"+" i "-" Waszych motocykli
Aprilia RS 50 '04
Zalety:
"+"
-Mocna jak na 50 jest bardo zrywna
-Idealnie nadaje się na pierwszy motocykl
-Dobry silnik wytrzymały
-80 km podróże nie są jej straszne
-Wygląd i malowanie
-Dobrze trzyma się w zakrętach wręcz rewelacyjnie
-Wygodna
Wady:
"_"
-Jak na 50 nie przekroczy 5L w spalaniu ale też nie mało 4L/100
I raczej poza spalaniem nie widzę jakiś większych wad opiniuje motocykl na bardzo dobry i polecam
Zalety:
"+"
-Mocna jak na 50 jest bardo zrywna
-Idealnie nadaje się na pierwszy motocykl
-Dobry silnik wytrzymały
-80 km podróże nie są jej straszne
-Wygląd i malowanie
-Dobrze trzyma się w zakrętach wręcz rewelacyjnie
-Wygodna
Wady:
"_"
-Jak na 50 nie przekroczy 5L w spalaniu ale też nie mało 4L/100
I raczej poza spalaniem nie widzę jakiś większych wad opiniuje motocykl na bardzo dobry i polecam

Aprilia RS 50
i jakieś 2 chińczyki
i jakieś 2 chińczyki
- MarcinMalinaPL
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 8/5/2014, 20:51
- Lokalizacja: Świdwin
Yamaha R1 rn09
+za 12-13k idzie kupić bdb sztukę
+bardzo mocny dół, liniowa charakterystyka silnika, kiedy inni redukują ja po prostu dodaję gazu
+ładna
+pali niewiele więcej niż 600
-malutka, mniejsza niż r6 nawet
-podobno awaryjna dość
-ciężko się składa przez swoją zwartą konstrukcję i dość wysoki środek ciężklości
+za 12-13k idzie kupić bdb sztukę
+bardzo mocny dół, liniowa charakterystyka silnika, kiedy inni redukują ja po prostu dodaję gazu
+ładna
+pali niewiele więcej niż 600
-malutka, mniejsza niż r6 nawet
-podobno awaryjna dość
-ciężko się składa przez swoją zwartą konstrukcję i dość wysoki środek ciężklości
- Re:Re
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 5/4/2015, 08:34
Leser napisał(a):Honda NSR 125 (JC20) 91r.
1. Mocne strony waszych motocykli.
Silnik pali na dotyk.Oraz jest jak na 125 agresywna ciągnie no i osiągi nawet dobre 150km
2. Słabe strony.
Zmulenie przy wkręcaniu na obroty pomiędzy 6-7k oraz brak wskaźnika paliwa
Zbyt lekka jest jak na te prędkości
3. Wasze odczucia (co was mile zaskoczyło a także co w nich najbardziej lubicie/doceniacie)
Przyjemność z jazdy i pielęgnowanie swojej maszyny dopieszczanie aby była najśliczniejsza
4. Ciekawostki (wszystko to co warto wiedzieć).
Honda NSR 125 jest to motocykl 2T o pojemności skokowej 124,9ccm o mocy "30km" jest czym przycisnąć jak jest odblokowana jak jest lock to jest zbiór tyle ze słabszy .
moj duzo pali tak ze dla mnie minus
- aneta90
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 7/4/2015, 16:49
- Lokalizacja: poznań
2005 HONDA CBR1000RR
1. Mocne strony waszych motocykli.
- Bardzo dobre hamulce
- Zawieszenie z widelcem usd, regulowane w pełnym zakresie - przód i tył.
- Bardzo dobrze się prowadzi, że w zasadzie zapomina się, że to 1000cc
- Jeden z najłatwiejszych 1000cc do ogarnięcia na pierwszego sportowego litra, moc linearna i przewidywalna, więcej odkręcisz - proporcjonalnie mocniej ciągnie
- Silnik i wtrysk paliwa bezproblemowe
- Elektroniczny amortyzator skrętu w standardzie
- Wygląd - wydech pod siedzeniem, widelec usd, miłe dla oka plastiki i światła.
2. Słabe strony.
- Najcięższy z klasy 1000cc z tego samego rocznika, już sporo cięższy niż nowe sporty 1000cc
- Alternator/stator wadliwy w standardzie, wymieniony w późniejszym czasie przez Hondę bez opłat
- Reg/rec może się wypalić, co nie jest problemem tylko tego modelu ale wszystkich motocykli marki Honda
- Skrytka pod siedzeniem pasażera zmieści portfel i komórkę (no może trochę więcej, ale nie jest tego dużo)
3. Wasze odczucia (co was mile zaskoczyło a także co w nich najbardziej lubicie/doceniacie)
- Motor do zapier####nia, kłamać nie będę.
- Mile zaskoczyło mnie, że da się na nim wyskoczyć na jednodniową wycieczkę 400 km od czasu do czasu bez zbytniego zmęczęnia (no tylko w miarę szybko trzeba jechać).
4. Ciekawostki (wszystko to co warto wiedzieć).
- kasetowa skrzynia biegów (łatwo wymieniać bez wyjmowania całego silnika z ramy)
- sprzęgło hydrauliczne

1. Mocne strony waszych motocykli.
- Bardzo dobre hamulce
- Zawieszenie z widelcem usd, regulowane w pełnym zakresie - przód i tył.
- Bardzo dobrze się prowadzi, że w zasadzie zapomina się, że to 1000cc
- Jeden z najłatwiejszych 1000cc do ogarnięcia na pierwszego sportowego litra, moc linearna i przewidywalna, więcej odkręcisz - proporcjonalnie mocniej ciągnie
- Silnik i wtrysk paliwa bezproblemowe
- Elektroniczny amortyzator skrętu w standardzie
- Wygląd - wydech pod siedzeniem, widelec usd, miłe dla oka plastiki i światła.
2. Słabe strony.
- Najcięższy z klasy 1000cc z tego samego rocznika, już sporo cięższy niż nowe sporty 1000cc
- Alternator/stator wadliwy w standardzie, wymieniony w późniejszym czasie przez Hondę bez opłat
- Reg/rec może się wypalić, co nie jest problemem tylko tego modelu ale wszystkich motocykli marki Honda
- Skrytka pod siedzeniem pasażera zmieści portfel i komórkę (no może trochę więcej, ale nie jest tego dużo)
3. Wasze odczucia (co was mile zaskoczyło a także co w nich najbardziej lubicie/doceniacie)
- Motor do zapier####nia, kłamać nie będę.
- Mile zaskoczyło mnie, że da się na nim wyskoczyć na jednodniową wycieczkę 400 km od czasu do czasu bez zbytniego zmęczęnia (no tylko w miarę szybko trzeba jechać).
4. Ciekawostki (wszystko to co warto wiedzieć).
- kasetowa skrzynia biegów (łatwo wymieniać bez wyjmowania całego silnika z ramy)
- sprzęgło hydrauliczne
Honda Fireblade | http://instagram.com/mjz_uk
-
mJZ - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
- Lokalizacja: Warszawa / Northampton
Yamaha YZF 600 Thundercat
Przejeździłem nim prawie 600 km, więc chyba już coś mogę o nim powiedzieć:
PLUSY:
- B. dobre hamulce
-Wygodna pozycja za kierą
- Jeżeli chodzi o osiągi, to są one typowe jak na 600ccm, co tu dużo będę się rozwodził
- Spory schowek i wystarczająco miejsca na plecak
- Ponadczasowa linia moto, która pomimo upływu lat, nadal zachwyca.
- Pewne prowadzenie i całkiem duża poręczność
- Daleko można zajechać, ponieważ ma ogromny zbiornik paliwa i relatywnie niskie spalanie
MINUSY
- design zegarów mógłby być nieco bardziej "lżejszy",no ale w innych czasach był projektowany
- sporo plastiku, który zaczyna trzaskać, no i nie jest to za bardzo wytrzymały na uderzenia materiał.
- brak wtrysku
- występuje lekki problem z 2 biegiem, ale to typowe dla yamahy
- Słabe światło mijania
- brak centralnej podstawki
Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy, to oceniam je jako dobre, ponieważ czuję że mam kontrolę nad maszyną i reaguje ona bez problemu na moje polecenia, tak samo jak wybacza drobne błędy.
Ostatnio po zmierzchu się nim poruszałem i powiem, że o ile podświetlenie zegarów daje radę, tak światło mijania jest do niczego. Nie można jechać szybciej niż 100 po drodze z zakrętami.
Silnik w moim moto jest praktycznie igła, a sprzęt nie miał łatwego życia.
Niestety skrzynia trochę psuje wszystko bo z drugim biegiem trzeba się trochę namęczyć. Istnieje ryzyko odpadnięcia - przynajmniej tak twierdzą inni posiadacze thundera.
Generalnie moto godne polecenia
Przejeździłem nim prawie 600 km, więc chyba już coś mogę o nim powiedzieć:
PLUSY:
- B. dobre hamulce
-Wygodna pozycja za kierą
- Jeżeli chodzi o osiągi, to są one typowe jak na 600ccm, co tu dużo będę się rozwodził
- Spory schowek i wystarczająco miejsca na plecak
- Ponadczasowa linia moto, która pomimo upływu lat, nadal zachwyca.
- Pewne prowadzenie i całkiem duża poręczność
- Daleko można zajechać, ponieważ ma ogromny zbiornik paliwa i relatywnie niskie spalanie
MINUSY
- design zegarów mógłby być nieco bardziej "lżejszy",no ale w innych czasach był projektowany
- sporo plastiku, który zaczyna trzaskać, no i nie jest to za bardzo wytrzymały na uderzenia materiał.
- brak wtrysku
- występuje lekki problem z 2 biegiem, ale to typowe dla yamahy
- Słabe światło mijania
- brak centralnej podstawki
Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy, to oceniam je jako dobre, ponieważ czuję że mam kontrolę nad maszyną i reaguje ona bez problemu na moje polecenia, tak samo jak wybacza drobne błędy.
Ostatnio po zmierzchu się nim poruszałem i powiem, że o ile podświetlenie zegarów daje radę, tak światło mijania jest do niczego. Nie można jechać szybciej niż 100 po drodze z zakrętami.
Silnik w moim moto jest praktycznie igła, a sprzęt nie miał łatwego życia.
Niestety skrzynia trochę psuje wszystko bo z drugim biegiem trzeba się trochę namęczyć. Istnieje ryzyko odpadnięcia - przynajmniej tak twierdzą inni posiadacze thundera.
Generalnie moto godne polecenia

- Emil Wojcik
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 29/4/2015, 17:06
- Lokalizacja: Wielkopolskie
Honda CBR 600 F3 105 km 1997.
Przeleciałem tym moto 6 000 km w ciągu 3-4 miesięcy dlatego mogę co nieco napisać
Plusy:
+Motocykl sportowy do użytku codziennego - jeden z wygodniejszych sportów,wygodna pozycja można poszaleć i wybrać się w trasę , dlatego tu wielki plus dla F3 .
+Małe spalanie - wbrew opinii spalanie od 5 do 7 litrów na 100 km jest dobrym wynikiem. Wiadomo jak będziemy kręcić do czerwonego pola od krzyżówki do krzyżówki to 8-10 l nawet włoii ale tak na codzień nikt nie jeździ (przynajmniej ja).
+Mocny dół w porównaniu do konkurencyjnych 600etek. Od 3,5-4tyś ten silnik naprawdę dobrze ciągnie, można się pokusić o wyprzedzania na ostatnim przełożeniu nawet z pasażerem, przy wcale nie małych prędkościach , jednak sytuacja nie może zmuszać do nagłego powrotu na prawy pas
+Prowadzenie - motocykl mimo dużych gabarytów jest lekki i prowadzi się dosyć lekko niema problemów z przerzucaniem go na zakrętach.
+Hamulce - może nie są jak w rłanie ale są dobrze wyczuwalne i szybko wytracają prędkość
+Niezawodny i wytrzymały silnik - przez 6 tyś km nie miałem żadnych problemów i zajmuję się tylko serwisowaniem tego moto,żadne napraw nie było i oczekuję tego od CBR przez kolejne sezony !
Minusy:
-Schowek - teoretycznie jest a praktycznie go niema. Nie chodzi o jego wielkość gdzie włożenie portfela to maks co może nam zaoferować ale bardziej o to ,że by do niego się dostać trzeba ściągać cały plastikowy boczek - bez sens ..
-Brak kontrolki ani wskaźnika paliwa - trzeba zaglądać do baku co chwilę i chlupać,albo liczyć na kranik,ja cały czas jeżdżę na rezerwie i nie dopuszczam do sytuacji gdzie silnik zaczyna się dławić - bo tego nie lubię
i lepiej by nie spotkało to np przy wyprzedzaniu.
-Pomimo tego ,że moto po lifcie ma bardzo ładny tył - za dupek lampe i ogólnie do niczego nie można się przyczepić to przedni refelktor daje znać o tym,że moto jest lat 90 tych - może się podobać może nie, ja lubię jej wygląd jednak patrząc na przód motocykla mogło by być delikatnie nowocześniej chociażby jak w thundercat.
Przeleciałem tym moto 6 000 km w ciągu 3-4 miesięcy dlatego mogę co nieco napisać
Plusy:
+Motocykl sportowy do użytku codziennego - jeden z wygodniejszych sportów,wygodna pozycja można poszaleć i wybrać się w trasę , dlatego tu wielki plus dla F3 .
+Małe spalanie - wbrew opinii spalanie od 5 do 7 litrów na 100 km jest dobrym wynikiem. Wiadomo jak będziemy kręcić do czerwonego pola od krzyżówki do krzyżówki to 8-10 l nawet włoii ale tak na codzień nikt nie jeździ (przynajmniej ja).
+Mocny dół w porównaniu do konkurencyjnych 600etek. Od 3,5-4tyś ten silnik naprawdę dobrze ciągnie, można się pokusić o wyprzedzania na ostatnim przełożeniu nawet z pasażerem, przy wcale nie małych prędkościach , jednak sytuacja nie może zmuszać do nagłego powrotu na prawy pas

+Prowadzenie - motocykl mimo dużych gabarytów jest lekki i prowadzi się dosyć lekko niema problemów z przerzucaniem go na zakrętach.
+Hamulce - może nie są jak w rłanie ale są dobrze wyczuwalne i szybko wytracają prędkość
+Niezawodny i wytrzymały silnik - przez 6 tyś km nie miałem żadnych problemów i zajmuję się tylko serwisowaniem tego moto,żadne napraw nie było i oczekuję tego od CBR przez kolejne sezony !
Minusy:
-Schowek - teoretycznie jest a praktycznie go niema. Nie chodzi o jego wielkość gdzie włożenie portfela to maks co może nam zaoferować ale bardziej o to ,że by do niego się dostać trzeba ściągać cały plastikowy boczek - bez sens ..
-Brak kontrolki ani wskaźnika paliwa - trzeba zaglądać do baku co chwilę i chlupać,albo liczyć na kranik,ja cały czas jeżdżę na rezerwie i nie dopuszczam do sytuacji gdzie silnik zaczyna się dławić - bo tego nie lubię

-Pomimo tego ,że moto po lifcie ma bardzo ładny tył - za dupek lampe i ogólnie do niczego nie można się przyczepić to przedni refelktor daje znać o tym,że moto jest lat 90 tych - może się podobać może nie, ja lubię jej wygląd jednak patrząc na przód motocykla mogło by być delikatnie nowocześniej chociażby jak w thundercat.
-
kuba210796 - Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35
Moja Suzi ma jeden wielki defekt, nie ma ochrony przed turbolencjami i wiatrem ale w sumie to ja zdecydowalem by uzywac ja jako turystyka....
- Załączniki
-
- 12316407_699481676847388_5256716529343508289_n.jpg (134.47 KiB) Przeglądane 30680 razy
Nec temere, Nec timide!
- Passionesuzuki
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 10/2/2016, 21:26
- pawelmakowicek
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 18/5/2016, 15:52
- Lokalizacja: Kraków
Moto Guzzi V7 Stone z 2014 - przerobiony na Racer'a: kierownica Fehling Clubman, siodło z zadupkiem, owiewka Puig Raptor
Najtańszy klasyk z wałem kardana - praktycznie kwalifikuje się na A2.
Pojemność silnika: 750 ccm
Moc: 37 kW / 49 kM
Masa na sucho: 180 kg
Pojemność baku: 22 litry
Spalanie: 4,5 l/100km trasa i 5,5 l/100km miasto.
Opona przednia: 100/90/18
Opona tylna: 130/80/17
Przelatane od nowości >6.000 km.
Zalety:
Lekki, zwinny motocykl, prowadzi się jak rower.
Wygodna pozycja: ja ją sobie pogorszyłem zakładając kierownicę a la clipony.
Brak chrzanienia się z obsługą łańcucha.
Tankowanie co 300 km, teoretyczny zasięg 460 km - praktycznie jak turystyk.
Silnik V-ka: dla jednych wada, dla mnie zaleta - w trasie praktycznie nie używam hamulca, na światłach mam najlepsze odejście.
Niewysilony silnik z opcją na duże przebiegi.
Niezłe hamulce Brembo mimo pojedynczych tarczy.
Tanie ogumienie - komplet opon (Pirelli Sport Demon) za ok 900 zł.
Bardzo staranne i wysmakowane wykonanie: piękne zegary, bardzo ładnie brzmiące firmowe kominy, bak aluminiowy, dużo firmowych akcesoriów.
Klasyczny wygląd (w tym stylu są jeszcze Bonneville, W800 i CB1100) - zawsze ktoś podchodzi, pyta się o markę i cmoka jeżeli chodzi o styl.
Wady:
Niewielka moc 49 kM jak na całkiem dużą pojemność 750 ccm. Mogło by być o 20 kM więcej.
Prędkość max: katalogowo 160 km/h, sprawdzone osobiście 180 km/h i więcej nie pociągnie.
Podwozie stabilne do 140 km/h, powyżej robi się nerwowe jeżeli motocykl nie jest dociążony bagażem - tutaj swoje robią też wąskie opony.
Nerwowy robi się też podczas winklowania na marnych nawierzchniach - tutaj winię opony, które poprawiają się po rozgrzaniu.
Mimo mocnego startu, szybko wymięka z mocniejszymi motocyklami.
Raczej do jazdy solo - w 2 osoby V7-ka jest mułowata i nie daje przyjemności z jazdy.
Niezbyt tani serwis firmowy (ASO).
Drogie firmowe akcesoria: np. bagażnik kosztuje 1.500zł.
Ogólnie bardzo fajny stylowy motocykl, zbliżony użytkowo do motocykla uniwersalnego (nada się i do miasta, i w trasę, i na A2 i jako motocykl docelowy, też dla kobiet). Szkoda, że nie mocniejszy i większy - pod kątem jazdy z pasażerem i w dalsze trasy.

Najtańszy klasyk z wałem kardana - praktycznie kwalifikuje się na A2.
Pojemność silnika: 750 ccm
Moc: 37 kW / 49 kM
Masa na sucho: 180 kg
Pojemność baku: 22 litry
Spalanie: 4,5 l/100km trasa i 5,5 l/100km miasto.
Opona przednia: 100/90/18
Opona tylna: 130/80/17
Przelatane od nowości >6.000 km.
Zalety:
Lekki, zwinny motocykl, prowadzi się jak rower.
Wygodna pozycja: ja ją sobie pogorszyłem zakładając kierownicę a la clipony.

Brak chrzanienia się z obsługą łańcucha.
Tankowanie co 300 km, teoretyczny zasięg 460 km - praktycznie jak turystyk.
Silnik V-ka: dla jednych wada, dla mnie zaleta - w trasie praktycznie nie używam hamulca, na światłach mam najlepsze odejście.
Niewysilony silnik z opcją na duże przebiegi.
Niezłe hamulce Brembo mimo pojedynczych tarczy.
Tanie ogumienie - komplet opon (Pirelli Sport Demon) za ok 900 zł.
Bardzo staranne i wysmakowane wykonanie: piękne zegary, bardzo ładnie brzmiące firmowe kominy, bak aluminiowy, dużo firmowych akcesoriów.
Klasyczny wygląd (w tym stylu są jeszcze Bonneville, W800 i CB1100) - zawsze ktoś podchodzi, pyta się o markę i cmoka jeżeli chodzi o styl.

Wady:
Niewielka moc 49 kM jak na całkiem dużą pojemność 750 ccm. Mogło by być o 20 kM więcej.

Prędkość max: katalogowo 160 km/h, sprawdzone osobiście 180 km/h i więcej nie pociągnie.
Podwozie stabilne do 140 km/h, powyżej robi się nerwowe jeżeli motocykl nie jest dociążony bagażem - tutaj swoje robią też wąskie opony.
Nerwowy robi się też podczas winklowania na marnych nawierzchniach - tutaj winię opony, które poprawiają się po rozgrzaniu.
Mimo mocnego startu, szybko wymięka z mocniejszymi motocyklami.
Raczej do jazdy solo - w 2 osoby V7-ka jest mułowata i nie daje przyjemności z jazdy.
Niezbyt tani serwis firmowy (ASO).
Drogie firmowe akcesoria: np. bagażnik kosztuje 1.500zł.
Ogólnie bardzo fajny stylowy motocykl, zbliżony użytkowo do motocykla uniwersalnego (nada się i do miasta, i w trasę, i na A2 i jako motocykl docelowy, też dla kobiet). Szkoda, że nie mocniejszy i większy - pod kątem jazdy z pasażerem i w dalsze trasy.
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
-
Zimny72 - Zimny Drań
- Posty: 1382
- Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
- Lokalizacja: Wesoła
- ges2408
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 29/6/2016, 13:24
Kawasaki Ninja 300 rok 2014
Plusy:
-idealny na pierwszy motocykl
-sprzeglo antyhoppingowe
-kulturalnie pracujacy silnik
-dobre prowadzenie
-ladny
-spalanie miedzy 3-4L
-daje frajde z jazdy
-wskaznik poziomu paliwa
-nie wiadomo czy to plus czy minus - przednie zawieszenie miekkie, komfortowo pokonuje garby itp
Minusy:
-daremne opony w standardzie IRC road winner
-hamulce srednie, powinny byc lepsze
-siedzenie wygodne mniej wiecej do godziny jazdy
-dzwiek silnika przy ok 3-4tys obrotow
-brak wyswietlacza biegow
-schowek? jezeli mozna to schowkiem nazwac
-brak centralnej podstawki[quote][/quote]
Plusy:
-idealny na pierwszy motocykl
-sprzeglo antyhoppingowe
-kulturalnie pracujacy silnik
-dobre prowadzenie
-ladny
-spalanie miedzy 3-4L
-daje frajde z jazdy
-wskaznik poziomu paliwa
-nie wiadomo czy to plus czy minus - przednie zawieszenie miekkie, komfortowo pokonuje garby itp
Minusy:
-daremne opony w standardzie IRC road winner
-hamulce srednie, powinny byc lepsze
-siedzenie wygodne mniej wiecej do godziny jazdy
-dzwiek silnika przy ok 3-4tys obrotow
-brak wyswietlacza biegow
-schowek? jezeli mozna to schowkiem nazwac
-brak centralnej podstawki[quote][/quote]
- matt87
- Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 25/12/2015, 15:44
- Lokalizacja: Mysłowice/Katowice
Honda CBR 600 F4i 2006
+ Bardzo proporcjonalnie, zrównoważone, łagodne oddawanie mocy, której jest sporo,
+ Elastyczny silnik, jadąc poniżej 5 tys. obrotów wciąż jest się najszybszym i najszybciej przyspieszającym obiektem na drogach. Do jazdy na co dzień, po mieście, praktycznie nie widzę potrzeby redukowania i robię to tylko dlatego, że nastraszono mnie, żeby nie męczyć silnika na niskich obrotach,
+ Dość łatwo się jeździ, plecy po godzinie jazdy nie bolą,
+ Jak już się jedzie, ma się wrażenie, że motocykl jest znacznie mniejszy niż w rzeczywistości, bardzo przyjemnie się giba,
+ Centralna podstawka,
- Biegi nie wchodzą tak gładko jakbym tego chciał, ale przegazówka natomiast jest tu czymś bardzo prostym, niezależnie od prędkości i biegu ten sam zabieg daje ładny efekt,
- Dźwięk fabrycznego tłumika nie powala, ale też nie daje specjalnych powodów do zmiany,
- Często dziwnie drga po ~1/3 w zakresie obrotów, gdzieś chyba w okolicach zegarów, jednak jest to chwilowe,
- Wskaźnik paliwa działa tylko gdy paliwo spadnie do 3,5 litra,
- Łączona kanapa pasażera i kierowcy, wolałbym żeby każda CBR miała rozwiązanie takie jak w wersji RR,
Generalnie jestem bardzo zadowolony z moto, minusy trochę na siłę proszę zwrócić uwagę
Na dobrą sprawę wszystkie japońskie sprzęty w tej klasie są dobre i po prostu się "różnią" w kwestiach najczęściej subiektywnych.
+ Bardzo proporcjonalnie, zrównoważone, łagodne oddawanie mocy, której jest sporo,
+ Elastyczny silnik, jadąc poniżej 5 tys. obrotów wciąż jest się najszybszym i najszybciej przyspieszającym obiektem na drogach. Do jazdy na co dzień, po mieście, praktycznie nie widzę potrzeby redukowania i robię to tylko dlatego, że nastraszono mnie, żeby nie męczyć silnika na niskich obrotach,
+ Dość łatwo się jeździ, plecy po godzinie jazdy nie bolą,
+ Jak już się jedzie, ma się wrażenie, że motocykl jest znacznie mniejszy niż w rzeczywistości, bardzo przyjemnie się giba,
+ Centralna podstawka,
- Biegi nie wchodzą tak gładko jakbym tego chciał, ale przegazówka natomiast jest tu czymś bardzo prostym, niezależnie od prędkości i biegu ten sam zabieg daje ładny efekt,
- Dźwięk fabrycznego tłumika nie powala, ale też nie daje specjalnych powodów do zmiany,
- Często dziwnie drga po ~1/3 w zakresie obrotów, gdzieś chyba w okolicach zegarów, jednak jest to chwilowe,
- Wskaźnik paliwa działa tylko gdy paliwo spadnie do 3,5 litra,
- Łączona kanapa pasażera i kierowcy, wolałbym żeby każda CBR miała rozwiązanie takie jak w wersji RR,
Generalnie jestem bardzo zadowolony z moto, minusy trochę na siłę proszę zwrócić uwagę

- Kszyh
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 6/5/2016, 21:37
- Lokalizacja: Poznań
Re: "+" i "-" Waszych motocykli
Honda cbr 125
+
Świetna w mieście, mało pali, dynamiczna
-
W dłuższych trasach wydaje się powolna, praktycznie nie da się wyprzedzać
+
Świetna w mieście, mało pali, dynamiczna
-
W dłuższych trasach wydaje się powolna, praktycznie nie da się wyprzedzać
- KrzysDzak
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 22/12/2017, 09:34
- Lokalizacja: Rawicz
Re: "+" i "-" Waszych motocykli
Honda Hornet 900 (otwórz link) - jeden z najbardziej udanych motocykli Hondy. Przez 6 lat użytkowania i 70 tysiącach kompletnie bezawaryjny. Bardzo elastyczny silnik, rewelacyjne przyspieszenie i oprócz wagi nie ma chyba jednej rzeczy do poprawki 

- drzewoid
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 18/11/2018, 19:29
Re: "+" i "-" Waszych motocykli
+bo w ogóle jest i kochaaam
-bo za dużo pali i jest malutka
Fajnie by było, gdyby było wiadomo o jaki motocykl chodzi. Wartość merytoryczna też na kolana nie powala. Do tego leci warn za reklamę w podpisie, jeżeli nie zostanie usunięta, będę zmuszony podarować banana. /Glenroy
-bo za dużo pali i jest malutka

Fajnie by było, gdyby było wiadomo o jaki motocykl chodzi. Wartość merytoryczna też na kolana nie powala. Do tego leci warn za reklamę w podpisie, jeżeli nie zostanie usunięta, będę zmuszony podarować banana. /Glenroy
Szukasz naturalnego serum do walki ze zmarszczkami? Koniecznie wypróbuj Richevon https://www.odchudzamsie.pl/profil/5005/blog/na-zmarszczki-poznaj-richevon (otwórz link)
- lillyofthevalley
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 26/11/2018, 10:42
Re: "+" i "-" Waszych motocykli
Mój ma same plusy
)

- Łukasz Pietrzak
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 31/7/2019, 11:45
Re: "+" i "-" Waszych motocykli
Kawasaki zr7 (naked)
"+"
- bardzo elastyczny silnik, przyspiesza z każdych obrotów na każdym biegu nawet z pasażerem.
- bardzo wygodny (gdyby nie brak owiewek byłby świetny turystyk)
- zbiornik ponad 20l
- duża waga a przez to bardzo stabilny na wszelkich nierównościach i zanieczyszczeniach na jezdni
"-"
- miałem problem z gaźnikiem a trudno o używane części do tego modelu
- długa piątka i ogólnie motocykl nie lubi autostradowych prędkości (lubi spalić wtedy trochę oleju)
- długi i jakiś "miękki" skok dźwigni biegów, zdarzało mi się nie zapiąć dobrze biegu w złych butach
- duża waga, może być ciężko mniejszym osobom manewrować, a i hamulce mogłyby być lepsze
"+"
- bardzo elastyczny silnik, przyspiesza z każdych obrotów na każdym biegu nawet z pasażerem.
- bardzo wygodny (gdyby nie brak owiewek byłby świetny turystyk)
- zbiornik ponad 20l
- duża waga a przez to bardzo stabilny na wszelkich nierównościach i zanieczyszczeniach na jezdni
"-"
- miałem problem z gaźnikiem a trudno o używane części do tego modelu
- długa piątka i ogólnie motocykl nie lubi autostradowych prędkości (lubi spalić wtedy trochę oleju)
- długi i jakiś "miękki" skok dźwigni biegów, zdarzało mi się nie zapiąć dobrze biegu w złych butach
- duża waga, może być ciężko mniejszym osobom manewrować, a i hamulce mogłyby być lepsze
- hkmp57
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 13/3/2017, 09:41
Re: "+" i "-" Waszych motocykli
Yamaha R6 2000
Dobre strony
-dobre osiągi
-waga
-świetne hamulce
Złe strony
-mały promień skręt raz brak poziomu wskaźnika paliwa
-kiepska widoczność w lusterkach
- słaba widoczność w lusterkach
Dobre strony
-dobre osiągi
-waga
-świetne hamulce
Złe strony
-mały promień skręt raz brak poziomu wskaźnika paliwa
-kiepska widoczność w lusterkach
- słaba widoczność w lusterkach
Nie zwlekaj i zapoznaj się z tekstem: https://clinicacosmetologica.pl/blog/porady/body-wrapping-w-domu-czyli-uzupelnienie-zabiegow/ (otwórz link)
-
ogiBogi1 - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 29/1/2020, 08:44
- Lokalizacja: Poznań
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości