawzon » 23/5/2013, 17:09

Też mam sportowy ale dalem rade srubokret wsadzalem w ta waska szczeline i podwazalem troche czasu zajelo ale udalo mi sie ja naciagnac :)
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez odiro » 23/5/2013, 18:04

Witam, mam kolejny wyciek z okolicy magneta, zaczeło mi lekko wyciekać przez uszczelkę, odkręciłem pokrywe i ujrzałem ciemne praktycznie czarne tylko magneto (iskrownik nie jest czarny) magneto obklejone taką gęstą klejącą się papką jak smoła jakaś, trochę pachnie benzyną i pytanko czy to wyciek z simeringa? czy co to kurde jest ? jakaś rurka odprowadzająca ? ściągacza niestety nie mam

moto kmx 125 00r
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez henio12323 » 23/5/2013, 20:16

pewnie tak. to 2T wiec nie powinno byc tam oleju. a olej moze byc z simmeringa, czasami jak jest nieszczelnosc z zebatki zdawczej - jak jest np pękniecie itp. czasami jreszcze w tych okolicach idzie wałek od sprzęgła i potrafi tamtędy pluć. weź benzyne ekstrakcyjną przemyj i przedmuchaj wszystko. zobacz w jakim stanie uszczelniacz i czy ewentualnie nie ma innego miejsca. bez sciągacza też niewiele zrobisz, bo warto by sciągnąc zapłon i nawet profilaktycznie wymienic uszczelniacz za kilka zł.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez odiro » 23/5/2013, 21:15

Przy zębtace zdawczej jest ok w tamtym tygodniu wymieniłem simer, a przy magnecie aby wymienić simering trzeba rozpoławiać silnik ;/ czeba się umówić z mechanikiem..
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê