Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
najlepiej zrobic tak że pompa jest w najwyzszym punkcie. bywa że wtedy sama potrafi sie odpowietrzyć. powiedzmy że masz zalany układ i pompa jest w najwyzszym punkcie ( czasami koło plastrona jest wąz zagięty wyzej niz pompa i tam sie zbiera powietrze ) wtedy dolewasz płynu, na regulacji nieco luzujesz, jak masz mocno podkręcone ( tak żeby tłoczek sie cofał do konca ) i klasycznie odpowietrzasz od dołu. czasami mozna puknąc lekko czyms w pompe przewody itp. czasem widać ze same pęcherzyki powietrza idą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
można ściskiem stolarskim wcisnąć tłoczek (nie trzeba spuszczać oleju), albo dużym śrubokrętem płaskim między klocki i przekręcić go trochę
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Generalnie aby cofnąć tłok, musi być ujście dla płynu, od drugiej strony odkręć tylko wlew, a cofając tłoczek, płyn się podniesie, bądź uleje kilka gram, inaczej nie cofniesz tłoka, to logiczne.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
czasami trzeba cofnąc. sporo pomp ma też taki nadmiar, wcięcie w pokrywce sciskane gumką jest jest za duze cisnienie to potrafi trysnąc.
scyzor - ceny crossówek i tak są niskie. wiec nie rozumiem na co tu czekać
scyzor - ceny crossówek i tak są niskie. wiec nie rozumiem na co tu czekać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
niskie ?! na allegro rocznik ok 1997 stoi mniej wiecej 4500 a tak ok 2003 r. ok 6000. mowie o 125. rok temu motorek taki ok 2003 r mozna bylo wyrwac za max 5 kola ;/
aktualnie bez motoru
- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
Może to dlatego że ten typ motocykli musi być bardzo dokładnie wykonany i strasznie wytrzymały?
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Mam taki dziwny problem z SX 125.
Motor pali od kopa zimny czy ciepły ale raz na jakiś czas nie odpala z kopnika na zimnym tylko z pycha nie wiem dlaczego..
Co może być przyczyną?
Motor pali od kopa zimny czy ciepły ale raz na jakiś czas nie odpala z kopnika na zimnym tylko z pycha nie wiem dlaczego..
Co może być przyczyną?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
swieca, filtr powietrza, gaźnik, i membranki - tu wszystko musi byc na tip top żeby moto idealnie odpalał i pracował.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Orientuje się ktoś może, jak wygląda sprawa z przełożeniem podzespołów, czyli osadzenie niemalże całej Hondy Cr125 na aluminiową ramę ?
Widział ktoś już może takie operacje ?
Widział ktoś już może takie operacje ?
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
nie rozumiem o co chodzi ? przeciez cr jest AF. chyba że starszy silnik do nowszej AF ramy... ale czy sie opłaca - wątpie. stare silniki beda dorżnięte itp, a kosztują tyle samo co nowsze praktycznie... jedyny sens ma jak to czasami mozna spotkać starsze CR 500 na AF, które nawet w oryginale są rzadkie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Stary uchwyt sprzęgła mi sie zniszczyl wiec zamowielm nowy po zalozeniu linka mi nie dochodzi do konca jak ja podciagnac (regulacja na uchwycie strasznie ciezko chodzi a nie chce robic nic na sile ) foto : http://pokazywarka.pl/xopy3j/
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
Witam, mam kolejny wyciek z okolicy magneta, zaczeło mi lekko wyciekać przez uszczelkę, odkręciłem pokrywe i ujrzałem ciemne praktycznie czarne tylko magneto (iskrownik nie jest czarny) magneto obklejone taką gęstą klejącą się papką jak smoła jakaś, trochę pachnie benzyną i pytanko czy to wyciek z simeringa? czy co to kurde jest ? jakaś rurka odprowadzająca ? ściągacza niestety nie mam
moto kmx 125 00r
moto kmx 125 00r
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
-
odiro - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38
pewnie tak. to 2T wiec nie powinno byc tam oleju. a olej moze byc z simmeringa, czasami jak jest nieszczelnosc z zebatki zdawczej - jak jest np pękniecie itp. czasami jreszcze w tych okolicach idzie wałek od sprzęgła i potrafi tamtędy pluć. weź benzyne ekstrakcyjną przemyj i przedmuchaj wszystko. zobacz w jakim stanie uszczelniacz i czy ewentualnie nie ma innego miejsca. bez sciągacza też niewiele zrobisz, bo warto by sciągnąc zapłon i nawet profilaktycznie wymienic uszczelniacz za kilka zł.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości