Zobacz wątek - Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY
NAS Analytics TAG

Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY

i inne małe pojemności
_________

Postprzez karoll17 » 10/2/2011, 21:37

tylko ja juz wyciągałem tłoczki i je czysciłem a co do wyciągania tych uszcelek to wiecie ile mogą kosztowac nowe?
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44


Postprzez henio12323 » 10/2/2011, 22:35

szukaj w necie w sklepach :) najszybciej i najpewniej sie dowiesz. to nie boli :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Koval135 » 11/2/2011, 15:35

Zrobiłes tak jak w artykule z tego linka?Jak uszczelki nie sa uszkodzone to nie ma co wymieniac,koszt ok 50-100 zł.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez karoll17 » 13/2/2011, 14:24

pomogło jednak obeszło sie bez wymiany uszczelek chociaz w jednym tłoczku jedna uszczelka jest juz troche zwalona ale jeszcze troche pociągnie dzieki za link do artykułu.Koval ile dałes za filtr powietrza i ile na niego czekałes.Ja u siebie musze jednak go zmienic bo jest porządnie zawalony syfem i spręrzarka nie pomogła. :(
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44

Postprzez Koval135 » 13/2/2011, 14:36

Zalinkowalem go,bo kiedys mialem ten sam problem po wymianie klocków i przy okazji naprawy zrobilem foty i malego artykla co potrzebujacy moga sie posilic :wink:

Co do filtra-czekałem ze 2 miesiace,cena udalo sie za 140,ale raczej norma to 160 zeta,oczywiscie tylko w hondzie do dostania bo zamienników brak.Kiedys na allegro sie jeden walal w cenie 160 wiec tak jak w hondzie a mialbys od reki.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez karoll17 » 13/2/2011, 20:51

az 2 miechy!!!a masz moze numer do tego serwisu i czemu ci opuscili cene targowałes sie?
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44

Postprzez Koval135 » 13/2/2011, 21:19

Opuscili bo znajma brala na serwis bo akurat u nich moto serwisowalem.Skad filter byl nie wiem doklądnie,z któregos ze slaskich oddzialow hondy.Najprosciej bedzie zamówic z motorista.pl
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez QQQ50gQQQ » 13/2/2011, 21:49

Ostatnio zacząłem szukać odpowiedzi na pytania w manualu . Jest jedynie dostępna chyba po hiszpańsku . Przy tłumaczeniu zdziwiłem się , że nawet dobrze radzi sobie google translator . Teraz do rzeczy . Zrobiłem taką wersję o wymianie oleju z z tłumaczeniem na język polski . Co o tym myślicie ? Są błędy językowe itp. ale z pomocą paru osób można by było zrobić większą część , co by zaoszczędziło wiele pytań . Ktoś chętny ? Czy to głupi pomysł ?
Załączniki
MANUAL PL by 50g - wersja z błędami.zip
To właśnie ta część , jeszcze trzeba poprawić błędy tłumaczenia .
(173.79 KiB) Pobrane 260 razy
Avatar użytkownika
QQQ50gQQQ
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2/1/2010, 21:35
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Koval135 » 13/2/2011, 21:58

Mam prawie kompletną serwisówke po angielsku tyle ze nie w pdf a skanach w jpg.,jak bede mial wiecej czasu to wrzuce,moze jutro.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez QQQ50gQQQ » 13/2/2011, 23:09

Chyba , że prześlesz do mnie to przekonwertuję na pdf . Ale to już zrobisz jak zechcesz ...
Avatar użytkownika
QQQ50gQQQ
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2/1/2010, 21:35
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Patryczek688 » 20/2/2011, 16:02

Siemanko
Mam strasznie miękki amortyzator , czasami mi się zdaje że zaraz dobije (ale jeszcze mi się to nie zdarzyło) , i chciał bym go utwardzić nie dużo ale troszkę :). I nie jestem pewien jak to powinienem zrobić . Czy mam dolać oleju, czy jest jakiś inny sposób ?
Patryczek688
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15/2/2011, 17:07

Postprzez henio12323 » 20/2/2011, 16:17

po 1 zobacz jak wyglada goleń jak jest mokra to znaczy ze amor nadaje sie do regeneracji. jak wszystko jest suche lub delikatnie wilgotne to musisz oddac do nabijania gazem. (oczywiscie mam nadzieje że dobrze gadam i że masz taka mozliwosc, niestety nie jestem pewien w 100% jaki masz tam amor, ale tak generalnie jest )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Koval135 » 20/2/2011, 17:57

Patryczek688 napisał(a):Siemanko
Mam strasznie miękki amortyzator , czasami mi się zdaje że zaraz dobije (ale jeszcze mi się to nie zdarzyło) , i chciał bym go utwardzić nie dużo ale troszkę :). I nie jestem pewien jak to powinienem zrobić . Czy mam dolać oleju, czy jest jakiś inny sposób ?


Chodzi ci o przód czy tył?Jak przód to wymień olej na gęstszy,15W,dolewanie to nie najlepszy pomysł.

PS:Jak olej ma kilka lat i nie byl zmieniany to jak odkrecisz korek z lagi to wstrzymaj oddech...
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Patryczek688 » 20/2/2011, 21:36

heh dzięki , a spuścić gdzie go mam ? Od dołu po zdjęciu koła? A wlewać od góry po odkręceniu tych śrub co są zaraz przy górnej półeczce ?:D:) A no i jeszcze bym zapomniał zapytać ile go wlać ?:)
Patryczek688
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15/2/2011, 17:07

Postprzez Koval135 » 20/2/2011, 21:51

Góra wylej,rozkrec lage i wyplukaj caly syf,co do ilosci-nie udalo nam sie do tego dotrzec,zadna serwisowka nie podaje ;/
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez henio12323 » 20/2/2011, 22:12

jak chodzi o przednie to tak olej cos tam da :D co do ilosci oleju - zlej dobrze stary olej i mniej wiecej bedziesz miał ile wlac nowego :D
kiedys cos słyszałem ze powinno byc około 2/3 oleju w lagach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Patryczek688 » 20/2/2011, 22:44

czyli muszę wyjąć lagi całkowicie z motoru wykręcić śrubki i wylać ? A czemu nie polecacie dolewania ?
Patryczek688
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15/2/2011, 17:07

Postprzez komarcc » 20/2/2011, 22:54

Tak, musisz je wyjąć, co do dolewania oleju to czy do silnika w którym masz 5-letni olej też dolewasz nowego i jedziesz dalej? Olej, który masz w lagach jest już stary i swoje właściwości stracił, poza tym skąd wiesz jaki tam jest olej? Lepiej wlać jeden, który pływał w jednej butelce.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Patryczek688 » 20/2/2011, 23:04

no to się szykuje trochę roboty :) dzięki za odp wszystkim :)
Patryczek688
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15/2/2011, 17:07

Postprzez henio12323 » 20/2/2011, 23:07

a jak jest zbyt duzo oleju to też dobrze nie jest. moze sie np za duze cisnienie robic i bedzie ci wywalało uszczelniacze :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê