Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez wawzon » 30/11/2012, 21:20

duzo razy mialem moto nagrzane wjezdzalem w kaluze i kabum nie bylo
skoro nie rozbieral silnika to skad wie ze cylek do wymiany a tlok nie wie ;d
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez CiastuÅ› <3 » 1/12/2012, 11:56

Chciałem tylko dodać, że awarią nie działającej skrzyni biegów po przygazówce na sprzęgle była zjechana tulejka na koszu sprzęgłowym.
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI


Postprzez kzq » 1/12/2012, 12:30

MJR128 napisał(a):Musiały by byś zrobione z jakieś tandety, żeby chluśnięcie wodą powodowało pęknięcie karteru.


To ktm więc powinien być odporny na takie coś :D
Zresztą mam stare kartery, to kiedyś spróbuje rozgrzać do 80-100 stopni (bo tyle gdzieś będą mieć podczas normalnej pracy) i chlusnąć na nie zimną wodą :D.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez MJR128 » 1/12/2012, 14:37

Najlepiej wrzuć od razu do wiadra z zimną wodą.
Tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów i głowic. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Biblioteka Naturopatii – moja druga pasja: zioła i utrzymanie się w zdrowiu (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez kzq » 1/12/2012, 18:22

Witam,
sprzęt chodzi normalnie, jak kopie to bez większych oporów, nawet czasami jak mi sie zaleje i kopię parę razy to w ogóle nie używam dekopresatora, czy to jest objaw braku kompresji?
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez wawzon » 1/12/2012, 18:55

Przeciez masz autodekomperstator
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kzq » 1/12/2012, 19:49

W takim razie dekompresator byłby nie potrzebny, a jednak jest. Na początku jak moto kupiłem to dekopresator był czasami potrzebny, bo kopka chodziła dosyć ciężko.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez anders1998 » 2/12/2012, 16:23

Które z tych rękawic będą najlepsze ? Jeżdże Yamahą DT 125 i musze sb kupić pierwsze rękawice bo teraz ręce marzną i do tego sie slizgają na manetce.

http://4bikes.pl/rekawice-alpinestars-jet-p-3692.html

http://4bikes.pl/rekawiczki-offroad-fly ... 10817.html

http://outlet.intermotors.pl/product-po ... zolty.html
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez CiastuÅ› <3 » 2/12/2012, 16:49

Niskie ceny, więc chociaż bierz po marce Alpinestars. Fly dość słaba marka.
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez anders1998 » 2/12/2012, 16:53

A jakie rękawice wybrać spośród tych dwóch opcji ? Jaki jest stosunek ceny względem wytrzymałości i wgl ?

http://allegro.pl/mega-promocja-rekawic ... 99933.html

http://outlet.intermotors.pl/product-po ... zolty.html
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez CiastuÅ› <3 » 2/12/2012, 19:41

Fox'a bierz. Rękawiczki jak rękawiczki. Mają być przewiewne, ew. gdzieniegdzie wzmacniane elementy. Powyżej 80zł nie idź, bo dość szybko się ścierają przy dobrej jeździe :)
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez anders1998 » 2/12/2012, 19:50

Takie pytanie na offtop :P Wziąłbyś rękawice te : http://allegro.pl/fox-360-riot-rekawice ... 88106.html

czy te : http://allegro.pl/mega-promocja-rekawic ... 99933.html

Chodzi mi głównie o wygląd :P Bardzo mi sie podobają te z zielonym ale ten róż wydaje sie troche taki pedałowaty :P
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez wawzon » 2/12/2012, 19:55

ja bym wziął czarne dirtpawy będą bardziej uniwersalne pod więcej strojów będą pasować
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez anders1998 » 2/12/2012, 19:58

Heh, no fakt :P Dzięki, kupuje Dirtpawy :D
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez krzysieg3 » 4/12/2012, 16:42

witajcie, mam pytanie :)

Utrzymanie 4suwa np. Hondy crf 450 a 250 różni się znacząco pieniędzmi ? Jak wyglądają ceny cześci do tych moto ? Jest to jakaś różnica ?
krzysieg3
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 13/8/2012, 23:04

Postprzez MJR128 » 4/12/2012, 16:54

ad.1
250 4t zwykle musi pracować na wyższych obrotach niż 450 i tym samym podzespoły zużywają się znacznie szybciej.

ad.2
Jesteś na tyle leniwy, że nie chce Ci się wejść na allegro i sprawdzić cen części jednego i drugiego? Chyba nie sądzisz, że my zrobimy to za Ciebie.
Tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów i głowic. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Biblioteka Naturopatii – moja druga pasja: zioła i utrzymanie się w zdrowiu (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 4/12/2012, 19:09

dokładnie, po 1 według samej serwisówki do wiekszosci moto, 250 musi byc częsciej regenerowana niz 450tka. choc róznica nie jest duza. wieksza bedzie ze względu na to, że większosc zawodników nie radzi sobie z 450tkami i smigaja na stosunkowo niskich obrotach ;P 250 łatwiej jest opanowac i sie ją wiecęj kręci jak MJR powiedział. ale nie brałbym sprzetu tylko ze względu na to czy jest tani czy nie. to crossówki tutaj sie nie oszczędza, a oszczedny płaci dwa razy... kupujac za mocne moto i zamulając mozesz szybciej np uszkodzic korbę ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez krzysieg3 » 4/12/2012, 20:37

czyli jednak zostanÄ™ przy 250 :) dzieki
krzysieg3
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 13/8/2012, 23:04

Postprzez MJR128 » 4/12/2012, 21:48

henio12323 napisał(a):zamulając mozesz szybciej np uszkodzic korbę ;P


To jest akurat bardzo dobre spostrzeżenie, ponieważ nośność łożyska wzrasta wraz ze wzrostem obrotów, ale do rozsądnej granicy oczywiście.
Czyli suma sumarum "pyrkanie" łożyskom nie pomaga.
Tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów i głowic. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Biblioteka Naturopatii – moja druga pasja: zioła i utrzymanie się w zdrowiu (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez kamilxxx7 » 6/12/2012, 16:34

Czy olej Castrol MTX sae 80w bedzie bobry do skrzyniw silniku suzuki rm 125 (98rok) 2T wcześniej był lany ROCK OIL GRO 10W40
kamilxxx7
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 23/5/2011, 10:57
Lokalizacja: lubin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości




na górê