Zobacz wątek - "+" i "-" Waszych motocykli
NAS Analytics TAG

"+" i "-" Waszych motocykli

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez kuba210796 » 30/9/2015, 21:02

Honda CBR 600 F3 105 km 1997.
Przeleciałem tym moto 6 000 km w ciągu 3-4 miesięcy dlatego mogę co nieco napisać

Plusy:
+Motocykl sportowy do użytku codziennego - jeden z wygodniejszych sportów,wygodna pozycja można poszaleć i wybrać się w trasę , dlatego tu wielki plus dla F3 .

+Małe spalanie - wbrew opinii spalanie od 5 do 7 litrów na 100 km jest dobrym wynikiem. Wiadomo jak będziemy kręcić do czerwonego pola od krzyżówki do krzyżówki to 8-10 l nawet włoii ale tak na codzień nikt nie jeździ (przynajmniej ja).

+Mocny dół w porównaniu do konkurencyjnych 600etek. Od 3,5-4tyś ten silnik naprawdę dobrze ciągnie, można się pokusić o wyprzedzania na ostatnim przełożeniu nawet z pasażerem, przy wcale nie małych prędkościach , jednak sytuacja nie może zmuszać do nagłego powrotu na prawy pas :)

+Prowadzenie - motocykl mimo dużych gabarytów jest lekki i prowadzi się dosyć lekko niema problemów z przerzucaniem go na zakrętach.

+Hamulce - może nie są jak w rłanie ale są dobrze wyczuwalne i szybko wytracają prędkość

+Niezawodny i wytrzymały silnik - przez 6 tyś km nie miałem żadnych problemów i zajmuję się tylko serwisowaniem tego moto,żadne napraw nie było i oczekuję tego od CBR przez kolejne sezony !

Minusy:
-Schowek - teoretycznie jest a praktycznie go niema. Nie chodzi o jego wielkość gdzie włożenie portfela to maks co może nam zaoferować ale bardziej o to ,że by do niego się dostać trzeba ściągać cały plastikowy boczek - bez sens ..

-Brak kontrolki ani wskaźnika paliwa - trzeba zaglądać do baku co chwilę i chlupać,albo liczyć na kranik,ja cały czas jeżdżę na rezerwie i nie dopuszczam do sytuacji gdzie silnik zaczyna się dławić - bo tego nie lubię :) i lepiej by nie spotkało to np przy wyprzedzaniu.

-Pomimo tego ,że moto po lifcie ma bardzo ładny tył - za dupek lampe i ogólnie do niczego nie można się przyczepić to przedni refelktor daje znać o tym,że moto jest lat 90 tych - może się podobać może nie, ja lubię jej wygląd jednak patrząc na przód motocykla mogło by być delikatnie nowocześniej chociażby jak w thundercat.
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35


Postprzez Passionesuzuki » 21/2/2016, 14:01

Moja Suzi ma jeden wielki defekt, nie ma ochrony przed turbolencjami i wiatrem ale w sumie to ja zdecydowalem by uzywac ja jako turystyka....
Załączniki
12316407_699481676847388_5256716529343508289_n.jpg
12316407_699481676847388_5256716529343508289_n.jpg (134.47 KiB) Przeglądane 31832 razy
Nec temere, Nec timide!
Passionesuzuki
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 10/2/2016, 21:26


Postprzez pawelmakowicek » 18/5/2016, 16:04

Jego minusy to strasznie mulasty i dosyć mały :)
Lubię jazdę na dwóch kółkach
pawelmakowicek
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18/5/2016, 15:52
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Zimny72 » 18/5/2016, 21:12

Moto Guzzi V7 Stone z 2014 - przerobiony na Racer'a: kierownica Fehling Clubman, siodło z zadupkiem, owiewka Puig Raptor

Obrazek

Najtańszy klasyk z wałem kardana - praktycznie kwalifikuje się na A2.
Pojemność silnika: 750 ccm
Moc: 37 kW / 49 kM
Masa na sucho: 180 kg
Pojemność baku: 22 litry
Spalanie: 4,5 l/100km trasa i 5,5 l/100km miasto.
Opona przednia: 100/90/18
Opona tylna: 130/80/17

Przelatane od nowości >6.000 km.

Zalety:
Lekki, zwinny motocykl, prowadzi się jak rower.
Wygodna pozycja: ja ją sobie pogorszyłem zakładając kierownicę a la clipony. ;)
Brak chrzanienia się z obsługą łańcucha.
Tankowanie co 300 km, teoretyczny zasięg 460 km - praktycznie jak turystyk.
Silnik V-ka: dla jednych wada, dla mnie zaleta - w trasie praktycznie nie używam hamulca, na światłach mam najlepsze odejście.
Niewysilony silnik z opcją na duże przebiegi.
Niezłe hamulce Brembo mimo pojedynczych tarczy.
Tanie ogumienie - komplet opon (Pirelli Sport Demon) za ok 900 zł.
Bardzo staranne i wysmakowane wykonanie: piękne zegary, bardzo ładnie brzmiące firmowe kominy, bak aluminiowy, dużo firmowych akcesoriów.
Klasyczny wygląd (w tym stylu są jeszcze Bonneville, W800 i CB1100) - zawsze ktoś podchodzi, pyta się o markę i cmoka jeżeli chodzi o styl. :D

Wady:
Niewielka moc 49 kM jak na całkiem dużą pojemność 750 ccm. Mogło by być o 20 kM więcej. ;)
Prędkość max: katalogowo 160 km/h, sprawdzone osobiście 180 km/h i więcej nie pociągnie.
Podwozie stabilne do 140 km/h, powyżej robi się nerwowe jeżeli motocykl nie jest dociążony bagażem - tutaj swoje robią też wąskie opony.
Nerwowy robi się też podczas winklowania na marnych nawierzchniach - tutaj winię opony, które poprawiają się po rozgrzaniu.
Mimo mocnego startu, szybko wymięka z mocniejszymi motocyklami.
Raczej do jazdy solo - w 2 osoby V7-ka jest mułowata i nie daje przyjemności z jazdy.
Niezbyt tani serwis firmowy (ASO).
Drogie firmowe akcesoria: np. bagażnik kosztuje 1.500zł.

Ogólnie bardzo fajny stylowy motocykl, zbliżony użytkowo do motocykla uniwersalnego (nada się i do miasta, i w trasę, i na A2 i jako motocykl docelowy, też dla kobiet). Szkoda, że nie mocniejszy i większy - pod kątem jazdy z pasażerem i w dalsze trasy.
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
Avatar użytkownika
Zimny72
Zimny Drań
 
Posty: 1382
Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
Lokalizacja: Wesoła

Postprzez NordicBoa » 29/6/2016, 11:35

Wygląda za to mega:D
NordicBoa
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29/6/2016, 11:31
Lokalizacja: Stavanger

Postprzez ges2408 » 29/6/2016, 13:30

Suzuki GS500E 2006

Plusy

Dobry do nauki
Niewiele pali
Lekki
Zwinny

Minusy

Mały
Mała moc
ges2408
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29/6/2016, 13:24

Postprzez wall moldings » 5/7/2016, 19:55

:)
wall moldings
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5/7/2016, 19:53

Postprzez matt87 » 18/7/2016, 20:49

Kawasaki Ninja 300 rok 2014

Plusy:
-idealny na pierwszy motocykl
-sprzeglo antyhoppingowe
-kulturalnie pracujacy silnik
-dobre prowadzenie
-ladny
-spalanie miedzy 3-4L
-daje frajde z jazdy
-wskaznik poziomu paliwa
-nie wiadomo czy to plus czy minus - przednie zawieszenie miekkie, komfortowo pokonuje garby itp

Minusy:
-daremne opony w standardzie IRC road winner
-hamulce srednie, powinny byc lepsze
-siedzenie wygodne mniej wiecej do godziny jazdy
-dzwiek silnika przy ok 3-4tys obrotow
-brak wyswietlacza biegow
-schowek? jezeli mozna to schowkiem nazwac
-brak centralnej podstawki[quote][/quote]
matt87
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 25/12/2015, 15:44
Lokalizacja: Mysłowice/Katowice

Postprzez Kszyh » 19/7/2016, 13:05

Honda CBR 600 F4i 2006

+ Bardzo proporcjonalnie, zrównoważone, łagodne oddawanie mocy, której jest sporo,
+ Elastyczny silnik, jadąc poniżej 5 tys. obrotów wciąż jest się najszybszym i najszybciej przyspieszającym obiektem na drogach. Do jazdy na co dzień, po mieście, praktycznie nie widzę potrzeby redukowania i robię to tylko dlatego, że nastraszono mnie, żeby nie męczyć silnika na niskich obrotach,
+ Dość łatwo się jeździ, plecy po godzinie jazdy nie bolą,
+ Jak już się jedzie, ma się wrażenie, że motocykl jest znacznie mniejszy niż w rzeczywistości, bardzo przyjemnie się giba,
+ Centralna podstawka,

- Biegi nie wchodzą tak gładko jakbym tego chciał, ale przegazówka natomiast jest tu czymś bardzo prostym, niezależnie od prędkości i biegu ten sam zabieg daje ładny efekt,
- Dźwięk fabrycznego tłumika nie powala, ale też nie daje specjalnych powodów do zmiany,
- Często dziwnie drga po ~1/3 w zakresie obrotów, gdzieś chyba w okolicach zegarów, jednak jest to chwilowe,
- Wskaźnik paliwa działa tylko gdy paliwo spadnie do 3,5 litra,
- Łączona kanapa pasażera i kierowcy, wolałbym żeby każda CBR miała rozwiązanie takie jak w wersji RR,

Generalnie jestem bardzo zadowolony z moto, minusy trochę na siłę proszę zwrócić uwagę ;) Na dobrą sprawę wszystkie japońskie sprzęty w tej klasie są dobre i po prostu się "różnią" w kwestiach najczęściej subiektywnych.
Kszyh
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/5/2016, 21:37
Lokalizacja: Poznań

Re: "+" i "-" Waszych motocykli

Postprzez KrzysDzak » 30/1/2018, 18:40

Honda cbr 125
+
Świetna w mieście, mało pali, dynamiczna

-
W dłuższych trasach wydaje się powolna, praktycznie nie da się wyprzedzać
KrzysDzak
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 22/12/2017, 09:34
Lokalizacja: Rawicz

Re: "+" i "-" Waszych motocykli

Postprzez drzewoid » 18/11/2018, 19:39

Honda Hornet 900 (otwórz link) - jeden z najbardziej udanych motocykli Hondy. Przez 6 lat użytkowania i 70 tysiącach kompletnie bezawaryjny. Bardzo elastyczny silnik, rewelacyjne przyspieszenie i oprócz wagi nie ma chyba jednej rzeczy do poprawki :)
drzewoid
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18/11/2018, 19:29

Re: "+" i "-" Waszych motocykli

Postprzez lillyofthevalley » 26/11/2018, 10:45

+bo w ogóle jest i kochaaam
-bo za dużo pali i jest malutka :oops:

Fajnie by było, gdyby było wiadomo o jaki motocykl chodzi. Wartość merytoryczna też na kolana nie powala. Do tego leci warn za reklamę w podpisie, jeżeli nie zostanie usunięta, będę zmuszony podarować banana. /Glenroy
Szukasz naturalnego serum do walki ze zmarszczkami? Koniecznie wypróbuj Richevon https://www.odchudzamsie.pl/profil/5005/blog/na-zmarszczki-poznaj-richevon (otwórz link)
lillyofthevalley
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 26/11/2018, 10:42

Re: "+" i "-" Waszych motocykli

Postprzez Łukasz Pietrzak » 2/8/2019, 10:47

Mój ma same plusy :))
Łukasz Pietrzak
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/7/2019, 11:45

Re: "+" i "-" Waszych motocykli

Postprzez hkmp57 » 13/1/2020, 15:03

Kawasaki zr7 (naked)
"+"
- bardzo elastyczny silnik, przyspiesza z każdych obrotów na każdym biegu nawet z pasażerem.
- bardzo wygodny (gdyby nie brak owiewek byłby świetny turystyk)
- zbiornik ponad 20l
- duża waga a przez to bardzo stabilny na wszelkich nierównościach i zanieczyszczeniach na jezdni

"-"
- miałem problem z gaźnikiem a trudno o używane części do tego modelu
- długa piątka i ogólnie motocykl nie lubi autostradowych prędkości (lubi spalić wtedy trochę oleju)
- długi i jakiś "miękki" skok dźwigni biegów, zdarzało mi się nie zapiąć dobrze biegu w złych butach
- duża waga, może być ciężko mniejszym osobom manewrować, a i hamulce mogłyby być lepsze
hkmp57
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/3/2017, 09:41

Re: "+" i "-" Waszych motocykli

Postprzez ogiBogi1 » 29/1/2020, 08:59

Yamaha R6 2000

Dobre strony
-dobre osiągi
-waga
-świetne hamulce

Złe strony
-mały promień skręt raz brak poziomu wskaźnika paliwa
-kiepska widoczność w lusterkach
- słaba widoczność w lusterkach
Nie zwlekaj i zapoznaj się z tekstem: https://clinicacosmetologica.pl/blog/porady/body-wrapping-w-domu-czyli-uzupelnienie-zabiegow/ (otwórz link)
Avatar użytkownika
ogiBogi1
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/1/2020, 08:44
Lokalizacja: Poznań

Re: "+" i "-" Waszych motocykli

Postprzez Tekoya » 15/4/2020, 10:41

Witamy !
Tekoya
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3/3/2020, 14:21

Re: "+" i "-" Waszych motocykli

Postprzez Veriton » 29/12/2020, 20:26

Srad 600
Plusy: bezawaryjny jak na ten wiek, wytrzymała rama, hamulce nie ma tragedii
Minusy: ciężko czasem z dostępnością do niektórych części, regulacje gaźników to męczarnia.

Ybr 125
Plusy: śmiesznie małe spalanie, do miasta lepszego piździka nie miałem, zwrotny jak rower.
Wady: konkurencja w klasie "125" oferuje wiecej km. Tutaj mamy ich całe 10.
YBR 125=> BANDIT 600 => SRAD 600
Avatar użytkownika
Veriton
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 21/5/2020, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Re: "+" i "-" Waszych motocykli

Postprzez Sukleone » 28/4/2021, 13:40

hej, świetny temat :)
Sukleone
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28/4/2021, 13:39

Re: "+" i "-" Waszych motocykli

Postprzez Xcuse » 29/4/2021, 16:37

hej, tak, cudny
Xcuse
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29/4/2021, 16:36

Re: "+" i "-" Waszych motocykli

Postprzez Mieniu » 15/6/2021, 12:09

oj tak tak :)
Mieniu
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/6/2021, 12:08

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr