Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
Witam chciałbym poznać opinie posiadaczy i nie tylko KTM-a exc 200 2004r. A czy częsći od 125 lub 250 pasują do tak owej 200 czy nie?
Dziękuje
- Uśmiech na Mordzie
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 3/1/2014, 18:26
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
zalezy jakie, 200tka to był troche nietyp i chyba tłok jest inny, a korbowód chyba pasował od 250tki. musiał bys sobie w katalogi wejść i popatrzec co i jak
ogólnie to rama itp wszystko wymiennie 125-525 jedynie detale tłok, korba mogą sie róznic
no a co do samego motocykla, jest super, na taki trudniejszy teren, las ale raczej nie długie proste. sprzęt ma dosyc niski v max, przez co troche się katuje bo przelotowo 70 km h jechac to juz tak dosyc sporo dla tego motocykla ;D ale do technicznych zabaw swietny, lekki poręczny. duzo pali jak to 2T ale jest niezawodny o ile zadbany
ogólnie to rama itp wszystko wymiennie 125-525 jedynie detale tłok, korba mogą sie róznic
no a co do samego motocykla, jest super, na taki trudniejszy teren, las ale raczej nie długie proste. sprzęt ma dosyc niski v max, przez co troche się katuje bo przelotowo 70 km h jechac to juz tak dosyc sporo dla tego motocykla ;D ale do technicznych zabaw swietny, lekki poręczny. duzo pali jak to 2T ale jest niezawodny o ile zadbany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Siemka mam 14 lat wzrostu nie wiem ile dokładnie tak 160-165cm. Chcę kupić jakieś crossa 100% w teren tzn. błoto lasy górki itd . Wcześniej myślałem nad yamaha dt 125 ,ale tak sobię teraz myślę ,że wolałbym zainwestować w coś lepszego tzn. yz 250. Wcześniej jeździłem pocketem crossem x2,quadem 110,motorynka po tunie mechanicznym ,ale cud to nie był i teraz piaggio sfera 50 full sport i quad zongshen 110 pół automat. Nie piszcie mi ,że się zabije bo jak mam zginąć to TYLKO na motorze. Motorami jeżdzę odkąd skończyłem 6 lat i to kocham.
P.S 4T nie chcęęęę bo nic przy 4t nie umiem ,ale na 2t naprawdę się trochę znam.
P.S 4T nie chcęęęę bo nic przy 4t nie umiem ,ale na 2t naprawdę się trochę znam.
- MaciejOffroad
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 23/6/2014, 07:50
- Lokalizacja: Skarszewy
hahahahha yz 250 ? w tym wieku i z tym wzrostem ten motocykl zabije cie w 10 sekund. hahah jak chce zginąc to tylko na motorze, chłopie wróć do gimnazjum i pożyj jeszcze troche weź sie opanuj
po 1 full cross nie nadaje siÄ™ do lasu,
po 2 taka DT w zupełnosci tobie wystarczy. opanuj ją w 50% i potem pogadamy o czyms mocniejszym.
chyba że masz z 10 tysiecy to sie poleci cos ciekawszego.
po 1 full cross nie nadaje siÄ™ do lasu,
po 2 taka DT w zupełnosci tobie wystarczy. opanuj ją w 50% i potem pogadamy o czyms mocniejszym.
chyba że masz z 10 tysiecy to sie poleci cos ciekawszego.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Tak wiem wzrost mam bardzo mały ,a cross będzie kupiony w zimę i będę jeździł dopiero jak będę miał te 175cm+. Na wakację mam robotę i sprzedam piaggio to 5tyś będę miał i z YZ 250 to może trochę przesadziłem. Jak często trzeba robić remont w DT/YZ 125 przy jeżdzeniu 2-4h dziennie.
Co sądzicie o kawasaki kmx 125 ? Na niektórych aukcjach piszą ,że ma 43km. To raczej naciągane ,czy są faktycznie tak mocne.
Co sądzicie o kawasaki kmx 125 ? Na niektórych aukcjach piszą ,że ma 43km. To raczej naciągane ,czy są faktycznie tak mocne.
- MaciejOffroad
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 23/6/2014, 07:50
- Lokalizacja: Skarszewy
2-4h dziennie ? Myślę, że remont raz na dwa miesiące w yz będzie ok Stary, jeśli chcesz tyle jeździć, to kup dt W dt remont co jakieś 15-20tys km, w yz 40mth. Eksploatacja i remonty w dt są tanie, w przeciwieństwie do yz (patrz ceny na allegro). Po skuterze taka yz Cię zmiecie
Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
Tak chce jeździć tyle ,a w weekendy nawet więcej bo to najlepsze zajęcie ,a napewno lepsze niż granie w lola czy inna gówniana grę cały dzień.
- MaciejOffroad
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 23/6/2014, 07:50
- Lokalizacja: Skarszewy
Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
Witam. Planuje sobie kupić crossa w 2T. Cena do 4 tyś sprawny i przygotowany. Pojemność chyba 250ccm. Jeździłem wcześniej 125 w 4T i trochę taki mół. Zastanawiam się nad Suzuki RM 250 oraz Kawasaki KX o tej samej pojemności. Jeżdżę głównie po lesie. Ale gdy będzie juz czym to i wypadów na tor nie wykluczam. Czy dobrze wybrałem? Czym się różnią te modele i jak jest z kosztem utrzymania oraz faktyczne spalanie licząc w godzinach lub km? Oczywiście o mechanice silników mam pojęcie także za mechanika ew. płacić nie będę.
- marek1s
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/6/2014, 18:39
Co sÄ…dzicie o kawasaki kx ? Czy faktycznie ma te 43km jak tutaj typek pisze i jak w nim z remontami ? http://olx.pl/oferta/cross-kawasaki-kx- ... 8;promoted
- MaciejOffroad
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 23/6/2014, 07:50
- Lokalizacja: Skarszewy
To jest to samo, co yz, cr, rm itp. Po co pytasz się nas o poradę, jak i tak myślisz swoje ? To nie jest chinol i nic nie jest tanie. Remont robi się co 40mth (było chyba jakieś przeliczenie, 10mth to 7 zbiorników). Te motocykle dużo palą. Jazda fullem po lesie to udręka, często brakuje dołu, twarde zawieszenie itp. Remont, tłok 350zł, szlif do 100zł, korba 350-430zł (średnio co dwa tłoki), jak już korba to już wszelkie łożyska w silniku, uszczelniacze itp Biorąc po uwagę , że będziesz robił je często, to może braknąć Ci kasy. Jesteś z Skarszew, chce Ci się przejechać pół Polski po motocykl ? Lepiej będziesz, jak poszukać tej dt. Fulle w 2t, to specyficzne motocykle, które dają frajdę z jazdy, ale bez doświadczenia (na chinolu nie można dużo się nauczyć) nie brałbym takiej maszyny. CO jazdę trzeba coś przy nich zrobić, a to klamka, filtr wyprać i nasączyć, coś się urwało, odleciało. Zastanów się i nie porywaj się z motyką na słońce
Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
marek1s - zapomnij o 250 w 2T to za mocne sprzrty dla amatora, 125 w 4T to rzeczywiscie muł, ale wystarczy kupic 125 w 2T i masz kilka razy więcej mocy. pozatym jeżeli chcesz jeździc po lesie to kiepski pomysł z crossówkami, szybko je tam zarżniesz. ale z tym budżetem fajnego enduro nie znajdziesz. pomysl na początek nad czyms typu yamaha dt, kawasaki kmx, ktm lc2, są to soft enduro, spokojniejsze sprzety ale duuuuzo tansze w zakupie i eksploatacji.
jak koniecznie chcesz crossówke to licz sie ze sporymi wydatkami i na paliwo i na częsci, 1500 zł rocznie to minimum w same częsci, a nie ździw sie pojedynczego remontu na 2X więcej $$
maciejoffroad - moto jak moto, remonty jak w kazdej wyczynowej crossówce wiec mozesz sobie docyztac w necie. czy ma 43 konie po 1 to trzeba isc z tym na hamownie, po 2 to wyczynówka, przez kilka wyjazdów gdy sie zbliza remont z 43 moze zostac duzo mniej. 43 to moze szczytowo, gdzieś na hamowni na perfekcyjnym silniku. a potem jak jest na prawde to nawet nie ma co sobie tym głowy zawracac bo nikt tego nie liczy. pozatym nie tylko moc ma znaczenie.
jak koniecznie chcesz crossówke to licz sie ze sporymi wydatkami i na paliwo i na częsci, 1500 zł rocznie to minimum w same częsci, a nie ździw sie pojedynczego remontu na 2X więcej $$
maciejoffroad - moto jak moto, remonty jak w kazdej wyczynowej crossówce wiec mozesz sobie docyztac w necie. czy ma 43 konie po 1 to trzeba isc z tym na hamownie, po 2 to wyczynówka, przez kilka wyjazdów gdy sie zbliza remont z 43 moze zostac duzo mniej. 43 to moze szczytowo, gdzieś na hamowni na perfekcyjnym silniku. a potem jak jest na prawde to nawet nie ma co sobie tym głowy zawracac bo nikt tego nie liczy. pozatym nie tylko moc ma znaczenie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ale klx to ciezka kobyła, ty chciałes czasem na tor wjechac, tym mozan wjechac zeby przeorać coś a nie pojeździc ;P na szutry jeszcze jak cie moge, ale cięzszy teren czy podjazdy to męczarnia dla kierowcy. kmx duzo lepszy nie patrz na moc bardziej na stosunek mocy do masy,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
to sie zdecyduj doi co pojemnosci..... 4T od 125tek czyli od motocykli mających po 10 koni, albo 250 w 2T które mają 60 koni.... rozbierzność za duza
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Sylwek i Henio dziękuję za rady ;] Chyba wezmę dt lub kmx 125 ,a 250 2t to jak opanuje DT czyli pewnie ze 3 lata chociaż nie wiadomo ;] Oglądałem dużo filmików i dt chyba nawet daje radę w terenie i jak spalanie wynosi 10-15l w lesie zależnie od stylu jazdy a w mieście średnio 6l to mi to pasuje ;] Dt posiada ok 25-30 km ? Bo ostatnio mi typek {nie na forum} napisał ,że jego moto to dt 125 46km to nie wiedziałem czy się śmiać czy dziwić.
Jak z elastykÄ… silnika w DT 125 i KMX ?
Jak z elastykÄ… silnika w DT 125 i KMX ?
- MaciejOffroad
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 23/6/2014, 07:50
- Lokalizacja: Skarszewy
Witam, otoz planuje sobie kupic "mini crossa" i sobie nim poszalec troszke, mieszkam w duzym miescie wiec tylko weekendowo czasami bralbym motor gdzies do lasu badz na duzy parking i sobie nim tam szalal, nie jestem jakims hardkorowym typem co chcialby chinczykiem skakac z 5m czy cos Tylko jazda, moze stunt ale zadnych skokow. Znalazlem cos takiego co mnie konkretnie zainteresowalo:
http://pitbikemrf.pl/index.php/virtuema ... 0hq-detail
Dodam ze teraz w lipcu beda mieli wersje z 160cc i dokladajac takie kola:
http://pitbikemrf.pl/index.php/modele/o ... rmoto-menu
Mozna tez miec duzo frajdy z jazdy na asfalcie. Co uwazacie o tym crossie?
http://pitbikemrf.pl/index.php/virtuema ... 0hq-detail
Dodam ze teraz w lipcu beda mieli wersje z 160cc i dokladajac takie kola:
http://pitbikemrf.pl/index.php/modele/o ... rmoto-menu
Mozna tez miec duzo frajdy z jazdy na asfalcie. Co uwazacie o tym crossie?
- Tomek95
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 26/3/2012, 13:26
MaciejOffroad, myślę że po dt możesz kupić sobie jakiegoś harda w 2t 125, a później 250 w 2t. Po dt hard czy tam full też Cię zaskoczy
Honda Cr 125 | https://www.facebook.com/Polskietorymot ... 8453028154
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości