"+" i "-" Waszych motocykli
Honda CBR 900 RR Fireblade
+ Dynamika, wystarczająca ilość mocy
+ Możliwość jazdy ekonomicznej wysokim biegiem małą prędkością przy czym mamy minimalne spalanie
A odkręcając manetkę budzi się szatan!
+ Bezawaryjność, wytrzymałość
+ Jak na ściga wygodna pozycja za kierownicą nie wiem jak u pasażera, bo ja tam nie siedze.
+ Genialnie sie pokonuje zakręty
+ Super hamulce Nissin'a
- prbolemy z zakupem przedniej opony 16.
Więcej jeszcze nie odkryłem
+ Dynamika, wystarczająca ilość mocy
+ Możliwość jazdy ekonomicznej wysokim biegiem małą prędkością przy czym mamy minimalne spalanie
A odkręcając manetkę budzi się szatan!
+ Bezawaryjność, wytrzymałość
+ Jak na ściga wygodna pozycja za kierownicą nie wiem jak u pasażera, bo ja tam nie siedze.
+ Genialnie sie pokonuje zakręty
+ Super hamulce Nissin'a
- prbolemy z zakupem przedniej opony 16.
Więcej jeszcze nie odkryłem
%#Honda CBR 900 RR Fireblade!
Burn Rubber, Not Your Soul...
Burn Rubber, Not Your Soul...
- fake`
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 8/11/2009, 12:24
- Lokalizacja: Białystok
Kawasaki ZX9R 2002r,
Praktycznie dopiero co kupiłem, przejechałem 2500km.
Plusy
- wygodna pozycja za kierą jak na ścigacza
- umiarkowane spalanie ok 7 litrów w mieście
- nadaje siÄ™ do turystyki
- pasażerowie nie narzekają ze niewygodnie siedzieć z tyłu (przynajmniej mi)
Minusy
- kranik paliwa
- brak wskaznika paliwa
- mogli zieloni dać już wtrysk paliwa
Praktycznie dopiero co kupiłem, przejechałem 2500km.
Plusy
- wygodna pozycja za kierą jak na ścigacza
- umiarkowane spalanie ok 7 litrów w mieście
- nadaje siÄ™ do turystyki
- pasażerowie nie narzekają ze niewygodnie siedzieć z tyłu (przynajmniej mi)
Minusy
- kranik paliwa
- brak wskaznika paliwa
- mogli zieloni dać już wtrysk paliwa
- rafi19
- Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 22/8/2009, 16:55
Honda Hornet CB600F 2003
PLUSY:
+ 96KM daje radÄ™
+ nawet na torze daje sobie dobrze radÄ™
+ w miarę elastyczny silnik, chyba z 70% momentu jest już od 3000rpm
+ dobre światło przednie
+ sporo dodatków jest ogólnie dostępnych
+ pancerny silnik
MINUSY:
- wysokie spalanie, przyciśniesz to 8 pójdzie na pewno
- nieosłonięta chłodnica narażona na kamienie
PLUSY:
+ 96KM daje radÄ™
+ nawet na torze daje sobie dobrze radÄ™
+ w miarę elastyczny silnik, chyba z 70% momentu jest już od 3000rpm
+ dobre światło przednie
+ sporo dodatków jest ogólnie dostępnych
+ pancerny silnik
MINUSY:
- wysokie spalanie, przyciśniesz to 8 pójdzie na pewno
- nieosłonięta chłodnica narażona na kamienie
- Thomsonicus
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/3/2008, 11:00
- Lokalizacja: Lubelskie
ZZR 600
+ Wygodna
+ Sportowy charakter, turystyczna pozycja
+ Nie takie duże spalanie
+ Nawet fajne osiÄ…gi
+ Dwa tłumiki
- Jak na sporta dużo waży
- Ma kopa po 8 tyÅ›, ale to w sumie nie minus tylko norma
- Jak się przydusi to jednak sporo pali, ale przy normalnej jeździe spalanie jest dosyć małe
+ Wygodna
+ Sportowy charakter, turystyczna pozycja
+ Nie takie duże spalanie
+ Nawet fajne osiÄ…gi
+ Dwa tłumiki
- Jak na sporta dużo waży
- Ma kopa po 8 tyÅ›, ale to w sumie nie minus tylko norma
- Jak się przydusi to jednak sporo pali, ale przy normalnej jeździe spalanie jest dosyć małe
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Yamaha YZF600R Thundercat
+ Wygodna kanapa dla jeźdźca i jego pasażerki
+ Szyba wydajna
+ Super głos (Yashimura)
+ Dobre osiągi oraz elastyczność
+ Miękkie jak na ścigacza zaweieszenie (ja w nim to cenie)
+ Hamulce (kto jeździł to wie o co chodzi)
Minusy:
- ciężar (z paliwem to 211)
- słabe światło mijania (załatwiłem to ksenonem)
+ Wygodna kanapa dla jeźdźca i jego pasażerki
+ Szyba wydajna
+ Super głos (Yashimura)
+ Dobre osiągi oraz elastyczność
+ Miękkie jak na ścigacza zaweieszenie (ja w nim to cenie)
+ Hamulce (kto jeździł to wie o co chodzi)
Minusy:
- ciężar (z paliwem to 211)
- słabe światło mijania (załatwiłem to ksenonem)
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Honda CBR 600 F (F4i)
Zalety:
- elastyczny silnik, który pozwala na spokojne przemieszczanie sie na wysokim biegu bez konieczności wachlowania wajchą zm.biegów
- jednostka napędowa dość idioto-odporna
- przy odpowiednim serwisowaniu przebiegi rzędu 150ttk to pestka
- pełna regulacja przedniego i tylnego zawieszenia
- sportowy wygląd i osiągi, dość dobra pozycja do turystyki
- bardzo dużo dodatków/części na rynku ze wzgledu na popularność modelu
- wtrysk paliwa zapewniajÄ…cy stabilnÄ… pracÄ™, eliminujÄ…cy "manualne" ssanie
- w wersji "F" centralna podstawka
- dobre światła
Wady:
- napinacz łańcuszka rozrządu
- szyba standardowa kieruje strumień powietrza prosto w oczy
- ze względu na małą wagę czasem można odczuć shimm-ę
+/-:
- liniowe oddawanie mocy, co jest przez niektórych chwalone, a przez niektórych potępiane. Mi osobiście odpowiada ze wzgledu na turystyczny charakter używania motocykla.
Zalety:
- elastyczny silnik, który pozwala na spokojne przemieszczanie sie na wysokim biegu bez konieczności wachlowania wajchą zm.biegów
- jednostka napędowa dość idioto-odporna
- przy odpowiednim serwisowaniu przebiegi rzędu 150ttk to pestka
- pełna regulacja przedniego i tylnego zawieszenia
- sportowy wygląd i osiągi, dość dobra pozycja do turystyki
- bardzo dużo dodatków/części na rynku ze wzgledu na popularność modelu
- wtrysk paliwa zapewniajÄ…cy stabilnÄ… pracÄ™, eliminujÄ…cy "manualne" ssanie
- w wersji "F" centralna podstawka
- dobre światła
Wady:
- napinacz łańcuszka rozrządu
- szyba standardowa kieruje strumień powietrza prosto w oczy
- ze względu na małą wagę czasem można odczuć shimm-ę
+/-:
- liniowe oddawanie mocy, co jest przez niektórych chwalone, a przez niektórych potępiane. Mi osobiście odpowiada ze wzgledu na turystyczny charakter używania motocykla.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Witam czy ktos moze tutaj wie lub ma ciekawego linka na temat czym sie różni standardowa honda cbr 1000rr po 2005 od wersji cbr 1000rr hrc tylko prosze o wiarygodne informacje a nie domysły pozdrawiam
- piotras224
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43
Kawasaki Er6n 2008r bez abs
Zalety
- b. ekonomiczny silnik,
- dobre przyspieszenia i elastyczność
- przyjemny dźwięk na standardowym wydechu,
- dobrze dozowalne hamulce,
- dobry ciąg od najniższych obrotów,
- wÄ…ski i lekki,
- nisko osadzony środek ciężkości,
- świetny wygląd, na mieście zwraca uwagę
Wady
- jak dla mnie za duże ugięcie kolan (mam 192cm wzrostu),
- brak centralnej podstawki,
- na kostce brukowej z plecaczkiem tył potrafi dobić.
Zalety
- b. ekonomiczny silnik,
- dobre przyspieszenia i elastyczność
- przyjemny dźwięk na standardowym wydechu,
- dobrze dozowalne hamulce,
- dobry ciąg od najniższych obrotów,
- wÄ…ski i lekki,
- nisko osadzony środek ciężkości,
- świetny wygląd, na mieście zwraca uwagę
Wady
- jak dla mnie za duże ugięcie kolan (mam 192cm wzrostu),
- brak centralnej podstawki,
- na kostce brukowej z plecaczkiem tył potrafi dobić.
- twardy-99
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 28/3/2008, 21:29
- Lokalizacja: Wrocław
@YZF R1
bardzo dobry opis potwierdzam wszystko poza spalaniem. Moja pali od 5 w trasie do max 9 w mieście (ważę 60kg), a na tor jeszcze nie miałem okazji wskoczyć
bardzo dobry opis potwierdzam wszystko poza spalaniem. Moja pali od 5 w trasie do max 9 w mieście (ważę 60kg), a na tor jeszcze nie miałem okazji wskoczyć
-
wm10589 - Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 7/12/2009, 11:12
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kawasaki zx7r
+ mega stabilny
+ super heble
+ dobre osiÄ…gi
+ przyzwoita cena
+ wbrew pozorom Å‚atwy w prowadzeniu
- trasznie niko kierownica ,co powoduje ból dłoni i nadgartków
- brak wskaźnika paliwa i ten nieszczęsny kranik
- nie najlepza kultura pracy na zinym silniku (ten model tak ma, zresztą jak większość kawasaki )
+ mega stabilny
+ super heble
+ dobre osiÄ…gi
+ przyzwoita cena
+ wbrew pozorom Å‚atwy w prowadzeniu
- trasznie niko kierownica ,co powoduje ból dłoni i nadgartków
- brak wskaźnika paliwa i ten nieszczęsny kranik
- nie najlepza kultura pracy na zinym silniku (ten model tak ma, zresztą jak większość kawasaki )
- Shogun80
- Świeżak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
- Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje
Kawasaki zx9r model z 1997r
1. Plusy:
-dość duży moment obrotowy
-elastyczny silnik
-nie brakuje mocy nawet na wyzszym biegu po odkręceniu manetki fajnie się zbiera
-spalanie w granicach 6-7l
-stabilny na trasie i winklach
-niezłe hamulce
-bardzo przydatny wskaźnik paliwa
-wygodny nawet przy dłuższych trasach
2. Minusy
-motocykl duży i ciężki
-ciężko nim manewrować (zawracanie, parkowanie)
-kranik paliwa
-przydatny amor skrętu ponieważ po opuszczeniu z gumy motocykl łapie lekka shimme
-mały promień skrętu
3. mniej istotne uwagi
-zdecydowanie nie polecam na pierwsze moto
-niezbędny sportowy wydech ponieważ silnik ma piękne brzmienie
1. Plusy:
-dość duży moment obrotowy
-elastyczny silnik
-nie brakuje mocy nawet na wyzszym biegu po odkręceniu manetki fajnie się zbiera
-spalanie w granicach 6-7l
-stabilny na trasie i winklach
-niezłe hamulce
-bardzo przydatny wskaźnik paliwa
-wygodny nawet przy dłuższych trasach
2. Minusy
-motocykl duży i ciężki
-ciężko nim manewrować (zawracanie, parkowanie)
-kranik paliwa
-przydatny amor skrętu ponieważ po opuszczeniu z gumy motocykl łapie lekka shimme
-mały promień skrętu
3. mniej istotne uwagi
-zdecydowanie nie polecam na pierwsze moto
-niezbędny sportowy wydech ponieważ silnik ma piękne brzmienie
- draki18
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 19/10/2009, 18:40
Czytam właśnie sobie niektóre posty i gdybym czegoś szukał, np w klasie '600', to za ch** nie dałbym rady stworzyć konstruktywnego porównania.
I stąd pytanie do adminow: czy na wzor innych stron, nie daloby rady dolaczyc do postów jakiejs ankiety (widzialem takowe w jakis innych tematach)?
Na poczÄ…tek np tandetne:
- model
- rok produkcji
- średnie spalanie w mieście
- średnie spalanie w trasie
- awaryjność (nie wiem, np liczba powaznych usterek w ciagu sezonu)
- skuteczność hamulców (beda negatywne glosy? taki maly czarny joke)
- wygoda kierowcy (jakas skala 0-100)
- czy dobrze zapierdala (tak/nie)
I stąd pytanie do adminow: czy na wzor innych stron, nie daloby rady dolaczyc do postów jakiejs ankiety (widzialem takowe w jakis innych tematach)?
Na poczÄ…tek np tandetne:
- model
- rok produkcji
- średnie spalanie w mieście
- średnie spalanie w trasie
- awaryjność (nie wiem, np liczba powaznych usterek w ciagu sezonu)
- skuteczność hamulców (beda negatywne glosy? taki maly czarny joke)
- wygoda kierowcy (jakas skala 0-100)
- czy dobrze zapierdala (tak/nie)
V rulez.
-
Kohelet - Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 27/4/2010, 08:32
- Lokalizacja: SP1 / wrocek
Kawasaki ER-5 (2006)
Zalety:
- spalanie (Udało mi się zejść nawet poniżej 4,5 na 100km)
- wygodna pozycja za kierownicÄ…
- idealny do miasta
- elastyczna skrzynia biegów (można jechać na 6 biegu przy 3 tyś bez szarpania)
- w porównaniu z Hondą CB 500 i Suzuki GS 500 ma najlepszy wygląd (ale to tylko moje zdanie, sprawa gustu)
- fajnie brzmi jak sie założy sportowy przelotowy tłumik (polecam wydech scorpiona mam go w swojej kawie)
- idealny na pierwsze moto
Wady:
- tylko 50 KM (przy wyprzedaniu przy wyższych prędkościach widać że trochę brakuje koników - sportowa 600 to to nie jest)
- bez owiewki przy wyższych prędkościach trochę wieje (założenie choćby owiewki PUIG na alegro tego pełno, poprawia sprawę)
-
Zalety:
- spalanie (Udało mi się zejść nawet poniżej 4,5 na 100km)
- wygodna pozycja za kierownicÄ…
- idealny do miasta
- elastyczna skrzynia biegów (można jechać na 6 biegu przy 3 tyś bez szarpania)
- w porównaniu z Hondą CB 500 i Suzuki GS 500 ma najlepszy wygląd (ale to tylko moje zdanie, sprawa gustu)
- fajnie brzmi jak sie założy sportowy przelotowy tłumik (polecam wydech scorpiona mam go w swojej kawie)
- idealny na pierwsze moto
Wady:
- tylko 50 KM (przy wyprzedaniu przy wyższych prędkościach widać że trochę brakuje koników - sportowa 600 to to nie jest)
- bez owiewki przy wyższych prędkościach trochę wieje (założenie choćby owiewki PUIG na alegro tego pełno, poprawia sprawę)
-
Kawasaki ER-5
-
marcing - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 24/7/2009, 22:59
- Lokalizacja: Osieczna
Yamaha xj 600 86'
Plusy:
-Bardzo wygodny motocykl,sylwetka prosta kolana lekko ugiente,
-dosyć długie biegi ,6 bieg nie jest (nad biegiem)
-spalanie przyjazne dla portfela ok 5l/100km ,,przy normalnej jeździe''
-silnik równo pracuje stary motocykl ale lubi poszaleć na odkręconej.
-szybko reagujące hamulce lekki ruch dźwignią i widać reakcję.
-motocykl ładnie się prezentuje w wersji bez plastiku z dużą ilością chromu .
Minusy:
-Duża waga motocykla i mały promień skrętu jak na gabaryty,
-powyżej 8000 tyś obrotów silnik sprawia wrażenie jag by miał zostawić ramę i polecieć sam
-mała chłodnica co sprawia słabe chłodzenie silnika
-jest to motocykl ,,starszy'' więc wymaga częstej konserwacji,
-akumulator lubi się rozładowywać (przynajmniej w moim przypadku).
Ogółem motocykl dla mnie świetny jestem bardzo zadowolony z użytkowania pzdr.
Plusy:
-Bardzo wygodny motocykl,sylwetka prosta kolana lekko ugiente,
-dosyć długie biegi ,6 bieg nie jest (nad biegiem)
-spalanie przyjazne dla portfela ok 5l/100km ,,przy normalnej jeździe''
-silnik równo pracuje stary motocykl ale lubi poszaleć na odkręconej.
-szybko reagujące hamulce lekki ruch dźwignią i widać reakcję.
-motocykl ładnie się prezentuje w wersji bez plastiku z dużą ilością chromu .
Minusy:
-Duża waga motocykla i mały promień skrętu jak na gabaryty,
-powyżej 8000 tyś obrotów silnik sprawia wrażenie jag by miał zostawić ramę i polecieć sam
-mała chłodnica co sprawia słabe chłodzenie silnika
-jest to motocykl ,,starszy'' więc wymaga częstej konserwacji,
-akumulator lubi się rozładowywać (przynajmniej w moim przypadku).
Ogółem motocykl dla mnie świetny jestem bardzo zadowolony z użytkowania pzdr.
YAMAHA TEAM
- Pośpiech
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 12/7/2010, 19:59
- Lokalizacja: Zabrze
Buell XB12R Firebolt
Plus
- Pas napedowy
- Zwrotnosc !!!
- Swietne hamulce
- Silnik - Moc bedzie z Toba od najnizszych obrotow
- Wygodne siedzienie - mimo pokurczonej pozycji jest ok.
- Spalanie - ok 4 litrow na trasie przy spokojniej jezdzie, w miescie 4,5.
- Niska waga.
Minus
- Na postoju plaby z zebow wypadaja, podskakujemy razem z motorem
- Schowek - 1 kanapka.
- Siedzenie pasazera - zmiescila sie tylko polowa
- Dretwieja nadgarstki po dluzszym czasie.
- Dzwiek - po 100 km gluchniemy - w tunelu gluchna wszyscy. Motocykl ma seryjny tlumnik dajacy 98 dB przy 3000 obr. Po zmianie na Jardine jest niestety wiecej.
Jestem bardzo zadowolony, dlugo sie nie rozstaniemy
Plus
- Pas napedowy
- Zwrotnosc !!!
- Swietne hamulce
- Silnik - Moc bedzie z Toba od najnizszych obrotow
- Wygodne siedzienie - mimo pokurczonej pozycji jest ok.
- Spalanie - ok 4 litrow na trasie przy spokojniej jezdzie, w miescie 4,5.
- Niska waga.
Minus
- Na postoju plaby z zebow wypadaja, podskakujemy razem z motorem
- Schowek - 1 kanapka.
- Siedzenie pasazera - zmiescila sie tylko polowa
- Dretwieja nadgarstki po dluzszym czasie.
- Dzwiek - po 100 km gluchniemy - w tunelu gluchna wszyscy. Motocykl ma seryjny tlumnik dajacy 98 dB przy 3000 obr. Po zmianie na Jardine jest niestety wiecej.
Jestem bardzo zadowolony, dlugo sie nie rozstaniemy
-
dolarek69 - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 5/11/2009, 19:36
- Lokalizacja: Varhaug
GSX-R 1000 K1
Suzuki GSX-R 1000, rok 2001
Plusy:
- Doskonałe prowadzenie
- Wytrzymały, bardzo dynamiczny silnik o dużej mocy i dużym momencie obr.
- Wygodne siedzenie
- Niska masa własna
- Wtrysk
Minusy:
- Spalanie średnio 8l/100km (rekord na trasie 860km: 6.9l) - częściowo spowodowane brakiem exhupu + akcesoryjnym tłumikiem LeoVince
- Dość mocno pochylona pozycja, która jest niewygodna przy jeździe do 120km/h - strasznie bolą nadgarstki
- Krótki zasięg - 170km na 18 litrowym baku to jednak mało. Przy agresywnej jeździe zasięg maleje do równych 150km...
- Brak dostępu do regulacji świateł
- Padające czujniki położenia przepustnicy (koszt nówki: 460zł bądź 620zł zależnie który padł...)
- SÅ‚aba ochrona przed wiatrem
- Kultura pracy silnika na biegu jałowym - kto słyszał te wie.
- Brak seryjnego wyświetlacza biegów
- Seryjny amortyzator skrętu - to on coś daje?
- Brak seryjnego błotnika/chlapacza
Plusy:
- Doskonałe prowadzenie
- Wytrzymały, bardzo dynamiczny silnik o dużej mocy i dużym momencie obr.
- Wygodne siedzenie
- Niska masa własna
- Wtrysk
Minusy:
- Spalanie średnio 8l/100km (rekord na trasie 860km: 6.9l) - częściowo spowodowane brakiem exhupu + akcesoryjnym tłumikiem LeoVince
- Dość mocno pochylona pozycja, która jest niewygodna przy jeździe do 120km/h - strasznie bolą nadgarstki
- Krótki zasięg - 170km na 18 litrowym baku to jednak mało. Przy agresywnej jeździe zasięg maleje do równych 150km...
- Brak dostępu do regulacji świateł
- Padające czujniki położenia przepustnicy (koszt nówki: 460zł bądź 620zł zależnie który padł...)
- SÅ‚aba ochrona przed wiatrem
- Kultura pracy silnika na biegu jałowym - kto słyszał te wie.
- Brak seryjnego wyświetlacza biegów
- Seryjny amortyzator skrętu - to on coś daje?
- Brak seryjnego błotnika/chlapacza
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Suzuki TL 1000R 2000r
plusy:
-design i innowacyjność na tamten czas!
-mega narowisty i agresywny silnik 996cm3 V2
-dźwięk przy otwieraniu przepustnic mocno przy obciążeniu - gardziele 52mm...
-moment obrotowy od dołu ale także do samej góry!!
-design(!)
-wygodna pozycja kierowcy jak na superbike'a
-dbd zawieszenie przednie z pełną regulacją faktycznie działającą
-dobre hamulce
-akcesoryjne tłumiki burzą kamienice ;]
-bardzo stabilne prowadzenie i dobra aeorodynamika (seryjna szyba wystarczy do 180km/h bez zająknięcia)
minusy:
-taka sobie kultura pracy silnika na jałowych obrotach oraz poniżej 3tyś obrotów.
-hydrauliczne sprzęgło w trybie ON-OFF - na prawdę zrobić płynny poślizg przy ostrym strarcie graniczy z cudem.
-głośna praca silnika która po prostu już tak ma (dzownienie, pukanie, cykanie, wibracje) mimo stanu super.
-zasięg - 150km na pełnym baku do rezerwy. 180km do końca baku. No ale z czegoś ta moc musi iść
-wykańcza szybko opony i łańcuch napędowy.
-twarde zawieszenie tylne nawet po regulacjach dla osób lżejszych niż 80kg
-dużo prądu w akumulatorze na poranny rozruch.
-sporo śrub na locktite'a trzeba bo inaczej się odkręcają (wibracje dużego V2)
Ogólnie polecam jak ktoś lubi brutalne, sportowe maszyny z charakterem i ma już skilla do ogarnięcia tego!!
plusy:
-design i innowacyjność na tamten czas!
-mega narowisty i agresywny silnik 996cm3 V2
-dźwięk przy otwieraniu przepustnic mocno przy obciążeniu - gardziele 52mm...
-moment obrotowy od dołu ale także do samej góry!!
-design(!)
-wygodna pozycja kierowcy jak na superbike'a
-dbd zawieszenie przednie z pełną regulacją faktycznie działającą
-dobre hamulce
-akcesoryjne tłumiki burzą kamienice ;]
-bardzo stabilne prowadzenie i dobra aeorodynamika (seryjna szyba wystarczy do 180km/h bez zająknięcia)
minusy:
-taka sobie kultura pracy silnika na jałowych obrotach oraz poniżej 3tyś obrotów.
-hydrauliczne sprzęgło w trybie ON-OFF - na prawdę zrobić płynny poślizg przy ostrym strarcie graniczy z cudem.
-głośna praca silnika która po prostu już tak ma (dzownienie, pukanie, cykanie, wibracje) mimo stanu super.
-zasięg - 150km na pełnym baku do rezerwy. 180km do końca baku. No ale z czegoś ta moc musi iść
-wykańcza szybko opony i łańcuch napędowy.
-twarde zawieszenie tylne nawet po regulacjach dla osób lżejszych niż 80kg
-dużo prądu w akumulatorze na poranny rozruch.
-sporo śrub na locktite'a trzeba bo inaczej się odkręcają (wibracje dużego V2)
Ogólnie polecam jak ktoś lubi brutalne, sportowe maszyny z charakterem i ma już skilla do ogarnięcia tego!!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
ZX6R B1h 636 2003:
plusy:
-wtrysk (stary typ z wajhÄ… co moze byc zaleta odrecic i jazda bez trzymanki 50km/h na 3/4 nie pamietam)
-Å‚adny wyglÄ…d
-uuuUUUUuuu wydobywajace sie z silnika po odkreceniu manetki
-lekki 160kg bez plynow
-elastyczny jak na sporotwÄ… 6stke dodatkowe 36cm^3 robi swoje
-spalanie różne od 6-8l w zaleznosci jak sie piłuje.
-dosc wygodny (jak na sporta R6 była dla mnie za mała) przy dobre pozyji skora plus Stompgripy na baku nie musza bolec nadgarstki
-Å‚adnie wchodzi w zakrety opony Pilot sporty dobrze trzymaja przy schodzeniu na kolano
-pełna regulacja zawieszenia przód upside down
-Zasieg do 200-210km na pelnym baku do rezerwy potem 40 km rezerwy plus minus. no ale nie mozna co chwile manaeta Å‚ycha Å‚ycha hehe
Minusy:
-twarde siedzenie duuu boli po dluzszej jezdzie i nogi w zgieciach 160-200km non stop. Wzrost moj 180cm
-twardy zawias no ale wszystko mozna regulowac.
plusy:
-wtrysk (stary typ z wajhÄ… co moze byc zaleta odrecic i jazda bez trzymanki 50km/h na 3/4 nie pamietam)
-Å‚adny wyglÄ…d
-uuuUUUUuuu wydobywajace sie z silnika po odkreceniu manetki
-lekki 160kg bez plynow
-elastyczny jak na sporotwÄ… 6stke dodatkowe 36cm^3 robi swoje
-spalanie różne od 6-8l w zaleznosci jak sie piłuje.
-dosc wygodny (jak na sporta R6 była dla mnie za mała) przy dobre pozyji skora plus Stompgripy na baku nie musza bolec nadgarstki
-Å‚adnie wchodzi w zakrety opony Pilot sporty dobrze trzymaja przy schodzeniu na kolano
-pełna regulacja zawieszenia przód upside down
-Zasieg do 200-210km na pelnym baku do rezerwy potem 40 km rezerwy plus minus. no ale nie mozna co chwile manaeta Å‚ycha Å‚ycha hehe
Minusy:
-twarde siedzenie duuu boli po dluzszej jezdzie i nogi w zgieciach 160-200km non stop. Wzrost moj 180cm
-twardy zawias no ale wszystko mozna regulowac.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Suzuki GSX 650F 2008. Przejechane 11 tys. z czego 7 na moje konto.
1. Mocne strony:
-stylistyka, przypomina malowaniem i owiewkÄ… gsx-ry, no ale to rzecz gustu,
-ochrona przed wiatrem, owiewki dobrze odpychają wiatr na boki, chociaż szyba mogłaby lepiej spełniać to zadanie, ale dla nizszych motocyklistów bedzie idealnie,
-elastyczność, ruszanie z drugiego biegu nie robi problemu, a 40 albo 50 km/h można się bujać na 6 biegu,
-pozycja turystyczna, która przy dłuższych trasach nie męczy, w sumie podnóżki, kiera wszystko na swoim miejscu,
-jak na turystyka zrywny motocykl, szybki i ładnie wkręca sięna obroty,
-czytelność wyswietlacza, zapięty bieg, wszystkie kotrolki przy sobie, biała tercza obrotomieża, dobre podświetlenie i nie sprawiający nawet przy świecącym na niego słońcu cyfrowy prędkościomiesz,
-no i jakość wykonania również zadowalająca, wszystko pod ręką,
-niezłe hamulce.
2. SÅ‚abe strony:
-masa, ponad 220kg to spora przesada, a jak do tego dojdzie pasażer i kufry to robi się z niego zawodnik sumo, ale podczas jazdy nie jest to odczuwalne,
-wielki komin z boku, zcisza brzmienie motocykla jak i lekko przeważa na prawą stronę,
-niewygodna kanapa, strasznie płaska,
-głośno zapinający się pierwszy bieg,
-nieprawidłowo wskazujący wskaźnik poziomu paliwa, na rezerwie przejechałem ponad 50 km i przy tankowaniu okazało się, że do pełna brakuje 6 litrów, na 19 pojemności baku.
1. Mocne strony:
-stylistyka, przypomina malowaniem i owiewkÄ… gsx-ry, no ale to rzecz gustu,
-ochrona przed wiatrem, owiewki dobrze odpychają wiatr na boki, chociaż szyba mogłaby lepiej spełniać to zadanie, ale dla nizszych motocyklistów bedzie idealnie,
-elastyczność, ruszanie z drugiego biegu nie robi problemu, a 40 albo 50 km/h można się bujać na 6 biegu,
-pozycja turystyczna, która przy dłuższych trasach nie męczy, w sumie podnóżki, kiera wszystko na swoim miejscu,
-jak na turystyka zrywny motocykl, szybki i ładnie wkręca sięna obroty,
-czytelność wyswietlacza, zapięty bieg, wszystkie kotrolki przy sobie, biała tercza obrotomieża, dobre podświetlenie i nie sprawiający nawet przy świecącym na niego słońcu cyfrowy prędkościomiesz,
-no i jakość wykonania również zadowalająca, wszystko pod ręką,
-niezłe hamulce.
2. SÅ‚abe strony:
-masa, ponad 220kg to spora przesada, a jak do tego dojdzie pasażer i kufry to robi się z niego zawodnik sumo, ale podczas jazdy nie jest to odczuwalne,
-wielki komin z boku, zcisza brzmienie motocykla jak i lekko przeważa na prawą stronę,
-niewygodna kanapa, strasznie płaska,
-głośno zapinający się pierwszy bieg,
-nieprawidłowo wskazujący wskaźnik poziomu paliwa, na rezerwie przejechałem ponad 50 km i przy tankowaniu okazało się, że do pełna brakuje 6 litrów, na 19 pojemności baku.
- Toster89
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 19/5/2010, 14:18
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości