Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Scyzor1989 » 19/5/2013, 09:01

niskie ?! na allegro rocznik ok 1997 stoi mniej wiecej 4500 a tak ok 2003 r. ok 6000. mowie o 125. rok temu motorek taki ok 2003 r mozna bylo wyrwac za max 5 kola ;/
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow


Postprzez Damianooo1998 » 19/5/2013, 19:59

Może to dlatego że ten typ motocykli musi być bardzo dokładnie wykonany i strasznie wytrzymały?
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice


Postprzez dawidsx » 19/5/2013, 20:05

Mam taki dziwny problem z SX 125.
Motor pali od kopa zimny czy ciepły ale raz na jakiś czas nie odpala z kopnika na zimnym tylko z pycha nie wiem dlaczego..
Co może być przyczyną?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez papek23 » 20/5/2013, 13:14

kiedy wymieniałeś świece ? jak dawno to możesz wymienić i zerknij jeszcze na filtr pow
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez henio12323 » 20/5/2013, 20:06

swieca, filtr powietrza, gaźnik, i membranki - tu wszystko musi byc na tip top żeby moto idealnie odpalał i pracował.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 20/5/2013, 22:01

W sumie fakt, to jest jak jeżdżę któryś dzień na nieumytym filtrze. Niby nie jest mocno brudny tylko małe pyłki ale jutro zmienie na drugi :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Street4Fun » 22/5/2013, 21:27

Orientuje się ktoś może, jak wygląda sprawa z przełożeniem podzespołów, czyli osadzenie niemalże całej Hondy Cr125 na aluminiową ramę ?
Widział ktoś już może takie operacje ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 22/5/2013, 22:05

nie rozumiem o co chodzi ? przeciez cr jest AF. chyba że starszy silnik do nowszej AF ramy... ale czy sie opłaca - wątpie. stare silniki beda dorżnięte itp, a kosztują tyle samo co nowsze praktycznie... jedyny sens ma jak to czasami mozna spotkać starsze CR 500 na AF, które nawet w oryginale są rzadkie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 23/5/2013, 13:58

Stary uchwyt sprzęgła mi sie zniszczyl wiec zamowielm nowy po zalozeniu linka mi nie dochodzi do konca jak ja podciagnac (regulacja na uchwycie strasznie ciezko chodzi a nie chce robic nic na sile ) foto : http://pokazywarka.pl/xopy3j/
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Nagaroth » 23/5/2013, 14:55

Też tak mam, bo mam jakieś niby sportowe uchwyty, to dałem tam podkładkę i ją zacisnąłem, a reszte na lince wyregulowałem.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez wawzon » 23/5/2013, 17:09

Też mam sportowy ale dalem rade srubokret wsadzalem w ta waska szczeline i podwazalem troche czasu zajelo ale udalo mi sie ja naciagnac :)
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez odiro » 23/5/2013, 18:04

Witam, mam kolejny wyciek z okolicy magneta, zaczeło mi lekko wyciekać przez uszczelkę, odkręciłem pokrywe i ujrzałem ciemne praktycznie czarne tylko magneto (iskrownik nie jest czarny) magneto obklejone taką gęstą klejącą się papką jak smoła jakaś, trochę pachnie benzyną i pytanko czy to wyciek z simeringa? czy co to kurde jest ? jakaś rurka odprowadzająca ? ściągacza niestety nie mam

moto kmx 125 00r
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez henio12323 » 23/5/2013, 20:16

pewnie tak. to 2T wiec nie powinno byc tam oleju. a olej moze byc z simmeringa, czasami jak jest nieszczelnosc z zebatki zdawczej - jak jest np pękniecie itp. czasami jreszcze w tych okolicach idzie wałek od sprzęgła i potrafi tamtędy pluć. weź benzyne ekstrakcyjną przemyj i przedmuchaj wszystko. zobacz w jakim stanie uszczelniacz i czy ewentualnie nie ma innego miejsca. bez sciągacza też niewiele zrobisz, bo warto by sciągnąc zapłon i nawet profilaktycznie wymienic uszczelniacz za kilka zł.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez odiro » 23/5/2013, 21:15

Przy zębtace zdawczej jest ok w tamtym tygodniu wymieniłem simer, a przy magnecie aby wymienić simering trzeba rozpoławiać silnik ;/ czeba się umówić z mechanikiem..
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez henio12323 » 24/5/2013, 08:39

na pewno trzeba rozpoławiać ? kilka maszyn robiłem i w kazdej simmering był osadzany od zewnątrz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez odiro » 24/5/2013, 08:59

http://pokazywarka.pl/flvezc/ (otwórz link)

fotka nie moja


Wyczytałem że trzeba od środka gdyż od zewnątrz te gniazdo jest węższe ;/
Może spróbuję jak znajde jakiś simer od zewnątrz włozyć obok starego, tylko nie wiem czy sie da gdyż na wałku są takie ząbki jak widać na foto .
Ostatnio edytowano 24/5/2013, 09:33 przez odiro, łącznie edytowano 1 raz
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez henio12323 » 24/5/2013, 09:20

foto nie widać, bo trzeba byc zalogowanym. no ale skoro tak jest to tak moze byc ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 26/5/2013, 12:23

Które będą lepsze : http://allegro.pl/lozysko-lozyska-kola- ... 42664.html czy te http://allegro.pl/lozyska-tylnego-kola- ... 99801.html podobno ta firma team 10 nie jest najgorsza
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kris514 » 26/5/2013, 13:12

Mam złe wspomnienia z team10(łożyska kiwaczki) a nie możesz dobrać łożysk w sklepie z łożyskami? (wyjdzie taniej i lepiej)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez wawzon » 26/5/2013, 16:30

A na pewno będą dobre i dłużej wytrzymają od tych co podałem link ? :shock:
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości




na górê