Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
kzq pokaz fotke bo nie mam pojecia o czym mówisz
adasi - sÄ… lepsze i gorsze jakosciowo ten drozszy bedzie na pewno lepszy. pytanie tylko czy jest zachowany odpowiedni stosunek ceny do jakosci i tutaj juz raczech chyba tak nie jest
mozna ustawiac i tak jest duzo Å‚atwiej odpalac, ale nie trzeba
adasi - sÄ… lepsze i gorsze jakosciowo ten drozszy bedzie na pewno lepszy. pytanie tylko czy jest zachowany odpowiedni stosunek ceny do jakosci i tutaj juz raczech chyba tak nie jest
mozna ustawiac i tak jest duzo Å‚atwiej odpalac, ale nie trzeba
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
@henio12323
http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w750 ... xf_450.jpg
chodziło mi o to kolanko do którego idzie wężyk z korka wlewu paliwa, jest tak jak myślałem.
Tylko pytanie, gdzie ma koniec ten kanalik?
http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w750 ... xf_450.jpg
chodziło mi o to kolanko do którego idzie wężyk z korka wlewu paliwa, jest tak jak myślałem.
Tylko pytanie, gdzie ma koniec ten kanalik?
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
kupilem kask i teraz przyszla na gogle bo moje po 2latach sie zrysowaly
ktore beda lepsze te http://www.ebay.com/itm/FLY-RACING-ZONE ... 20&vxp=mtr czy te http://www.ebay.com/itm/fox-main-MX-gog ... ee&vxp=mtr chyba ze macie jakies inne ciekawe modele
ktore beda lepsze te http://www.ebay.com/itm/FLY-RACING-ZONE ... 20&vxp=mtr czy te http://www.ebay.com/itm/fox-main-MX-gog ... ee&vxp=mtr chyba ze macie jakies inne ciekawe modele
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
kzq to idzie sobie w rame, a dalej kazda mozliwa dziura najblizej ma chyba nad kolektorem wydechowym przynajmniej u mnie.
jak dla mnie nie ma duzej róznicy w googlach. ogólnie patrzy sie na firme. fly robi najtansze rzeczy a jaka cena taka jakość. akurat mam te okularki foxa i jakos szału nie robia. nie dał bym chyba 150 zł za takie nic ;P jak juz to wolał bym kupic porządne oprawki. ja mam scotta gogle z roll offem dosyc pancerne gogle.
co do twojego problemu ja bym go rozwiązał inaczej zamiast wydawac 100 zł minimum za gogle, wolałbym kupic oryginalna szybke za 20-40 zł i miał gogle jak nowe ;D
jak dla mnie nie ma duzej róznicy w googlach. ogólnie patrzy sie na firme. fly robi najtansze rzeczy a jaka cena taka jakość. akurat mam te okularki foxa i jakos szału nie robia. nie dał bym chyba 150 zł za takie nic ;P jak juz to wolał bym kupic porządne oprawki. ja mam scotta gogle z roll offem dosyc pancerne gogle.
co do twojego problemu ja bym go rozwiązał inaczej zamiast wydawac 100 zł minimum za gogle, wolałbym kupic oryginalna szybke za 20-40 zł i miał gogle jak nowe ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
A jeszcze takie jedno pytanko czyli gdybym kupił powiedzmy np KLX 250/300 a nie KX250F to nie bede musiał robić remontu co sezon dobrze zrozumiałem? Czyli patrzyć za enduro a nie crossem bo one nie kończą sie po sezonie?
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Zazwyczaj jest tak, że enduro ma większą żywotność niż cross, bo w full crossach są wysiskane ostatnie poty (w sensie jak najwięcej KM z pojemności). A Enduro masz nastawione bardziej na lajtową jazdę, choć Hard Enduro już jest zbliżone bardziej do crossa, ale i tak przystosowane na teren typu: lasy, pola, łąki.
http://www.youtube.com/user/PawlakMX | Zapraszam!
-
Ciastuś <3 - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
- Lokalizacja: EPI
No właśnie widziałem że w moto typu enduro jest prędkosciomierz i obrotomierz a w crossach tego nie ma. Jak znajde jakieś ciekawe enduro w mojej okolicy to na wiosnę sprawie sobie takiego polnego pomykacza. Jeszcze nurtuje mnie to czy ze wzrostem 178cm dostane nogami na takiej KLX 650. Bo wizualnie wydają sie bardzo wysokie.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
To znaczy wiesz, mi osobiście nie jest potrzebny prędkościomierz i obrotomierz, bo preferuję metodę "wsłuchaj się w motor" . Może to być dla niektórych śmieszne, ale nie patrzę na te rzeczy, po prostu moto to serce i podnoszę/obniżam ciśnienie . Crossikiem sobie nocą nie pojeździsz zbytnio, bo ciemno w uj przy nim . A czy dosięgniesz, to myślę, że tak, a jak nie dasz rady to na jedną nóżkę i po sprawie <heh>.
http://www.youtube.com/user/PawlakMX | Zapraszam!
-
Ciastuś <3 - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
- Lokalizacja: EPI
full cross - częste remonty w przypadku 2T tłok co jakies 20-40 mth 4T 60-100 mth średnio, bo zalezy jaki moto jaki stan, i jak sie smiga. idealne na tor
hard enduro - tutaj masz wszystko prawie X 2 względem full crossa. tłok w 2T co jakies 60-80 mth średnio, w 4T np takim jak mój exc 525 tłok wytrzymuje nawet 300 godzin, ja miałem pewnie ponad 400 ale to juz sensu nie miało bo zjadło przez to cały nicasil. idealne na enduro z mozliwoscia wjazdu na asfalt
no i soft enduro - sprzęty jeszcze bardziej lajtowne, nie są sportowe wiec o sciganiu sie raczej mowy nie ma. ale tak o do popyrkania do pobawienia są niezłe, bo sa własnie tanie mało palą.
klx to takie cos pomiedzy hard enduro a soft. silnik dosyc mocny jak na soft enduro, rama i ogół zawieszenie itp jak na nawet leciwe soft enduro był dosyc usportowiony.
bezproblemu siegniesz. przeciez zaden idiota by nie zrobił motocykla dla ludzi o wzrostnie +200 cm to logiczne ;D średnia wysokosc dorosłego chłopa to pewnie jest te 175-180 cm. jeszcze jak to robią kitajce to bywało ze robią pod siebie gdzie wzrost jest jeszcze nizszy. takze z tym wzrostem zaden sprzet nie straszny.
hard enduro - tutaj masz wszystko prawie X 2 względem full crossa. tłok w 2T co jakies 60-80 mth średnio, w 4T np takim jak mój exc 525 tłok wytrzymuje nawet 300 godzin, ja miałem pewnie ponad 400 ale to juz sensu nie miało bo zjadło przez to cały nicasil. idealne na enduro z mozliwoscia wjazdu na asfalt
no i soft enduro - sprzęty jeszcze bardziej lajtowne, nie są sportowe wiec o sciganiu sie raczej mowy nie ma. ale tak o do popyrkania do pobawienia są niezłe, bo sa własnie tanie mało palą.
klx to takie cos pomiedzy hard enduro a soft. silnik dosyc mocny jak na soft enduro, rama i ogół zawieszenie itp jak na nawet leciwe soft enduro był dosyc usportowiony.
bezproblemu siegniesz. przeciez zaden idiota by nie zrobił motocykla dla ludzi o wzrostnie +200 cm to logiczne ;D średnia wysokosc dorosłego chłopa to pewnie jest te 175-180 cm. jeszcze jak to robią kitajce to bywało ze robią pod siebie gdzie wzrost jest jeszcze nizszy. takze z tym wzrostem zaden sprzet nie straszny.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
No to gitarka. Właśnie to chciałem usłyszeć. Nie potrzebuje full crossa bo nie myśle tym jezdzić po torach, chce od czasu do czasu pojechać gdzieś przez las, czyjeś pole czy tam po szutrach polatać bo nie moge tego zrobić na ZX-10R. Zależy mi żeby moto miało duży moment od dołu temu chciałem pojemnosć koło 600cm3 coś jak KLX , XTZ , DR , XR. Więc na takie moto będe patrzył skoro mówicie że dostane do ziemi. Podziękował pany za uświadomienie mi pewnych rzeczy na których sie nie znam
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Witam,
mam zjechane ząbki na wajsze skrzyni biegów, co dokręcę to co jakiś czas mi się ześlizguje wajcha i się nie da redukować biegów bo się zapiera o ramę. Jakieś pomysły, przykleić klejem, może cementem do tłumików czy jakiś patent macie może?
mam zjechane ząbki na wajsze skrzyni biegów, co dokręcę to co jakiś czas mi się ześlizguje wajcha i się nie da redukować biegów bo się zapiera o ramę. Jakieś pomysły, przykleić klejem, może cementem do tłumików czy jakiś patent macie może?
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
wałek to wałek, a dzwignia to nie skrzyni biegów tylko zmiany biegów.
moim zdaniem bez sensu tutaj cokolwiek drutować i patentować. w ktmie nic nie zrobisz bo ona nie jest sciskana tylko dokręcana srubką. ona nie kosztuje majątku także ja polecał bym po prostu kupic nową:)
jak chcesz to moge ci sprzedac swoją starą ząbki ma idealne nigdy nic nie przeskoczyło
moim zdaniem bez sensu tutaj cokolwiek drutować i patentować. w ktmie nic nie zrobisz bo ona nie jest sciskana tylko dokręcana srubką. ona nie kosztuje majątku także ja polecał bym po prostu kupic nową:)
jak chcesz to moge ci sprzedac swoją starą ząbki ma idealne nigdy nic nie przeskoczyło
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Cześć. Jak sie posługiwać kranikiem paliwa w Yamaha DT 125 r 96 ? Jak odpalam to jak ma być a jak jeżdze to ma byc odkręcony czy zakręcony
I gdy jest odkręcony to troszeczke cieknie z niego ale nie leci żadna kropelka tylko jak dodtke palcem to mam mokry bo odrobina cieknie.
I gdy jest odkręcony to troszeczke cieknie z niego ale nie leci żadna kropelka tylko jak dodtke palcem to mam mokry bo odrobina cieknie.
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
-
anders1998 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
- Lokalizacja: Limanowa
Chłopie ale się usmiałem Tak jak jeździsz musi być odkręcony bo dostarcza paliwo, a jak nie latasz to zakręcasz żeby nie zalewało motocykla Jak odpalasz to zależy czy w silniku czy tam gaźniku zostało paliwo... jak nie to odkręcasz i palisz
Honda Cr 250 2007
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
-
anders1998 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
- Lokalizacja: Limanowa
jezeli wszystko jest sprawne i tak jak nalezy kranik ustawiasz w pozycji otwartej i smigasz, jak masz rezerwe to wtedy jak zgasnie mozesz przeł,aczyc na rezerwe i jeszcze dolatać resztke paliwa. jezeli gaźnik a raczej zaworek w gaźniku szczelny moim zdaniem nie ma co zakrecac kranika np na noc
wajha ma byc wciśnięta jak jeździsz. przy odpalaniu ją odchylasz/odciągasz
wajha ma byc wciśnięta jak jeździsz. przy odpalaniu ją odchylasz/odciągasz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości