Zobacz wątek - "+" i "-" Waszych motocykli
NAS Analytics TAG

"+" i "-" Waszych motocykli

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez pikus666 » 3/3/2013, 21:00

Jawa 50 Mustang 79r


Plusy

-Tani
-Bardzo zrywny jak na 50ccm
-Tani w eksploatacji
-Niskie spalanie (3-3.5l/100km)
-To nie motór to szatan (v-max 75km/h)
-Mało awaryjna
-Tańsza od Skuterów a bardziej wytrzymała :)

minusy

-Po jeździe 40km zaczynała bolec dupa xD
-Mieszanie Mixolu z waha ( nie za malo bo sie zatrze nei za dużo bo będzie kopciła)
-Troche siedzi sie przy naprawie
-Nie ma niektórych częsci w sklepach


Ciekawostka:
-Jawa mustang była blokowana gdy sprowadzana została do polski czyli wydłużane kolanka blokowana rura od środka i blokowany krucieć
-
pikus666
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5/8/2012, 21:39
Lokalizacja: Gorlice


yamaha xj600s diversion 1998r

Postprzez chomik11 » 5/3/2013, 13:29

Moje pierwszy moto yamaha xj600s 98' ;
ujeżdżam go od 3 miesiące dopiero . sezon zakończony 2 grudnia 2012 .

Plusy : +wygodna kanapa
+ owiewka dobrze chroni przed wiatrem ( mam 191cm)
+ zrywny po mieście
+ mało pali przy pałowaniu 6,5l max, min 4,5l na trasie
+ ladny wygląd , zwłaszcza 2 wydechy nierdzewne
+ łatwy do jazdy dla początkujągo jak na 600ccm , wcześniej jedziłem okazjonalnie tylko komarem , a na kursie honda vtr 250.
+ wbrew temu co piszą w testach że ciężki , to bardzo szybko sie człowiek przyzwyczaja , jestem chucherko waże 68kg , wydaje sie mi lekki.


Minusy :

słaba elastycznosc na trase
- moglby miec lepsze przyspieszenie ( ma 5s do 100.)
- może troche większy moglby byc , ze wzgledu na długie moje nogi :)
- od 60km/h wydaje mi sie że nie ma powera , nawet po redukcji - -ale sam nie wiem bo nie mam porównania z innymi moto klasy 600ccm
chomik11
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:07


Postprzez qufello » 7/3/2013, 13:15

Suzuki GSX 750F 2002rok - klasyk

Minusy:

- Duże spalanie
- Ciężki
- rzecz gustu - niezbyt piękny :)
- lubi podjadać olej

Plusy:

- Tani w zakupie i eksploatacji
- Wybacza błędy poczatkującym
- Hamulce są bardzo mocne
- Łatwe serwisowanie
- Wygodna pozycja kierowcy i pasażera
- Płynne przyspieszanie
qufello
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 20/12/2012, 10:03
Lokalizacja: ZST

Postprzez TheKonradX » 2/4/2013, 13:09

BMW S1000RR HP4 nie miałem okazji za dużo pojeździć bo zima, ale rundkę zrobiłem i to co zauważyłem:


Plusy:
Bardzo dobry ABS.
Dynamiczna kontrola trakcji.
Piekielnie mocny silnik.
Dobre przyśpieszenie.
Wygodny.
Dobre Hamulce.
Jak na taki motocykl jest lekki.
Łatwy do prowadzenia(dla osoby która mała styczność z litrem)

Minusy:
Nie wybacza błędów.
TheKonradX
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/3/2013, 18:31
Lokalizacja: Kuźnica

Postprzez Trolik » 5/4/2013, 08:56

Yamaha Virago 250 '92

+wygoda jazdy - kanapa
+niskie spalanie ok 3/100
+moc od najniższych obrotów
+klang silnika V2 - z wybebeszonymi rurami
+wygląd + klasa jazdy
+łatwy dostęp do części
+mały ubytek wartości

-ryzykowna jazda na śliskim - nie lubi tego zdecydowanie
-chu...raganowe umiejscowienie stacyjki - przy wywrotce łatwo ją połamać razem z kluczykiem (przerabiałem to na rajdzie zimowym w Porzeczu)
-brak wskaźnika paliwa, ale to nie problem

Romet Division 249 2012
+atrakcyjny wygląd - jak wcześniej kolega od 150-tki napisał, można się pomylić
+niskie spalanie
+dostępność i taniość części i przeglądów
+łatwość prowadzenia i zwrotność - idealny do miasta
+niska cena zakupu, a co za tym idzie nie ma stresa jak się wywalę
+wskaźnik biegów i paliwa
+dobry do modyfikacji - właśnie robię z niego małego turystyka
+w miarę dobry komfort jazdy

-wskaźnik paliwa - jest ale przy pełnym baku pokazuje tylko 3 kreski - wszystkie, którymi jeździłem tak miały
-wibracje przy większych prędkościach
-wkur... komentarze niektórych matołów na japońcach "ale siara, to chinol", "jak na chinolu to nie jest prawdziwy motocyklista" ( a jaki ?) etc
-łańcuch z gumy
-częste przeglądy, choć te są tanie
-brak akcesoriów fabrycznych
-w zimnym słabiej odpala - trzeba się trochę pobawić ssaniem
-za krótkie lusterka - większe osoby widzą zamiast ulicy swoje ramiona
-twarde zawieszenie
XV 250, Division 249, TL1000S
Trolik
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10/2/2013, 21:43
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez saint » 15/4/2013, 22:19

suzuki gsx-r 750 k1.
+ upside down
+ niesamowite osiągi(motocykl bardzo agresywny, prowokujący do ostrej jazdy)
+ niewielkie jak na sporta spalanie - w trasie idzie zejść do 5l
+ odpala "na dotyk"
+ czytelny zestaw wskaźników składających się z cyfrowego licznika i obrotomierza ze strzałeczką;p
+ bardzo dobra jakość malowania, oraz jakość plastyków
+ prowadzenie, oraz heble - zatrzymają tira
+ kontrolka rezerwy
+ rasowa sportowa pozycja - u mnie na plus
+ wtrysk

- ręczne ssanie
- brak wskaźnika poziomu paliwa
- mały promień skrętu- no ale to sport

podsumowanie.
motocykl dla ludzi pragnących wyszaleć się w wekkend niekoniecznie zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
na pewno nie jest to motocykl dla nowicjuszów.
mocnym atutem są głównie hamulce, prowadzenie, oraz upside down.
na motocyklu siedzi się jak na rasowej wyścigówce bo nią właśnie jest, także pozycja typowo sportowa.
dla jednych ( w tym i mnie - super), dla innych nie do przyjęcia
suzuki gsx-r 750 k1
strony interentowe: chętni pisać
Avatar użytkownika
saint
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 13/10/2007, 08:20
Lokalizacja: Chełminko (45km od Poznania)

Postprzez Invi » 15/4/2013, 22:38

Przeczytaj proszę raz jeszcze co pisze na pierwszej stronie. Dla przypomnienia: "ale tylko opisy moto, bez pogduszek i slownych przepychanek

gumis


Black-Ghost

Eee... a po cholerę bg się tutaj dopisał? Jeden mod to już za mało żeby sklecić dwa zdania? Zresztą, rzeczowo odniosłem się do poprzedniego postu, żadnych przepychanek i pogaduszek tam nie było.
Ostatnio edytowano 7/7/2013, 11:35 przez Invi, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez qadrat » 30/4/2013, 15:07

Suzuki RF900R, 1997r.

Plusy:
- wygodny
- nie czuć, że z tyłu siedzi pasażer
- po bokach znajdują się wyloty ciepłego powietrza, w chłodniejsze dni nie marzną nogi
- konkretna moc
- mimo 260kg wagi, super prowadzenie
- regulowane zawieszenie
- w dolnym zakresie obrotów również daje radę

Minusy:
- spalanie, w mieście przy ostrej jeździe 10l bez problemu, w trasie daje radę zejść do 5l
- kultura pracy silnika, jak to Suzuki z tamtych lat
- skrzynia 5 biegowa, po kilku sezonach na 6 biegowcach jednak szuka się tej "szóstki"
- brak wskaźnika paliwa, jest jedynie kontrolka rezerwy
- gdy się zaświeci ww. kontrolka, to po ~15km paliwa już nie ma :P
- niezbyt zwrotny

Odczucia:
Sportowy turystyk, który ostro zapier.... Duża masa (260kg), mocny silnik, zdecydowanie nie dla początkujących. Wcześniej jeździłem na sporo słabszych sprzętach i stwierdzam, że RF900 zostaje u mnie na dłużej. Spalanie dla niektórych może być koszmarne, mi nie przeszkadza, bo wiedziałem, na co się porywam. Ale w zamian jest komfort, którego może pozazdrościć niejeden turystyk. Jazda z pasażerem w dalsze trasy to czysta przyjemność, czasami muszę spoglądać w lusterka, czy pasażer aby na pewno siedzi :) Kultura pracy niektórych przeraża, bo silnik na wolnych obrotach dziwnie pracuje, a nie jest to wina zaworów, rozrządu czy panewek - ten typ tak ma.

Ciekawostki:
RF900 wzorowany był na aucie Ferrari Testarossa, stąd taki wygląd (wloty). No i przede wszystkim - każdy się dziwi 5 biegowej skrzyni w takim mocnym sprzęcie :) Idzie się przyzwyczaić, po mieście używam przeważnie pierwszych trzech biegów, nie trzeba tak stopą wachlować :)
BMW F650 Funduro.
Avatar użytkownika
qadrat
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Koxier123 » 6/7/2013, 13:04

Hehe Może mój pizdryk Simson S53 heh.
Plusy:
Wygodny
Jak na taki motorek bradzo szybko sie rozpedza
"Chodzi" jak marzenie
Pali na jedno kopniecie
Mało pali
bardzo przyjemna jazda
Minusy:
jak mu sie za dużo da po garach to często sie cos psuje(ostatni rok nie jeździłem)
nie za mocno przymocowane boczne dekle
to wszystko. ten motorek to świetna sprawa :D
Koxier123
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6/7/2013, 12:30

Postprzez RSSSS » 23/8/2013, 13:41

Yamaha R6 2009r.

Na razie słabe strony w mojej opinii z punktu widzenia codziennego użytkowania:
- brak wyświetlacza biegów
- brak sensownej wielkości schowka (pod siedziskiem pasażera mieści się tylko smartphone, jak wyjmiemy zestaw narzędzi to zmieszczą się 3 smartphony), żeby cokolwiek zabrać (np. zabezpieczenie antykradzieżowe) to trzeba jeździć z plecakiem.
- brak wskaźnika poziomu paliwa
- niski moment z dołu
- słaba widoczność w lusterkach, żeby dostrzec co jest bezpośrednio za nami to trzeba albo bardzo mocno się wychylać lub patrzeć "pod pachą"
- bardzo gwałtowna reakcja (przyhamowanie silnikiem) przy odpuszczeniu gazu.
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Tomcat86 » 30/8/2013, 13:53

Honda VTX 1800 R (2003)

PLUSY:

- gabaryty nie odczuwalne w czasie jazdy. Prowadzi się miękko i przyjemnie, a robi wrażenie.
- przepiękny dźwięk tłumika przy odpowiednim wydechu... jak to cudo wchodzi na obroty to asfalt się pod nim trzęsie.
- spory zakres i łatwość w modyfikacji motocykla, kwestia fantazji: od wysokich kierownic, przez różne gmole, aż do przycięć i kształtowania nadkoli. (chociaż wydaje mi się że wersja N tutaj będzie lepsza).
- super przyspieszenie, (duży zakres mocy do wykorzystania kiedy jej potrzebujesz)
- praktycznie bez awaryjny. Silniki nie do zajeżdżenia.
- większość maszyn dostępnych na polskim rynku jest w dobrym stanie.
- całkiem dobra wygoda w czasie jazdy (no nie jest to goldwing... ale po 400 km trasy, zsiadam i zasadniczo nie mam problemów żeby się wyprostować, ręce nie bolą)
- wał kardana, nie trzeba się martwić o wiecznie naciągający się i brudzący łańcuch, który wymaga smarowania co 300 km.

MINUSY:
- wymaga dosyć silnego raidera. Stopka w tych modelach kładzie motocykl dosyć nisko na bok, (ludzie którzy pierwszy raz taki odstawiają mają wrażenie że moto się przewraca) maszyna jest ciężka więc wymaga sił żeby ją w ogóle postawić na koła.
- szeroko rozstawione podesty (podłogi), które ocierają o asfalt przy zbyt mocnym złożeniu - szczególnie odczuwane na rondach :D
- spalanie... no niestety VTX lubi dużo wypić. W czasie bardzo ostrej jazdy potrafi osuszyć pełny bak moment (spalanie koło 10-12l na 100km.), ale spokojnie jadąc mi wychodzi coś koło 7l. Legenda głosi, że podobno komuś udało się zejść poniżej 6l - nie wiem... może. Nie mi.
- wymaga odrobiny obeznania się z motocyklami, ta Vka na śliskiej nawierzchni potrafi przymielić tylnym kołem nawet na 3 biegu.
- problematycznie długawa droga hamowania. No niestety nie ma co się oszukiwać, do swojej potrzebowałem założyć Nissiny z górnej półki przeznaczone dla takich cruzów bo wcześniej motocykl posiadał bardziej "systemy zwalniające" niż "hamulce".
Tomcat86
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 28/8/2013, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kuba210796 » 17/6/2014, 23:15

HONDA CB 500 1998 ROK

+Wygodna
+Bez awaryjna - prostota konstrukcja i niema prawa się coś popsuć.
+Ekonomiczna - spalanie na trasie 4,5-5l/100 mieszany cykl 5-6l i przy ostrym odkręcaniu 7/100 - tą granicę ciężko przekroczyć :)
+57 km i 190kg wagi - jak na klasę 500ćset - to jest liderem.
+W miarę łagodne oddawanie mocy,z pozytywnym kopem od 7 tyś obr.
+Dosyć duży bak 18litrowy - pozwala na rzadkie zajeżdżanie na cpn
+Tania w utrzymaniu - (serwisowanie)
+Dobrę hamulce - większość narzeka,ale po roku 96, dwie tarzczę z zaciskami brembo sprawują się ponad przeciętnie jak na tego typu motocykle.
+Światła - naprawdę bardzo dobrze oświetla drogę
+Lekkość i zwinność - mała masa własna pojazdu
+Co honda to honda

Minusy:
-Powyżej 150km/h brakuję mocy.
-Brak wskaznika paliwa/kontrolki rezerwy. W razie W zostaje tylko kranik.
-Mogła by być ciut większa - lubie dużę motocykle
-Wygląd - jest ładna , ale brakuję mi sportowego zacięcia
-Opony - tył 130 szer. wydaje się troszkę za mało.
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez Cracku » 24/6/2014, 20:27

Yamaha DT 80 lc2 v53 1993r.

Plusy:
- Tani motocykl
- Tanie części
- Dużo mocy jak na 80
- Mało awaryjna
- Dosyć wysoka

Minusy:
- Dużo pali (7-8 litrów)
- Mała prędkość (90 km/h), ale to enduro więc nie ma co wymagać
- Brak wskaźnika paliwa
- Tylni hamulec (Bęben)
Cracku
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 22/6/2013, 16:08
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez Croowab » 21/9/2014, 18:19

Gsx1400
Plusy
+piękny klasyczny wygląd (rzecz gustu)
+mało popularny (dla mnie zaleta)
+mocny i niezawodny silnik (można z 6 ruszyć i zadziwić niejednego plastika)
+geometria (nie jest to typowy turystyk ale można śmiało ruszać w trasę choć wersja N przysparza też problemów)
+jazda z plecaczkiem nie jest tu problemem
+schowek pod siedziskiem (miesci sie skrzynka piwa, spiwór i teściowa)
+wygodne siedzenie
+w pełni regulowane zawieszenie (choć nie łatwo jest je odpowiednio ustawić)
+mimo swojej wagi ok250kg dość prosty w prowadzeniu.
+3 kufry plus schowek i można sporo zapakować na podróż
+daje naprawdę sporo fun'u z prowadzenia

Minusy
-spalanie (minimum 7litrów)
-z uwagi na moc silnika dość szybko znika tylna opona i układ napędowy
-brak abs
-dość ciężki ( czuć jak trzeba go gdzieś wprowadzić)
-ceny akcesorii i ich dostęp
-brak wyświetlacza biegów
Avatar użytkownika
Croowab
Bywalec
 
Posty: 755
Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51

Postprzez TheMaciej » 30/9/2014, 12:43

MZ ETZ 250

+ Cena
+ Klasyczny wręcz już prawie zabytkowy wygląd
+ Boski klekot
+ Błękitny dym
+ Szybki i wściekły (jak na 250kę)

- spalanie (5-7 litrów, oceniane na oko)
- coraz trudniej o części, a o dobre części to już nie mówię
- puchnące tłoki, grzejący się silnik
- zapłon, po przeróbce na elektryka ujdzie, ale 200zł nie moje
- słabe ładowanie nawet na nowych podzespołach, praktycznie zawsze trzeba liczyć prąd
- rozwalający się mechanizm napędowy obrotomierza
- skomplikowane sprzęgło
- Więcej mocy niż hamulców
- Rozkręca się podczas jazdy, trzeba dokręcać wszystko co tydzień


Generalnie - ideał do nauki jazdy i nauki dłubania. Nie polecam komuś kto boi się śrubokręta. Po pewnym czasie pojawia się potrzeba nowego motocykla bo albo Vmax za mały albo zasięg nie dostateczny
TheMaciej
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30/9/2014, 12:33
Lokalizacja: Bedzin

Postprzez MarcinMalinaPL » 23/1/2015, 01:14

Aprilia RS 50 '04

Zalety:

"+"
-Mocna jak na 50 jest bardo zrywna
-Idealnie nadaje się na pierwszy motocykl
-Dobry silnik wytrzymały
-80 km podróże nie są jej straszne
-Wygląd i malowanie
-Dobrze trzyma się w zakrętach wręcz rewelacyjnie
-Wygodna

Wady:
"_"
-Jak na 50 nie przekroczy 5L w spalaniu ale też nie mało 4L/100

I raczej poza spalaniem nie widzę jakiś większych wad opiniuje motocykl na bardzo dobry i polecam :D
Aprilia RS 50
i jakieś 2 chińczyki
MarcinMalinaPL
Świeżak
 
Posty: 59
Dołączył(a): 8/5/2014, 20:51
Lokalizacja: Świdwin

Postprzez Re:Re » 5/4/2015, 08:41

Yamaha R1 rn09

+za 12-13k idzie kupić bdb sztukę
+bardzo mocny dół, liniowa charakterystyka silnika, kiedy inni redukują ja po prostu dodaję gazu
+ładna
+pali niewiele więcej niż 600


-malutka, mniejsza niż r6 nawet
-podobno awaryjna dość
-ciężko się składa przez swoją zwartą konstrukcję i dość wysoki środek ciężklości
Re:Re
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5/4/2015, 08:34

Postprzez aneta90 » 7/4/2015, 16:51

Leser napisał(a):Honda NSR 125 (JC20) 91r.


1. Mocne strony waszych motocykli.
Silnik pali na dotyk.Oraz jest jak na 125 agresywna ciągnie no i osiągi nawet dobre 150km :)

2. Słabe strony.
Zmulenie przy wkręcaniu na obroty pomiędzy 6-7k oraz brak wskaźnika paliwa
Zbyt lekka jest jak na te prędkości :)

3. Wasze odczucia (co was mile zaskoczyło a także co w nich najbardziej lubicie/doceniacie)
Przyjemność z jazdy i pielęgnowanie swojej maszyny dopieszczanie aby była najśliczniejsza ;)

4. Ciekawostki (wszystko to co warto wiedzieć).
Honda NSR 125 jest to motocykl 2T o pojemności skokowej 124,9ccm o mocy "30km" jest czym przycisnąć jak jest odblokowana jak jest lock to jest zbiór tyle ze słabszy .

moj duzo pali tak ze dla mnie minus
aneta90
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7/4/2015, 16:49
Lokalizacja: poznań

Postprzez mJZ » 15/4/2015, 23:13

2005 HONDA CBR1000RR

Obrazek

1. Mocne strony waszych motocykli.

- Bardzo dobre hamulce
- Zawieszenie z widelcem usd, regulowane w pełnym zakresie - przód i tył.
- Bardzo dobrze się prowadzi, że w zasadzie zapomina się, że to 1000cc
- Jeden z najłatwiejszych 1000cc do ogarnięcia na pierwszego sportowego litra, moc linearna i przewidywalna, więcej odkręcisz - proporcjonalnie mocniej ciągnie
- Silnik i wtrysk paliwa bezproblemowe
- Elektroniczny amortyzator skrętu w standardzie
- Wygląd - wydech pod siedzeniem, widelec usd, miłe dla oka plastiki i światła.

2. Słabe strony.

- Najcięższy z klasy 1000cc z tego samego rocznika, już sporo cięższy niż nowe sporty 1000cc
- Alternator/stator wadliwy w standardzie, wymieniony w późniejszym czasie przez Hondę bez opłat
- Reg/rec może się wypalić, co nie jest problemem tylko tego modelu ale wszystkich motocykli marki Honda
- Skrytka pod siedzeniem pasażera zmieści portfel i komórkę (no może trochę więcej, ale nie jest tego dużo)

3. Wasze odczucia (co was mile zaskoczyło a także co w nich najbardziej lubicie/doceniacie)

- Motor do zapier####nia, kłamać nie będę.
- Mile zaskoczyło mnie, że da się na nim wyskoczyć na jednodniową wycieczkę 400 km od czasu do czasu bez zbytniego zmęczęnia (no tylko w miarę szybko trzeba jechać).

4. Ciekawostki (wszystko to co warto wiedzieć).

- kasetowa skrzynia biegów (łatwo wymieniać bez wyjmowania całego silnika z ramy)
- sprzęgło hydrauliczne
Honda Fireblade | http://instagram.com/mjz_uk
Avatar użytkownika
mJZ
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
Lokalizacja: Warszawa / Northampton

Postprzez Emil Wojcik » 26/5/2015, 17:09

Yamaha YZF 600 Thundercat

Przejeździłem nim prawie 600 km, więc chyba już coś mogę o nim powiedzieć:

PLUSY:

- B. dobre hamulce
-Wygodna pozycja za kierą
- Jeżeli chodzi o osiągi, to są one typowe jak na 600ccm, co tu dużo będę się rozwodził
- Spory schowek i wystarczająco miejsca na plecak
- Ponadczasowa linia moto, która pomimo upływu lat, nadal zachwyca.
- Pewne prowadzenie i całkiem duża poręczność
- Daleko można zajechać, ponieważ ma ogromny zbiornik paliwa i relatywnie niskie spalanie


MINUSY

- design zegarów mógłby być nieco bardziej "lżejszy",no ale w innych czasach był projektowany
- sporo plastiku, który zaczyna trzaskać, no i nie jest to za bardzo wytrzymały na uderzenia materiał.
- brak wtrysku
- występuje lekki problem z 2 biegiem, ale to typowe dla yamahy
- Słabe światło mijania
- brak centralnej podstawki

Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy, to oceniam je jako dobre, ponieważ czuję że mam kontrolę nad maszyną i reaguje ona bez problemu na moje polecenia, tak samo jak wybacza drobne błędy.
Ostatnio po zmierzchu się nim poruszałem i powiem, że o ile podświetlenie zegarów daje radę, tak światło mijania jest do niczego. Nie można jechać szybciej niż 100 po drodze z zakrętami.
Silnik w moim moto jest praktycznie igła, a sprzęt nie miał łatwego życia.
Niestety skrzynia trochę psuje wszystko bo z drugim biegiem trzeba się trochę namęczyć. Istnieje ryzyko odpadnięcia - przynajmniej tak twierdzą inni posiadacze thundera.

Generalnie moto godne polecenia :)
Emil Wojcik
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 29/4/2015, 17:06
Lokalizacja: Wielkopolskie

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości




na gr