Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez lukas90MX » 1/2/2013, 16:00

mam jakÄ…Å› po polsku ale do nowych modeli
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19


Postprzez henio12323 » 1/2/2013, 16:13

tak od chyba 2010 wychodziły juz po polsku, wczesniej tylko niemiecki angielski włoski i jeszcze chyba jakiś ( mam wszystkie serwisówki do swojego 525 i zadna po polsku nie jest ) też nie spotkałem się z polskim amatorskim tłumaczeniem. ale moim zdaniem i tak to nie jest potrzebne bo to jest bardzo prosty język i wiekszosc info mozna wyczytać bez znajomosci angielskiego. ew z prostym translatorkiem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez lukas90MX » 1/2/2013, 16:32

no pewnie ze mozna wyczytac wszystko ale byo by wygodniej ;)
p.s która śruba jest od regulacji powietrza, a która od paliwa? Ta na plaski srubokret jest od powietrza a czarna duża od paliwa? Czy na odwrót? Tą małą ustawiłem tak jak była przed czyszczeniem a dużej nawet nie ruszałem. Teraz mi nie chce trzymać obrotów.. Kręcenie duża nic nie daje. Będę małą kręcił ale narazie sie akumulator ładuje ;p
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez Street4Fun » 1/2/2013, 16:36

tak, płaska przeważnie jest od powietrza.
No po czyszczeniu zawsze jest regulacja ^^
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 1/2/2013, 17:28

nie ma srubek od powietrza i od paliwa. masz tylko od poziomu przepustnicy, czyli srubka od boku która łatwo palcami mozna podkręcic. ona wypycha lub domyka przepustnice i słuzy do ustawiania niskich obrotów. srubka od spodu reguluje stosunek paliwa do powietrza. ale obok tego masz jeszcze regulacje poziomy paliwa w pływaku, regulacje pompki przyspieszacza, juz nie wspomne o tym że mozna regulować zmianą dysz czy iglicy a pompka przyspieszająca też ma mase częsci zamiennych
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kosa1231 » 1/2/2013, 20:20

Dałem mojego crossa mechanikowi założył nowy tłok uszczelki itp , złożył silnik odpalił wszystko ładnie chodziło . Na następny dzień odpala chodzi chwile dodał mu gazu i zgas , okazało się że mam iskrę ale mało jaki może być powód
Dodam że po przed remontem cross był o połowę słabszy niż po remoncie
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez henio12323 » 1/2/2013, 20:27

jakie moto? duzo moze byc rzeczy, wystarczy że mogła sie np swieca spalić. wymien swiece, sprawdź przewód WN, nie katowałes moto po remoncie ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kosa1231 » 1/2/2013, 20:40

Diabolini 250 xb 31 , nie katowałem bo odpaliłem chwile pochodził i na następny dziś odpaliłem dodałem raz gazu i zgas
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez henio12323 » 1/2/2013, 20:57

to oddaj do mechanika niech znów sprawdzi. lepiej dac na taką gwarancje niż samemu dłubać. on prędzej cos wyczai. za duzo opcji żeby sie na forum rozpisywać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kosa1231 » 2/2/2013, 09:10

już to zrobiłem , ale mała iskrę ma , kupiłem już nowy moduł , a jak bym katował moto po remoncie to co by mogło się zepsuć ??
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez kzq » 2/2/2013, 11:26

Witam,
mam zamiar ściągnąć łańcuch, lecz szukałem i nie mogę na nim zapinki znaleźć, łańcuch to DID VX 520. Jest możliwe że zapinki nie ma, czy muszę dokładniej poszukać, jakim sposobem ją najlepiej ściągnąć?
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez MJR128 » 2/2/2013, 11:34

Możliwe, że ma zakuwkę. Żeby go zdjąć musisz go rozkuć.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Bostorn » 2/2/2013, 11:56

żeby jakieś zakuwki były w łańcuchac? 1 słyszę :D nigdy się z tym nie spotkałem,

po 1 ładnie wyczysc go, wystarczy storna zewnętrzna, i jak będziesz tak go pucował powinieneś znaleźc ową spinkę, jak nie szukaj trochę dłuższego ogniwa, delikatnie ale jest dłuższe od pozostałych, możliwe że zgubiłeś spinkę
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 2/2/2013, 12:57

za mało zycie znasz :d jak nie masz spinki. ani urządzeń do rozkuwania łancuszka. spiłuj nity w jedny miejscu - obojętne gdzie. bo wszystkie są i tak identyczne. wypchnij czyms spinke i kup nową. w cross/enduro lepiej sie sprawdzają spinkowe łancuchy. mi kilka razy spinka uratowała tyłek. jak raz łancuch mi pękł. i sie tak owinął że gdyby nie mozliwosc rozpięcia go to bym go nie wyjął.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 2/2/2013, 15:06

8105DC08004-9
Da radę coś wywnioskować po tym kodzie nominalnym nabitym na tłoku(Rok/selekcja) ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Miki14 » 2/2/2013, 16:03

Honda crf250 & suzuki rmz250
chcialem dowiedziec sie czym te 2 motory sie roznia ? i czy suzuki to jest dobra marka crossow wedlug was ? rocznik motorkow ok .2005-2009
PS. ku ktoremu jestescie bardziej sklonni ?
Miki14
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:20
Lokalizacja: wiocha :(

Postprzez henio12323 » 2/2/2013, 16:27

oba sprzety róznia sie w zasadzie wszystkim. nie ma wspólnych częsci. ale są to motocykle tej samej klasy. jak jestes amatorem a widać ze jestes, to dla ciebie bedzie kompletnie obojętne czy wybierzesz jedno czy drugie. do rocznika mniej wiecej jak szukasz. róznic wiekszych nie ma. silnik z suzuki jest np praktycznie identyczny jak w kawasaki kxf 250. w 09 juz moze mozna było nabyc wersje z wtryskiem paliwa, który za idealny nie był. generalnie co nie kupisz bedzie ok. nie skupiaj sie na danej marce. patrz lepiej co mozesz wyrwac w lepszej kasie i co wazniejsze w lepszym stanie technicznym. bo jak kupisz trupa to remont silnika moze wynieśćdrugie tyle co zakup motocykla :) i nei wazne czy to honda yamaha czy ktm.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 2/2/2013, 16:27

Ponoć crf lepsza bo miała alu ramę wcześniej niż rmz, i rmz jest bardziej zacofana w porównaniu do innych japońców. W crf jest głowica "UNICAM" z którą są ponoś problemy i że trzeba często wymieniać zawory.
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 2/2/2013, 16:51

to co że miała alurame? czy alurama to wyznacznik lepszego motocykla ? KTM do dzisiaj nie ma aluminiowych ram i to nie znaczy że są gorsze. w CRF jest unicam czyli jeden wałek. jak cos padnie to wymienaisz jeden wałek za 500 zł. a nie dwa wałki za 1000 zł :) kazde rozwiązanie ma swoje plus i minusy. nie ma motocykli idealnych. w RMZ wałki potrafią sie przestawiac, a przy złym serwisie lecą szybko mostki np. tak mozna wymieniac i wymieniać "bolączki" ale 99% tych bolączek robią użytkownicy. jak wszystko dbane jak trzeba to nie ma prawa sie uszkodzić praktycznie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 2/2/2013, 17:07

Wiadomo, że jak maszyna siedzi na alu, to będzie lżejsza znacznie, więc to chyba wyróżnia motocykl bycia lepszym, niż jak miałby siedzieć na stalówce. Więc dobrze kolega zaznaczył. Dodatkowo aluminiowa rama nie jest podatna na czynniki atmosferyczne(rdza), a stalówka ma swoje tendencje do rdzy na przetarciach. A KTM to inna bajka, kolega chce porównać Suze i Honde.

Ja jeszcze ponawiam pytanie co do tłoka.
8105DC08004-9
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości




na górê