Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
najpierw chciałes moto zarejestrowane ;P teraz crossówka ? odpuscił bym na pewno ten wynalazek, moze za 1000-1500 zł do zabawy spoko, ale za tą kase juz dorwiesz jakas wyczynówke konkretną.
no i co tu duzo mówic chinczyk jak chinczyk fajny pierwszego dnia, potem jest nudny mały słabo jeździ. a jak sie zacznie sypać to strach za podwórko wyjechać.
no i co tu duzo mówic chinczyk jak chinczyk fajny pierwszego dnia, potem jest nudny mały słabo jeździ. a jak sie zacznie sypać to strach za podwórko wyjechać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
To czy zarejestrowane czy nie to ma małe znaczenie. Narazie jestem zdecydowany na DT 125. Mówisz ,że taki 300cc w 4t słaby będzie i się sypnie ? Narazie każdy chinol jakiego miałem tzn. quad 110 i pocket sie sypały gówna.
- MaciejOffroad
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 23/6/2014, 07:50
- Lokalizacja: Skarszewy
akurat quad 110 ma dosyc wytrzymały silnik, na pewno bardziej niz ta 300tka ;D wiec ja bym sie nie pchał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Z tymi quadami to jest mega loteria. Ja swojego kupiłem nowego to od początku słabo odpalaj i się sypał w pierwszy tydzień 2 razy na gwarancje poszedł ,a rama to tragedia. Kuzyn usiadł to mocowanie amora wyrwało. Później odpadło mi prawe koło przenie i później jeszcze lewe... ,a kolegi quad 110 tyle ,że pół automat 110cc 3 biegi i wsteczny chodził od początku jak zegareczek i nic z silnikiem się nie działo. Aktualnie tego quada 110 kolegi nabyłem za 300zł ,ale cały zardzewiały jeden plastik odłamany i elektryka popieprzona i koło przednie urwane. Rama to tragedia i idzie do malowania + piaskowanie ,ale za to silni MALINA nigdy nie rozbierany wszystko seria idealne jakieś 2k przebiegu.
- MaciejOffroad
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 23/6/2014, 07:50
- Lokalizacja: Skarszewy
Panowie mam na podwórku crossa gas gas 250 2T w fatalnym stanie ,ale jak tak obok niego stanę to jest mi do żeber i mam pytanie czy DT 125 ma podobną wysokość siedziska ?
- MaciejOffroad
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 23/6/2014, 07:50
- Lokalizacja: Skarszewy
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
- MaciejOffroad
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 23/6/2014, 07:50
- Lokalizacja: Skarszewy
Czesc jestem nowy na forum i wlasnie zastanawiam sie nad kupnem crossa. Mieszkam nie daleko toru fajnego dla poczatkujacych. Ci ktorzy sa z okolic legnicy pewnie go znaja. Mozecie mi doradzic jaki motor bd najlepszy dla 19 latka ktory przez 3 lata smigal skuterem waze okolo 70 kg. Myslalem nadyamaha dt 125 bo do wydania mam okolo 3-4k. Z tym ze niekoniecznie szukam zarejestrowanego motorku bo praktycznie dojazd do toru jest bezproblemowy jesli chodzi o policje. Stad moje pytanie jaki sprzet moze byc bezpapierow dla amatora?
- Dziadzia94
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 4/7/2014, 21:10
jeżeli szukasz motocykla który da sobie rade w większosci terenu ma sie nie psuć i dosyc mało palic DT bedzie w tej kasie praktycznie idealna
jak szukasz bardziej wyczynowego sprzetu na tor, który ma duzo lepsze hamulce, zawieszenie i ogólnie ergonomia duzoo lepsza, ale niestety za 3-4 tysie nie kupisz igiełki, a późniejsze utrzymanie bedzie baardzo kosztowne, bo co roku praktycznie remont za 1500 -2000 zł nawet, a czasami i więcej. także tutaj koszty spore ale i mozliwosci duzo wieksze, wtedy mozna szukac jakies crossówki typu honda cr 125, rm, yz itd.....
ale jak ciÄ™ sciganie nie interesuje to DT bedzie duzo lepszym wyborem. DT oraz jej podobne mtx, crm, lc2, rx, etx zalezy co sie trafi blizej i w lepszej kasie bo generalnie jakosciowo to wszystko bedzie dosyc podobne aby grata nie kupic
jak szukasz bardziej wyczynowego sprzetu na tor, który ma duzo lepsze hamulce, zawieszenie i ogólnie ergonomia duzoo lepsza, ale niestety za 3-4 tysie nie kupisz igiełki, a późniejsze utrzymanie bedzie baardzo kosztowne, bo co roku praktycznie remont za 1500 -2000 zł nawet, a czasami i więcej. także tutaj koszty spore ale i mozliwosci duzo wieksze, wtedy mozna szukac jakies crossówki typu honda cr 125, rm, yz itd.....
ale jak ciÄ™ sciganie nie interesuje to DT bedzie duzo lepszym wyborem. DT oraz jej podobne mtx, crm, lc2, rx, etx zalezy co sie trafi blizej i w lepszej kasie bo generalnie jakosciowo to wszystko bedzie dosyc podobne aby grata nie kupic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jaki motocykl enduro do lasu byście polecili ? Tak gdzieś do 5 tys. o pojemności 250ccm-400ccm. Chciałbym żeby nie był zbyt awaryjny i żeby koszty jego eksploatacji nie były jakieś strasznie duże. Co można kupić do 5 tys. w takim stanie żeby to jeździło i nie trzeba było pchać od razu kasy w niego ?
Serce bije w tempie obrotów maszyny 

- Rafixen
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 7/6/2013, 20:38
- Lokalizacja: Okolice Krasnegostawu
od 5 tysiecy spoko mozna szukać DR 350tki nawet taniej, za jakies 5500 - 6000 zł mozna wyrwać juz DRZ 400 bez papierów w średnim stanie wizualnym ale jeżdzącą.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tak z czystej ciekawości jakie szanse mam na znalezienie ktm exc 125 w zimie za ok 4000 -4500zł + 1000 na jej lekki remont? te 1000 zł wolałbym włożyć np w dwie opony napęd klocki lub wygląd czyli okleina bo malowanie się nie opłaca a nie w silnik chyba że tłok np vertex za 350zł dla uzyskania większej mocy.
Miał bym szanse 1 na 10 wyrwania nie skatowanego moto?
Np coÅ› takiego http://olx.pl/oferta/ktm-exc-125-dt-yz- ... 92556e812c
50% na 50% że jest coś roz... ale może akurat coś by się trafiło
Nie wyśmiejcie mnie (za bardzo) po prostu pytam tak z czystej ciekawości a naprawdę podobają mi się te czterdziesto konikowe diabełki
Miał bym szanse 1 na 10 wyrwania nie skatowanego moto?
Np coÅ› takiego http://olx.pl/oferta/ktm-exc-125-dt-yz- ... 92556e812c
50% na 50% że jest coś roz... ale może akurat coś by się trafiło
Nie wyśmiejcie mnie (za bardzo) po prostu pytam tak z czystej ciekawości a naprawdę podobają mi się te czterdziesto konikowe diabełki
Yamaha DT 50 > Aprilia RX 125 1998r
- dejavu
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 8/9/2012, 23:07
Według mnie nie znajdziesz tego typu motocykla który nie będzie wymagał inwestycji w silnik...
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
1.Jakiego typu wkładu będzie on wymagał tzn co jeszcze oprucz tłoka? Jaki przedział cenowy?
2.A w jakim stanie wizualnym będzie za te 4000zł?
3.I jak oceniacie motorek z linku powyżej?
4.Czy w zimie czyli poza sezonem może być większy wybór? i ewentualnie mały spadek ceny?
2.A w jakim stanie wizualnym będzie za te 4000zł?
3.I jak oceniacie motorek z linku powyżej?
4.Czy w zimie czyli poza sezonem może być większy wybór? i ewentualnie mały spadek ceny?
Yamaha DT 50 > Aprilia RX 125 1998r
- dejavu
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 8/9/2012, 23:07
1) róznie może paść skrzynia sprzegło wał, zawór wydechowy, cylinder skrzynia od 600 zł za uzywke do kilku tysiecy za nową, sprzęgło kompletnie koło tysiaka, w uzywanych częsciach typu kosz, wał - korbowód kosztuje pewnie od 350 zł zawór wydechowy tutaj tylko kilka stówek. a dolicz sobie remont zawieszenia przód tył ( juz prawie mozna tysiaka podliczyc ) jakies głowki ramy klocki hamulcowe napęd. to są spore koszta, a im mniej kasy dasz na zakup tym większe prawdopodobienstwo że kupisz kupe po prostu i drugie tyle kasy nie pomoże odreanimować maszyny. a jeździc takim niepewnym sprzętem to żadna przyjemność
2) allegro.pl i sobie popatrz akurat stan wizualny może byc spoko, komplet plastików w super stanie za jakies 200-300 zł mozna wyrwać i bedzie wyglądać jak nówka
3) nie potrafie oceniac linków, bo jasnowidzem nie jestem
4) jak masz kupic to kupisz, czy zima czy srodek lata, niby zimą są ceny niższe ale dosyc mało maszyn wystawionych jest. cięzko zrobic jazde próbna itp.
2) allegro.pl i sobie popatrz akurat stan wizualny może byc spoko, komplet plastików w super stanie za jakies 200-300 zł mozna wyrwać i bedzie wyglądać jak nówka
3) nie potrafie oceniac linków, bo jasnowidzem nie jestem
4) jak masz kupic to kupisz, czy zima czy srodek lata, niby zimą są ceny niższe ale dosyc mało maszyn wystawionych jest. cięzko zrobic jazde próbna itp.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Yamaha YZ250F czy Honda CRF 250R
Witam serdecznie, jako że jestem nowy chciałem wszystkich serdecznie pozdrowić oraz przywitać a także życzyć wszystkim wyłącznie bezpiecznych i udanych wypraw motocyklowych.
Planuję zakup motocykla full cross i generalnie zdecydowałem się na Yamaha YZ250F lub Honda CRF250R z rocznika 2009-2010 bo na taki zakres finansowy mogę sobie pozwolić. Chciałem zapytać o waszym zdaniem słabe i mocne punkty tych modeli w założeniu opartym o identyczny stan techniczny obu motocykli. Z racji tego że wychowałem się na motocyklach z silnikami zasilanymi gaźnikiem skreślam Hondę z wtryskiem paliwa - chciałem zapytać czy to dobry tok myślenia ? to najstarszy motocykl krosowy który spotkałem na wtrysku i myślę że jako jeden z pierwszych opartych na tej technologii może wiązać się z pewnymi problemami. Proszę o poradę.
Pozdrawiam.
Planuję zakup motocykla full cross i generalnie zdecydowałem się na Yamaha YZ250F lub Honda CRF250R z rocznika 2009-2010 bo na taki zakres finansowy mogę sobie pozwolić. Chciałem zapytać o waszym zdaniem słabe i mocne punkty tych modeli w założeniu opartym o identyczny stan techniczny obu motocykli. Z racji tego że wychowałem się na motocyklach z silnikami zasilanymi gaźnikiem skreślam Hondę z wtryskiem paliwa - chciałem zapytać czy to dobry tok myślenia ? to najstarszy motocykl krosowy który spotkałem na wtrysku i myślę że jako jeden z pierwszych opartych na tej technologii może wiązać się z pewnymi problemami. Proszę o poradę.
Pozdrawiam.
- wicherek666
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 16/7/2014, 10:50
- Lokalizacja: Wielkopolska
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości