"+" i "-" Waszych motocykli
Honda CBR 900 RR Fireblade
+ Dynamika, wystarczająca ilość mocy
+ Możliwość jazdy ekonomicznej wysokim biegiem małą prędkością przy czym mamy minimalne spalanie 
 
A odkręcając manetkę budzi się szatan!
+ Bezawaryjność, wytrzymałość
+ Jak na ściga wygodna pozycja za kierownicą nie wiem jak u pasażera, bo ja tam nie siedze.
 nie wiem jak u pasażera, bo ja tam nie siedze.
+ Genialnie sie pokonuje zakręty
+ Super hamulce Nissin'a
- prbolemy z zakupem przedniej opony 16.
Więcej jeszcze nie odkryłem
				+ Dynamika, wystarczająca ilość mocy
+ Możliwość jazdy ekonomicznej wysokim biegiem małą prędkością przy czym mamy minimalne spalanie
 
 
A odkręcając manetkę budzi się szatan!
+ Bezawaryjność, wytrzymałość
+ Jak na ściga wygodna pozycja za kierownicą
 nie wiem jak u pasażera, bo ja tam nie siedze.
 nie wiem jak u pasażera, bo ja tam nie siedze.
+ Genialnie sie pokonuje zakręty
+ Super hamulce Nissin'a
- prbolemy z zakupem przedniej opony 16.
Więcej jeszcze nie odkryłem

%#Honda CBR 900 RR Fireblade!
Burn Rubber, Not Your Soul...
			Burn Rubber, Not Your Soul...
- fake`
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 8/11/2009, 12:24
- Lokalizacja: Białystok
Kawasaki ZX9R 2002r,
Praktycznie dopiero co kupiłem, przejechałem 2500km.
Plusy
- wygodna pozycja za kierą jak na ścigacza
- umiarkowane spalanie ok 7 litrów w mieście
- nadaje siÄ™ do turystyki
- pasażerowie nie narzekają ze niewygodnie siedzieć z tyłu (przynajmniej mi)
Minusy
- kranik paliwa
- brak wskaznika paliwa
- mogli zieloni dać już wtrysk paliwa
				
			Praktycznie dopiero co kupiłem, przejechałem 2500km.
Plusy
- wygodna pozycja za kierą jak na ścigacza
- umiarkowane spalanie ok 7 litrów w mieście
- nadaje siÄ™ do turystyki
- pasażerowie nie narzekają ze niewygodnie siedzieć z tyłu (przynajmniej mi)
Minusy
- kranik paliwa
- brak wskaznika paliwa
- mogli zieloni dać już wtrysk paliwa
- rafi19
- Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 22/8/2009, 16:55
Honda Hornet CB600F 2003
PLUSY:
+ 96KM daje radÄ™
+ nawet na torze daje sobie dobrze radÄ™
+ w miarę elastyczny silnik, chyba z 70% momentu jest już od 3000rpm
+ dobre światło przednie
+ sporo dodatków jest ogólnie dostępnych
+ pancerny silnik
MINUSY:
- wysokie spalanie, przyciśniesz to 8 pójdzie na pewno
- nieosłonięta chłodnica narażona na kamienie
				
			PLUSY:
+ 96KM daje radÄ™
+ nawet na torze daje sobie dobrze radÄ™
+ w miarę elastyczny silnik, chyba z 70% momentu jest już od 3000rpm
+ dobre światło przednie
+ sporo dodatków jest ogólnie dostępnych
+ pancerny silnik
MINUSY:
- wysokie spalanie, przyciśniesz to 8 pójdzie na pewno
- nieosłonięta chłodnica narażona na kamienie
- Thomsonicus
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/3/2008, 11:00
- Lokalizacja: Lubelskie
ZZR 600
+ Wygodna
+ Sportowy charakter, turystyczna pozycja
+ Nie takie duże spalanie
+ Nawet fajne osiÄ…gi
+ Dwa tłumiki
- Jak na sporta dużo waży
- Ma kopa po 8 tyÅ›, ale to w sumie nie minus tylko norma
- Jak się przydusi to jednak sporo pali, ale przy normalnej jeździe spalanie jest dosyć małe
				+ Wygodna
+ Sportowy charakter, turystyczna pozycja
+ Nie takie duże spalanie
+ Nawet fajne osiÄ…gi
+ Dwa tłumiki
- Jak na sporta dużo waży
- Ma kopa po 8 tyÅ›, ale to w sumie nie minus tylko norma
- Jak się przydusi to jednak sporo pali, ale przy normalnej jeździe spalanie jest dosyć małe
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
			- 
				 
 Dandi93
- Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Yamaha YZF600R Thundercat
+ Wygodna kanapa dla jeźdźca i jego pasażerki 
+ Szyba wydajna
+ Super głos (Yashimura)
+ Dobre osiągi oraz elastyczność
+ Miękkie jak na ścigacza zaweieszenie (ja w nim to cenie)
+ Hamulce (kto jeździł to wie o co chodzi)
Minusy:
- ciężar (z paliwem to 211)
- słabe światło mijania (załatwiłem to ksenonem)
				+ Wygodna kanapa dla jeźdźca i jego pasażerki
 
+ Szyba wydajna
+ Super głos (Yashimura)
+ Dobre osiągi oraz elastyczność
+ Miękkie jak na ścigacza zaweieszenie (ja w nim to cenie)
+ Hamulce (kto jeździł to wie o co chodzi)
Minusy:
- ciężar (z paliwem to 211)
- słabe światło mijania (załatwiłem to ksenonem)
Yamaha YZF 1000
			- 
				 
 skidmarks
- Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Honda CBR 600 F (F4i)
Zalety:
- elastyczny silnik, który pozwala na spokojne przemieszczanie sie na wysokim biegu bez konieczności wachlowania wajchą zm.biegów
- jednostka napędowa dość idioto-odporna
- przy odpowiednim serwisowaniu przebiegi rzędu 150ttk to pestka
- pełna regulacja przedniego i tylnego zawieszenia
- sportowy wygląd i osiągi, dość dobra pozycja do turystyki
- bardzo dużo dodatków/części na rynku ze wzgledu na popularność modelu
- wtrysk paliwa zapewniajÄ…cy stabilnÄ… pracÄ™, eliminujÄ…cy "manualne" ssanie
- w wersji "F" centralna podstawka
- dobre światła
Wady:
- napinacz łańcuszka rozrządu
- szyba standardowa kieruje strumień powietrza prosto w oczy
- ze względu na małą wagę czasem można odczuć shimm-ę
+/-:
- liniowe oddawanie mocy, co jest przez niektórych chwalone, a przez niektórych potępiane. Mi osobiście odpowiada ze wzgledu na turystyczny charakter używania motocykla.
				Zalety:
- elastyczny silnik, który pozwala na spokojne przemieszczanie sie na wysokim biegu bez konieczności wachlowania wajchą zm.biegów
- jednostka napędowa dość idioto-odporna
- przy odpowiednim serwisowaniu przebiegi rzędu 150ttk to pestka
- pełna regulacja przedniego i tylnego zawieszenia
- sportowy wygląd i osiągi, dość dobra pozycja do turystyki
- bardzo dużo dodatków/części na rynku ze wzgledu na popularność modelu
- wtrysk paliwa zapewniajÄ…cy stabilnÄ… pracÄ™, eliminujÄ…cy "manualne" ssanie
- w wersji "F" centralna podstawka
- dobre światła
Wady:
- napinacz łańcuszka rozrządu
- szyba standardowa kieruje strumień powietrza prosto w oczy
- ze względu na małą wagę czasem można odczuć shimm-ę
+/-:
- liniowe oddawanie mocy, co jest przez niektórych chwalone, a przez niektórych potępiane. Mi osobiście odpowiada ze wzgledu na turystyczny charakter używania motocykla.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				 
 limak14
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Witam czy ktos moze tutaj wie lub ma ciekawego linka na temat czym sie różni standardowa honda cbr 1000rr  po 2005 od  wersji cbr 1000rr hrc tylko prosze o wiarygodne informacje a nie domysły pozdrawiam
				
			- piotras224
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43
Kawasaki Er6n 2008r bez abs
Zalety
- b. ekonomiczny silnik,
- dobre przyspieszenia i elastyczność
- przyjemny dźwięk na standardowym wydechu,
- dobrze dozowalne hamulce,
- dobry ciąg od najniższych obrotów,
- wÄ…ski i lekki,
- nisko osadzony środek ciężkości,
- świetny wygląd, na mieście zwraca uwagę 
Wady
- jak dla mnie za duże ugięcie kolan (mam 192cm wzrostu),
- brak centralnej podstawki,
- na kostce brukowej z plecaczkiem tył potrafi dobić.
				
			Zalety
- b. ekonomiczny silnik,
- dobre przyspieszenia i elastyczność
- przyjemny dźwięk na standardowym wydechu,
- dobrze dozowalne hamulce,
- dobry ciąg od najniższych obrotów,
- wÄ…ski i lekki,
- nisko osadzony środek ciężkości,
- świetny wygląd, na mieście zwraca uwagę
 
Wady
- jak dla mnie za duże ugięcie kolan (mam 192cm wzrostu),
- brak centralnej podstawki,
- na kostce brukowej z plecaczkiem tył potrafi dobić.
- twardy-99
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 28/3/2008, 21:29
- Lokalizacja: Wrocław
@YZF R1
bardzo dobry opis potwierdzam wszystko poza spalaniem. Moja pali od 5 w trasie do max 9 w mieście (ważę 60kg), a na tor jeszcze nie miałem okazji wskoczyć
				
			bardzo dobry opis potwierdzam wszystko poza spalaniem. Moja pali od 5 w trasie do max 9 w mieście (ważę 60kg), a na tor jeszcze nie miałem okazji wskoczyć
- 
				 
 wm10589
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 7/12/2009, 11:12
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kawasaki zx7r
+ mega stabilny
+ super heble
+ dobre osiÄ…gi
+ przyzwoita cena
+ wbrew pozorom łatwy w prowadzeniu
- trasznie niko kierownica ,co powoduje ból dłoni i nadgartków
- brak wskaźnika paliwa i ten nieszczęsny kranik
- nie najlepza kultura pracy na zinym silniku (ten model tak ma, zresztą jak większość kawasaki )
 )
				
			+ mega stabilny
+ super heble
+ dobre osiÄ…gi
+ przyzwoita cena
+ wbrew pozorom łatwy w prowadzeniu
- trasznie niko kierownica ,co powoduje ból dłoni i nadgartków
- brak wskaźnika paliwa i ten nieszczęsny kranik
- nie najlepza kultura pracy na zinym silniku (ten model tak ma, zresztą jak większość kawasaki
 )
 )- Shogun80
- Świeżak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
- Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje
Kawasaki zx9r model z 1997r
1. Plusy:
-dość duży moment obrotowy
-elastyczny silnik
-nie brakuje mocy nawet na wyzszym biegu po odkręceniu manetki fajnie się zbiera
-spalanie w granicach 6-7l
-stabilny na trasie i winklach
-niezłe hamulce
-bardzo przydatny wskaźnik paliwa
-wygodny nawet przy dłuższych trasach
2. Minusy
-motocykl duży i ciężki
-ciężko nim manewrować (zawracanie, parkowanie)
-kranik paliwa
-przydatny amor skrętu ponieważ po opuszczeniu z gumy motocykl łapie lekka shimme
-mały promień skrętu
3. mniej istotne uwagi
-zdecydowanie nie polecam na pierwsze moto
-niezbędny sportowy wydech ponieważ silnik ma piękne brzmienie
				
			1. Plusy:
-dość duży moment obrotowy
-elastyczny silnik
-nie brakuje mocy nawet na wyzszym biegu po odkręceniu manetki fajnie się zbiera
-spalanie w granicach 6-7l
-stabilny na trasie i winklach
-niezłe hamulce
-bardzo przydatny wskaźnik paliwa
-wygodny nawet przy dłuższych trasach
2. Minusy
-motocykl duży i ciężki
-ciężko nim manewrować (zawracanie, parkowanie)
-kranik paliwa
-przydatny amor skrętu ponieważ po opuszczeniu z gumy motocykl łapie lekka shimme
-mały promień skrętu
3. mniej istotne uwagi
-zdecydowanie nie polecam na pierwsze moto
-niezbędny sportowy wydech ponieważ silnik ma piękne brzmienie
- draki18
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 19/10/2009, 18:40
Czytam właśnie sobie niektóre posty i gdybym czegoś szukał, np w klasie '600', to za ch** nie dałbym rady stworzyć konstruktywnego porównania.
I stąd pytanie do adminow: czy na wzor innych stron, nie daloby rady dolaczyc do postów jakiejs ankiety (widzialem takowe w jakis innych tematach)?
Na poczÄ…tek np tandetne:
- model
- rok produkcji
- średnie spalanie w mieście
- średnie spalanie w trasie
- awaryjność (nie wiem, np liczba powaznych usterek w ciagu sezonu)
- skuteczność hamulców (beda negatywne glosy? taki maly czarny joke)
- wygoda kierowcy (jakas skala 0-100)
- czy dobrze zapierdala (tak/nie)
				I stąd pytanie do adminow: czy na wzor innych stron, nie daloby rady dolaczyc do postów jakiejs ankiety (widzialem takowe w jakis innych tematach)?
Na poczÄ…tek np tandetne:
- model
- rok produkcji
- średnie spalanie w mieście
- średnie spalanie w trasie
- awaryjność (nie wiem, np liczba powaznych usterek w ciagu sezonu)
- skuteczność hamulców (beda negatywne glosy? taki maly czarny joke)
- wygoda kierowcy (jakas skala 0-100)
- czy dobrze zapierdala (tak/nie)

V rulez.
			- 
				 
 Kohelet
- Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 27/4/2010, 08:32
- Lokalizacja: SP1 / wrocek
Kawasaki ER-5 (2006)
Zalety:
- spalanie (Udało mi się zejść nawet poniżej 4,5 na 100km)
- wygodna pozycja za kierownicÄ…
- idealny do miasta
- elastyczna skrzynia biegów (można jechać na 6 biegu przy 3 tyś bez szarpania)
- w porównaniu z Hondą CB 500 i Suzuki GS 500 ma najlepszy wygląd (ale to tylko moje zdanie, sprawa gustu)
- fajnie brzmi jak sie założy sportowy przelotowy tłumik (polecam wydech scorpiona mam go w swojej kawie)
- idealny na pierwsze moto
Wady:
- tylko 50 KM (przy wyprzedaniu przy wyższych prędkościach widać że trochę brakuje koników - sportowa 600 to to nie jest)
- bez owiewki przy wyższych prędkościach trochę wieje (założenie choćby owiewki PUIG na alegro tego pełno, poprawia sprawę)
-
				Zalety:
- spalanie (Udało mi się zejść nawet poniżej 4,5 na 100km)
- wygodna pozycja za kierownicÄ…
- idealny do miasta
- elastyczna skrzynia biegów (można jechać na 6 biegu przy 3 tyś bez szarpania)
- w porównaniu z Hondą CB 500 i Suzuki GS 500 ma najlepszy wygląd (ale to tylko moje zdanie, sprawa gustu)
- fajnie brzmi jak sie założy sportowy przelotowy tłumik (polecam wydech scorpiona mam go w swojej kawie)
- idealny na pierwsze moto
Wady:
- tylko 50 KM (przy wyprzedaniu przy wyższych prędkościach widać że trochę brakuje koników - sportowa 600 to to nie jest)
- bez owiewki przy wyższych prędkościach trochę wieje (założenie choćby owiewki PUIG na alegro tego pełno, poprawia sprawę)
-
Kawasaki ER-5
			- 
				 
 marcing
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 24/7/2009, 22:59
- Lokalizacja: Osieczna
Yamaha xj 600 86'
Plusy:
-Bardzo wygodny motocykl,sylwetka prosta kolana lekko ugiente,
-dosyć długie biegi ,6 bieg nie jest (nad biegiem)
-spalanie przyjazne dla portfela ok 5l/100km ,,przy normalnej jeździe''
-silnik równo pracuje stary motocykl ale lubi poszaleć na odkręconej.
-szybko reagujące hamulce lekki ruch dźwignią i widać reakcję.
-motocykl ładnie się prezentuje w wersji bez plastiku z dużą ilością chromu .
.
Minusy:
-Duża waga motocykla i mały promień skrętu jak na gabaryty,
-powyżej 8000 tyś obrotów silnik sprawia wrażenie jag by miał zostawić ramę i polecieć sam
-mała chłodnica co sprawia słabe chłodzenie silnika
-jest to motocykl ,,starszy'' więc wymaga częstej konserwacji,
-akumulator lubi się rozładowywać (przynajmniej w moim przypadku).
Ogółem motocykl dla mnie świetny jestem bardzo zadowolony z użytkowania pzdr.
 pzdr.
				Plusy:
-Bardzo wygodny motocykl,sylwetka prosta kolana lekko ugiente,
-dosyć długie biegi ,6 bieg nie jest (nad biegiem)
-spalanie przyjazne dla portfela ok 5l/100km ,,przy normalnej jeździe''
-silnik równo pracuje stary motocykl ale lubi poszaleć na odkręconej.
-szybko reagujące hamulce lekki ruch dźwignią i widać reakcję.
-motocykl ładnie się prezentuje w wersji bez plastiku z dużą ilością chromu
 .
.
Minusy:
-Duża waga motocykla i mały promień skrętu jak na gabaryty,
-powyżej 8000 tyś obrotów silnik sprawia wrażenie jag by miał zostawić ramę i polecieć sam
-mała chłodnica co sprawia słabe chłodzenie silnika
-jest to motocykl ,,starszy'' więc wymaga częstej konserwacji,
-akumulator lubi się rozładowywać (przynajmniej w moim przypadku).
Ogółem motocykl dla mnie świetny jestem bardzo zadowolony z użytkowania
 pzdr.
 pzdr.YAMAHA TEAM
			- Pośpiech
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 12/7/2010, 19:59
- Lokalizacja: Zabrze
Buell XB12R Firebolt
Plus
- Pas napedowy
- Zwrotnosc !!!
- Swietne hamulce
- Silnik - Moc bedzie z Toba od najnizszych obrotow 
- Wygodne siedzienie - mimo pokurczonej pozycji jest ok.
- Spalanie - ok 4 litrow na trasie przy spokojniej jezdzie, w miescie 4,5.
- Niska waga.
Minus
- Na postoju plaby z zebow wypadaja, podskakujemy razem z motorem 
- Schowek - 1 kanapka.
- Siedzenie pasazera - zmiescila sie tylko polowa 
- Dretwieja nadgarstki po dluzszym czasie.
- Dzwiek - po 100 km gluchniemy - w tunelu gluchna wszyscy. Motocykl ma seryjny tlumnik dajacy 98 dB przy 3000 obr. Po zmianie na Jardine jest niestety wiecej.
Jestem bardzo zadowolony, dlugo sie nie rozstaniemy
				
			Plus
- Pas napedowy
- Zwrotnosc !!!
- Swietne hamulce
- Silnik - Moc bedzie z Toba od najnizszych obrotow
 
- Wygodne siedzienie - mimo pokurczonej pozycji jest ok.
- Spalanie - ok 4 litrow na trasie przy spokojniej jezdzie, w miescie 4,5.
- Niska waga.
Minus
- Na postoju plaby z zebow wypadaja, podskakujemy razem z motorem
 
- Schowek - 1 kanapka.
- Siedzenie pasazera - zmiescila sie tylko polowa
 
- Dretwieja nadgarstki po dluzszym czasie.
- Dzwiek - po 100 km gluchniemy - w tunelu gluchna wszyscy. Motocykl ma seryjny tlumnik dajacy 98 dB przy 3000 obr. Po zmianie na Jardine jest niestety wiecej.
Jestem bardzo zadowolony, dlugo sie nie rozstaniemy

- 
				 
 dolarek69
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 5/11/2009, 19:36
- Lokalizacja: Varhaug
GSX-R 1000 K1
Suzuki GSX-R 1000, rok 2001
Plusy:
- Doskonałe prowadzenie
- Wytrzymały, bardzo dynamiczny silnik o dużej mocy i dużym momencie obr.
- Wygodne siedzenie
- Niska masa własna
- Wtrysk
Minusy:
- Spalanie średnio 8l/100km (rekord na trasie 860km: 6.9l) - częściowo spowodowane brakiem exhupu + akcesoryjnym tłumikiem LeoVince
- Dość mocno pochylona pozycja, która jest niewygodna przy jeździe do 120km/h - strasznie bolą nadgarstki
- Krótki zasięg - 170km na 18 litrowym baku to jednak mało. Przy agresywnej jeździe zasięg maleje do równych 150km...
- Brak dostępu do regulacji świateł
- Padające czujniki położenia przepustnicy (koszt nówki: 460zł bądź 620zł zależnie który padł...)
- Słaba ochrona przed wiatrem
- Kultura pracy silnika na biegu jałowym - kto słyszał te wie.
- Brak seryjnego wyświetlacza biegów
- Seryjny amortyzator skrętu - to on coś daje?
- Brak seryjnego błotnika/chlapacza
				
			Plusy:
- Doskonałe prowadzenie
- Wytrzymały, bardzo dynamiczny silnik o dużej mocy i dużym momencie obr.
- Wygodne siedzenie
- Niska masa własna
- Wtrysk
Minusy:
- Spalanie średnio 8l/100km (rekord na trasie 860km: 6.9l) - częściowo spowodowane brakiem exhupu + akcesoryjnym tłumikiem LeoVince
- Dość mocno pochylona pozycja, która jest niewygodna przy jeździe do 120km/h - strasznie bolą nadgarstki
- Krótki zasięg - 170km na 18 litrowym baku to jednak mało. Przy agresywnej jeździe zasięg maleje do równych 150km...
- Brak dostępu do regulacji świateł
- Padające czujniki położenia przepustnicy (koszt nówki: 460zł bądź 620zł zależnie który padł...)
- Słaba ochrona przed wiatrem
- Kultura pracy silnika na biegu jałowym - kto słyszał te wie.
- Brak seryjnego wyświetlacza biegów
- Seryjny amortyzator skrętu - to on coś daje?
- Brak seryjnego błotnika/chlapacza
- 
				 
 lonewolf
- Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Suzuki TL 1000R 2000r
plusy:
-design i innowacyjność na tamten czas!
-mega narowisty i agresywny silnik 996cm3 V2
-dźwięk przy otwieraniu przepustnic mocno przy obciążeniu - gardziele 52mm... 
-moment obrotowy od dołu ale także do samej góry!!
-design(!)
-wygodna pozycja kierowcy jak na superbike'a
-dbd zawieszenie przednie z pełną regulacją faktycznie działającą
-dobre hamulce
-akcesoryjne tłumiki burzą kamienice ;]
-bardzo stabilne prowadzenie i dobra aeorodynamika (seryjna szyba wystarczy do 180km/h bez zająknięcia)
minusy:
-taka sobie kultura pracy silnika na jałowych obrotach oraz poniżej 3tyś obrotów.
-hydrauliczne sprzęgło w trybie ON-OFF - na prawdę zrobić płynny poślizg przy ostrym strarcie graniczy z cudem.
-głośna praca silnika która po prostu już tak ma (dzownienie, pukanie, cykanie, wibracje) mimo stanu super.
-zasięg - 150km na pełnym baku do rezerwy. 180km do końca baku. No ale z czegoś ta moc musi iść 
-wykańcza szybko opony i łańcuch napędowy.
-twarde zawieszenie tylne nawet po regulacjach dla osób lżejszych niż 80kg
-dużo prądu w akumulatorze na poranny rozruch.
-sporo śrub na locktite'a trzeba bo inaczej się odkręcają (wibracje dużego V2)
 (wibracje dużego V2)
Ogólnie polecam jak ktoś lubi brutalne, sportowe maszyny z charakterem i ma już skilla do ogarnięcia tego!!
				plusy:
-design i innowacyjność na tamten czas!
-mega narowisty i agresywny silnik 996cm3 V2
-dźwięk przy otwieraniu przepustnic mocno przy obciążeniu - gardziele 52mm...
 
-moment obrotowy od dołu ale także do samej góry!!
-design(!)
-wygodna pozycja kierowcy jak na superbike'a
-dbd zawieszenie przednie z pełną regulacją faktycznie działającą
-dobre hamulce
-akcesoryjne tłumiki burzą kamienice ;]
-bardzo stabilne prowadzenie i dobra aeorodynamika (seryjna szyba wystarczy do 180km/h bez zająknięcia)
minusy:
-taka sobie kultura pracy silnika na jałowych obrotach oraz poniżej 3tyś obrotów.
-hydrauliczne sprzęgło w trybie ON-OFF - na prawdę zrobić płynny poślizg przy ostrym strarcie graniczy z cudem.
-głośna praca silnika która po prostu już tak ma (dzownienie, pukanie, cykanie, wibracje) mimo stanu super.
-zasięg - 150km na pełnym baku do rezerwy. 180km do końca baku. No ale z czegoś ta moc musi iść
 
-wykańcza szybko opony i łańcuch napędowy.
-twarde zawieszenie tylne nawet po regulacjach dla osób lżejszych niż 80kg
-dużo prądu w akumulatorze na poranny rozruch.
-sporo śrub na locktite'a trzeba bo inaczej się odkręcają
 (wibracje dużego V2)
 (wibracje dużego V2)
Ogólnie polecam jak ktoś lubi brutalne, sportowe maszyny z charakterem i ma już skilla do ogarnięcia tego!!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
			- 
				 
 Przemo_rene
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
ZX6R B1h 636 2003:
plusy:
-wtrysk (stary typ z wajhÄ… co moze byc zaleta
 (stary typ z wajhÄ… co moze byc zaleta  odrecic i jazda bez trzymanki 50km/h na 3/4 nie pamietam)
 odrecic i jazda bez trzymanki 50km/h na 3/4 nie pamietam)
-ładny wygląd
-uuuUUUUuuu wydobywajace sie z silnika po odkreceniu manetki 
-lekki 160kg bez plynow
-elastyczny jak na sporotwÄ… 6stke dodatkowe 36cm^3 robi swoje
-spalanie różne od 6-8l w zaleznosci jak sie piłuje.
-dosc wygodny (jak na sporta R6 była dla mnie za mała) przy dobre pozyji skora plus Stompgripy na baku nie musza bolec nadgarstki
-ładnie wchodzi w zakrety opony Pilot sporty dobrze trzymaja przy schodzeniu na kolano
-pełna regulacja zawieszenia przód upside down
-Zasieg do 200-210km na pelnym baku do rezerwy potem 40 km rezerwy plus minus. no ale nie mozna co chwile manaeta łycha łycha
 no ale nie mozna co chwile manaeta łycha łycha  hehe
 hehe
Minusy:
-twarde siedzenie duuu boli po dluzszej jezdzie i nogi w zgieciach 160-200km non stop. Wzrost moj 180cm
-twardy zawias no ale wszystko mozna regulowac.
 no ale wszystko mozna regulowac.
				
			plusy:
-wtrysk
 (stary typ z wajhÄ… co moze byc zaleta
 (stary typ z wajhÄ… co moze byc zaleta  odrecic i jazda bez trzymanki 50km/h na 3/4 nie pamietam)
 odrecic i jazda bez trzymanki 50km/h na 3/4 nie pamietam)
-ładny wygląd
-uuuUUUUuuu wydobywajace sie z silnika po odkreceniu manetki
 
-lekki 160kg bez plynow
-elastyczny jak na sporotwÄ… 6stke dodatkowe 36cm^3 robi swoje
-spalanie różne od 6-8l w zaleznosci jak sie piłuje.
-dosc wygodny (jak na sporta R6 była dla mnie za mała) przy dobre pozyji skora plus Stompgripy na baku nie musza bolec nadgarstki
-ładnie wchodzi w zakrety opony Pilot sporty dobrze trzymaja przy schodzeniu na kolano
-pełna regulacja zawieszenia przód upside down
-Zasieg do 200-210km na pelnym baku do rezerwy potem 40 km rezerwy plus minus.
 no ale nie mozna co chwile manaeta łycha łycha
 no ale nie mozna co chwile manaeta łycha łycha  hehe
 hehe
Minusy:
-twarde siedzenie duuu boli po dluzszej jezdzie i nogi w zgieciach 160-200km non stop. Wzrost moj 180cm
-twardy zawias
 no ale wszystko mozna regulowac.
 no ale wszystko mozna regulowac.- 
				 
 Seba_ER5
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Suzuki GSX 650F 2008. Przejechane 11 tys. z czego 7 na moje konto.
1. Mocne strony:
-stylistyka, przypomina malowaniem i owiewkÄ… gsx-ry, no ale to rzecz gustu,
-ochrona przed wiatrem, owiewki dobrze odpychają wiatr na boki, chociaż szyba mogłaby lepiej spełniać to zadanie, ale dla nizszych motocyklistów bedzie idealnie,
-elastyczność, ruszanie z drugiego biegu nie robi problemu, a 40 albo 50 km/h można się bujać na 6 biegu,
-pozycja turystyczna, która przy dłuższych trasach nie męczy, w sumie podnóżki, kiera wszystko na swoim miejscu,
-jak na turystyka zrywny motocykl, szybki i ładnie wkręca sięna obroty,
-czytelność wyswietlacza, zapięty bieg, wszystkie kotrolki przy sobie, biała tercza obrotomieża, dobre podświetlenie i nie sprawiający nawet przy świecącym na niego słońcu cyfrowy prędkościomiesz,
-no i jakość wykonania również zadowalająca, wszystko pod ręką,
-niezłe hamulce.
2. Słabe strony:
-masa, ponad 220kg to spora przesada, a jak do tego dojdzie pasażer i kufry to robi się z niego zawodnik sumo, ale podczas jazdy nie jest to odczuwalne,
-wielki komin z boku, zcisza brzmienie motocykla jak i lekko przeważa na prawą stronę,
-niewygodna kanapa, strasznie płaska,
-głośno zapinający się pierwszy bieg,
-nieprawidłowo wskazujący wskaźnik poziomu paliwa, na rezerwie przejechałem ponad 50 km i przy tankowaniu okazało się, że do pełna brakuje 6 litrów, na 19 pojemności baku.
				
			1. Mocne strony:
-stylistyka, przypomina malowaniem i owiewkÄ… gsx-ry, no ale to rzecz gustu,
-ochrona przed wiatrem, owiewki dobrze odpychają wiatr na boki, chociaż szyba mogłaby lepiej spełniać to zadanie, ale dla nizszych motocyklistów bedzie idealnie,
-elastyczność, ruszanie z drugiego biegu nie robi problemu, a 40 albo 50 km/h można się bujać na 6 biegu,
-pozycja turystyczna, która przy dłuższych trasach nie męczy, w sumie podnóżki, kiera wszystko na swoim miejscu,
-jak na turystyka zrywny motocykl, szybki i ładnie wkręca sięna obroty,
-czytelność wyswietlacza, zapięty bieg, wszystkie kotrolki przy sobie, biała tercza obrotomieża, dobre podświetlenie i nie sprawiający nawet przy świecącym na niego słońcu cyfrowy prędkościomiesz,
-no i jakość wykonania również zadowalająca, wszystko pod ręką,
-niezłe hamulce.
2. Słabe strony:
-masa, ponad 220kg to spora przesada, a jak do tego dojdzie pasażer i kufry to robi się z niego zawodnik sumo, ale podczas jazdy nie jest to odczuwalne,
-wielki komin z boku, zcisza brzmienie motocykla jak i lekko przeważa na prawą stronę,
-niewygodna kanapa, strasznie płaska,
-głośno zapinający się pierwszy bieg,
-nieprawidłowo wskazujący wskaźnik poziomu paliwa, na rezerwie przejechałem ponad 50 km i przy tankowaniu okazało się, że do pełna brakuje 6 litrów, na 19 pojemności baku.
- Toster89
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 19/5/2010, 14:18
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
