Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
nie wkręca sie na wysokie obroty, dzwoni w dyfuzorze ( jets róznica ale amator od tak o nie usłyszy, trzeba by zrobic porównanie np ) czasem cięzej pali. w wyczynowych 2T nawet zuzyty tłok, robi takie cisnienie że moto chodzi prawie jak trzeba. ale najłatwiej zdiagnozować co kolwiek sciągając wydech
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Nigdzie nie moge znaleźć dokładnych informacji.
Co muszę zrobić żeby sx 125 miał homologacje?
I ile te światła i reszta by kosztowały razem z homologacją i zarejestrowaniem?
chce to zrobić tylko dlatego ze kawalek musze dojechać do miejsca gdzie jezdze ale zaraz ktoś się przyczepia.
Co muszę zrobić żeby sx 125 miał homologacje?
I ile te światła i reszta by kosztowały razem z homologacją i zarejestrowaniem?
chce to zrobić tylko dlatego ze kawalek musze dojechać do miejsca gdzie jezdze ale zaraz ktoś się przyczepia.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
jest to zupełnie nieopłacalne
całej procedury nie znam, ale wiem że tania nie jest i nałazić się trzeba.
po 2 musisz wymienic sporo elementów w moto żeby spełniła wymogi homologacyjne, ( wymiana zapłonu, zakup lamp, zmiana wydechu, opon itp ) są to koszta które sa bezsensowne, crossówke wozi sie na przyczepce na tor... jak chcesz ganiac w enduro - kup ktma EXC 125. bedzie duzo lepiej sie sprawował w terenie i to na legalu
taniej też było by kupic ramę z papierami od ktma EXC, i "przełożyć" do bebechów od SXa. to legalny zabieg, ale do przeglądu i tak bedziesz potrzebował lamp które bez zmienionego zapłonu nie bedą swieciły, no i musisz wyciszyć wydech.
całej procedury nie znam, ale wiem że tania nie jest i nałazić się trzeba.
po 2 musisz wymienic sporo elementów w moto żeby spełniła wymogi homologacyjne, ( wymiana zapłonu, zakup lamp, zmiana wydechu, opon itp ) są to koszta które sa bezsensowne, crossówke wozi sie na przyczepce na tor... jak chcesz ganiac w enduro - kup ktma EXC 125. bedzie duzo lepiej sie sprawował w terenie i to na legalu
taniej też było by kupic ramę z papierami od ktma EXC, i "przełożyć" do bebechów od SXa. to legalny zabieg, ale do przeglądu i tak bedziesz potrzebował lamp które bez zmienionego zapłonu nie bedą swieciły, no i musisz wyciszyć wydech.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
No to faktycznie bez sensu.
A co może być przyczyną że na zimnym silniku musze troche sie nakopać żeby odpalił?
To przez to że bez ssania czy może coś się kończy?
A co może być przyczyną że na zimnym silniku musze troche sie nakopać żeby odpalił?
To przez to że bez ssania czy może coś się kończy?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
No jak bez ssania to raczej ciężko odpalić, ale twój sx nie miał fabrycznie ssania czy go odłączyłeś?
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
To znaczy miałem z nim problem bo nie działało ale dzisiaj pogrzebałem i jak się okazało to przez to
Odpalił od kopa ze ssaniem a bałem się że to tłok sie skończył
Odpalił od kopa ze ssaniem a bałem się że to tłok sie skończył
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
Witam, mam pytanko czy mogę nalać olej od husqvarny piły^^ do mieszanki, nic się nie stanie ? gdyż mój syntetyk się skończył i nie mogę dostać takiego u mnie, a chce się śmigać wiadomo
taki olej http://allegro.pl/husqvarna-lsolej-do-m ... 04845.html
taki olej http://allegro.pl/husqvarna-lsolej-do-m ... 04845.html
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
-
odiro - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38
poczytaj co pisze na opakowaniu i porównaj z tym co zaleca producent
wypoadało by napisać co to za moto, co innego wlejesz do skuterka, co innego do wyczynówki. jak widze że masz kmxa, tam to mozna spoko takie coś zalac. znajomy jeździł tylko np na stihlowskim oleju i było ok przez cały sezon, potem moto sprzedał. aczkolwiek tak czy siak to i to kosztuje i ja bym wolał kupic dedykowany do moto jakis olej
wypoadało by napisać co to za moto, co innego wlejesz do skuterka, co innego do wyczynówki. jak widze że masz kmxa, tam to mozna spoko takie coś zalac. znajomy jeździł tylko np na stihlowskim oleju i było ok przez cały sezon, potem moto sprzedał. aczkolwiek tak czy siak to i to kosztuje i ja bym wolał kupic dedykowany do moto jakis olej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Silniki w motorówkach, pracują w wyższych temperaturach, na wyższych obrotach, i są bardziej wysilone niż te nawet w crossach, więc muszą mieć lepsze smarowanie. A taki olej stihl to syntetyk i to całkiem drogi. więc czemu miał by być zły co barek??
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Ja na podobnych olejach zajechałem korbowód.. Przez to, że do stacji paliw mam rzut beretem ode mnie dlatego zdarzało się że na prędkości kupowałem takie oleje "full-syntetyk" do pił i łożysko igiełkowe korbowodu praktycznie przestało istnieć. Z tego co wiem to takie oleje chronią piły do 12 tys obrotów, przy czym piła bardzo zwalnia obroty zaczynając pracę w drewnie. Dlatego kupiłem od razu 5l Motul 800 w hurtowej cenie, wyszło jakieś 50zł za litr. Do jakiegoś soft enduro to się może nada ale full cross nie pojeździ na tym długo
KTM SX 125 2003
Yamaha YZ 250 2004
Yamaha YZ 250 2004
- DzidekSX
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 28/9/2012, 14:22
- Lokalizacja: Kraków
to ze padlo lozysko nie musialo byc przez olej. jakby ci sie wszystko z tlokiem itp zatarli to co innego. kumpel rm 250 katowal po lasach na tym i bylo w sumie ok.
ak jak bd luz mozna go skasowac dokreceniem. ale w końcu nie bedzie co dokrecac i wymiana. ale lepuej dokrecic niz tak jezdzic
ak jak bd luz mozna go skasowac dokreceniem. ale w końcu nie bedzie co dokrecac i wymiana. ale lepuej dokrecic niz tak jezdzic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Pany ćwiartke mi trzeba w 4t bo 450 to już będzie za duża przesiadka. Zastanawiam się nad
HUSQVARNA TE 250
GAS GAS EC 250F
YAMAHA WR 250F
KTM EXC250 F
Nie znam sie i dlatego poslucham was. Wczesniej była kawa kx 85 i głównie normalna jazda bez toru. Stawialbym głównie na małą awaryjność sprzęta w względnym tego słowa znaczeniu. Będe kupywał nowe moto.
HUSQVARNA TE 250
GAS GAS EC 250F
YAMAHA WR 250F
KTM EXC250 F
Nie znam sie i dlatego poslucham was. Wczesniej była kawa kx 85 i głównie normalna jazda bez toru. Stawialbym głównie na małą awaryjność sprzęta w względnym tego słowa znaczeniu. Będe kupywał nowe moto.
Yamaha Xt 125 ~~> Kawasaki Kx 85 ~~> no właśnie co
- 3ndurek
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 25/4/2013, 13:37
- Lokalizacja: Okolice Kielc
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości