Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Street4Fun » 5/2/2013, 15:57

Osobiście korzystam z BelRay-a i polecam
http://allegro.pl/olej-bel-ray-foam-fil ... 02679.html
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk


Postprzez chudy3681 » 5/2/2013, 17:03

Jakie mają być zębatki w Suzuki RM-Z 250 2004r.?
chudy3681
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19/3/2012, 17:59


Postprzez wawzon » 5/2/2013, 17:09

Jakie ci odpowiadaja , widze ze szukasz dwoch zebatek najlepej zaloz takie jakie masz teraz jezeli podoba ci sie to ustawienie jakie masz jezeli nie mozesz pozmieniac ilosc zebow na przodzie lub tyle co zmieni moc jak i vmax motocykla
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez chudy3681 » 5/2/2013, 17:16

Chodzi o to że ja ten motor kupiłem do remontu. Właśnie jest po kapitalce, wszystko wymienione na nowe tylko skrzynia stara. I zostały mi tylko zębatki, tarcze hamulcowe i klocki. Ja na nim jeszcze nie jeździłem. Nie chcę aby był za szybki, ani żeby był mocny na podjazdach. Taki średni był by dobry.
chudy3681
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19/3/2012, 17:59

Postprzez DzidekSX » 5/2/2013, 17:40

Gdzie chcesz tym jeździć? Tor czy hard enduro? Pierwsze moto typy cross?
Myśle że skoro to 4T można spóbować iść trochę bardziej na V-max z racji "mocnego dołu"
DzidekSX
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 28/9/2012, 14:22
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 5/2/2013, 18:21

z reguły najbardziej uniwersalne są przełozenai fabryczne i ja bym załozył takie jakiew przewiduje producent :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 5/2/2013, 22:30

mam takie pytanko co do moto.
mam okazje kupic rmz 450 , jesli chodzi o wieksze czterosuwy jezdzilem na exc 450 ale to enduro i przyjemnie sie jezdzilo jak chodzi o charakterystyke silnika ale nie wiem jak z taką torówką.
duzo bardziej narowista jest? ma odpreznik? jak tak to jak sie takie cos odpala bo w exc byl starter. z góry dzieki
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 5/2/2013, 22:32

no jest lżejsza, bardziej narwana. jak jeździłem sxem 450 a swoim 525 to róznica kolosalna w prowadzeniu oddawaniu mocy itp itd. ma autodekompresator. zalezy jaki rocznik. nowsze maja rozrusznik też
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 5/2/2013, 22:34

rocznik 2006.
czyli tylko kopka , bez dźwigienki ?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 5/2/2013, 22:47

popatrz sobie w google jak to wyglÄ…da ;)

ja chyba jeszcze nie widziałem crossówki z manualnym dekompresatorem. wiec i ten tego nie ma.

w tym roczniku jeszcze kopka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 5/2/2013, 23:19

ok juz wiem dzieki :D

@manualny odpreznik
yz400 '98 ma normalnÄ… dzwignie
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Marcin1324 » 6/2/2013, 07:21

henio12323 napisał(a):nowsze maja rozrusznik też

Że co?? cross z rozrusznikiem to czemu nie założyli od razu świateł skoro jest aku, może pomylił ci się z DR-Z. No chyba żeby suzuki wpadło na tak błyskotliwy pomysł dawania rozrusznika do crossów. :D
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez dawidsx » 6/2/2013, 11:25

Nie wiem jak suzuki ale większe katy mają tylko starter , bez kopki , chodzi o nowsze.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 6/2/2013, 11:34

oczywiscie że nowsze crossówki maja rozruszniki, zwłaszcza duze 4T. to spora oszczędność sił. jak moto sie wyglebi odpalać 450tke łatwo nie jest. a rozrusznikiem bzyknie i jedzie dalej :) jak dla mnie plus. rozrusznik z aku waza chyba jakies 1.5-2kg cos tak czytałem wiec też nei jest to straszne obciązenie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 6/2/2013, 11:51

A jakbym zmienił zębatki i przestawił zawieszenie to czy rmz nadawałby się do enduro?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez MJR128 » 6/2/2013, 12:16

Zawieszenie musiałbyś ztuningować. Samo kręcenie śrubami daje mały efekt.

Ale mnie drażnią takie głupie pomysły przerabiania crossówek na enduraki i na odwrót.
Ta kup sobie enduro i tyle.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez dawidsx » 6/2/2013, 12:45

No chyba jeżeli mam okazje tanio kupić to każdy by skorzystał a nie płacił 4 tysiące wiecej za ten rok więc co tu drażniącego
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez MJR128 » 6/2/2013, 12:49

Żeby zrobić z tego endu to musiałbyś nie jedno 4 tys włożyć.
Jak tak to powiedz ile masz do wydania na zbliżenie tego crossa do enduraka, a powiem Ci w co możesz zainwestować.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez dawidsx » 6/2/2013, 13:03

Skoro to tyle taka przeróbka to może spytam co byście kupili do 7 tysięcy?
bardziej jazda enduro , raz na jakis czas samorobione hopki bo toru prawdziwego nie mam obok.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez MJR128 » 6/2/2013, 13:09

Nie pytam Cię o to ile masz chajsu na moto tylko ile chcesz przeznaczyć na przeróbkę crossa na enduro.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê
cron