Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez Pisiu » 17/7/2007, 09:11

motoktos napisał(a):
Pisiu napisał(a): Jeszcze czytałem takie opisy,że żeby była pełna moc to trzeba otworzyć ten zawór YPVS,ale nie wiem ile w tym prawdy,ja go otworzyłem i ci powiem że może troche lepiej idzie niż poprzednio :roll: no,ale niestety ja moduł mam jeszcze zablokowany;/



Nie wystarczy tylko otworzyc tego zaworu!!! on ma sie sam otwierac do konca podczas jazdy wtedy bedzie dopiero efekt!


No nie wiem,robiłem jak było napisane,może ten opis był średnio dobry :lol: Albo poprostu trzeba normalnie na maxa otworzyć,a żeby sie sam nie zaykał podczas jazdy wyregulować cięgnami,nie wiem :roll:
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl


Postprzez konrad1422 » 17/7/2007, 09:48

Ile wam spala dt 125r przy bardzo spokojnej jeździe a ile przy "szarżwoaniu"

PS Wiem ktoś tam napisał że 4,5 i 10l ale chce się dowiedzieć też opinie innych użytkowników. Pozdro
Avatar użytkownika
konrad1422
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
Lokalizacja: Kalisz


Postprzez Szafa » 17/7/2007, 10:02

Nie jeżdżę spokojnie ale spaliłaby te 5 l przy spokojnej, nawet możę mniej. Przy ostrym zapie*******u weźmie te 9-10 :wink:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Oleje do dt125

Postprzez Przemek1991 » 17/7/2007, 14:26

Witam, mam pytanie czy te oleje siÄ™ nadajÄ… do dt:
Silnik:Castrol 2t
Hamulce:Motul Transoil Expert 10W40
Płyn do chłodnicy: Motul Motocool Factory Line -35
Smar do łańcucha:Castrol Chain Spray OR (biały, 400 ml)

Odpowiedzcie czy te płyny się nadają jeśli nie to zaproponujcie inne

Pozdrawiam i thx
Przemek1991
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11/7/2007, 12:40
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Postprzez motoktos » 17/7/2007, 19:30

Pisiu napisał(a): No nie wiem,robiłem jak było napisane,może ten opis był średnio dobry :lol: Albo poprostu trzeba normalnie na maxa otworzyć,a żeby sie sam nie zaykał podczas jazdy wyregulować cięgnami,nie wiem :roll:




:shock: opis jest jaki jest, ale z grubsza wszystko jest tam napisane, jeśli wytłumaczysz jakiemuś znajomemu mechanikowi o co ci chodzi wyreguluje ci to i napewno zobaczysz roznice, jak masz zawor otwarty caly czas to twoj motor nie moze dobrze jechac...niestety wiem z doswiadczenia pozdro
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skÄ…dÅ›

Postprzez Ranbax » 17/7/2007, 21:02

Przemek1991 Moim zdaniem siÄ™ nadajÄ… :wink:
www.yamaha.bo.pl <----- Forum Yamaha DT
Ranbax
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17/7/2007, 20:51
Lokalizacja: Nadróż

Postprzez Pisiu » 17/7/2007, 22:28

motoktos napisał(a):
Pisiu napisał(a): No nie wiem,robiłem jak było napisane,może ten opis był średnio dobry :lol: Albo poprostu trzeba normalnie na maxa otworzyć,a żeby sie sam nie zaykał podczas jazdy wyregulować cięgnami,nie wiem :roll:




:shock: opis jest jaki jest, ale z grubsza wszystko jest tam napisane, jeśli wytłumaczysz jakiemuś znajomemu mechanikowi o co ci chodzi wyreguluje ci to i napewno zobaczysz roznice, jak masz zawor otwarty caly czas to twoj motor nie moze dobrze jechac...niestety wiem z doswiadczenia pozdro


To idzie samemu uregulować,bo na początku jak otworzyłem ten zawór i zaczałem jezdzić to moto miało muła,szło gorzej niż wtedy,strasznie słabo sie zbierało... no ale bawiłem sie i bawiłem i teraz idzie ok.Czyli musze pobawić sie jeszcze i może to ustawie :D

PS siema ranbax,skacz do powitalni :)
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Szafa » 17/7/2007, 22:50

Bo to trzeba miec cierpliwość... a ty jej nie masz :lol: :D Nie słuchajcie Ranbaxa, on tylko udaje, że się zna :lol: Siema siema :wink:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez kamil_szo » 18/7/2007, 00:59

Czy blokada na module powoduje to ze motor nigdy nie przekracza 8 tys obrotow i to na kazdym biegu ? Mi zdarza sie tak ze czaem dojdzie do 10 tys co by wykluczalo to ze mam ta blokade ;D Byc moze mam tylko do regulacji YPVS

Jakie jest wasze zdanie ?
kamil_szo
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 14/7/2007, 11:50

Postprzez Pisiu » 18/7/2007, 06:15

kamil_szo napisał(a):Czy blokada na module powoduje to ze motor nigdy nie przekracza 8 tys obrotow i to na kazdym biegu ? Mi zdarza sie tak ze czaem dojdzie do 10 tys co by wykluczalo to ze mam ta blokade ;D Byc moze mam tylko do regulacji YPVS

Jakie jest wasze zdanie ?


Tak to YPVS,a pozatym myśle że jeszcze tłumnik...
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Qbek72 » 18/7/2007, 11:11

Witam.

Posiadam Yamaha dt 80 93r. robiłem niedawno remont silnika (szlif, nowy tłok) i mam problem gdy jade to moja yamaha do 7 tyś obrotów kreci powoli, wskazowka zatrzymuje sie na 7-8 tyś obrotow na pare sekund i potem motor dostaje moc "idzie jak glupi", przed remontem było tak samo :( Prosze o pomoc może wiecie co moze być przyczyna tego.
Qbek72
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 18/7/2007, 11:01

Postprzez konrad1422 » 18/7/2007, 19:28

2T tak mają :) Chyba otwiera się wtedy zawór w dyfuzorze ale nie jestem pewnien :P
Avatar użytkownika
konrad1422
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Manhatan » 18/7/2007, 20:20

No no, dobrze gada... ze nie jest pewien... :lol:

Jaki zawor w dyfuzorze? Wogole to DT 80 z tego roku maja YPVS? Poprostu taka jwest charakterystuka silnikow 2T i jedyny remont jaki ja zmieni to wymiana silnika na 4T.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Qbek72 » 19/7/2007, 09:41

Czyli poprostu 2T tak maja i nic z tym nie zrobie? Ale to jest troche denerwujace np. na 5-6 biegu jak jade sobie powoli i motor kreci 5-7tyÅ› obrotow jak chce przyspieszyc to musze redukowac na 3-4bieg i dopiero przyspiesza :(
Qbek72
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 18/7/2007, 11:01

Postprzez zbikq » 19/7/2007, 13:43

Witam wszystkich powiedzcie mi jakie ogumienie mogę założyć do swojej dt 50 mx-s jak narazie z tyłu mam 3.00-17 a z przodu 2.50-19 jakieś zamienniki tych rozmiarów np czy 90/90 podejdzie??
Jakiej firmy i jakie opony żeby się dobrze sprawowały na szosie a i w terenie dawały sobie radę....
Pozdrawiam
zbikq
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/7/2007, 11:16
Lokalizacja: Bytom

Postprzez panzernacker » 19/7/2007, 14:13

Qbek72 napisał(a):Czyli poprostu 2T tak maja i nic z tym nie zrobie? Ale to jest troche denerwujace np. na 5-6 biegu jak jade sobie powoli i motor kreci 5-7tyś obrotow jak chce przyspieszyc to musze redukowac na 3-4bieg i dopiero przyspiesza :(


Chłopie, to ma tylko 15 koni. Jak chcesz na ostatnim biegu jezdzić 30km/h i z tego samego przyspieszać, to kup jakiegoś większego czterosówa. Tyle.
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez Yahus16 » 19/7/2007, 18:28

Kur** . Swoja Dt oddałem do serwisu bo nie wiedziałem co z jia jest i sam nie mogłem sobie poradzic a tu kolejne schody.Przy kupnie (od goscia który sprowadził Dt z niemiec)dostałęm umowe kupna i zrobiony przeglad na motorower a zachodze do urzedu i mi mówia ze musze miec stary dowód z niemiec przetłumaczony a ja owego nie posiadam :shock: Czy to znaczy ze moge sie pozegnac z rejestracja ??
Yahus16
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 6/7/2007, 07:46
Lokalizacja: Białystok

Postprzez wiklad » 19/7/2007, 21:43

Spytaj sie kolesia w urzędzie czy zamiast dowodu może być BOLS 0,75 :D
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez kamil_szo » 20/7/2007, 02:30

Jak sprawdzic czy YPVS jest dobrze ustawiony ? Nie wiem czy mam blokade na tym czy na module a nie chce jeszcze pogorszyc sprawy jesli wezme sie za rozbieranie zaworu a okaze sie ze nie tam tkwi przyczyna ograniczen.
kamil_szo
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 14/7/2007, 11:50

Postprzez Yahus16 » 20/7/2007, 12:34

Wiem juz co sie zjebało w mojej Dt.Naszczescie to tylko mocno zapchany tłumik i chyba stary mi to zrobi, tylko ta rejestracja :cry: P.s a cos trzeba robic oprócz wyjecia tych bebechów z tłumika??Chodzi mi tu a jakas regulacje czy cos innego bo nie wiem.
Yahus16
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 6/7/2007, 07:46
Lokalizacja: Białystok

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê