Zobacz wÄ…tek - "+" i "-" Waszych motocykli
NAS Analytics TAG

"+" i "-" Waszych motocykli

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez bobo6433 » 4/11/2009, 20:29

Skuter Piaggio SFERA.


Zalety:

- poruszał się o własnej sile.
- palił na dotyk
- doskonała skrzynia biegów (miał taki bajer, ze same biegi się zmieniały)
- heble żyletki


Wady:

- brak


Ciekawostka:


- szał lat '90
bobo6433
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3/11/2009, 10:38


Postprzez fake` » 12/11/2009, 21:33

Honda CBR 900 RR Fireblade

+ Dynamika, wystarczająca ilość mocy
+ Możliwość jazdy ekonomicznej wysokim biegiem małą prędkością przy czym mamy minimalne spalanie :)
A odkręcając manetkę budzi się szatan!
+ Bezawaryjność, wytrzymałość
+ Jak na ściga wygodna pozycja za kierownicą ;) nie wiem jak u pasażera, bo ja tam nie siedze.
+ Genialnie sie pokonuje zakręty
+ Super hamulce Nissin'a

- prbolemy z zakupem przedniej opony 16.
Więcej jeszcze nie odkryłem :P
%#Honda CBR 900 RR Fireblade!
Burn Rubber, Not Your Soul...
fake`
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 8/11/2009, 12:24
Lokalizacja: Białystok


Postprzez rafi19 » 22/11/2009, 11:40

Kawasaki ZX9R 2002r,
Praktycznie dopiero co kupiłem, przejechałem 2500km.

Plusy
- wygodna pozycja za kierą jak na ścigacza
- umiarkowane spalanie ok 7 litrów w mieście
- nadaje siÄ™ do turystyki
- pasażerowie nie narzekają ze niewygodnie siedzieć z tyłu (przynajmniej mi)

Minusy
- kranik paliwa
- brak wskaznika paliwa
- mogli zieloni dać już wtrysk paliwa
rafi19
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 22/8/2009, 16:55

Postprzez Thomsonicus » 20/12/2009, 20:06

Honda Hornet CB600F 2003
PLUSY:
+ 96KM daje radÄ™
+ nawet na torze daje sobie dobrze radÄ™
+ w miarę elastyczny silnik, chyba z 70% momentu jest już od 3000rpm
+ dobre światło przednie
+ sporo dodatków jest ogólnie dostępnych
+ pancerny silnik

MINUSY:
- wysokie spalanie, przyciśniesz to 8 pójdzie na pewno
- nieosłonięta chłodnica narażona na kamienie
Thomsonicus
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 13/3/2008, 11:00
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez Dandi93 » 28/12/2009, 21:17

ZZR 600
+ Wygodna
+ Sportowy charakter, turystyczna pozycja
+ Nie takie duże spalanie
+ Nawet fajne osiÄ…gi
+ Dwa tłumiki

- Jak na sporta dużo waży
- Ma kopa po 8 tyÅ›, ale to w sumie nie minus tylko norma
- Jak się przydusi to jednak sporo pali, ale przy normalnej jeździe spalanie jest dosyć małe
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez skidmarks » 5/1/2010, 09:09

Yamaha YZF600R Thundercat

+ Wygodna kanapa dla jeźdźca i jego pasażerki :)

+ Szyba wydajna

+ Super głos (Yashimura)

+ Dobre osiągi oraz elastyczność

+ Miękkie jak na ścigacza zaweieszenie (ja w nim to cenie)

+ Hamulce (kto jeździł to wie o co chodzi)

Minusy:

- ciężar (z paliwem to 211)

- słabe światło mijania (załatwiłem to ksenonem)
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez limak14 » 19/1/2010, 14:53

Honda CBR 600 F (F4i)

Zalety:
- elastyczny silnik, który pozwala na spokojne przemieszczanie sie na wysokim biegu bez konieczności wachlowania wajchą zm.biegów
- jednostka napędowa dość idioto-odporna
- przy odpowiednim serwisowaniu przebiegi rzędu 150ttk to pestka
- pełna regulacja przedniego i tylnego zawieszenia
- sportowy wygląd i osiągi, dość dobra pozycja do turystyki
- bardzo dużo dodatków/części na rynku ze wzgledu na popularność modelu
- wtrysk paliwa zapewniajÄ…cy stabilnÄ… pracÄ™, eliminujÄ…cy "manualne" ssanie
- w wersji "F" centralna podstawka
- dobre światła

Wady:
- napinacz łańcuszka rozrządu
- szyba standardowa kieruje strumień powietrza prosto w oczy
- ze względu na małą wagę czasem można odczuć shimm-ę

+/-:
- liniowe oddawanie mocy, co jest przez niektórych chwalone, a przez niektórych potępiane. Mi osobiście odpowiada ze wzgledu na turystyczny charakter używania motocykla.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez piotras224 » 2/2/2010, 21:18

Witam czy ktos moze tutaj wie lub ma ciekawego linka na temat czym sie różni standardowa honda cbr 1000rr po 2005 od wersji cbr 1000rr hrc tylko prosze o wiarygodne informacje a nie domysły pozdrawiam
piotras224
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43

Postprzez twardy-99 » 14/2/2010, 20:10

Kawasaki Er6n 2008r bez abs

Zalety
- b. ekonomiczny silnik,
- dobre przyspieszenia i elastyczność
- przyjemny dźwięk na standardowym wydechu,
- dobrze dozowalne hamulce,
- dobry ciąg od najniższych obrotów,
- wÄ…ski i lekki,
- nisko osadzony środek ciężkości,
- świetny wygląd, na mieście zwraca uwagę ;)

Wady
- jak dla mnie za duże ugięcie kolan (mam 192cm wzrostu),
- brak centralnej podstawki,
- na kostce brukowej z plecaczkiem tył potrafi dobić.
twardy-99
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 28/3/2008, 21:29
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez wm10589 » 26/2/2010, 13:57

@YZF R1

bardzo dobry opis potwierdzam wszystko poza spalaniem. Moja pali od 5 w trasie do max 9 w mieście (ważę 60kg), a na tor jeszcze nie miałem okazji wskoczyć
Avatar użytkownika
wm10589
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 7/12/2009, 11:12
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Shogun80 » 2/6/2010, 17:48

Kawasaki zx7r

+ mega stabilny
+ super heble
+ dobre osiÄ…gi
+ przyzwoita cena
+ wbrew pozorom Å‚atwy w prowadzeniu

- trasznie niko kierownica ,co powoduje ból dłoni i nadgartków
- brak wskaźnika paliwa i ten nieszczęsny kranik
- nie najlepza kultura pracy na zinym silniku (ten model tak ma, zresztą jak większość kawasaki ;-) )
Shogun80
Świeżak
 
Posty: 222
Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje

Postprzez draki18 » 13/6/2010, 15:00

Kawasaki zx9r model z 1997r

1. Plusy:
-dość duży moment obrotowy
-elastyczny silnik
-nie brakuje mocy nawet na wyzszym biegu po odkręceniu manetki fajnie się zbiera
-spalanie w granicach 6-7l
-stabilny na trasie i winklach
-niezłe hamulce
-bardzo przydatny wskaźnik paliwa
-wygodny nawet przy dłuższych trasach

2. Minusy
-motocykl duży i ciężki
-ciężko nim manewrować (zawracanie, parkowanie)
-kranik paliwa
-przydatny amor skrętu ponieważ po opuszczeniu z gumy motocykl łapie lekka shimme
-mały promień skrętu

3. mniej istotne uwagi
-zdecydowanie nie polecam na pierwsze moto
-niezbędny sportowy wydech ponieważ silnik ma piękne brzmienie
draki18
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 19/10/2009, 18:40

Postprzez Kohelet » 14/6/2010, 16:40

Czytam właśnie sobie niektóre posty i gdybym czegoś szukał, np w klasie '600', to za ch** nie dałbym rady stworzyć konstruktywnego porównania.

I stąd pytanie do adminow: czy na wzor innych stron, nie daloby rady dolaczyc do postów jakiejs ankiety (widzialem takowe w jakis innych tematach)?

Na poczÄ…tek np tandetne:
- model
- rok produkcji
- średnie spalanie w mieście
- średnie spalanie w trasie
- awaryjność (nie wiem, np liczba powaznych usterek w ciagu sezonu)
- skuteczność hamulców (beda negatywne glosy? taki maly czarny joke)
- wygoda kierowcy (jakas skala 0-100)
- czy dobrze zapierdala (tak/nie) :)
V rulez.
Avatar użytkownika
Kohelet
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 27/4/2010, 08:32
Lokalizacja: SP1 / wrocek

Postprzez marcing » 14/6/2010, 19:01

Kawasaki ER-5 (2006)

Zalety:
- spalanie (Udało mi się zejść nawet poniżej 4,5 na 100km)
- wygodna pozycja za kierownicÄ…
- idealny do miasta
- elastyczna skrzynia biegów (można jechać na 6 biegu przy 3 tyś bez szarpania)
- w porównaniu z Hondą CB 500 i Suzuki GS 500 ma najlepszy wygląd (ale to tylko moje zdanie, sprawa gustu)
- fajnie brzmi jak sie założy sportowy przelotowy tłumik (polecam wydech scorpiona mam go w swojej kawie)
- idealny na pierwsze moto

Wady:
- tylko 50 KM (przy wyprzedaniu przy wyższych prędkościach widać że trochę brakuje koników - sportowa 600 to to nie jest)
- bez owiewki przy wyższych prędkościach trochę wieje (założenie choćby owiewki PUIG na alegro tego pełno, poprawia sprawę)
-
Kawasaki ER-5
Avatar użytkownika
marcing
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24/7/2009, 22:59
Lokalizacja: Osieczna

Postprzez PoÅ›piech » 19/7/2010, 10:00

Yamaha xj 600 86'

Plusy:
-Bardzo wygodny motocykl,sylwetka prosta kolana lekko ugiente,
-dosyć długie biegi ,6 bieg nie jest (nad biegiem)
-spalanie przyjazne dla portfela ok 5l/100km ,,przy normalnej jeździe''
-silnik równo pracuje stary motocykl ale lubi poszaleć na odkręconej.
-szybko reagujące hamulce lekki ruch dźwignią i widać reakcję.
-motocykl ładnie się prezentuje w wersji bez plastiku z dużą ilością chromu :).

Minusy:
-Duża waga motocykla i mały promień skrętu jak na gabaryty,
-powyżej 8000 tyś obrotów silnik sprawia wrażenie jag by miał zostawić ramę i polecieć sam
-mała chłodnica co sprawia słabe chłodzenie silnika
-jest to motocykl ,,starszy'' więc wymaga częstej konserwacji,
-akumulator lubi się rozładowywać (przynajmniej w moim przypadku).

Ogółem motocykl dla mnie świetny jestem bardzo zadowolony z użytkowania :) pzdr.
YAMAHA TEAM
Pośpiech
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12/7/2010, 19:59
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez dolarek69 » 20/7/2010, 23:16

Buell XB12R Firebolt

Plus
- Pas napedowy
- Zwrotnosc !!!
- Swietne hamulce
- Silnik - Moc bedzie z Toba od najnizszych obrotow :)
- Wygodne siedzienie - mimo pokurczonej pozycji jest ok.
- Spalanie - ok 4 litrow na trasie przy spokojniej jezdzie, w miescie 4,5.
- Niska waga.

Minus
- Na postoju plaby z zebow wypadaja, podskakujemy razem z motorem :)
- Schowek - 1 kanapka.
- Siedzenie pasazera - zmiescila sie tylko polowa ;)
- Dretwieja nadgarstki po dluzszym czasie.
- Dzwiek - po 100 km gluchniemy - w tunelu gluchna wszyscy. Motocykl ma seryjny tlumnik dajacy 98 dB przy 3000 obr. Po zmianie na Jardine jest niestety wiecej.

Jestem bardzo zadowolony, dlugo sie nie rozstaniemy ;)
Avatar użytkownika
dolarek69
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 5/11/2009, 19:36
Lokalizacja: Varhaug

GSX-R 1000 K1

Postprzez lonewolf » 26/7/2010, 11:50

Suzuki GSX-R 1000, rok 2001

Plusy:
- Doskonałe prowadzenie
- Wytrzymały, bardzo dynamiczny silnik o dużej mocy i dużym momencie obr.
- Wygodne siedzenie
- Niska masa własna
- Wtrysk


Minusy:
- Spalanie średnio 8l/100km (rekord na trasie 860km: 6.9l) - częściowo spowodowane brakiem exhupu + akcesoryjnym tłumikiem LeoVince
- Dość mocno pochylona pozycja, która jest niewygodna przy jeździe do 120km/h - strasznie bolą nadgarstki
- Krótki zasięg - 170km na 18 litrowym baku to jednak mało. Przy agresywnej jeździe zasięg maleje do równych 150km...
- Brak dostępu do regulacji świateł
- Padające czujniki położenia przepustnicy (koszt nówki: 460zł bądź 620zł zależnie który padł...)
- SÅ‚aba ochrona przed wiatrem
- Kultura pracy silnika na biegu jałowym - kto słyszał te wie.
- Brak seryjnego wyświetlacza biegów
- Seryjny amortyzator skrętu - to on coś daje?
- Brak seryjnego błotnika/chlapacza
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez Przemo_rene » 27/7/2010, 08:58

Suzuki TL 1000R 2000r

plusy:
-design i innowacyjność na tamten czas!
-mega narowisty i agresywny silnik 996cm3 V2
-dźwięk przy otwieraniu przepustnic mocno przy obciążeniu - gardziele 52mm...:twisted:
-moment obrotowy od dołu ale także do samej góry!!
-design(!)
-wygodna pozycja kierowcy jak na superbike'a
-dbd zawieszenie przednie z pełną regulacją faktycznie działającą
-dobre hamulce
-akcesoryjne tłumiki burzą kamienice ;]
-bardzo stabilne prowadzenie i dobra aeorodynamika (seryjna szyba wystarczy do 180km/h bez zająknięcia)

minusy:
-taka sobie kultura pracy silnika na jałowych obrotach oraz poniżej 3tyś obrotów.
-hydrauliczne sprzęgło w trybie ON-OFF - na prawdę zrobić płynny poślizg przy ostrym strarcie graniczy z cudem.
-głośna praca silnika która po prostu już tak ma (dzownienie, pukanie, cykanie, wibracje) mimo stanu super.
-zasięg - 150km na pełnym baku do rezerwy. 180km do końca baku. No ale z czegoś ta moc musi iść ;)
-wykańcza szybko opony i łańcuch napędowy.
-twarde zawieszenie tylne nawet po regulacjach dla osób lżejszych niż 80kg
-dużo prądu w akumulatorze na poranny rozruch.
-sporo śrub na locktite'a trzeba bo inaczej się odkręcają ;) (wibracje dużego V2)

Ogólnie polecam jak ktoś lubi brutalne, sportowe maszyny z charakterem i ma już skilla do ogarnięcia tego!!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Seba_ER5 » 10/8/2010, 10:38

ZX6R B1h 636 2003:
plusy:
-wtrysk :) (stary typ z wajhÄ… co moze byc zaleta :) odrecic i jazda bez trzymanki 50km/h na 3/4 nie pamietam)
-Å‚adny wyglÄ…d
-uuuUUUUuuu wydobywajace sie z silnika po odkreceniu manetki :D
-lekki 160kg bez plynow
-elastyczny jak na sporotwÄ… 6stke dodatkowe 36cm^3 robi swoje
-spalanie różne od 6-8l w zaleznosci jak sie piłuje.
-dosc wygodny (jak na sporta R6 była dla mnie za mała) przy dobre pozyji skora plus Stompgripy na baku nie musza bolec nadgarstki
-Å‚adnie wchodzi w zakrety opony Pilot sporty dobrze trzymaja przy schodzeniu na kolano
-pełna regulacja zawieszenia przód upside down
-Zasieg do 200-210km na pelnym baku do rezerwy potem 40 km rezerwy plus minus. :D no ale nie mozna co chwile manaeta Å‚ycha Å‚ycha :D hehe
Minusy:
-twarde siedzenie duuu boli po dluzszej jezdzie i nogi w zgieciach 160-200km non stop. Wzrost moj 180cm
-twardy zawias :D no ale wszystko mozna regulowac.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Toster89 » 18/8/2010, 14:33

Suzuki GSX 650F 2008. Przejechane 11 tys. z czego 7 na moje konto.

1. Mocne strony:
-stylistyka, przypomina malowaniem i owiewkÄ… gsx-ry, no ale to rzecz gustu,
-ochrona przed wiatrem, owiewki dobrze odpychają wiatr na boki, chociaż szyba mogłaby lepiej spełniać to zadanie, ale dla nizszych motocyklistów bedzie idealnie,
-elastyczność, ruszanie z drugiego biegu nie robi problemu, a 40 albo 50 km/h można się bujać na 6 biegu,
-pozycja turystyczna, która przy dłuższych trasach nie męczy, w sumie podnóżki, kiera wszystko na swoim miejscu,
-jak na turystyka zrywny motocykl, szybki i ładnie wkręca sięna obroty,
-czytelność wyswietlacza, zapięty bieg, wszystkie kotrolki przy sobie, biała tercza obrotomieża, dobre podświetlenie i nie sprawiający nawet przy świecącym na niego słońcu cyfrowy prędkościomiesz,
-no i jakość wykonania również zadowalająca, wszystko pod ręką,
-niezłe hamulce.

2. SÅ‚abe strony:
-masa, ponad 220kg to spora przesada, a jak do tego dojdzie pasażer i kufry to robi się z niego zawodnik sumo, ale podczas jazdy nie jest to odczuwalne,
-wielki komin z boku, zcisza brzmienie motocykla jak i lekko przeważa na prawą stronę,
-niewygodna kanapa, strasznie płaska,
-głośno zapinający się pierwszy bieg,
-nieprawidłowo wskazujący wskaźnik poziomu paliwa, na rezerwie przejechałem ponad 50 km i przy tankowaniu okazało się, że do pełna brakuje 6 litrów, na 19 pojemności baku.
Toster89
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19/5/2010, 14:18

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê