Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
ta yz 125 i stanowczo za mała właśnie ból tego v-max może wiesz ile waży taka xr'ka czy musiał bym często zaglądać do środka czy jak po zakupie wszystko będzie chodziło jeździła:P to ciągnąć ją do znawcy niech powie co i jak czy coś robić ustawiać zawory, czy te ustawianie zaworów da się samemu ogarnąć czy lepiej do mechanika co już zjadł na tym zęby i wie co i jak.
- skokoo
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 23/1/2011, 16:10
- Lokalizacja: Janów Podlaski
miałem trochę tapczanów 50 multum sam kręciłem w nich tuningowałem itp, cagiva mito 125 jedyna 125 jaką miałem w 2t no i była git tylko z częściami lipa była jeździłem r1, f3 prawie miech ale to sport
a z tych cross to jesli 2t to yz i jeszcze jakaś chinszyzna 125 4t ale to tragedia już wole piechtą chodzić lub rowerem bo korci a nie da się przydusić no i tym xt poza tym niczym innym.
a z tych cross to jesli 2t to yz i jeszcze jakaś chinszyzna 125 4t ale to tragedia już wole piechtą chodzić lub rowerem bo korci a nie da się przydusić no i tym xt poza tym niczym innym.
- skokoo
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 23/1/2011, 16:10
- Lokalizacja: Janów Podlaski
wielkoscia 125/250 są prawie identyczne mój kat 525 jest mniejszy niz kumpla huska WR. i to nawet sporo. co do zaworów jak sie nauczysz sam mozesz. nawet lepiej samemu. trudne to nie jest byle byc dokładnym. dostajesz sie do kopułek głowicy - róznie bywa u mnie np trzeba demontowac bak. potem pod kopułkami masz popychacze wsadzasz miedzy popychacz a zawór listek szczelinomierza odpowiadający luzowi jaki ma być skręcasz śrubką i gotowe. albo jak masz płytkowo to wsadzasz płytke grubszą/cieńsza
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
mi chodzi wielkością znaczy że mało pod manetką na 1 czy tam na 2 czuć że wyrywa ale to i tak nie to czego chciałem myślałem że będzie o wiele lepiej tak jak mówisz tyle samo koni ma ta krowa co full 125 2t.
525 lux moto u mnie sąsiad zawsze mówi że to już tragedia jest wsiadając na 525 ze pizdziec strasznie mało takich moto jest czy są tak dobre czy co nie wiem . ale mniejsza z tym
więc 2t na pewno 250 nie mniej- czyli full cross crf'y sx'y kxf itp itd lepszy na tor do zabaw
zaś lepsza będzie lekka krowa na lasy łąki rowy zaorane pola czyli xr tt.
częściej będę grzebać w 2t niż w 4t w 2t raz na rok wkład nie mniej niż 2 tyś a w 4t raz na 2 lata nie mniej jak 4tyś więc wychodzi to samo:P tylko że nie będę się dotykać tak często dobrze kumam czy źle:P
A HARD ENDURO TO WSZYSTKO ŁADNIE PIĘKNIE lecz za taką kasę będzie lipne
525 lux moto u mnie sąsiad zawsze mówi że to już tragedia jest wsiadając na 525 ze pizdziec strasznie mało takich moto jest czy są tak dobre czy co nie wiem . ale mniejsza z tym
więc 2t na pewno 250 nie mniej- czyli full cross crf'y sx'y kxf itp itd lepszy na tor do zabaw
zaś lepsza będzie lekka krowa na lasy łąki rowy zaorane pola czyli xr tt.
częściej będę grzebać w 2t niż w 4t w 2t raz na rok wkład nie mniej niż 2 tyś a w 4t raz na 2 lata nie mniej jak 4tyś więc wychodzi to samo:P tylko że nie będę się dotykać tak często dobrze kumam czy źle:P
A HARD ENDURO TO WSZYSTKO ŁADNIE PIĘKNIE lecz za taką kasę będzie lipne
- skokoo
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 23/1/2011, 16:10
- Lokalizacja: Janów Podlaski
noo dokładnie wszystko dobrze podsumowane
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
yamaha dt 50
Witam za około 1,5 miesiąca kupuje yamaha dt 50. I mam parę pytań:
1. Czy przy 46kg i 160cm wzrostu utrzyma ją i będę mógł swobodnie dotykać ziemi? Uprawiam sport, ćwiczę, jak na swój wiek jestem dość silny
2. Jaki rocznik wybrać (chce używany oczywiście(
3. Na co zwrócić uwagę przy zakupie
4. Na moto chce wydać około 4700zł. Wystarczy?
5. Jaką odzież do tego wybrać. Tutaj najlepiej oszczędnie.
6. Na kartę motorowerową zdawać na policji czy gdzieś indziej (zależy mi na czasie a w szkole dopiero w czerwcu zdawają i trza długo czekać
7. Jestem początkujący, zazwyczaj jeździłem na automacie ale pare razy zmieniałem biegi
Proszę o dobre doradzenie
Pozdrawiam Paweł
1. Czy przy 46kg i 160cm wzrostu utrzyma ją i będę mógł swobodnie dotykać ziemi? Uprawiam sport, ćwiczę, jak na swój wiek jestem dość silny
2. Jaki rocznik wybrać (chce używany oczywiście(
3. Na co zwrócić uwagę przy zakupie
4. Na moto chce wydać około 4700zł. Wystarczy?
5. Jaką odzież do tego wybrać. Tutaj najlepiej oszczędnie.
6. Na kartę motorowerową zdawać na policji czy gdzieś indziej (zależy mi na czasie a w szkole dopiero w czerwcu zdawają i trza długo czekać
7. Jestem początkujący, zazwyczaj jeździłem na automacie ale pare razy zmieniałem biegi
Proszę o dobre doradzenie
Pozdrawiam Paweł
- pawdralala
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 26/1/2011, 22:30
1) tak
2) taki na jaki cie stac im nowsza tym pewnie mniej zarznięta ale małe znaczenie czy 98 czy 00 rocznik np to wiele zmian w niech nie było. to DT kazda udana
3) na wszystko - poczytaj o tym bo istnieje masa tematów
4) wystarczy
5) to zalezy gdzie chcesz latać. podstawa to kask czy ulica czy teren kask podstawa. na ulicy nie musisz jakos specjalnie sie ubierac. raczej nikt w kombi nie jeździ yamahą DT. w terenie pełen strój za kilka tysi to tez nie do konca to czego potrzeba. na ulice wystarczy zwykła kurtka i to max. w teren mozna sie pokusic o strój na crossa bluza spodnie buty ochraniacze jak juz to buzer wystarczy chyba że chcesz na prawde czuc sie bezpiecznie - ochraniacze kolan itp. ale równie dobrze do pyrkania w terenie mogą byc stare jeansy i bd ok
6) popytaj w miescie gdzie sie zdaje moze jakies osrodki szkoleniowe maja taką opcje.
7)
2) taki na jaki cie stac im nowsza tym pewnie mniej zarznięta ale małe znaczenie czy 98 czy 00 rocznik np to wiele zmian w niech nie było. to DT kazda udana
3) na wszystko - poczytaj o tym bo istnieje masa tematów
4) wystarczy
5) to zalezy gdzie chcesz latać. podstawa to kask czy ulica czy teren kask podstawa. na ulicy nie musisz jakos specjalnie sie ubierac. raczej nikt w kombi nie jeździ yamahą DT. w terenie pełen strój za kilka tysi to tez nie do konca to czego potrzeba. na ulice wystarczy zwykła kurtka i to max. w teren mozna sie pokusic o strój na crossa bluza spodnie buty ochraniacze jak juz to buzer wystarczy chyba że chcesz na prawde czuc sie bezpiecznie - ochraniacze kolan itp. ale równie dobrze do pyrkania w terenie mogą byc stare jeansy i bd ok
6) popytaj w miescie gdzie sie zdaje moze jakies osrodki szkoleniowe maja taką opcje.
7)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
O fuck.... miałem na tym potworze nie da sie noramlnie jezdzic Powiem tak nawet na biegu jałowym bierze go na gume hehehehehehhe nie miałem go długo .... ogólnie wrazenia nie z tej planety, z czesciami dosyc dobrze jest na rynku i nie sa wygórowane ceny... miałem problem z jednym jak jest starszy moto i ma tzw beben to cieszko o ta czesc... ze 3 miechy zajeło mi znalezienie nowego
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
CR 500 kupują 2 typy osób - ktos kto na prawde pro jeździ. albo ktos kto chce sie pokazac że ma CR 500 i zapierdala oczywiscie nie zapierdalająć. motor fajny bo lekki i bardzo mocny jak to duze 2T. ale żeby opanowac 40% mocy trzeba miec kilka lat dobrego doswiadczenia w terenie. kto kupuje jako 1 moto lub po yamaszce DT 50. i mówi że zapierdziela ostro w terenie to go wyśmieje. nie da sie tym szybko jeździc dla laika. moto jest tak mocne że ciezko go ogarnąć. a piłowac na niskich biegach na prostej potrafi kazdy ciezej pokazac cokolwiek tam gdzie jej miejsce czyli na torze. sam bałbym sie ogarnąć tą bestie po torze. jak sie wkręci to jak pociąg idzie równo tylko co z tego jak bez doswiadczenia moto sponiewiera ciebie na początek lepiej jakas 125 ccm kupic żeby ją dobrze opanowac tez trzeba kilka lat polatać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, WR400 - jako Supermoto myślicie, że się nada
Jakie za i przeciw
mam na oku jedną sztukę -> http://allegro.pl/show_item.php?item=1439727396
Pozdrawiam
Jakie za i przeciw
mam na oku jedną sztukę -> http://allegro.pl/show_item.php?item=1439727396
Pozdrawiam
- ony
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 15/5/2008, 15:01
Witam, czy nowicjusz offroadu może zacząć swoją przygodę od enduro typu DT 125? Jak na razie mój offroad ogranicza się do brawurowej jazdy samochodem Czinkłaczento po polu i do skakaniu składakiem po górkach, więc w zasadzie pełen profesjonalizm
No dobrze, ale dość tych żenujących żartów. Ogarnę DT 125, czy ona ogarnie mnie? Chyba to nie jest taki mocny sprzęt, w końcu to enduro a nie fullcross. Poza tym, nie jestem narwańcem i nie mam płytkiej wyobraźni, a latać będę po lasach i polnych drogach.
No dobrze, ale dość tych żenujących żartów. Ogarnę DT 125, czy ona ogarnie mnie? Chyba to nie jest taki mocny sprzęt, w końcu to enduro a nie fullcross. Poza tym, nie jestem narwańcem i nie mam płytkiej wyobraźni, a latać będę po lasach i polnych drogach.
- Killaz
- Świeżak
- Posty: 206
- Dołączył(a): 13/8/2009, 00:23
jezeli kupiusz zadbany model to znikome, tłoki i inne pierdoły nie są straszelnie drogie, to nie fullcross ze co xx mth remoncik, tu się jeździ latami i dopiero cos tam kombinuje
nie zapomnij o smarze do lancucha i smarowaniu go co wyjazd
o plynie do nasączania filtrów i o myciu filtra przynajmniej raz w tyg jezeli jeździsz po lasach polach i tam gdzie sie kurzy
nie zapomnij o smarze do lancucha i smarowaniu go co wyjazd
o plynie do nasączania filtrów i o myciu filtra przynajmniej raz w tyg jezeli jeździsz po lasach polach i tam gdzie sie kurzy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
- Killaz
- Świeżak
- Posty: 206
- Dołączył(a): 13/8/2009, 00:23
No jeśli jest wszystko tak jak w opisie to myślę, że warto.
Tylko wydaje mi się, że jak się patrzy na silnik od lewej to widać tam silikon.
A tak pozatym fajna sztuka. Mógłbyś założyć jeszcze do niej kiedyś jakiś układzik wydechowy np. DEP i jak dla mnie ideał
Tylko wydaje mi się, że jak się patrzy na silnik od lewej to widać tam silikon.
A tak pozatym fajna sztuka. Mógłbyś założyć jeszcze do niej kiedyś jakiś układzik wydechowy np. DEP i jak dla mnie ideał
- arti16
- Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04
Witam. Chciałbym się przesiąść z Bandita 1200 K6 na enduro, ale przeraża mnie ciągły serwis sportowych lekkich maszyn. Szukam jakiegoś niedrogiego (poniżej 10tys.) i powyżej 2000 rok enduro i w związku z tym że nie zamierzam startować w zawodach nie chcę motocykla który wymaga częstego serwisu i którym można pojeździć w średnim/lekkim terenie (ew. po mieście na jakiejś grubej kostce), na pewno powyżej 300cm3.
Miałem okazję przejechać się Transalpem 650 i szczerze mówiąc to gdyby nie lepsze opony, to po polnej drodze lepiej jeździło by mi się banditem, bo przynajmniej przód tak nie nurkował na koleinach. Do tego mój motocykl wydawał mi się dużo lepszy pod wzg. jakości wykonania. Jeździłem także CR250 i uważam ją za świetny, mocny motocykl, ale wyłącznie w teren i niepokoi mnie ten ciągły serwis.
Czy na rynku jest coś godnego zainteresowania i bardziej terenowego niż Transalp 650, lub Dominator?
Dzięki.
Miałem okazję przejechać się Transalpem 650 i szczerze mówiąc to gdyby nie lepsze opony, to po polnej drodze lepiej jeździło by mi się banditem, bo przynajmniej przód tak nie nurkował na koleinach. Do tego mój motocykl wydawał mi się dużo lepszy pod wzg. jakości wykonania. Jeździłem także CR250 i uważam ją za świetny, mocny motocykl, ale wyłącznie w teren i niepokoi mnie ten ciągły serwis.
Czy na rynku jest coś godnego zainteresowania i bardziej terenowego niż Transalp 650, lub Dominator?
Dzięki.
-
FireMode - Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 9/2/2011, 21:45
- Lokalizacja: LBN
siema hmm własnie w tym problem że nie ma moto idealnego. albo masz mocne lekkie i wymagajace remontów albo masz moto słabsze i które jeździ i jeździ. ale jakies moto w miare lajtowne to np kawasaki klx 250 albo klx 300. to w miare mocny sprzęt i nie wymaga remontów ci kilka mth. to 4T. z 2T są np ktm exc 125 / 250 albo huska WRE (lub mocniejsza ale wymagajaca nieco wiecej WR) ten EXC tez jest mocny i wymaga serwisu dobrego. ale na pewno nie takiego jak w przypadku CRki. popatrz na te moto i powiedz czy cos ci sie spodobało niestety wiem że chcesz wieksze pojemnosci ale nie bardzo takie moto istnieją. bo albo są to stare trupy albo nowe duzo droższe zabawki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam Mam 15 lat. Chciał bym zacząć przygodę z offroadem i mam pytanie jaki motor na start był by dobry ? Myślałem nad yamaha yz 85. Ale czytałem że najlepiej zacząć od dt. Mam do wykorzystania 3-4 tys.
- asg7777777
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 13/2/2011, 11:34
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość