Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez DzidekSX » 14/11/2012, 17:59

http://www.picshot.pl/public/view/full/252504
Foto zębatek wstawię wieczorem bo teraz czasu nie mam za bardzo na robienie zdjęć.
Wstępnie złożyłem z powrotem obie połówki i o dziwo na sucho pierwszy bieg pięknie wchodzi razem z wcześniej brakującym 'klik'.
Dopiero wstępne złożenie bez uszczelek i żadnej śrubki która trzyma obie połowy razem ale każdy bieg pracuje prawidłowo.
Przy okazji, mam pytanie do ciebie henio.. zwykła ciekawość
Gdzieś czytałem twoją wypowiedź na temat różnic między sx i exc. Jak pamiętam pisałeś o tym że Sx ma krótsze biegi. Natomiast według serwisówki nie ma żadnej różnicy w ich budowie prócz tego że w tych rocznikach exc ma 6'ty bieg a sx tylko 5. Różni sie tylko dwoma trybami odpowiadającymi za 6 bieg. Podejrzewam też że wybierak jest ciut inny. \Pytam bo mam Dostęp do tych tryb od 6'tego biegu z exc za całkiem przystępną cene. A wiadomi, 6>5 ^^
Ostatnio edytowano 15/11/2012, 22:57 przez DzidekSX, łącznie edytowano 1 raz
DzidekSX
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 28/9/2012, 14:22
Lokalizacja: Kraków


Postprzez kzq » 14/11/2012, 20:40

Witam,
mam buty Rino Eco http://enduromania.pl/img/rino_eco_black2.jpg
rozmiar 47
Niestety pod wajche mi nie wchodzą, przestawiłem dźwignię zmiany biegów trochę w górę.
Problem jest z wbijaniem biegów w górę, z redukcją nie mam problemów.
Jak siedzę bliżej baku to mi wchodzą, jednak jest to nie wygodna pozycja.
Jakieś patenty macie na to? Dodam że te buty są sztywne i ruch mam tylko w kostce.

Silnik mi trochę nie równo pracuje jak trzymam gaz w jednej pozycji, nawet na ciepłym silniku, domyślam się że to gaźnik, regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej i/lub czyszczenie gaźnika.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań


Postprzez CiastuÅ› <3 » 14/11/2012, 20:51

Mi się zdaje, że to normalne :) Po prostu musisz trochę kolano bardziej złożyć, żeby weszła pod kątem i jakoś wbijać. Choć w sumie ja takiego problemu nie mam ze swoimi O'Neal'ami. No i dobrze, że ruszasz tylko tam :D Jakby się gibały w każdą stronę to zbytnio by nie były potrzebne.
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez wawzon » 15/11/2012, 16:26

mial ktos moze gogle z taka szybka http://imagehost.vendio.com/a/3701641/v ... 269_01.jpg chodzi mi o to czy zmienia jakos obraz jak sie przez nie patrzy

mialem wczesniej ale z pomaranczowa szybka i rozjasnialy a te jak ?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez anders1998 » 15/11/2012, 18:31

Witam.

Mam takie głupie, choć bardzo trapiący i kosztowny problem. Mianowicie... ostatnio wlałem 2L benzyny do mojej Yamahy DT i przejechałem nią hmm ... ciężko określić, ale ok 20km (może nawet mnie, bo tylko jazda po prostej) i przez te być może niecałe 20km zassało te 3 litry paliwa (doliczając to co było jeszcze w baku).Jak sądzicie ? Czy nie za duże jest to spalanie w mojej Yamaszce ? Co 2 dni przy półgodzinnej jeździec spala mi właśnie te 3 litry.

Prosze o wasze opinie i porady na temat spalania.
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez henio12323 » 15/11/2012, 19:04

zalezy jak katowałes. DTtka powinna palic jakies 7-8 litrów na 100 km. wiec 2 litry to jakies 20-30 km przy ostrym katowaniu. mozesz tez srednio katowac i miec xle wyregulowany gaźnik i moto w nienajlepszym stanie technicznym i juz masz taki wynik.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez anders1998 » 15/11/2012, 19:32

Przyznam że jeździłem przez ten czas tylko po prostej 400m i z powrotem w dół i tak codziennie po kilka razy, cisnąc nieźle manetke. To może być przez to ?
A gaźnik jak wyregulować ? Pokręcić śrubkami ? W którą strone i wgl :P ?
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez wawzon » 15/11/2012, 19:43

lepiej samemu sie nie brac za gaznik jak sie nie umie
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez anders1998 » 15/11/2012, 19:47

Dobra ... mam wujka który sam składał silnik, dorabiał mobilizery (czy jak to sie tam nazywa), składał samochód i wgl, wiec jemu to dam do roboty, a mieszka ode mnie jakieś 50m :P

Ale mógłby ktoś mi jeszcze powiedzieć czy przy takiej mojej jeździe cinąć na maksa (bez jakichś zrywów na koło) po prostej 80km/h to może palić te 3 litry na 20km ?
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez henio12323 » 15/11/2012, 21:18

a umiesz czytać ? napisałem wyzej.... moto jak pali 7-8 litrów to na rozregulowanym gaźniku spoko moze tyle palic... jak chcesz to ci moge ustawic że bedzie zuzywał 15 litrów na 20 km... oddaj do mechanika o ile sie zna. bo wiesz co innego sprawy elektryczne jak immo. a co innego ustawienia gaźnika. samochód to mozna składac w dogodnych warunkach. jak ktos montuje np elementy karoserii czy wnętrza to nie patrzy czy mu ziarenko piasku wpadnie tu czy tam. a gaźnik to sprawa praktycznie sterylna, i jakies tam pojęcie o zasadach działania trzeba miec
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bueno » 15/11/2012, 22:12

Jak założyć zrywkę do yz125 ?
Grizzly700 & yz125 & aerox
Avatar użytkownika
Bueno
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23

Postprzez henio12323 » 15/11/2012, 22:25

hmm raczej do motocykli sie nie zakłada zrywki bo jest mało praktycznie. głownie to patent do quadów, skuterów wodnych snieznych itp. ja bym sobie odpuscił. ale jak chcesz to po prostu montujesz to w miejsce zwykłego wyłącznika zapłonu. tylko że zrywka w momeciu zerwania ma łączyc obwód elektryczny a nie go przerywac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bueno » 15/11/2012, 23:07

Właśnie pomysł ze zrywką może dlatego, że w quadzie miałem :), ale np. ostatnim razem gdy się wywaliłem yz leżąc dalej chodziła i ledwo się do niej doczołgałem i ją zgasiłem, a poza tym zrywka też może działać trochę jak kluczyk:) nie bd takich sytuacji że pierwsza lepsza osoba wsiada odpala i jedzie.
Grizzly700 & yz125 & aerox
Avatar użytkownika
Bueno
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23

Postprzez wawzon » 17/11/2012, 14:21

Przestawil mi sie rozrzad moglo to bys spowodowane tym ze luzy byly na 1 ssacym minimalnych granicach a na 2 ssacym na maxymalnych jezeli nie przez to to przez co moglo sie tak stac
lancuszek i napinacz dobry
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 17/11/2012, 16:21

raczej takiej opcji nie ma z luzami. po prostu moto nie mógł pracowac jak powinien. anie spowodowało by to przestawienia rozrządu. tu albo kwestia napinacza rozrządu, albo wyciagnietego łancuszka. nie wiem jeszcze jak prowadnice stare to juz moze to nie byc to. ale wtedy zazwyczaj na napinaczu to widac. i sprawa dochodzi jeszcze na czym ci sie przestawił. bo mógł po prostu przeskoczyc i tutaj wina mogły byc zeby a raczej brak ich profilu. i moze luxniejszy łancuszek + słabe zeby i przeskoczyło. albo w kxfie jak to bywa obrócił sie moze wałek ? przestawiła sie zebatka na wałku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 17/11/2012, 19:33

Odkrecilem te 2 sruby z boku zeby ustawic tlok w gornym polozeniu i znak na lewym walku byl o 1 zab do gory a na walku ssacym o 2 zeby
napinacz jest raczej dobry tak i lancuszek bo dopiero na 4 zebie jest
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 17/11/2012, 20:36

a moze przy składaniu cos ci sie pomieszało ? rozpinałes łancuszek przy zakładaniu ? czy zakładajes na spiętym łancuszku bo wtedy własnie łatwo przeskoczyc o 1 zabtek w ta czy w ta
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 17/11/2012, 20:56

na spietym ale sprawdzalem po zalozeniu jeszcze czy jest ok
sproboje ustawic ten rozrzad luzy na identyczne i zobacze jak narazie dzieki za odp :)
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Miki14 » 18/11/2012, 15:12

czy jest jakas roznica miedzy honda crf 250 z 2 tlumikami a honda crf 250 ale z 1 tlumikiem ?
Miki14
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:20
Lokalizacja: wiocha :(

Postprzez Street4Fun » 18/11/2012, 18:55

Będzie różnica dźwięku.
I może też być w mocy, może jej być mniej(Nieznaczące ilości)
Więcej tłumików, to takie mulenie motocykla troszkę ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê