Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
lepiej nie pytaj nas tylko sprzedawce ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam planuję się powoli przesiąść na coś w 4t z mojej detki czas na coś nowego i teraz mam problem bo zainteresował mnie suzuki dr 350 shc zawias fajny chyba będzie lepszy niż w dt tylko wagowo będzie już cięzszy od yamaszki ale jak z mocą będzie wyglądać nie będzie mieć czasem ciut więcej mocy wspomne ze mam dt 125 z sportowym wydechem,moduł też sport i gaźnik większy niestandarodowy czekam na odpowiedzi pozdrawiam !
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
kup cos w koncu bo też sie zastanawiasz a chyba nie ma nad czym. DR nie bedzie duzo mocniejsza. o ile w ogóle bedzie. najlepiej przejedź sie i sam ocen. duzego kroku na pewno nie bedzie względem DT
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam.
Mam pytanie odnośnie A2. Czy jakiekolwiek enduro 250 w czterosuwie podejdzie pod tą kategorie. Czytałem że ponoć WRka spełnia wymogi a co do innych? Orientujecie sie jak sprawa wygląda w KTMach albo Husabergach itp. ? Z góry dzięki wielkie za odpowiedź
Mam pytanie odnośnie A2. Czy jakiekolwiek enduro 250 w czterosuwie podejdzie pod tą kategorie. Czytałem że ponoć WRka spełnia wymogi a co do innych? Orientujecie sie jak sprawa wygląda w KTMach albo Husabergach itp. ? Z góry dzięki wielkie za odpowiedź
- fifi451
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14/5/2013, 12:43
kategoria A2 (od stycznia 2013 roku)
motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW (46,9357KM) i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającej 0,2 kW/kg,
Większość takich moto ma wpisaną niską moc, KTMy exc mają wpisane np. 11kW. Mój akurat ma wpisane aż 28kW przez diagnostę na przeglądzie i już się nie kwalifikuje, stosunek mocy do masy wynosi u mnie "0.2692 kW/kg". Także na mój wymagana kat. A.
motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW (46,9357KM) i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającej 0,2 kW/kg,
Większość takich moto ma wpisaną niską moc, KTMy exc mają wpisane np. 11kW. Mój akurat ma wpisane aż 28kW przez diagnostę na przeglądzie i już się nie kwalifikuje, stosunek mocy do masy wynosi u mnie "0.2692 kW/kg". Także na mój wymagana kat. A.
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
Henio Ku*wa chciałbym uwierz w końcu zmienić moto
DT już nie w moich rękach jest sprzedana sąsiadowi po przyjacielskiej cenie i teraz szukam czegoś mam około 7,5k i nie wiem co kupić
dozbieram chyba na tego drz jednak
Odbiegając od tematu kumpel ma DT 125 z 97roku kupił tydzień temu i chce zrobić remont bo tego wymaga dzisiaj byliśmy w sklepie to zaproponowali nam tłok namury do niej i korbowód FlyWay co o tym sądzicie mogę powiedzieć że cena jest atrakcyjna bo 30% taniej niż na allegro.
Nie ma on za dużo kasy żeby zrobić ten remont również wiem ze wossner jest lepszy i prox ale nie kazdego stać dajcie mi znać czy się w miare opłaca chce on na tym przelatać ten sezon i pół następnego.



Odbiegając od tematu kumpel ma DT 125 z 97roku kupił tydzień temu i chce zrobić remont bo tego wymaga dzisiaj byliśmy w sklepie to zaproponowali nam tłok namury do niej i korbowód FlyWay co o tym sądzicie mogę powiedzieć że cena jest atrakcyjna bo 30% taniej niż na allegro.
Nie ma on za dużo kasy żeby zrobić ten remont również wiem ze wossner jest lepszy i prox ale nie kazdego stać dajcie mi znać czy się w miare opłaca chce on na tym przelatać ten sezon i pół następnego.
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
jak ma zamiar katować w terenie to lepiej cos lepszego. tłok spoko da rade. korba - nie mam pojęcia, pierwszo słysze o takiej firmie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No tak ten tłoczek ma w przyzwoitej cenie 125zł korba 130zł patrząc na allegro jest to znacznie taniej
Wossnera dostaniemy tam za 260 a korbe proxa za 250 więc nie wiem chyba on się zdecyduje na tego FlyWay jednak bo krucho ma z hajsem i chce jeździć jak najszybciej jak się posypie to trudno czytałem że ta firma jest podobno amerykańska i robi korby w tej samej fabryce co hot rod.

- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
Fly way gdzieś czytałem że to największy szajs jaki można kupić, olek na siłę pcha to kupującym. Tu masz gościa który się o niej wypowie http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?t=23856 także wybór zostawię koledze.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Wiem widziałem to innych opini jest brak na temat tego sprzętu ale myśle że powinien potrzymać te 5k km bo więcej na tym nie zrobi raczej
jeden od nas miał dt 80 wsadził korbe za 90zł tłok za 100 i katował to w pizdu z 6k przelatał i dopiero straciła kompresje więc chyba ten FlyWay nie jest aż tak najgroszy
ale czekam na opinie jeszcze może miał ktoś to "Cudo"


- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
hehe do EXC ładować noname to samo w sobie było ryzykowne
ja sie bałem proxa zakładać.....
jak nie ma kasy to nic nie zrobisz. ale jak pisałeś ze stówke wiecej i sie ma cos lepszego - osobiscie bym dołozył. ten tłok to jeszcze pół biedy. bo tłok zmienic to godzinka roboty i niski koszt. a jak niedługo bedzie korba sie odzywała i znów robic generalke silnika - to juz troche gorzej. te tłoki tanie dają rade jak sie ostro nie katuje. kolega też ma DT 80 wsadził tłok najtanszy jaki tylko nie wiem czy nie dał nieco ponad 30 zł. i smiga i jest ok. traci kompresje wymienia znowu ;P choc też wiadomo że jakby załozyc porządny tłok za 200-300 zł to by moto bezawaryjnie te 15 tysi spoko zrobił

jak nie ma kasy to nic nie zrobisz. ale jak pisałeś ze stówke wiecej i sie ma cos lepszego - osobiscie bym dołozył. ten tłok to jeszcze pół biedy. bo tłok zmienic to godzinka roboty i niski koszt. a jak niedługo bedzie korba sie odzywała i znów robic generalke silnika - to juz troche gorzej. te tłoki tanie dają rade jak sie ostro nie katuje. kolega też ma DT 80 wsadził tłok najtanszy jaki tylko nie wiem czy nie dał nieco ponad 30 zł. i smiga i jest ok. traci kompresje wymienia znowu ;P choc też wiadomo że jakby załozyc porządny tłok za 200-300 zł to by moto bezawaryjnie te 15 tysi spoko zrobił
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zapowietrzony układ
zuzyta tarcza
zapieczone zacisk itp
źle ustawiona klamka
stary płyn
zuzyta tarcza
zapieczone zacisk itp
źle ustawiona klamka
stary płyn
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
najlepiej zrobic tak że pompa jest w najwyzszym punkcie. bywa że wtedy sama potrafi sie odpowietrzyć. powiedzmy że masz zalany układ i pompa jest w najwyzszym punkcie ( czasami koło plastrona jest wąz zagięty wyzej niz pompa i tam sie zbiera powietrze ) wtedy dolewasz płynu, na regulacji nieco luzujesz, jak masz mocno podkręcone ( tak żeby tłoczek sie cofał do konca ) i klasycznie odpowietrzasz od dołu. czasami mozna puknąc lekko czyms w pompe przewody itp. czasem widać ze same pęcherzyki powietrza idą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
można ściskiem stolarskim wcisnąć tłoczek (nie trzeba spuszczać oleju), albo dużym śrubokrętem płaskim między klocki i przekręcić go trochę
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Generalnie aby cofnąć tłok, musi być ujście dla płynu, od drugiej strony odkręć tylko wlew, a cofając tłoczek, płyn się podniesie, bądź uleje kilka gram, inaczej nie cofniesz tłoka, to logiczne.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
czasami trzeba cofnąc. sporo pomp ma też taki nadmiar, wcięcie w pokrywce sciskane gumką jest jest za duze cisnienie to potrafi trysnąc.
scyzor - ceny crossówek i tak są niskie. wiec nie rozumiem na co tu czekać
scyzor - ceny crossówek i tak są niskie. wiec nie rozumiem na co tu czekać

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości