Zobacz wątek - "+" i "-" Waszych motocykli
NAS Analytics TAG

"+" i "-" Waszych motocykli

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez dolarek69 » 20/7/2010, 23:16

Buell XB12R Firebolt

Plus
- Pas napedowy
- Zwrotnosc !!!
- Swietne hamulce
- Silnik - Moc bedzie z Toba od najnizszych obrotow :)
- Wygodne siedzienie - mimo pokurczonej pozycji jest ok.
- Spalanie - ok 4 litrow na trasie przy spokojniej jezdzie, w miescie 4,5.
- Niska waga.

Minus
- Na postoju plaby z zebow wypadaja, podskakujemy razem z motorem :)
- Schowek - 1 kanapka.
- Siedzenie pasazera - zmiescila sie tylko polowa ;)
- Dretwieja nadgarstki po dluzszym czasie.
- Dzwiek - po 100 km gluchniemy - w tunelu gluchna wszyscy. Motocykl ma seryjny tlumnik dajacy 98 dB przy 3000 obr. Po zmianie na Jardine jest niestety wiecej.

Jestem bardzo zadowolony, dlugo sie nie rozstaniemy ;)
Avatar użytkownika
dolarek69
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 5/11/2009, 19:36
Lokalizacja: Varhaug


GSX-R 1000 K1

Postprzez lonewolf » 26/7/2010, 11:50

Suzuki GSX-R 1000, rok 2001

Plusy:
- Doskonałe prowadzenie
- Wytrzymały, bardzo dynamiczny silnik o dużej mocy i dużym momencie obr.
- Wygodne siedzenie
- Niska masa własna
- Wtrysk


Minusy:
- Spalanie średnio 8l/100km (rekord na trasie 860km: 6.9l) - częściowo spowodowane brakiem exhupu + akcesoryjnym tłumikiem LeoVince
- Dość mocno pochylona pozycja, która jest niewygodna przy jeździe do 120km/h - strasznie bolą nadgarstki
- Krótki zasięg - 170km na 18 litrowym baku to jednak mało. Przy agresywnej jeździe zasięg maleje do równych 150km...
- Brak dostępu do regulacji świateł
- Padające czujniki położenia przepustnicy (koszt nówki: 460zł bądź 620zł zależnie który padł...)
- Słaba ochrona przed wiatrem
- Kultura pracy silnika na biegu jałowym - kto słyszał te wie.
- Brak seryjnego wyświetlacza biegów
- Seryjny amortyzator skrętu - to on coś daje?
- Brak seryjnego błotnika/chlapacza
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48


Postprzez Przemo_rene » 27/7/2010, 08:58

Suzuki TL 1000R 2000r

plusy:
-design i innowacyjność na tamten czas!
-mega narowisty i agresywny silnik 996cm3 V2
-dźwięk przy otwieraniu przepustnic mocno przy obciążeniu - gardziele 52mm...:twisted:
-moment obrotowy od dołu ale także do samej góry!!
-design(!)
-wygodna pozycja kierowcy jak na superbike'a
-dbd zawieszenie przednie z pełną regulacją faktycznie działającą
-dobre hamulce
-akcesoryjne tłumiki burzą kamienice ;]
-bardzo stabilne prowadzenie i dobra aeorodynamika (seryjna szyba wystarczy do 180km/h bez zająknięcia)

minusy:
-taka sobie kultura pracy silnika na jałowych obrotach oraz poniżej 3tyś obrotów.
-hydrauliczne sprzęgło w trybie ON-OFF - na prawdę zrobić płynny poślizg przy ostrym strarcie graniczy z cudem.
-głośna praca silnika która po prostu już tak ma (dzownienie, pukanie, cykanie, wibracje) mimo stanu super.
-zasięg - 150km na pełnym baku do rezerwy. 180km do końca baku. No ale z czegoś ta moc musi iść ;)
-wykańcza szybko opony i łańcuch napędowy.
-twarde zawieszenie tylne nawet po regulacjach dla osób lżejszych niż 80kg
-dużo prądu w akumulatorze na poranny rozruch.
-sporo śrub na locktite'a trzeba bo inaczej się odkręcają ;) (wibracje dużego V2)

Ogólnie polecam jak ktoś lubi brutalne, sportowe maszyny z charakterem i ma już skilla do ogarnięcia tego!!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Seba_ER5 » 10/8/2010, 10:38

ZX6R B1h 636 2003:
plusy:
-wtrysk :) (stary typ z wajhą co moze byc zaleta :) odrecic i jazda bez trzymanki 50km/h na 3/4 nie pamietam)
-ładny wygląd
-uuuUUUUuuu wydobywajace sie z silnika po odkreceniu manetki :D
-lekki 160kg bez plynow
-elastyczny jak na sporotwą 6stke dodatkowe 36cm^3 robi swoje
-spalanie różne od 6-8l w zaleznosci jak sie piłuje.
-dosc wygodny (jak na sporta R6 była dla mnie za mała) przy dobre pozyji skora plus Stompgripy na baku nie musza bolec nadgarstki
-ładnie wchodzi w zakrety opony Pilot sporty dobrze trzymaja przy schodzeniu na kolano
-pełna regulacja zawieszenia przód upside down
-Zasieg do 200-210km na pelnym baku do rezerwy potem 40 km rezerwy plus minus. :D no ale nie mozna co chwile manaeta łycha łycha :D hehe
Minusy:
-twarde siedzenie duuu boli po dluzszej jezdzie i nogi w zgieciach 160-200km non stop. Wzrost moj 180cm
-twardy zawias :D no ale wszystko mozna regulowac.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Toster89 » 18/8/2010, 14:33

Suzuki GSX 650F 2008. Przejechane 11 tys. z czego 7 na moje konto.

1. Mocne strony:
-stylistyka, przypomina malowaniem i owiewką gsx-ry, no ale to rzecz gustu,
-ochrona przed wiatrem, owiewki dobrze odpychają wiatr na boki, chociaż szyba mogłaby lepiej spełniać to zadanie, ale dla nizszych motocyklistów bedzie idealnie,
-elastyczność, ruszanie z drugiego biegu nie robi problemu, a 40 albo 50 km/h można się bujać na 6 biegu,
-pozycja turystyczna, która przy dłuższych trasach nie męczy, w sumie podnóżki, kiera wszystko na swoim miejscu,
-jak na turystyka zrywny motocykl, szybki i ładnie wkręca sięna obroty,
-czytelność wyswietlacza, zapięty bieg, wszystkie kotrolki przy sobie, biała tercza obrotomieża, dobre podświetlenie i nie sprawiający nawet przy świecącym na niego słońcu cyfrowy prędkościomiesz,
-no i jakość wykonania również zadowalająca, wszystko pod ręką,
-niezłe hamulce.

2. Słabe strony:
-masa, ponad 220kg to spora przesada, a jak do tego dojdzie pasażer i kufry to robi się z niego zawodnik sumo, ale podczas jazdy nie jest to odczuwalne,
-wielki komin z boku, zcisza brzmienie motocykla jak i lekko przeważa na prawą stronę,
-niewygodna kanapa, strasznie płaska,
-głośno zapinający się pierwszy bieg,
-nieprawidłowo wskazujący wskaźnik poziomu paliwa, na rezerwie przejechałem ponad 50 km i przy tankowaniu okazało się, że do pełna brakuje 6 litrów, na 19 pojemności baku.
Toster89
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19/5/2010, 14:18

Postprzez twardy-99 » 5/10/2010, 18:44

Yamaha Fazer Fz6 s2 09'

Plusy
- wygodna pozycja
- niezła osłona przed wiatrem (wcześniej latałem er6n i przy moim wzroście 192cm czasami urywało głowę)
- dobrze dozowalne i skuteczne hamulce
- równa praca silnika od najniższych obrotów ( nie muszę zrzucać biegu przed zakrętem w obawie że na wyjściu zacznie mi szarpać co zdarzało się w er6n)
- dobra widoczność w lusterkach
- bardzo przyjemne zawieszenie które precyzyjnie wysyła informacje co się dzieje na styku asfalt opona ( pod warunkiem że seryjne laki wylądują w śmietniku)
- jestem pozytywnie zaskoczony sztywnością konstrukcji ( jednak odlewana rama to nie to samo co spawana z rur)
- motocykl praktycznie sam się prowadzi wystarczy lekki przeciwskręt i kładzie się w zakręt z dziecinną łatwością,
- moto bez awaryjne ( nawinąłem w tym sezonie ponad 12 000km)
- centralna podstawka ( mam scotoilera ale wcześniej była bezcenna)

Minusy
- siedzenie - nie wiem czy mam jakąś wyjątkową dupę ale cierpi kausze po 200km totalnie wymiękam,
- wydechy -pomijam fakt że trochę grzeją co mi mniej przeszkadza niż pasażerowi - ale dźwięk ? ( do turystyki super ale do szpanu .... odpada )
- silnik - do 6000 można spać, między 6 a 8 coś się dzieje a po 8 można jechać ;) ( er6n miało lepszy dźwięk elastyczność i spalanie)

Plus/Minus
-spalanie ot takie sobie ok 6l/100 przy normalnej jeździe ot ani super ani powód do narzekań - kumpel w bandycie nie schodzi poniżej 6,5l/100,
twardy-99
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 28/3/2008, 21:29
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RUTRA.RD » 22/10/2010, 07:44

TL 1000r

PLUSY
- lusterka w ktorych wszystko widac
- mega pojemny bagaznik szczegolnie z ogonem
- jak na sporta spoko pozycja w porownaniu do k1 to jezdzi sie duzo wygodniej
- dobra ochrona przed wiatrem
- mojej dziewczynie z tylu wygodnie ma 175cm
- male spalanie 6-8 litrow i to przy ostrej jezdzie
- bardzo stabilny na wprost nawet przy 290 nic nie jest w stanie wytracic go z rownowagi
- dziek tylko dlatego jeszcze nim jezdze
- nie spotkasz go na swiatlach
- standardowy amor skretu do jazdy po ulicy w zupelnosci wystarcza

MINUSY
- hamulce takie sobie bez rewelacji moze to wina moich klockow
- duzy promien skretu nieraz ciezko zawrocic
- hydrauliczne sprzeglo lubi cieknac i ciezko je wyczuc
- zawieszenie mi sie nie podoba ma pelna regulacje i dziala ona nawet ale az sie prosi o akcesoryjne, bardzo mozliwe ze mojego juz dobiegl kres zycja
-przy dynamicznej jezdzie trzeba go trzymac powyzej 5 tys obrotow
- za dluga 4 ( odcinki 1-110,2-150,3-190,4-240,5-270,6-?)
- ostatnio cos mi bardzo ziada tylna opone niezaleznie jaka zastosuje
- non stop wachlowanie biegami szczegolnie na miescie ( V2 )
- bak paliwa mogl by byc wiekszy o pare litrow
- twarde zawieszenie
- jak padnie akumulator zapomnij o odpaleniu na pych
- umiejscowienie akumulatora


sory za bledy edytuje je w domu
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez mognilwo » 23/11/2010, 22:01

YAMAHA YZF 600R THUNDERCAT 1998 r.
PLUSY:
-wygodna pozycja kierowcy i pasażera
-hamulce jak brzytwa
-niskie spalanie 5-6 l/100km (max. 6l przy ostrym odkręcaniu)
-prowadzenie jak po ''sznurku''
-widoczność w lusterkach
-dość dobra ochrona przed wiatrem
-uniwersalny design
-elastyczność jak na 600
-duży schowek pod siedzeniem
-pełna regulacja zawieszeń (napięcie wstępne, dobicie, odbicie)
-motocykl ten to doskonały kompromis pomiędzy sportem a turystykiem

MINUSY/PLUSY:
- ciężar -/+ nie stawia motocykla na koło przy odkręceniu manetki
- stalowa rama (ciężka) -/+ ale za to bardzo wytrzymała
-kiepskie światła mijania
-wolniejszy od konkurencji (R6, GSXR 600, ZX-6)
-brak centralnej podstawki
-mała ilość używanych części
Avatar użytkownika
mognilwo
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27

Postprzez henio12323 » 24/11/2010, 16:04

KTM EXC 525 2005r
PLUSY:
- moc i moment :D nie da sie z niczym porównac
- lekki jak na ta pojemnosc (około 125 kg zalany)
- świetnie sie prowadzi od 1 jazdy czułem że to ja go ogarniam a nie on mnie :D jednak często pokazuje pazura :P
- w miare szybki - na zębatkach crossowych około 150 km h na kołach SM koło 180 km h
- bardzo wytrzymały (jak na crossówke ) mam nabite cos koło 400 mth od nowosci :D bez zagladania do silnika
- piękny :D
- niezłe zawieszenie choć cięzko dopasowac pod kogos kto mało waży
- świetne hamulce
- spalanie około 6 litrów jak na tą moc z singla to nie duzo :D przy spokojnej jeździe na pewno schodzi do okolic 5 litrów
- dźwięk a raczej muzyka z komina :d
MINUSY:
- jak to enduro 100 km h i dalej urywa łeb ( 0 ochrony przed powietrzem )
- jak przystało na 110 NM idące szybko oponki i napęd
- obudowa filtra powietrza (wsysa co chce )
- słaby dostęp do świecy zapłonowej
- troche słabo osłonięta elektryka a głownie lampy - szybko sie kurzą albo całe błocą od środka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Invi » 19/12/2010, 22:42

GSX600-R SRAD 2000

PLUSY:
+Wygląd (no co? SRAD-y i 7-mki piękne są i basta!)
+Idealna pozycja, znaczy sportowa na maksa, ale czuje się że taka właśnie powinna być, a nie jakaś wynaturzona bez cliponów. W K1-K3 mimo że wciąż jest sportowa to nieco to popsuli. Jak ktoś umie siedzieć na moto to nie ma mowy o bólu nadgarstków, jedynie plecy jak pojeździć po dziurach mogą się zmęczyć (180cm wzrostu).
+Bajecznie tanie części (odbudowa po dzwonie). Pasuje prawie wszystko od 600 i 750 z lat '96-'00. Rozbitek jest pełno na allegro. Bardzo tanie i łatwo dostępne.
+Zawieszenie (co prawda miałem przód z K1, ale wielkiej różnicy chyba nie robił.)
+Duży jest.
+Podobno nieśmiertelne sprzęgło. Chyba podobnie ze skrzynią.
+Wysoka odporność na gleby (sprawdzone, głównie chodzi mi tu o zawias i ramę, po dzwonie w VW wciąż wygląda na proste). Mimo dwóch poważnych gleb żadnej klamki nie ułamałem. Za to sety już 3 poszły (2x lewy i 1 prawy).
+W miarę agresywny silnik.
+Crashpady idealnie pasują w mocowania silnika bez cięcia plastików. (w K1-K3 to też zepsuli).
+Prosta konstrukcja bez udziwnień.
+W lusterkach sporo widać.
+Do zadupka wejdą 2 piwa i 0.7 wódki owinięte w gąbkę co by się nie pobiło.
+Nazywa się GSXR.
+Jak nie chcesz to raczej nie postawisz go na koło.
+Po mieście mi się fajnie tym jeździ i nic mnie nie boli Razz Ogólnie to podczas jazdy nie czuć gabarytów moto.
+Mimo stereotypów nic nie stukało i nie pukało w silniku Razz

MINUSY:
-Nieco klocowate prowadzenie.
-Brak amortyzatora skrętu.
-Gaźniki, i to dość wrażliwe na serwis lub jego brak, aczkolwiek lepsze to niż wtrysk z SRADa 750.
-Lepiej nie wpadać w dziury.
-Łatwo przerysować lewy dekiel.
-Zbyt długi skok rolgazu (bolączka chyba wszystkich Suzuki).
-Na seryjnym wydechu brzmi jak 125 (przynajmniej kumpla tak brzmiał). Z przelotem Microna jest mega.
-Kiepski jeśli chce się popreclować z plecaczkiem, albo i samemu. Ogólnie to chyba plecaczek ma przejebane. //EDIT pleczaczek twierdzi że był wygodniejszy od 600 2003.
-Mogło by trochę mniej wiać.
-Mógłby trochę lepiej świecić w nocy.



Podsumowanie:
Chętnie wziął bym drugiego, nie zrobię tak tylko dlatego że mam jedna ochotę na coś nowszego. Właściwie niezniszczalny i bardzo odporny, jedynie gaźniki wymagają w miarę starannego serwisu.
Ostatnio edytowano 23/4/2011, 13:58 przez Invi, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez beny92 » 25/1/2011, 21:33

Honda NSR 125

Plusy
- Wygląd
- Moc
- Osiągi
- Stylistyka
- V-max jak na 125
- Komfort jazdy
- Niezawodność (gdy dbamy o niego)

Minusy
- Spalanie
- Dźwięk na niskich obrotach

więcej minusów raczej nie znajdziecie :P
beny92
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 7/3/2010, 16:09
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez fz6 » 27/1/2011, 22:29

fz6 s2 2009

+:

wygodna pozycja
wystarczajaca moc
w miare spalanie
do miasta idealny

-:

w porownaniu z zx9(2001)cbr600f3(1998) to jakos marnie hamuje
glosna skrzynia
po dotarciu chodzi jakby sieczkarnia
seryjny wydech nie powala
tandetne naklejki na platikach przy zadupku
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez Panczo27 » 29/1/2011, 00:55

Suzuki RF 600R 1995r

+ całkiem wygodna pozycja kierowcy
+dobry wygląd jak na te lata
+dodatkowy schowek w lewej owiewce (wchodzi telefon fajki i dokumenty)
+ ma kopa pow 7tys rpm jak dla mnie to plus przyzwyczajony do pudła w turboPB
+wybacza błędy

-dość spora waga
-brak wskaźnika paliwa (tylko rezerwa)
- Przyśpieszeniem nie powala pewnie przez masę :P ale daje rade za innymi
-brak wyświetlacza biegu (nie raz trzeba odliczyć lub pociągnąć do odcięcia by się zorientować który to bieg)
-spore spalanie (ok.10litrów na 100)
-plecaczek wytrzymuje średnio 30minut latania po mieście
-lubi pociągnąć oleju szczególnie przy pałowaniu
- i chyba największa wada słaba skrzynia moja wytrzymała po poprzednim właścicielu ok 1000km i dwójka zaczela wyskawiać widać dużo na kółku latał

Ogólnie wrażenia pozytywne i jak bym miał kupić to moto jeszcze raz porównując cenę do jakości i wyglądu oraz rzadko widywanej rfki na naszych ulicach, to nie zawahał bym się nawet chwili Pozdrawiam Kamil
Panczo27
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29/1/2011, 00:11
Lokalizacja: Łódź,Zgierz

Postprzez PrimoGhost » 29/1/2011, 12:16

Kawasaki Zx6 RR 2003

Plusy:

W większości zgadzam się z Sebą, Co do elastyczności uważam, że jest przeciętna, ale nienajgorsza. Nie jeździłem 636, więc nie mogę porównać.

- świadomość posiadania czegoś unikatowego :) Rzadko się jednak spotyka wersję RR.
- Opcjonalny pakiet wyścigowy ( przewidziane w tym modelu przesunięcie odcięcia )
- Pełna regulacja zawieszenia,
- Miejsce na amor skrętu w ramie.
- Antyhopping,
- Kute tłoki,
- Prowadzenie.... bajka,
- Lekki, zwrotny
- Zdecydowanie wygląd,

Minusy:

- Brzmienie na seryjnym wydechu. Mam nadzieję, że na BOS będzie chodził inaczej,
- Idiotyczny, nieczytelny, beznadziejny, kretyński wyświetlacz obrotów. Nie wiem co za idiota mógł pomyśleć, że komuś może podobać się elektroniczna kreseczka skacząca w górę i w dół. Czarna wskazówka, białe tło. To powinno być jak AMEN w pacierzu...
- Odpalanie i przywitanie kierowcy migającym obrotomierzem robiącym pętlę. Zawsze szybko naciskam zapłon, żeby to zatrzymać... Jeszcze brakuje cholera jakiejś melodyjki do tych światełek. Tu tu tuutu tutu !!
- Mniejsza pojemność względem 636 ( mimo wszystko wolałbym dodatkowe kilka cm3 niż świadomość, że mogę sobie jeździć w klasie 600 )
- Ohydne kierunkowskazy. Nie wiem, czy w 2003 roku nie znali geometrii? Jakiś delikatny kształt, łezka, cokolwiek.. a nie kierunki przypominające te z żuka. Na wiosnę będę zmieniał na Barracude. Freccia na tył, Viper na przód, bo inaczej się nie da...
- Brak LED-ÓW. Jak można wpakować tylną lampę w technologii led i przyczepić żarówkowe kierunki? Ehh..
- Akcesoryjna szyba. Chociaż z drugiej strony ładnie uzupełnia linię. Walka o przetrwanie powyżej 150 kph przemawia jednak za jej wymianą...
- Tendencja do prostowania się przy mocnym przechyleniu i jednoczesnym hamowaniu. Może to być kwestia ustawienia zawieszenia, jednak seria wypada trochę źle w tym wypadku.
- Zbyt twardo zestrojona ( wg. kawasaki bardziej niż 636 )

Ogólnie jest jak idealna narzeczona. Wszak ludzi kocha się najbardziej za drobne wady, a lubi tylko za zalety.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez marciniaczek » 29/1/2011, 17:37

Romet crs 50
+bezawaryjność przejechałem nim 7000km i niemiałem żadnej awarji oprucz braku paliwa.Moto ma same plusy oprucz-zawieszenia przedniego
8)
marciniaczek
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2011, 17:03
Lokalizacja: łódź

Postprzez PrimoGhost » 29/1/2011, 18:11

łącznie z mocą? :>
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez sqbany » 30/1/2011, 18:20

Derbi Senda drd supermoto 50ccm 2002 r.

23k km

Plusy:

+bardzo dobre moto na początek
(wystarczy karta motorowerowa, AM?? albo 18 lat )
+wyprostowana i wygodna pozycja za kierownicą
+zwinne i lekkie moto ( ok 100 kg)
+jak na pierdziawkę dosyć szybko się zbiera
+małe spalanie, trasa 3-3.5l miasto 3.5-4l
+jego wielkość pozwala na bezproblemową jazdę między puszkami w korku
+dwie tarcze z przodu :P
+niska cena
+dużo części zamiennych
+jak to w 2t-łatwo tuningować
+dubluje przepisowy v/max :P

minusy:

-mała moc
-pierdzący dźwięk (chociaż u mnie LeoVince troszkę poprawia sprawę)
-straszne wibracje( przy 80 km/h nic w lusterkach nie widać)
-twarda kanapa
Avatar użytkownika
sqbany
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 10/10/2010, 19:48
Lokalizacja: Jasło

Postprzez karwan » 13/2/2011, 23:01

SV 1000 N 2004

Zalety
- dynamiczny silnik
- moment obrotowy dostępny od samego dołu
- wąski do miasta idealny
- dźwięk z kominów po prostu cudowny
- klasyczny nie rzucający się w oczy wygląd i 2 kominy
- siedzenie jest dość nisko umieszczone
- ma potencjał ale słucha się posłusznie
- bezproblemowy przy właściwym traktowaniu ( 5 tygodni stał nieodpalany, ledwo musnąłem starter i już silnik warczy)
- prowadzi się niezwykle łatwo (miałem Sv 650 i nie widzę prawie żadnej różnicy)
- nie jest ciężki i toporny łatwo nim manewrować
- w lusterkach widzę wszystko a nie tylko łokcie
- jak umiesz zmieniać biegi to hamulców prawie nie używasz silnik hamuje bardzo dobrze
- dwa cylindry czyli 2 świece do wymiany, miłe mrowienie w czasie jazdy i dźwięk


wady właściwie to nie wady tylko oczywistości
- trzeba stosować mocne zestawy napędowe np DID ZVM2 i zębatki Renthala (każda próba oszczędzania na łańcuchu odbije
się częstym naciąganiem i szybkim zużyciem)
- opony tak samo można je szybko zostawić na asfalcie jeśli się agresywnie obchodzi z manetką
- w 650 w deszczu potrafił paść pierwszy cylinder w 1000 mam dodatkowy 10 cm błotnik i jest ok

Moje i innych spostrzeżenia
- ludzie mówią ze jak widzą mnie w lusterku myślą ze MZ ich jakaś dogania (wersja N okrągły reflektor)
- na mokrym łatwo zarzucić tył jeśli się mocniej odkręci ( śmigam na BAttlaxach bt021)
- na suchym łatwo idzie na koło
- walczysz z wiatrem ale ja tak lubię:d, przejechałem nią (650) 2100 km jednego dnia i nie było jakiejś wielkiej katorgi dla pleców czy dla mnie
- pali w przedziale od 5 do 10 zależy jak jeździsz, dodam ze przelotowy wydech z wykręconymi db-killerami i k@n podnoszą spalanie


Na koniec napiszę ze wielkiej różnicy nie ma między 650 a 1000 a swoją sprzedałem z powodu braku funduszy a jak chciałem kupić coś znowu to 1000 stał wiec nie zastanawiałem się długo i nie żałuje ale jeśli ktoś nie planuje jakichś wariacji lub mega tras to 650 jest w zupełności wystarczająca. Pisze o tych dwóch motorkach w lekkim połączeniu bo są prawie identyczne jedynie silnik jest większy.
karwan
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/2/2007, 14:39

Postprzez marcin1333 » 6/3/2011, 21:16

Honda CBR F4 (2000)

[+]

- bezawaryjność (zadbana maszyna odwdzięczy nam się nie robiąc problemów)
- "kuloodporny" silnik
- bardzo wygodna (praktycznie idealne połączenie sporta i turystyka)
- wygląd i design - bardzo atrakcyjny jak na te lata produkcji
- liniowe oddawanie mocy, ale powyżej 6k rmp krótko mówiąc zapierdala :-)
- wybacza dużo błędów początkującego motocyklisty
- aluminiowa rama i generalnie zupełnie nowa konstrukcja całego motocykla (po wcześniejszym modelu F3)

[-]
- standardowo jak to w F-kach - napinacz łańcuszka rozrządu (ale bardzo łatwo jest wymienić tą cześć lub samą sprężynkę za 16 zł)
- po 50k może być potrzebna naprawa pompy paliwa, a właściwie styki w niej ale to nie reguła (ale można dokupić zestaw naprawczy za kilkadziesiąt zł)
marcin1333
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21/8/2010, 18:28
Lokalizacja: Płock

Postprzez przemeklewy2000 » 10/3/2011, 12:24

Invinciblee napisał(a):GSX600-R SRAD 2000

PLUSY:
+Wygląd (no co? SRAD-y i 7-mki piękne są i basta!)
+Idealna pozycja, znaczy sportowa na maksa, ale czuje się że taka właśnie powinna być, a nie jakaś wynaturzona bez cliponów. W K1-K3 mimo że wciąż jest sportowa to nieco to popsuli. Jak ktoś umie siedzieć na moto to nie ma mowy o bólu nadgarstków, jedynie plecy jak pojeździć po dziurach mogą się zmęczyć (180cm wzrostu).
+Bajecznie tanie części (odbudowa po dzwonie). Pasuje prawie wszystko od 600 i 750 z lat '96-'00. Rozbitek jest pełno na allegro. Bardzo tanie i łatwo dostępne.
+Zawieszenie (co prawda miałem przód z K1, ale wielkiej różnicy chyba nie robił.)
+Duży jest.
+Podobno nieśmiertelne sprzęgło. Chyba podobnie ze skrzynią.
+Wysoka odporność na gleby (sprawdzone, głównie chodzi mi tu o zawias i ramę, po dzwonie w VW wciąż wygląda na proste). Mimo dwóch poważnych gleb żadnej klamki nie ułamałem. Za to sety już 3 poszły (2x lewy i 1 prawy).
+W miarę agresywny silnik.
+Crashpady idealnie pasują w mocowania silnika bez cięcia plastików. (w K1-K3 to też zepsuli).
+Prosta konstrukcja bez udziwnień.
+W lusterkach sporo widać.
+Do zadupka wejdą 2 piwa i 0.7 wódki owinięte w gąbkę co by się nie pobiło.
+Nazywa się GSXR.
+Jak nie chcesz to raczej nie postawisz go na koło.
+Po mieście mi się fajnie tym jeździ i nic mnie nie boli :P Ogólnie to podczas jazdy nie czuć gabarytów moto.
+Mimo stereotypów nic nie stukało i nie pukało w silniku :P

MINUSY:
-Nieco klocowate prowadzenie.
-Brak amortyzatora skrętu.
-Gaźniki, i to dość wrażliwe na serwis lub jego brak, aczkolwiek lepsze to niż wtrysk z SRADa 750.
-Lepiej nie wpadać w dziury.
-Łatwo przerysować lewy dekiel.
-Zbyt długi skok rolgazu (bolączka chyba wszystkich Suzuki).
-Na seryjnym wydechu brzmi jak 125 (przynajmniej kumpla tak brzmiał). Z przelotem Microna jest mega.
-Kiepski jeśli chce się popreclować z plecaczkiem, albo i samemu. Ogólnie to chyba plecaczek ma przejebane.
-Mogło by trochę mniej wiać.
-Mógłby trochę lepiej świecić w nocy.



Podsumowanie:
Chętnie wziął bym drugiego, nie zrobię tak tylko dlatego że mam jedna ochotę na coś nowszego. Właściwie niezniszczalny i bardzo odporny, jedynie gaźniki wymagają w miarę starannego serwisu.

cenne informacje dla mnie, dzięki i pozdrawiam.
przemeklewy2000
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 25/2/2011, 00:39

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr