Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Odpowietrzałeś??
reszta tak jak mówisz
reszta tak jak mówisz
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
ja poradze troche inaczej - pojedź sobie na tor, rozkręc zawieszenie na minimum reb, przejedź sie zobacz co sie zmieniło. potem podkręc ma maximum. potem dobicie tak samo na min i max. po prostu zobacz za co jaka śrubka odpowiada. bedziesz miał rozeznanie granicznych mozliwosci zawieszenia. a potem ustaw mniejwiecej na środek ( ew najlepiej tak jak radzi ksiazka serwisowa ) i potem pojeździj i kręc po 1-2 klikniecia w odpowiednią strone według odczucia. jak skaczesz i moto nie daje ci w nadgarstki od razu ( czyli nie jest za twarde ) tylko koło za szybko odbija to znaczy że odbicie czyli prędkosc powrotu amortyzatora jest za lekko ustawione i trzeba podkrecic na +. z kolei jak skaczesz i masz za twardo ustawione na dobiciu to moze byc podobny efekt że jak walisz kołem w ziemie to nie zdązy dobić.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a i jeszcze chyba nikt nie odpowiedział na 1 pytanie co to jest shima.
zalezy o czym sie mysli. bo shimą nazywamy to jak jedziemy motocyklem i kierownica zaczyna nam skrecać od ogranicznika do ogranicznika. mogą byc tutaj rózne przyczyny.
ale shimmy to też blaszki w zawieszeniu, cienkie talerzyki przez które przepuszczany a raczej przeciskany jest olej. rózne twardosci i ilości tych blaszek zmieniaja charakterystyke zawieszenia.
zalezy o czym sie mysli. bo shimą nazywamy to jak jedziemy motocyklem i kierownica zaczyna nam skrecać od ogranicznika do ogranicznika. mogą byc tutaj rózne przyczyny.
ale shimmy to też blaszki w zawieszeniu, cienkie talerzyki przez które przepuszczany a raczej przeciskany jest olej. rózne twardosci i ilości tych blaszek zmieniaja charakterystyke zawieszenia.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Może odstawać 0,1 mm
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
tak powinny przylegac, kazdy odstep jest w zasadzie niedopuszczalny. im wiekszy tym gorzej pali moto. podczas pracy minimalna szczelina moze nie byc zauwazalna.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Odstęp nawet rzędu 0,3 mm nie wpływa znacząco na odpalanie.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Te szczeliny są nie do przyjęcia.
Nie polecam odwracania ze względu na to, że mogą pęknąć.
Nie polecam odwracania ze względu na to, że mogą pęknąć.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Chciałbym się dowiedzieć, z jakich modeli i roczników(Prócz cr-ki 85) pasowałyby osłony lagów.
http://www.2wheelpros.com/oem-parts/200 ... embly.html Elementy 27-28
Czy jeżeliby były odrobinę dłuższe, to również, bo to w żaden sposób nie wpływa na działanie przednich amortyzatorów.
http://www.2wheelpros.com/oem-parts/200 ... embly.html Elementy 27-28
Czy jeżeliby były odrobinę dłuższe, to również, bo to w żaden sposób nie wpływa na działanie przednich amortyzatorów.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Jest jakiś problem z osłonami lag do 85 ?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Po prostu się zastanawiam, czy pasowałyby z innego modelu.
Bo być może, że miałbym tańsze jakieś z innego modelu.
Tutaj głównie chodzi o te rozłożenie śrub.
Bo być może, że miałbym tańsze jakieś z innego modelu.
Tutaj głównie chodzi o te rozłożenie śrub.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Jeżeli udało ci się je ściągnąć w całości, nie są naderwane, ani poszczerbione i widać, że po prostu są jeszcze do wykorzystania, to nie musisz.
Mam jeszcze pytanie, czy da rade po kodzie nabitym na tłoku, odczytać rok i jego selekcje ?
Mam jeszcze pytanie, czy da rade po kodzie nabitym na tłoku, odczytać rok i jego selekcje ?
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pod cylinder nie koniecznie. ale pod głowice za każdym jej odkręceniem musi być dawana nowa uszczelka. Albo gdy silnik nie zostanie odpalony to mozna jeszcze dac tą co jest , ale jak pochodzi troche to tylko nowa, bo mogą być przedmuchy
-
FireBlade954 - Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 3/9/2011, 07:28
- Lokalizacja: Małopolska
Co do pytania o tłok to myśle ze po numerze oraz firmie dojdzie się jaka selekcja z rokiem wątpię
Co do uszczelki jeśli w tym chinolu masz chlodzenie powietrzem to stawialbym ze uszczelki zmieniać nie trzeba(jeśli stara jest cała) co najwyżej przełożył bym ja siliconem (by być pewnym ze nie pójdzie)
Co do uszczelki jeśli w tym chinolu masz chlodzenie powietrzem to stawialbym ze uszczelki zmieniać nie trzeba(jeśli stara jest cała) co najwyżej przełożył bym ja siliconem (by być pewnym ze nie pójdzie)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
kosa stawiam jakies znaki interpunkcyjne bo nie wiem czy odpowiadasz na pytanie czy pytasz!
jak bedzie tłok nizszy lub wyzszy to nie bedzie chodziło. albo w ogóle nie odpali, albo nie bedzie nawet w połowie pracował tak jak powinien. róznica 1-2 mm to juz utrata sporej ilosci górnej partii obrotów. do do uszczelek, mozna próbowac na starych, cisnienia nie powinien gubic ew cisnienie oleju, ale jak by była nieszczelnosc to bys szybkjo zauwazył wyciek oleju.
jak bedzie tłok nizszy lub wyzszy to nie bedzie chodziło. albo w ogóle nie odpali, albo nie bedzie nawet w połowie pracował tak jak powinien. róznica 1-2 mm to juz utrata sporej ilosci górnej partii obrotów. do do uszczelek, mozna próbowac na starych, cisnienia nie powinien gubic ew cisnienie oleju, ale jak by była nieszczelnosc to bys szybkjo zauwazył wyciek oleju.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości