Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Miałem podobny problem ostatnio w swojej kawie jak biłem 5 kg młotkiem wziałem 15kg uderzyłem 3 razy dość mocno i bez problemu wyszla
najlepiej podłożyć jakieś drewno żeby nie zniszczyć ośki.
Tam nic ci nie może blokować

Tam nic ci nie może blokować
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
W końcu po całym dniu meczarni wybiłem tą ośkę... Moto z 2006 roku, a w kole znalazłem orginalna łożyska;)))) a rozkrecane to było chyba tylko raz, tak jak mi mówił poprzedni właściciel w 2007 bo zmieniał na nowa opone.
Grizzly700 & yz125 & aerox
-
Bueno - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23
nie da się. zabezpiecza się przed malowaniem odpowiednio przygotowując i gruntując powierzchnie i stosując odpowiedni lakier. ale o tym juz powinien powiedziec ci lakiernik. po malowaniu to jedyne zabezpieczenie to nie jeżdzenie w terenie ;P albo bawic sie w oklejanie foliami ale to bez sensu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zależy. lakiernik może ci pomalować zwykła farbą jakims akrylem to sie nic nie bedzie trzymało. tu nie chodzi o błoto. tylko o rysy i spękania. po 1) pod spodem masz podkład i kolor własciwego plastiku jak sie wywalisz i porysujesz to widać brzydkie rysy innego koloru to jest spora wada, 2) nie pomalujesz tak plastików żeby farba nie spękała, albo nawet nie odpadała. one nie są aż tak elastyczne, przynajmniej ja sie z takimi nie spotkałem. słyszałem że najlepsze jak juz to są farby stosowane do malowania częsci plastikowych aut czyli zderzaków. z jakimis elasycznymi dodatkami. ale kumpel miał tak w sprzęcie, to od wybracji gdzieniegdzie mu zaczeło pekać. a po jednej glebie juz było widać spękania dobrze. wiec takie moto potem słabo wygląda. dlatego najlepsze sa plastiki barwione w masie, czyli rysując masz pod spodem ten sam kolor.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Spotkałem się raz ze spreyem, który jest specjalnie do gumowych elementów nadwozia samochodu np. stare spoilery w Hondach. Koloru był on czarnego i nie jestem pewien, czy na rynek wychodzą inne, ale on miał specjalne zastosowanie, aby w przypadku "ugniecenia" nic się z nim nie działo, namiarów dać ci na niego nie dam, bo po prostu jedynie go kojarzę, ale wiem, że takie coś jest i sprawdza się nienagannie.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
wiem że są w spreju powłoki bardzo elastyczne, wręcz guma ale w postaci lakieru tego nie widziałem. ( tylko jako jakaś ochrona przed konkretnymi czynnikami )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
mogą byc brudne tłoczki i nie odbijają. albo np ktoś wsadzał nowe klocki nie odkręcając pokrywki od góry i sie cisnienie utworzyło. zacznij od wyczyszczenia zacisku, wymyj go, zdejmij klocki, wysuń troche tłoczki i przesmaruj je, najlepiej specjalnym smarem do tłoczków kosztuje z 5 zł w kazdym motoryzacyjnym.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
witam, czy ten olej sie nada do yz 250 2T, podobno leja oleje 4suwowe. z góry dzięki.
http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/mm4t101 ... 4t+4l.html
http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/mm4t101 ... 4t+4l.html
- piegus159
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 20/8/2013, 22:10
wypadało by napisać do czego ? do smarowania łancucha, do lag, do silnika czy do mieszanki z paliwem...
nadaje się do silnika, czyli skrzyni biegów
nadaje się do silnika, czyli skrzyni biegów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dziś mając zamiar nasmarować łańcuch moim oczom ukazał się nad wyraz dziwny widok, na tylnej zębatce zerwało mi połowę zębów,no więc , jaki zestaw, łańcuch+zębatki polecacie, , chodzi mi o przełożenie zębatek( jazda w terenie, nie zależy mi na prędkości) i też firmę, no i niech to nie kosztuje nie wiadomo ile, łańcuch ma być do KTM exc 450 2003r.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
- Effendi
- Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
- Lokalizacja: Białystok
to i to półsyntetyk, ochrona podobna.
effendi - wszystko zależy od tego jak gdzie jeździsz i ogólnie od ciebie to zalezy. np kumpel lata 13/50 i mnie namówił, a wczesniej miałem 13/48 i troche załuje, bo wg mnie lepiej latało mi sie osobiscie na dłuzszych przełożeniach, on ma te same moto i jemu sie lata lepiej na krótszych bo wszystko zalezy od tego co lubisz i jak jeździsz. wiec polecenie przez kogoś może okazać się nie do konca dobrym rozwiązaniem. sam pomysl czego chcesz, czy jest dobrze jak było, czy może chcesz agresywniej czy spokojniej
co do zebatek moim zdaniem do takich sprzetów nie ma co oszczędzać, ale też nie ma co ładować ironmanów od razu do amatorki. na tył supersprox ze stalową koronką oczywiscie, cena 200 zł za tej klasy zebatke to bardzo dobra cena. pancerna jest, do tego łancuch tylko i wyłącznie z uszczelnieniem. ja mam DID VX2 super sie sprawdza od początku sezonu 2X go naciałem przy czym raz minimalnie. Xringowy wiec nie ma duzych oporów, a przy tym nieźle zatrzymuje smar w srodku. i też duzo nie kosztuje jak chcesz to na PW moge dac ci stronke z tanimi łancuchami vx2. do tego zębatka przód, i tutaj ja pooszedłem w taką opcje żeby kupic tanio za 20-25 zł zebatke, ja dorwałem akurat oryginalną, w serwisie ktma bo zgubili opakowanie i bez zadnych opakowan itp. narazie te pół sezonu ostrego ganiania i nie widac bardzo sladów, generalnie chodzi mi o to żeby kupic tanio i jak tylko zacznie sie zuzywać widocznie to wymienic. albo kupic jakąs super wytrzymałą supersproxa, ironmana itp za około stówke i mieć też pancerną. ja kasy nie miałem to wybrałem tą pierwszą opcje z częstą wymianą. i napęd konkretny i wiele zniesie.
effendi - wszystko zależy od tego jak gdzie jeździsz i ogólnie od ciebie to zalezy. np kumpel lata 13/50 i mnie namówił, a wczesniej miałem 13/48 i troche załuje, bo wg mnie lepiej latało mi sie osobiscie na dłuzszych przełożeniach, on ma te same moto i jemu sie lata lepiej na krótszych bo wszystko zalezy od tego co lubisz i jak jeździsz. wiec polecenie przez kogoś może okazać się nie do konca dobrym rozwiązaniem. sam pomysl czego chcesz, czy jest dobrze jak było, czy może chcesz agresywniej czy spokojniej
co do zebatek moim zdaniem do takich sprzetów nie ma co oszczędzać, ale też nie ma co ładować ironmanów od razu do amatorki. na tył supersprox ze stalową koronką oczywiscie, cena 200 zł za tej klasy zebatke to bardzo dobra cena. pancerna jest, do tego łancuch tylko i wyłącznie z uszczelnieniem. ja mam DID VX2 super sie sprawdza od początku sezonu 2X go naciałem przy czym raz minimalnie. Xringowy wiec nie ma duzych oporów, a przy tym nieźle zatrzymuje smar w srodku. i też duzo nie kosztuje jak chcesz to na PW moge dac ci stronke z tanimi łancuchami vx2. do tego zębatka przód, i tutaj ja pooszedłem w taką opcje żeby kupic tanio za 20-25 zł zebatke, ja dorwałem akurat oryginalną, w serwisie ktma bo zgubili opakowanie i bez zadnych opakowan itp. narazie te pół sezonu ostrego ganiania i nie widac bardzo sladów, generalnie chodzi mi o to żeby kupic tanio i jak tylko zacznie sie zuzywać widocznie to wymienic. albo kupic jakąs super wytrzymałą supersproxa, ironmana itp za około stówke i mieć też pancerną. ja kasy nie miałem to wybrałem tą pierwszą opcje z częstą wymianą. i napęd konkretny i wiele zniesie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dzięki Heniek za odp. Ja też właśnie miałem cały napęd oryginalny, no ale nic wieczne nie jest ;p. Przednią zębatkę kupię za 40 zł, zębatkę dużą tak jak pisałeś supersproxa, a co do łańcucha, to możesz mi podesłać na pw tą stronę ;>.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
- Effendi
- Świeżak
- Posty: 248
- Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
- Lokalizacja: Białystok
Witam chce to kupić i czy normalnie moge wywiercić 2 otwory na tablice i bd wszystko oke?
I czy nic się nie stanie jak ona będzie ledowa?
http://img01.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3503130121
I czy nic się nie stanie jak ona będzie ledowa?
http://img01.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3503130121
- MathewPL
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
- Lokalizacja: Brzeg
tak spoko mozna wiercic. moze byc nawet xenon. aby odpowiednią barwą i jasnoscią swieciła, i miała białe podswietlenie tablicy. to tak jest legalnie. i oczywiscie o ile ma homologacje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości