Zobacz wątek - Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY
NAS Analytics TAG

Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Patryczek688 » 20/2/2011, 23:17

no to ładnie ,ale daj my na to że wiem ile było oleju i wleje go tyle samo tylko gęstszy tak jak pisał koval (jest jakaś różnica jakiej marki kupie ?) to dużo mi to da ? (trochę ciężkie pytanie ;p;p:D)
Patryczek688
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15/2/2011, 17:07


Postprzez henio12323 » 21/2/2011, 16:47

marki nie ma aczkolwiek lepiej kupić olej pod zawieszenie a nie zwykły olej. zwykły olej sie pieni i szybciej sie gazuje. a poza tym kup taki na jaki cie stać. jest polecany olej motul fork np. marka oleju nie da ci żadnej róznicy, nawet olej za 10 zł da to samo odczucie. aczkolwiek ten olej za10 zł bedzie słabiej smarował panewki i bedzie sie jak pisałem zbytnio pienił
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez melonick » 3/3/2011, 17:19

Temat spadł, więc odświeżam.

Wczepiłem akumulator , odpaliłem silnik za pierwszym razem i zgasł po 3 sek, po 4 razach, zaczął normalnie pracować, ale fajnie po 4 miesiącach, usłyszeć tego widlaka. Widać, że przez CAŁĄ zimę nie odpalania z oleju robi się gęsty ser... :D

Będę chciał jeszcze wymienić olej w silnik, filtr oleju i świece. Przy jednym garze dojście jest w porządku, ale przy drugim, masakra :/
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez sopel_95 » 3/3/2011, 20:12

ja też swojego ostatnio odpalałem, mój też coś gasł, ale chyba mam mało paliwa, bo jak przełączyłem kranik na rezerwe to zaczął normalnie chodzić. No przy tym drugim garze jest kiepsko. Raz próbowałem się dostać do świecy, ale po paru próbach zrezygnowałem ;)
Avatar użytkownika
sopel_95
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 18/1/2011, 17:07
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Patryczek688 » 4/3/2011, 17:10

Mam filtr powietrza na wierzchu , i kurde wydaję się zasyfiony . Macie jakiś sposób na przeczyszczenie go czy zostaje tylko wymiana ?
PS. Jeżeli potrzebne wam są jakieś zdjęcia to piszcie mam cały motor rozebrany bez owiewek i baku :)
Patryczek688
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15/2/2011, 17:07

Postprzez Koval135 » 4/3/2011, 17:26

Filtr powietrza przedmuchaj sprezonym powietrzem.A co do jazdy-ja juz 350 km nawinałem,pali z pierwszego.Tez stala ponad 4 miesiace z wyciagnietym aku i spuszczonym paliwem z gaźników,wysytarczylo chwile dluzej zakrecic i odpalil za pierwszym,chwilke nierówno pochodził i potem juz wszystko sii jak zaciagnał wachy w gaźniki 8)
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez melonick » 4/3/2011, 18:23

A ja nie spuszczałem z gaźników, wiec musiał ten badziew przepalić, teraz to pali na dotyk z pierwszego. 8)

Tylko skaczą mu obroty na niskich, wiecie co to może być? Jestem jeszcze przed wymianą świec, gaźnika nie ruszałem, filtra powietrza także. Jeździ i pali idealnie, ale skaczą mu obroty na niskich, nie gaśnie ani nie przymula. Wiecie co to może być? Może po prostu trzeba dziada rozruszać bo zrobiłem na nowy sezon może ~6 km. :wink:
Ostatnio edytowano 4/3/2011, 18:25 przez melonick, łącznie edytowano 1 raz
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez Koval135 » 4/3/2011, 18:25

Gorzej jak paliwo odparowalo i zostawilo syf w gaźniku.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez melonick » 4/3/2011, 18:25

O i chyba mi odpowiedziałeś na pytanie :D
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez Koval135 » 4/3/2011, 19:10

Druga sprawa,ze varadero troche odstaja od wizerunku hondy-silnik nie chodzi jedwabiscie gladko i niektóre jednostki na gaźnikach mimo synchro i regulacji gazników i zaworów na wolnych troszke obroty faluja (o 100rpm w ta czy we wta :lol: )...
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez karoll17 » 4/3/2011, 19:29

elo ja tak samo ja koval zrobiłem juz kilka kilometrów(150)tyle że ja swoja czasami przepalałem :D
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44

Postprzez Koval135 » 4/3/2011, 19:44

Jak juz przepalasz to niech pochodzi az sie wentylator wlaczy albo temp za polowe wyjdzie,inaczej latwo swiece zajebac :wink: Chyba ze mówisz o przejazdzkach tak co sie moto do temp pracy zagrzalo :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez melonick » 4/3/2011, 19:56

Jutro wymienię olej, filtr i zobaczę jeszcze ze świecami co i jak. Co do pracy tych silników, to słychać i czuć suzukową pracą.
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez Koval135 » 4/3/2011, 20:50

Oj tak,z jedwabistą praca cb750 nie wiele ma wspólnego,na szczescie :twisted: Ja tam wole moto które kultura pracy nie grzesza,dla mnie moze chodzic jakby mialo w piecu kilo nakrętek nawczucanych byle by silnik był pancerny,jak w varadero.Chociaz w porównaniu do innych 4T w tej klasie i tak chodzi cyc malina.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez melonick » 4/3/2011, 21:35

Też sobie pomyślałem, żeby nawet sobie rzęził w środku, byle był jak dzwon. :D
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez karoll17 » 5/3/2011, 11:14

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hon ... ero/122061
chłopaki luknijcie moją maszynke.Koval jak ją przepalałem to do 4 kresek temp dochodziła a swiece zmieniłem dopiero jak było ciepło czyli jakies 2 tyg temu
Ostatnio edytowano 5/3/2011, 16:38 przez karoll17, łącznie edytowano 1 raz
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44

Postprzez melonick » 5/3/2011, 16:22

Winą były świece , wygrzałem je, wymieniłem olej i wiadro pracuje idealnie. Pali, jeździ i trzyma obroty jak na hondę przystało. Jestem bardzo zadowolony, teraz pali na pół obrotu wału. 8)

karoll17, Fajne wiaderko, ile masz przebiegu? U mnie jest dopiero 37 tyś i się w końcu dotarła. :D
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez karoll17 » 5/3/2011, 16:37

prawie 22 tys jak narazie zrobiłem 4 tys przez sezon ponieważ nie miałem za duzo czsu na jazde
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44

Postprzez Koval135 » 5/3/2011, 16:40

ja juz w tym sezonie mam 600 km :D
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez sopel_95 » 9/3/2011, 18:33

Siemano, mam problem, dzisiaj zauważyłem, że po lewej stronie przy kraniku pod plastikiem powoli sączy się wacha. I teraz nie wiem czy coś mi się tam poluzowało czy może są tam jakieś wężyki odpowietrzające ??? i nie wiem czy zdejmować zbiornik czy nie ruszać tego ??? :(
Ostatnio edytowano 9/3/2011, 20:18 przez sopel_95, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
sopel_95
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 18/1/2011, 17:07
Lokalizacja: Siedlce

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 8 gości




na gr