Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez kris514 » 27/10/2012, 17:35

W takim podnośniku za bardzo nie ma sie co psuć (wiem bo mam własnej roboty) ważne są:
-wysokość na złożonym(aby motor mógł wejść lekko)
-średnica śrubek(u mnie są 6 i już raz się 1 ułamała)
-aby dolna rurka wchodziła w górna a nie na odwrót

Na dobry nicasil trzeba wydać jakieś 1000 zł
a dla potwierdzenia nicasil( woryna mówi że czeski) https://plus.google.com/u/0/photos/1124 ... 2255935313
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez MJR128 » 27/10/2012, 18:09

Na starym cylindrze żaden nicasil nie będzie się trzymał, nawet ten angielski.
Ten nicasil za 600 zł to jakaś pomyłka.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków


Postprzez henio12323 » 27/10/2012, 19:18

nie no stary czy nie stary, o ile nie jest przegrzany itp to ma prawo sie trzymać, tylko musi byc zrobiona odpowiednia obróbka przed nałozeniem. Angielski ostatnio sie skiepścił, czeski juz dawno nie jest taki jak kiedys. teraz belgia i Holandia robia dobre nicasile. znajomy mechanik, który serwisuje praktycznie wszystkie quady w okolicy ( same wyczynówki oczywiscie ) wysyła do holandii i praktycznie bez wpadek, ( raz dostał z porami cylek, ale na gwarancji mu połozyli nowy )


za 600 zł niestety to nie jest nawet nicasil, tylko chrom techniczny który jest ok, ale nie do wyczynówek :P
szkoda sobie na to zdrowie psuć

co do podnośnika, zalezy od wykonania itp, moze oceniac tylko ten kto ma dokładnie ten podnosnik po jakims czasie. ja zrobiłem sam, koszt - jakies 50 zł materiały, choć rurki które pracują miedzy sobą kupiłem praktycznie 2X za duzo, moze bede robił jeszcze jeden wtedy juz bede miał te elementy. pół dnia i podnośnik smiga aż miło :D:

kris a czemu dolna ma wchodzic w górna ? u mnie jest na odwrót, wiele podnosników tak ma. i chodzi elegancko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 27/10/2012, 20:30

mam taki stojak jak na aukcji i narazie nie narzekam
tylko on ma chyba slaba odpornosc chodzi mi o nacisk ze cos kolo 150kg takze nie bedzesz stal na moto i odpalal go na stojaku co mozna robic w przypadku innych stojakow nie podnoszonych tylko takich wolno stojacych
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kris514 » 27/10/2012, 21:05

a to ze przy myciu moto woda się nie wlewa i dłużej elementy zostają nasmarowane(u mnie też jest na odwrót i dlatego zwróciłem uwage)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez wawzon » 28/10/2012, 11:19

moglbym w takim kasku startowac na zawodach?? http://pokazywarka.pl/crml1z/ na pasku nie mam zadnego napisu
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez barek253 » 28/10/2012, 11:52

wygląda mi to na jakiegoś chinola więc wątpie
nie mówie jeszcze jak by był lepszy kask i markowy to widac od razu to myśle że i bez metki by dopuścili
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 28/10/2012, 12:30

jakas tam norme ma, ale jak widac pro to ot nie jest. druga sprawa to taka że mało kto patrzy na kask na zawodach ;P no chyba ze jakies MP czy PP, ale jak zaczynasz to raczej w klasach amatorskich. moim zdaniem lepiej kupic lepszy kask nie ze względu na to czy ktos sie zacznie czepiac czy nie, tylko po prostu dla własnego bezpieczenstwa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 28/10/2012, 13:27

Kask kupuje nowy foxa v1 juz w dobrej cenie mozna wyrwac
pytam tak z ciekawosci :D
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kzq » 29/10/2012, 22:22

W serwisówce jest napisane że niektóre śruby w silniku trzeba "wklejać" na loctite 243.
Czy jest to konieczne? Czy można użyć czegoś zastępczego??
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez MJR128 » 29/10/2012, 23:23

Kolega ma do sprzedania różne typy klejów Loctite.
Jego nr gg: 4629356
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Street4Fun » 29/10/2012, 23:23

Konkretny klej do konkretnych śrub i konkretnego ich zastosowania.
Osobiście używałem niebieskiego, on chyba pośredni jest co do twardości.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 30/10/2012, 14:10

są rózne kleje, są takie które wklejaja praktycznie na amen, są takie które zabezpieczaja przed lekkimi siłami, srednimi i cięzkimi. poczytaj sobie jaki jest ten loctite który podałeś. z tego co pamietam jest chyba średni ale sprawdź. jak nie chcesz przepłacac za loctite to kup zamiennik sredni i bedzie ok ;) ważne jest żeby w ogóle tam jakies zabezpieczenie dać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez hondacr1989 » 31/10/2012, 03:11

Czy w Hondzie CR 125 2001 siedzi amor przedni Kayaba dwu czy jednokomorowy?
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez Nagaroth » 31/10/2012, 17:24

Witam, mam pytanie co do cylinda cr 125. Czy można splanować powierzchnie cylindra? Tłok mam płaski i w GMP ma 0.6mm od powierzchni cylindra. Bo mam nieszczelne kanały chłodzące i z przodu mi ucieka, a głowica była planowana i z tego co zmierzyłem to tuleja jest minimalnie wyżej od całej powierzchni, to można to planować?
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 1/11/2012, 00:02

nie rozumiem po co ? przeczytałem 2 X i wnioskuje że nie masz nicasilu, tylko tuleje żeliwną, którą wystaje ponad odlew cylindra ? i puszcza wode ? w takim razie bez sensu cos piłowac, lepiej to wprasowac. tylko nie wiem jakim cudem to mogło wyjsc. opisz to dokładnie

swoja drogą powierzchnie cylindra również sie planuje jeżeli zachodzi taka potrzeba. ale sa to praktycznie niezauwazalne obróbki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 1/11/2012, 17:09

wlozylem nowe zaworki tzn frez wlozenie dotarcie
mam teraz jakos specjalnie uwazac czy moge jezdzic normalnie?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 1/11/2012, 17:19

zawsze wszystko warto troche podocierac. nie mówie o jakiejs przesadzonej jeździe na pół gazu czy cos. po prostu nie dawaj w tyłek na zimnym silniku. przez pierwsze kilka baku nie rób przegazówek wysokich na luzie ( w zasadzie tego nie powinno sie w ogołe robic :P ) no i jak np skaczesz czy katujesz moto to nie rób to na 100%, nie dawaj silnikowi dojść do odcinki. niech sie ułozy wszystko ładnie, nabierz pewnosci że wszystko dobrze poskładane i nic nie strzeli po odkręceniu gazu ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 2/11/2012, 13:51

mam dziwne wrazenie albo dawno nie jezdzilem ze moto chodzi glosniej po wymianie zaworkow to normalne?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 2/11/2012, 14:47

pewnie wrażenie ;P robiłeś cos prócz remontu ? cos z wydechem albo cos ? same zaworki duzo nie mają do dzwięku ( oprócz klikania itp ) no chyba że jakies powiekszane są :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê