Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez wawzon » 28/11/2012, 17:56

właśnie przed chwilą zamówiłem dzięki za szybkie odpowiedzi :)
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez Scyzor1989 » 28/11/2012, 20:32

mam pytanko :) ile takie tlumiki dodaja mocy w takiej hondzie ? http://www.youtube.com/watch?v=bqKo74k5 ... ure=g-like
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow


Postprzez barek253 » 28/11/2012, 20:41

nie dodajÄ… one maja inna rolÄ™
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Scyzor1989 » 28/11/2012, 21:21

jaka ?
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez henio12323 » 28/11/2012, 22:52

rev limiter to znaczy że ma blokade obrotów. np po to żeby silnik nie wybuchł od zbyt wysokich obrotów. wiec mozesz zrobic wiekszy tuning silnika, który pozwala sie wkręcac tak wysoko ( np dodatkowo przez zmodyfikowany zapłon ) ale zeby np podczas gleby i zablokowanie rolgazu nie wybuchł silnik to wydech taka blokade zapewnia.

no ale ogólnie wydechy sportowe nie zawsze dodają tą moc, czasami tylko zmieniają jej charakterystyke co w praktyce moze byc odczuwalne jako przyrost mocy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez anders1998 » 29/11/2012, 17:34

Witam.

W mojej Yamaha DT 125 mam dzwignie z ssaniem. Jak ma ona być ustawiona ? Ma być wciśnięta w góre czy odciągnięta w dół ? I w jakiej pozycji ma być przy jakim stanie odpalenia motora (tzn. jak zimny czy cieply i przy jeździe) ... oraz gdy bedzie ustawione np. do odpalania, czyli bedzie brało wiecej paliwa ? to podczas jazdy spalanie bedzie wieksze ? I o ile ?
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez henio12323 » 29/11/2012, 18:21

wcisnieta/ w dół czyli jest wyłączone. jak odpalaz masz odciągnąc ssanie, ale nie zawsze jest to konieczne. potem jak jedziesz to ma byc wyłączone ssanie. tak to wzbogaca mieszanke wiec bedzie brał wiecej o ile ciezko powiedziec raczej nikt tego nie mierzył ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez anders1998 » 29/11/2012, 18:34

OK. Bedzie brał wiecej, ale OLEJU czy BENZYNY ? No i ja mam tak np. że jak na noc zostawie zostawioną dzwignie w góre to rano jak odpale, to na tym mam najwieksze obroty, a jak znowu zrobie na odwrót czyli zostawie dzwignie w dolnym położeniu to znowu na tym dolnym odciągniąciu są najwyższe obroty ... tak ma być ?
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez henio12323 » 29/11/2012, 19:05

benzyny, olej jest sterowany dozownikiem a nie dzwignia ssania. nie cos masz problem w czyms innym czy zostawisz ssanie na noc czy nie to nie ma zadnego znaczenia. ssanie liczy sie w danym momencie, rano podchodzisz załączasz ssanie odpalasz chwile pochdozi, wyłączasz i jedziesz tak ma byc. jak jest inaczej to masz cos do regulacji/czyszczenia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez anders1998 » 29/11/2012, 19:10

Tylko nadal nie moge pojąć jak ty to chcesz wytłumaczyć w jakiej pozycji przy odpalaniu i jeździe dziwgnia ssanie ma być ustawiona. Są dwie pozycje. Click w góre i click w dół. Jak jest w dole to przy odpalaniu, a gdy jest u góry to przy jeździe, tak ?
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez henio12323 » 29/11/2012, 19:49

nie odwrotnie... przeciez napisałem wyzej... czytaj ze zrozumieniem. jak odciągasz do góry to załączasz ssanie. jak wciskasz w dół to wyłączasz i na pozycji wyłączonej jeździsz. na włączonej czyli wyciągnietej w góre odpalasz tylko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez anders1998 » 29/11/2012, 20:15

Aha ... OK, teraz rozumiem :D Dzięki za pomoc. Jutro zobacze czy drastycznie paliwko spływa z baku jak dzisiaj :P
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez CiastuÅ› <3 » 29/11/2012, 20:18

Moto to Gilera RCR 50. Miałem problemy ze sprzęgłem. Nie jeździłem kilka tygodni potem pojeździłem, dałem lekko po garach i przy końcu dałem przygazówkę na sprzęgle. Nagle coś strzeliło, więc oczywiście skleiły mi się tarcze sprzęgła. Teraz pytanko: Czy jeżeli redukowałem biegi bez sprzęgła to coś się mogło zepsuć poważnego? Musiałem jakoś dojechać do domu, a sprzęgło nie działało. A potem jeszcze mój kochany tatuś odpalił moto i wrzucił jedynkę bez sprzęgła... Pytanko czy coś się mogło zepsuć, pogorszyć? Wiadomo, że tak lepiej nie robić, ale czy to od razu mogło wpłynąć na silnik?
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez henio12323 » 29/11/2012, 21:09

kzq nie musi miec stopki bocznej ;) nigdzie w prawie nie masz napisane że musi byc w nią wyposażony, ja nie mam i przy kontrolki oparłem moto o najblizszy znak xd nic nie gadali. co do licznika moze byc i rowerowy np KTM staraszy montował rozbudowane rowerowe liczniki firmy SIGMA :)

ciastuś zadałes w jednym dziale to tam czekaj na odpowiedź. jak o nagle sie tarcze skleiły ? tarcze sie mogą skleić jak są zimne, skoro wczesniej sprzęgło działało to nie mogły sie od tak nagle skleić. mogła jak juz paść skrzynia biegów.. choc te moto maja na tyle debiloodporna skrzynie że nie jest aż tak łatwo jej zarznąć. tak od razu zacząłes wybijać skrzynie :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MJR128 » 29/11/2012, 21:29

Jeśli nie wbijałeś biegów przy dużej różnicy obrotów wału względem wałka zdawczego to raczej nic nie powinno się stać. Polecam przeglądnąć sprzęgło i znaleźć przyczynę awarii.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez kamilxxx7 » 30/11/2012, 09:46

jaki olej najlepszy po oleju gro racing do suzuki rm 125, 98rok
kamilxxx7
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 23/5/2011, 10:57
Lokalizacja: lubin

Postprzez MJR128 » 30/11/2012, 11:07

Olej do czego?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Scyzor1989 » 30/11/2012, 17:21

ile gdzies wyniosl by remont ?http://allegro.pl/honda-crf-250-2007r-i2826646192.html
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez kzq » 30/11/2012, 18:42

@up
za karterami musiałbyś się trochę pokręcić, jak kartery uszkodzone to pewnie było jakieś bum, coś niedopilnowane albo niedokręcone jak należy. Resztę części możesz sobie poszukać. Nie wiadomo czy nie poszło coś jeszcze, np. rozrząd czy skrzynia.

Jeżdżąc sobie przykładowo w lecie przy mocno rozgrzanym silniku, wjeżdżając w zimną kałużę cała ta woda leci na kartery. I tutaj takie moje pytanie, od nagłej zmiany temperatury kartery mogą po prostu pęknąć czy dobrze się domyślam??
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez MJR128 » 30/11/2012, 20:41

Musiały by byś zrobione z jakieś tandety, żeby chluśnięcie wodą powodowało pęknięcie karteru.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê