Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez sylwek199888 » 15/8/2013, 20:55

Wie ktoś może jaka powinna być kompresja w husce wr 125 ?
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice


Postprzez kris514 » 15/8/2013, 21:19

w crossie ok 10-12atm jak poniżej 8 trzeba by tłoka zmienić (chociaż jest to nie miarodajne) najlepiej ściagnąć cylek i dać do pomiarów
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez wawzon » 16/8/2013, 06:17

a jak wymienie same lozyska bez tych http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3410169347 sworzni to luzu nie bedzie ?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kris514 » 16/8/2013, 07:11

sworznie to jezna z bierzni lozyska i one sie tez zuxywaja
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez odiro » 16/8/2013, 09:18

Witam, na wiosnę planuję zmianę moto na coś większego po kmx 125, moto ma być mało awaryjne (nie pracuję..) , podoba mi się suzuki drz 400 E, jest mocniejsze od wersji S o te 10 KM i jest lżejszy, co ile w tym moto wymienia się tłok, korba, olej, rozrząd itp. mało informacji jest o tym ;/ Jakie proponujecie jeszcze motorki? Kwota do wydania ok 8500 tys.
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez papek23 » 16/8/2013, 09:31

jak dbasz o oleje itp to myśle ze nawet na 1 tłoku z 3 lata można śmigać nie licząc małych usterek ale to też zależy ilesie jezdzi itp jeszcze jest xr 400
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy Sącz

Postprzez wawzon » 16/8/2013, 11:29

http://www.ebay.com/itm/2006-Kawasaki-K ... 61&vxp=mtr podejedzie do 2008r ? zestawy naprawcze niby te same co w latach jakbyscie mogli to szybka odp bo zalezy na czasie
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 16/8/2013, 19:44

wawzon - jeżeli sworznie nie są wybite, wytarte itp mozna wsadzic i nie bedzie luzu. ja nie zmieniałem u siebie.

Odiro - koledze robie DRZ 400 w wersji Y czyli w sumie najbardziej sportowa bo fabrycznie bez homologacji, ale silnik ten sam co w wersji E. latał nią koleś po torze, z kumplem czesto na zmiane, wiec katowana non stop czasami :D spoooro wyjeździł po 3 sezonach, nie dokręcił obejmy, zassało mu piachu, i niefortunnie zablokował mu sie dekompresator. wiec silnik poszedł na serwis, po sciągnieciu cylka, wszystko w super stanie jak na przebieg. nawet był dylemat czy nie zakładać z powrotem wszystkiego. ostatecznie tłok bedzie szedł do wymiany, tak dla pewnosci, zawory jeszcze ok, ale minimalnie sie pocą, wiec od biedy mozna było by je dotrzec, ew jak by była potrzeba podfrezować. ale też moto ma słuzyc dłuugo wiec bedą zmieniane. wiec moim zdaniem wyniki są bardzo ciekawe :D moto w sumie niewiele słabsze od wyczynówek. jedyna wada DRZ to waga, no ale dla amatora po kmx i tak bedzie spory progres.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MathewPL » 16/8/2013, 20:12

Witam chce zamontować paski led kolor niebieski ale nie wiem jak to podłączyć do elektryki żeby działało... wiem że - idzie na mase a + i wyłącznik/włącznik do elektryki ale nie wiem jak to ogarnąć może ktoś pomoże?:D Nie posiadam akumulatora tylko ładowanie z silnika.

I ile kosztują takie paski led potrzebuje z 30cm:D
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez henio12323 » 16/8/2013, 20:24

1) nie rób wiochy... ale juz jak chcesz
2) cena - allegro.pl ceny są rózne

to banalnie proste wpięcie, wpinasz sie pod to co chcesz, zależnie kiedy ma się swiecić, najłatwiej będzie podpiąc się pod np światła postojowe, bierzesz dopinasz sie do plusa i minusa od zaróweczki przedniej albo tylnej, oba przewody proweadzisz do tych LEDów, po drodze obcinasz jeden przewód i dokładasz włącznik, przy postojówce też warto plus przeciąc i wsadzić do kupienia w kazdym sklepie elektrocznicznym i samochodowym, dodatkowy bezpiecznik. gdyby cos ci nie wyszło, i sie zwarło np do ramy, to lepiej zeby sie spalił bezpiecznik w wiadomym miejscu niz cos innego. ogólnie to 5 minut roboty. podpiąc sie tez można w miejscu gdzie powinien byc akumulator, albo zaraz za regulatorem napięcia... ale za duzo tłumaczenia, wiec jak sam nie potrafisz dojśćto zrób tak jak napisałem wyzej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MathewPL » 16/8/2013, 20:30

Nie chodzi mi o robienie wiochy tylko wkurzają mnie ludzie którym przeszkadza to że po kumpla przyjadę czy coś i chce tablice tak oświetlić że nikt nie zobaczy nr rejestracyjnych.. ogółem chodzi o godziny 19 itp wtedy juz nie jest tak jasno i światło powinno zakryc numery ale zobaczymy czy zadziała:) Będe tylko włączał wtedy gdy ktoś się bd sapał bo potem policja problemy ma.
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez lukas90MX » 17/8/2013, 11:26

Jakie ciśnienie może wytrzymać dętka? Chce nabić mksymalnie, żeby mi oponę wypchało, a szkoda dętki żeby przesadzić ;)
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez Effendi » 17/8/2013, 11:40

To zależy jaka to jest dętka, jaka wielkość, firma, poszukaj na dętce, tam może jest coś napisane..
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez kris514 » 17/8/2013, 17:26

bardziej szukaj na oponie ciśnienia max ale myślę że 4-5 ATM powinna spokojnie wytrzymać (mowa o oponie cross czy enduro)

Więc wiem że nie ten dział ale zasada działania ta sama a tam nikt nie odpowiada
pacjent: skuter 4t
choroba: nie wkręca się
wykluczone przyczyny: gaźnik, filtr, świeca, cewka, moduł, stator, źle ustawiony rozrząd.
Kompresję na ciepłym silniku zmierzyłem 11,5 ATM
po zdjęciu cylindra widać że brał olej?
Obrazek (otwórz link)

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)

Obrazek (otwórz link)

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
zawór wydechowy.

Pytanie co jest przyczyną takiej pracy?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 17/8/2013, 18:14

ja jak czasami mam problem z własnie wypchnięciem 4 atmosferki ładuje i nigdy nic nie strzeliło :D nawet z łatkami wytrzymuje.

kris - chinczyk to sama w sobie jest odpowiedź... rózne cyrki mogą byc. dla przykładu, kiedys robiłem skuterka który w sumie dobrze odpalał ale był przegląd i patrze a tu membranka (to był 2T ) nie dolegała, no to poobracałem żeby jeszcze lepiej dolegało, i tak nie było perfekcyjnie. ale moto przestał palić :D nawet na pych nic nie łapał ( tak wiem że sie nie da na pych, ale ja potrafie ;P ) powyginałem króciec znowu zeby odstawały 1 mm, i odpalał z dotyku. po prostu tam siedzi inna technologia :D ja bym kombinował coś z dolotem jak sie nie wkręca.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 17/8/2013, 19:10

Wydaj mi się że znalazłem przyczynę
Obrazek (otwórz link)

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)

wałek u góry sprawny łożysko się tukło

wałek na dole wyjęty z motoru i wygląda mi na to że się przekręcił względem zębatki (elektrody wsadzone by ustawić wałki prosto)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Bueno » 20/8/2013, 09:41

Witajcie, mam problem: chciałem zdjąć tylne koło w yz125 więc odkrecilem nakretke i próbowałem wybić oś, ale choćby nie wiem co nie chce sie wybić. Zna ktos rozwiazanie mojego problemu?
Grizzly700 & yz125 & aerox
Avatar użytkownika
Bueno
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23

Postprzez kris514 » 20/8/2013, 11:28

rusza sie cos czy calkiem stoii? wiekszy mlotek to jedno z najlepszych rozwiazan mozesz jeszcze wytrzec wystajacy element oski i przesmarowac czyms np. wd-40
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Bueno » 20/8/2013, 12:12

Całkiem stoi, próbowałem juz tak jak mówisz z wd-40, ale nic to nie dało.
Grizzly700 & yz125 & aerox
Avatar użytkownika
Bueno
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23

Postprzez Street4Fun » 20/8/2013, 12:24

Łańcuch rozpięty, kołem musisz rozruszać, jakiś pręt/deseczka od strony bitej i duży młotek, ruszy się kiedyś.
Chyba, że masz jakieś zabezpieczenia, jakieś patenty i ci blokuje, ale generalnie ośka nie zawsze tak lekko wychodzi, trzeba bić.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości




na gr
cron