Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez kzq » 10/3/2013, 14:15

Pokrywę sprzęgła złożyłem na starej uszczelce i okazało się że w jednym miejscu jest uszkodzona, dlatego olej uciekał. Trudno, jedno doświadczenie więcej.

Warto kupić taki zestaw uszczelek:
http://allegro.pl/uszczelki-uszczelka-k ... 06637.html ??
Bo z tego co widzę na allegro nie ma droższych zestawów.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań


Postprzez Bostorn » 10/3/2013, 14:34

to jest chinczyk, ale w 2t obojetne jaki zesaw zastosujesz, czy to bd OMP, chinczyk, Wossner, Athena czy inny, patrz na cenę, moj były sx trawił te uszczelki, ale po pewnym czasie zaczęła od karteru przeciekac, nie wiem czym było to spowodowane,

aktualnie moja cr lata na OMP i takie polecam, nie są drogie, nie są złe, są w sam raz


czekaj czekaj, twoje exc to 4t? jeżeli 4t to uszczelki muszą byc wyższej jakości, albo wossner, athena, OEM, OMP za słabe są, chinczyk odpada już na starcie, zresztą porozmawiaj z Heniem, on dokladnie powie co i jak z tymi uszczelkami
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez wawzon » 10/3/2013, 15:39

Miałem taki tani zestaw i nie polecam uszczelka papierowa pod głowicą nie zdaje egzaminu musisz miec oryginalna twarda nie jak wtym zestawie z reszta nie wiem jak jest ale ja tego bym nie bral
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 10/3/2013, 16:23

kompletnie te uszczelki nie zdają egzaminu,. jezeli robisz generalke mozna sie pokusic tanszym kosztem o atheny podobno są niezłe - choc sam nie testowałem i gwarancji nie daje :P ja uzywam tylko i wyłącznie oryginałek na cylinder, głowice, kartery i pokrywe sprzęgła, oraz alternatora. - dlaczego ? bo to najlepsza jakość, fakt troche to kosztuje, sprzęgła 70 zł, alternatora 15-20. pod cylinder nie pamietam a pod głowice koło stówki, mierzy kartery tez koło 100 zł ale masz pewne uszczelki, pewne pod 2 względami - raz że jak odpowiednio skrecone nie ma prawa nic cieknąć. po 2 masz pewność wymiaru. jak sie kombinuje np miedzy kartery potem mogą wychodzic dziwne luzy na wale. to samo pod cylidner głowice itp. widziałem zamieniki które były sporo niższe niz oryginał np. dlatego moim zdaniem nie warto tu oszczędzać. jak chcesz to moge ci zamówic w serwisie i podesłać to dodatkowo jakas znizka wpadnie bo akutalnie robie grubsze zakupy i serwis, a serwis KTMa mam kilka set metrów od domu ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez dawidsx » 10/3/2013, 20:11

Mam pytanie
Czym i jak ustawić sprzęgło magura?
tzn. wciskam sprzeglo na biegu (silnik zgaszony) ale nie rusze motoru nadal.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez kris514 » 10/3/2013, 20:18

Na nieodpalonym silniku ciezko jest aby sprzeglo wysprzeglalo. Jesli wysprzegla na odpalonym to nie ma co kombinowac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kzq » 10/3/2013, 20:23

Chodzi mi głównie o uszczelkę pod pokrywę sprzęgła, dzisiaj rozebrałem to mi się całą uszczelka porwała, to pomyślałem że kupię odrazu zestaw na cały silnik. Tymczasowo złożyłem pokrywę sprzęgła na tą uszczelkę z silikonem (czerwonym :D), niby trzyma, ale to już kaszaniarstwo...


@dawidsx
Powodów może być kilka, możesz mieć zapowietrzone sprzęgło, alewtedy i na ciepłym by "ciągnęło".
Możesz mieć skrzynie zalaną olejem który "klei" sprzęgło, szczególnie jest to widoczne na zimnym silniku.
Bądź też możesz mieć namieszane w samym sprzęgle, przekładki/tarcze sprzęgła, wtedy by ogólnie sprzęgło kiepsko działało.
Regulację sprzęgła masz przy klamce.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez henio12323 » 10/3/2013, 20:37

dawid - są w sumie 2 rodzaje ustawienia. 1 to regulacja klamki własciwie, ale to też ma się do jakosci wysprzęglania - masz pokrętło przy klamce.. druga kwestia to grubość uszczelek przy wysprzęgliku.

kzq - co do uszczelki to włąsnie pod sprzegło w zasadzie tylko oryginał. dlatego że uszczelka musi być wysokiej jakości bo masz kanalik olejowy. jak by np sie rozszczelniło i nie trzymało cisnienia to masz kiche ;P druga sprawa to taka że oryginalna uszczelka jest pokryta jakby klejem. jak sie nową skręci na czystą powierzchnie nie ma prawa ciec.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez papek23 » 11/3/2013, 18:45

mam pytanie bo cos mi oleju kradnie;/ ok 100 ml na jakies 300-400 km do według was dużo ?? dodam że nie kopci
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez Bostorn » 11/3/2013, 18:58

jak by kradło to by było widac, czy po dodaniu gazu czy to na odcinie

to dużo, zdrowa maszyna nie powinna ani grama oleju wpierniczac
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez papek23 » 11/3/2013, 20:17

no własnie nic nie kopci pali od strzała na mocy tez nie stracił ale jeszcze zobaczymy jak chwile posmigam :)
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez henio12323 » 11/3/2013, 20:45

mi tez nie kopcił :D a oleju ssał ile chciał :D dawno robiony był remont serducha ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kzq » 11/3/2013, 21:56

Sprawdź czy ci się nigdzie nie poci, to taka podstawowa sprawa a często pomijana, można się nieraz zdziwić, szukasz przyczyny gdzieś głębiej a olej sobie powolutku gdzieś tam kapie po kropelce. Sprawdź uszczelniacze, uszczelki itd. Można sobie np. karton pod moto zostawić i szukać czy plam nie ma.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez papek23 » 12/3/2013, 09:23

ok :) henio12323 nie mam poj kiedy był robiony ;/ bo kupiłem go ok 2 lat temu i niedawno był wymieniany cały rozrząd a co do tłoka nie zaglądaliśmy ;/ a mam pytanie co trzeba wymienic przy takim remoncie i jakie bedą ceny ok bo wyatarczy wymienić tłoka szlif uszczelki regeneracja wału albo cały wał i co jeszcze trzeba by było wymienić ??
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez henio12323 » 12/3/2013, 15:37

zalezy jak chcesz to zrobic. jak chcesz porządnie no to generalka silnika. tanio nie jest. nowa korba, wszystkie łozyska uszczelki i uszczelniacze. nowy tłok, i cylinder do szlifu o ile to żeliwo ale nie wiem czy tam nicasil przypadkiem nie jest fabrycznie. co do kosztów - nie wiem, bo nie znam cen podzespołów. poszukaj w necie ile kosztuje korba, tłok łozyska itp itd. szlif ewentualny to jakies 50 zł, a jak nicasil i zdrowy to tylko honowanie. przebicie korby koło 100 zł. robocizna zalezy od serwisu ew zalezy cyz sam robisz czy nie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 12/3/2013, 18:58

Tak tylko jeśli korba też do wymiany ta "AMBA" :D, bo w klx 250/300 są nie rozłączne wały z korbą, a wał cały tylko orginalny kosztuje gdzieś 2k.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 12/3/2013, 21:38

rzeczywiscie cos o tym słyszałem :D warto sie zagłębić, bo znajac zycie gdzies w PL jest spec który mimo wszystko przerabia te wały albo cos :P a jak taki koszt, to moze warto wymienic wszystkie łozyska a korby nie ruszać o ile nie wykazuje zadnych negatywnych luzów itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez papek23 » 13/3/2013, 17:09

akurat do łożysk to miał bym jeszcze dobry dostep w dobrych cenach bo kolegi wujek pracuje w sklepie z łożyskami to mysle ze były by w dobrych cenach :D no chyba że są jakieś nietypowe to będzie gorzej ;/
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez raper105 » 14/3/2013, 16:10

Mam pytanie, ile mocy ma yamaha wr 400, jakie jest jej spalanie, i czy jest w niej możliwość regulacji zawieszenia ( obniżenie)
raper105
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/2/2012, 17:05

Postprzez Marcin1324 » 14/3/2013, 16:56

Mocy ma 45 km, spalanie tak średnio 5-9 l co do zawieszenia masz regulacje twardości.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê