Egzamin na moto- ÓSEMKA I SLALOM
Na środku ósemki w jakiej kolejności się obracać? najpierw lewo, później prawo? (wiem tyle, że niby trzeba w dwie strony). (PS. na dodatek w tym WORDzie ósemkę zaczynasz od 5 ósemek, dopiero po ich zrobieniu robisz slalom 2x).
Mogę sobie lekko hamować na ósemce, albo na pół-sprzęgle jechać na jedynce?
Nie znam się na motocyklach, ale czy można go ustawić tak, by na jedynce bez gazu ledwo co się toczył, albo jechał dość szybko? (trochę aż za szybko)
Nie znam się na motocyklach, ale czy można go ustawić tak, by na jedynce bez gazu ledwo co się toczył, albo jechał dość szybko? (trochę aż za szybko)
- dark_messiah
- Świeżak
dark_messiah napisał(a):Na środku ósemki w jakiej kolejności się obracać? najpierw lewo, później prawo? (wiem tyle, że niby trzeba w dwie strony). (PS. na dodatek w tym WORDzie ósemkę zaczynasz od 5 ósemek, dopiero po ich zrobieniu robisz slalom 2x).
Odnośnie obracania głowy na 8ce.. Ja osobiście robiłem najpierw lewo/prawo, chociaż widziałem ludzi, którzy robili odwrotnie i jakoś nikt zbytnio się do tego nie przyczepiał. A co do tego, żę 8 robisz na początku, to zależy od ośrodka. U Nas ( WORD Sieradz ) zbytnio egzaminatorzy nie wywierają nacisku na kolejność, ważne by zrobić to poprawnie i bez żadnych podpórek
Hamować.. Hmm.. Tylko po co? Motocykl powinien być rozgrzany ( U Nas wsiada jakiś facet, robi rundkę z 10-15min po mieście i dopiero wraca na plac i są prowadzone egzaminy ) to bez problemu sobie wrzucasz jedyneczkę i jedziesz bez gazu. Ktoś tam pisał kiedyś, że na półsprzęgle się nie jezdzi na 8, tak samo na samej jedynce, ale to już nie jestem w stanie określić. Zapewne zależy to od Ośrodka.
I wiem, że to późno trochę odpowiedziałem, ale nikt nie raczył kolegi uświadomić, a nóż przyda się komuś na zaś

-
luzaczyna - Świeżak
Raceboy napisał(a):Dzisiaj WORD Poznań.
Egzam zdany, 0 błędów w teorii, całe 6 minut klikania w pulpit, plac i miasto bez problemów.