Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 2/2/2013, 17:20

hahha o czym ty w ogóle piszesz? czemu ktm to inna bajka ? przecież ma stopową rame. pozatym fakt samo w sobie aluminium jest lżejsze niż jakikolwiek stop stali. ale jest duzo mniej sztywna i wytrzymała :) i przez to zobacz na powierzchnie i przekrój ramy aluminiowej a stalowej. stalowa wystarczy rurka cienka żeby uzyskać wiekszą sztywność ramy. a aluminiowy musi byc cały profil . weź sobie rame z CRFy i z KTMa np i porównaj. CRFa wcale nie bedzie miała lżejszej ramy ;) róznice bedą minimalne i bedą zalezały czy np rama od razu ma mocowania, obejmy uchwyty itp itd. swoją drogą to też dziwne że np kilka lat husqvarna miała najlżejsze motocykle mając stalową rame. cos się wiec nie zgadza

co do czynników, pomalowana rama proszkowo stalowa, z osłonkami ramy też jest w pełni zabezpieczona. żeby rdza przeżarła rame to nie wiem co trzeba z motocyklem robic. idąc za tą myslą wszystkie starsze KTMy i Huski powinny dawno byc na złomie z popękanymi przerdzewiałymi ramami. ;) także bez wiedzy w temacie bez sensu się wypowiadać. bo tylko mieszasz w głowie.

co do tłoka wklep to w google, albo wyslij zapytanie do producenta tłoka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Street4Fun » 2/2/2013, 17:54

O ile dobrze pamiętam porównujemy dwa motocykle(Honde i Suze) a ty dokładasz jeszcze Kata i teraz zacznie się miszmasz. A co do ramy nic ci nie da, że stalówka proszkowana, luźne przewody, plastiki, czy inne duperele i po czasie to wszystko się o ramę ociera i potem tylko goła stal(A nie zawsze się wszystkich dupereli dopilnuje, które nie są odpowiednio przymocowane)
Chyba nie ma co dalej dyskutować, motocykle porównane. Suzka nie od dziś siedzi w offroadzie, więc na temat motocykli tej kategorii ma pojęcia, nie można im zarzucić felernych maszyn. Dodam jeszcze, że gdybym miał wybierać między tymi dwoma motocyklami, skłonny byłbym wziąć jednak Honde.
Pozdrawiam ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk


Postprzez henio12323 » 2/2/2013, 17:57

mówie tylko że stal nie jest wcale gorszym materiałym niz alu. to i to ma swoje wady i zalety. Ty napisałeś tak, że mozna było wywnioskować że honda lepsza bo ma alurame. a to jest nieprawda :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mates4514 » 2/2/2013, 20:38

Czy części z Yamahy yz 80 będą pasowały do yz 85 i na odwrót. Chodzi mi o napęd , silnik , chłodnicę i plastiki.
mates4514
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 12/3/2011, 11:59

Postprzez henio12323 » 2/2/2013, 21:17

szczerze mówiac nie wiem, ale jak patrze na allegro czy ebay to nie widziałem jeszcze YZ 80... są same yz 85. w bikepics wyskakują ale jakies zabytki. wiec byc moze nie ma czegos takiego jak yz 80 jako tako. tylko są to po prostu 85tki ale niektórzy piszą że to klasa 80 ccm czy cos.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez anders1998 » 3/2/2013, 13:44

Witam.

Mam krótkie pytanie ; czym uszczelnić przewód paliwowy w DT 125 ? Od kranika poprzez filtr paliwa aż do gaźnika ? Mam tam rurke do benzyny, zaciśniętą obejmami przy końcówce od kranika lecz gdy postoi chwile moto z otwartym kranikiem kapnie sobie po kropli. Uszczelnić to silikonem czy czymś innym, skoro obejmy źle dociskają ? I czy w tym wężyku gdzie paliwo przezpływa ma znajdować sie powietrze czy nie ? (w sensie takie oko z powietrza jak w poziomicy)
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez kris514 » 3/2/2013, 14:20

Ja bym bardziej poszukał skąd kapie i dlaczego (za duży wężyk??) ta bańka z powietrzem nie przeszkadza w jeździe i podczas pracy silnika zostanie raczej wessana :D
Wiem że przeźroczyste wężyki średnio nadają się do benzyny(twardnieją) po czym szybko puszczają paliwo
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez anders1998 » 3/2/2013, 14:34

Dokładnie to kapie od kranika. Przy wężyku jest taka specjalna końcówka do kranika i do niej wężyk podchodzi. To właśnie tylko w tym miejscu kapie. Tata ściskał obejmy najmocniej jak sie da ale jedak przez jakąś piciutką dziureczke kapnie sobie po kropelce. Tylko w tym miejscu chciałbym uszczelnić, ale nie wiem czym :/ Silikon ? Moze podczas jazdy go zerwać czy coś, klejem też żadnym raczej. Moze jakąś folijką termokurczliwą ?
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez NoviQ » 3/2/2013, 16:47

Wymień wężyk na miękki gumowy. Kup z mniejszą średnicą otworu, żeby ciaśniej "wchodził". Opaska to samo spróbuj z inną. To ma pasować ze sobą, a nie jakieś robienie fuszerek z dodatkowymi uszczelniaczami typu silikon i klej. Ten przezroczysty wężyk jest twardszy, pewnie większa średnica otworu i niska temp, guma twardnieje i puszcza paliwo.
NoviQ
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 5/8/2009, 13:53
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez anders1998 » 3/2/2013, 16:50

To jest miekki wężyk :D Wszystko dobrze ale ta końcówka od karnika jest taka falowana nieregularna i to tam właśnie tkwi problem. Już 2 razy kupowałem wężyki bo jeden był za mały a ten drugi 8mm ledwo co wszedł po rozgrzaniu i tu właśnie jest odpowiedni rozmiar wężyka. Musze chyba jakos to uszczelnic.
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez cichycr » 3/2/2013, 17:39

Końcówka taka właśnie falowana ma być. Weź nową opaskę, jakiś dobry wężyk i ma być.
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez henio12323 » 3/2/2013, 18:45

zmierz najmniejsza srednice kranika ( jak masz falowanie to w dole fali ) i taki węzyk masz kupic. podgrzej go czyms i rozgrzany wciskaj. wtedy praktycznie bez zadnej obejmy ma byc szczelne. zaden silikon ci nic nie da
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kosa1231 » 4/2/2013, 08:17

henio12323 a jak by motor był katowany po remoncie to co by mogło się stać że nie ma iskry ???
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez henio12323 » 4/2/2013, 08:53

w zasadzie katowanie niewiele ma do nagłego braku iskry. trzeba sprawdzic elektryke. niewiele jej jest wiec nie widze problemu. wymiana swiecy. sprawdzenie przewodu WN i dalej idąc w instalacje sprawdzić
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kosa1231 » 4/2/2013, 20:34

Iskra już jest moduł poszedł wstawiłem inny i chodzi ale mam problem nowy , wchodzi do końca na obroty ale ciężko mu wejść i długo wchodzi
jak jadę na 2gim biegu powoli to żeby go rozpędzić to potrzebuje z 40 sek i dopiero mogę wrzucić trzeci bieg a na trzecim już ma ciężko wo gule się rozpędzić
czy powodem może być to że wstawiłem moduł od skutera , zamówiłem już od 250ccm
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez henio12323 » 4/2/2013, 20:49

moze byc :) moduł musi byc dedykowany.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez anders1998 » 4/2/2013, 22:15

Witam.

Czy takie oleje i świeca będą pasowały do mojej Dt 125 ? ;

Åšwieca BR9ES - http://allegro.pl/swieca-ngk-roadster-1 ... 28178.html

Olej do nasÄ…czania filtra powietrza - http://allegro.pl/castrol-do-czyszczeni ... 41437.html

Olej przekładniowy Motul Transoil - http://allegro.pl/olej-przekladniowy-2t ... 00411.html

Czy głównie olej do filtra powietrza będzie dobry czy lepiej jakiś inny wziąć za ta cene ?
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez henio12323 » 4/2/2013, 22:28

swieca - nei wiem, sprawdź w katalogu jaką masz i porównaj. wartość cieplna ( w tym przypadku 9 ) powinna byc ok. gwint też raczej ten. model odpowiedni

olej do nasączania - nie wiem jak chcesz nasączac filtr, płynem do mycia filtrów. polecam valvoline niezła cena i starcza na bardzo długo. niedawno mozna było za troche ponad 35 zł kupic teraz koło 50 zł sie ceni

olej przekładniowy ok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 5/2/2013, 00:22

anders

tutaj jest odpowiedź na twoje pytanie

wklepujesz motocykl, model, pojemnośc i masz jak na dłoni pełny opis

http://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-pr ... ENDKERZEN/
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez anders1998 » 5/2/2013, 14:51

Patrzyłem na to i wychodzi że wszystko pasuje. A odczuje jakąś różnice używając takiej NGK BR9ES za 15 zł a NGK BR9EIX za niecałe 60 zł ?

I czy chodziło Ci Henio o ten Vavoline ? :D - http://allegro.pl/olej-valvoline-airfil ... 42556.html
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê
cron