Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez wawzon » 30/11/2012, 21:20

duzo razy mialem moto nagrzane wjezdzalem w kaluze i kabum nie bylo
skoro nie rozbieral silnika to skad wie ze cylek do wymiany a tlok nie wie ;d
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez CiastuÅ› <3 » 1/12/2012, 11:56

Chciałem tylko dodać, że awarią nie działającej skrzyni biegów po przygazówce na sprzęgle była zjechana tulejka na koszu sprzęgłowym.
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI


Postprzez kzq » 1/12/2012, 12:30

MJR128 napisał(a):Musiały by byś zrobione z jakieś tandety, żeby chluśnięcie wodą powodowało pęknięcie karteru.


To ktm więc powinien być odporny na takie coś :D
Zresztą mam stare kartery, to kiedyś spróbuje rozgrzać do 80-100 stopni (bo tyle gdzieś będą mieć podczas normalnej pracy) i chlusnąć na nie zimną wodą :D.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez MJR128 » 1/12/2012, 14:37

Najlepiej wrzuć od razu do wiadra z zimną wodą.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez kzq » 1/12/2012, 18:22

Witam,
sprzęt chodzi normalnie, jak kopie to bez większych oporów, nawet czasami jak mi sie zaleje i kopię parę razy to w ogóle nie używam dekopresatora, czy to jest objaw braku kompresji?
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez wawzon » 1/12/2012, 18:55

Przeciez masz autodekomperstator
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kzq » 1/12/2012, 19:49

W takim razie dekompresator byłby nie potrzebny, a jednak jest. Na początku jak moto kupiłem to dekopresator był czasami potrzebny, bo kopka chodziła dosyć ciężko.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez anders1998 » 2/12/2012, 16:23

Które z tych rękawic będą najlepsze ? Jeżdże Yamahą DT 125 i musze sb kupić pierwsze rękawice bo teraz ręce marzną i do tego sie slizgają na manetce.

http://4bikes.pl/rekawice-alpinestars-jet-p-3692.html

http://4bikes.pl/rekawiczki-offroad-fly ... 10817.html

http://outlet.intermotors.pl/product-po ... zolty.html
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez CiastuÅ› <3 » 2/12/2012, 16:49

Niskie ceny, więc chociaż bierz po marce Alpinestars. Fly dość słaba marka.
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez anders1998 » 2/12/2012, 16:53

A jakie rękawice wybrać spośród tych dwóch opcji ? Jaki jest stosunek ceny względem wytrzymałości i wgl ?

http://allegro.pl/mega-promocja-rekawic ... 99933.html

http://outlet.intermotors.pl/product-po ... zolty.html
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez CiastuÅ› <3 » 2/12/2012, 19:41

Fox'a bierz. Rękawiczki jak rękawiczki. Mają być przewiewne, ew. gdzieniegdzie wzmacniane elementy. Powyżej 80zł nie idź, bo dość szybko się ścierają przy dobrej jeździe :)
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez anders1998 » 2/12/2012, 19:50

Takie pytanie na offtop :P Wziąłbyś rękawice te : http://allegro.pl/fox-360-riot-rekawice ... 88106.html

czy te : http://allegro.pl/mega-promocja-rekawic ... 99933.html

Chodzi mi głównie o wygląd :P Bardzo mi sie podobają te z zielonym ale ten róż wydaje sie troche taki pedałowaty :P
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez wawzon » 2/12/2012, 19:55

ja bym wziął czarne dirtpawy będą bardziej uniwersalne pod więcej strojów będą pasować
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez anders1998 » 2/12/2012, 19:58

Heh, no fakt :P Dzięki, kupuje Dirtpawy :D
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez krzysieg3 » 4/12/2012, 16:42

witajcie, mam pytanie :)

Utrzymanie 4suwa np. Hondy crf 450 a 250 różni się znacząco pieniędzmi ? Jak wyglądają ceny cześci do tych moto ? Jest to jakaś różnica ?
krzysieg3
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 13/8/2012, 23:04

Postprzez MJR128 » 4/12/2012, 16:54

ad.1
250 4t zwykle musi pracować na wyższych obrotach niż 450 i tym samym podzespoły zużywają się znacznie szybciej.

ad.2
Jesteś na tyle leniwy, że nie chce Ci się wejść na allegro i sprawdzić cen części jednego i drugiego? Chyba nie sądzisz, że my zrobimy to za Ciebie.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 4/12/2012, 19:09

dokładnie, po 1 według samej serwisówki do wiekszosci moto, 250 musi byc częsciej regenerowana niz 450tka. choc róznica nie jest duza. wieksza bedzie ze względu na to, że większosc zawodników nie radzi sobie z 450tkami i smigaja na stosunkowo niskich obrotach ;P 250 łatwiej jest opanowac i sie ją wiecęj kręci jak MJR powiedział. ale nie brałbym sprzetu tylko ze względu na to czy jest tani czy nie. to crossówki tutaj sie nie oszczędza, a oszczedny płaci dwa razy... kupujac za mocne moto i zamulając mozesz szybciej np uszkodzic korbę ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez krzysieg3 » 4/12/2012, 20:37

czyli jednak zostanÄ™ przy 250 :) dzieki
krzysieg3
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 13/8/2012, 23:04

Postprzez MJR128 » 4/12/2012, 21:48

henio12323 napisał(a):zamulając mozesz szybciej np uszkodzic korbę ;P


To jest akurat bardzo dobre spostrzeżenie, ponieważ nośność łożyska wzrasta wraz ze wzrostem obrotów, ale do rozsądnej granicy oczywiście.
Czyli suma sumarum "pyrkanie" łożyskom nie pomaga.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez kamilxxx7 » 6/12/2012, 16:34

Czy olej Castrol MTX sae 80w bedzie bobry do skrzyniw silniku suzuki rm 125 (98rok) 2T wcześniej był lany ROCK OIL GRO 10W40
kamilxxx7
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 23/5/2011, 10:57
Lokalizacja: lubin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê