Zobacz wątek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez motoktos » 26/7/2007, 17:06

Prawdopodobnie przewody pod kierownica sie przerwaly, podczas ruchów kierownicy lubią dziać sie takie rzeczy. Sprawdz taka czarna wiązkę
motoktos
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2/6/2007, 13:37
Lokalizacja: skądś


Postprzez panzernacker » 26/7/2007, 18:18

lukaszrg napisał(a):(...)

A ma akumulator?
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34


Postprzez maciejos » 26/7/2007, 19:13

Wszystkie światła i czujniki oprócz kierunkowskazów bez akumlatora powinny mu chodzić przynajmniej u mnie chodzą sprawdź kable i wszystkie wtyczki może jeden kabel ic sie odpiął dotyka drugiego i dlatego nie chodzą .
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez Manhatan » 26/7/2007, 19:27

Zwarcie na kablach ma gdzieś poprostu, niech sprawdzi wszystkie wiązki kabli.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez lukaszrg » 26/7/2007, 20:39

ma aku ale podobmno nic nietrzyma. a gdzie sa bezpieczniki w dt ?
lukaszrg
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 7/7/2007, 14:00
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez maciejos » 26/7/2007, 20:46

Nie ma bezpieczników jest tylko jeden od akumulatora dokładnie to tak zdejmujesz owiewkę po prawej stronie i między dozownikiem oleju a akumulatorem powinien być bezpiecznik .
Ale to na pewno nie od niego bo ten bezpiecznik jest od tego żeby zaduże lądowanie nie szło do akumulatora i go nie zje*** wszyscy ci mówią niech sprawdzi kable czy nie ma gdzieś zwarcia albo któryś sie nie urwał .
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez lukaszrg » 26/7/2007, 23:15

gdy on ja kupił niedawno nie było swiateł ani kierunków ale kontrolki swieciły. jakis tam znajomy niby elektryk zabrał sie za to i kierunki zrobił swiatło tez ale je pali tylko za to nie ma kontrolek czasami sie swieca na niskich obrotach
lukaszrg
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 7/7/2007, 14:00
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez zbikq » 27/7/2007, 09:04

Ja mam podobny problem nie dawno kupiłem detetke i jeszcze troszę pracy mnie przy niej czeka bo troszkę podniszczona jest. Mój problem wygląda tak światła palą się tylko na odpalonym silniku i na obrotach bo jak puszczę gaz to przygasają, a działa tylko długie krótkich wogóle nie ma. Kierunkowskazy działają na zgaszonym silniku przy przekręconym kluczyku na zapłon myślałem że światła też powinny działać tak samo (akumulator mam nowy) Ostatnio jadąc nocą przez las przed zakrętem nagle mi zgasło światło ledwo nie wpierniczyłem się w rów |_| ale poruszałem kabelkami i zaczęło świecić zaraz pójdę zerknąć na kabelki może gdzieś jest jakiś przerwany albo zaśniedziało w kostkach. Tylko powiedzcie mi co może być z tym światłem że tak przygasa a nie dostaje ciągłego prądu z aku. Ładowanie jest ok.
zbikq
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/7/2007, 11:16
Lokalizacja: Bytom

Postprzez dankam » 27/7/2007, 09:40

ja mam taki problem ze na mojej stacyjce czy jest przekrecona w ktora strone chce to i tak moto odpali :| i gdzie jest przerywacz do kierunkow bo dziwnie mi siweca tak szybko i bzycza
dankam
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21/7/2007, 21:33

Postprzez maciejos » 27/7/2007, 09:42

Przy tak małej pojemności akumlatora jaki jest w DT światła nie mogą ci z niego pobierać prądu bo jest za słaby i dlatego światła świeca sie tylko na odpalonym bo pobierają prąd z magneta a to że przygasają to jest normalne spadają obroty, magneto wolniej kręci ,mniejszy prąd .
Z tym raczej nic nie zrobisz bo gdybyś podpiol światła do akumlatora to 20 min bys pojeździł i akumlator do wyrzutki albo do podpięcia pod prostownik .

Dankam sprawdź jakie masz ustawienie żarówek bo u mnie jest tak że jak z przodu nie będą żarówki 10w a z tyłu 24w to bzyczy przerywacz i albo za szybko albo za wolno migają .

A teraz też i moje pytanie czy jest gdzieś jakaś śrubka albo cos do kontroli ilości oleju w skrzyni ?
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez zbikq » 27/7/2007, 09:54

przerywacz jest pod bakiem w takiej dziurze ramy.
Powiedzcie mi jeszcze jak najlepiej podłączyć światło stopu gdzie dać czujnik czy w nożny czy ręczny hebel i jak to dać kabelkami bo u mnie stopu nie ma :(
zbikq
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/7/2007, 11:16
Lokalizacja: Bytom

Postprzez maciejos » 27/7/2007, 10:00

zbikq a mógłbyś opisać jak on wygląda bo u mnie elektryka nie jest oryginalna i nie jestem pewien które to ten przerywacz .
światło stop podłącz to tego którego najczęściej używasz chyba ze masz oryginalne czujniki zamontowane na obu hamulcach tylko kable nie podpięte

A i jakby ktoś mógł tu wrzucić zdjęcie CDI bo za cholerę nie wiem które to i nie wiem co odkrecic
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez Manhatan » 27/7/2007, 10:17

Musisz mieć podpięte czujniki do obydwu hamulców. Przy kontroli, światło stopu powinno się świecić z obydwu hamulców.

Napewno są czujniki, tylko trzeba je posprawdzać. Z tyłu masz zapewne bęben, wieć musisz się do niego dostać i go rozebrać. Tam znajdziesz takie blaszki, które przy rozszeżaniu się szczęk stukają się z nimi powodując zapalanie się światłą stopu. Możliwe, że masz je zaśniedziałe, lub poprostu nie stykają się dobrze. Styk od tego czujnika powinien wychodzić na zewnątrz bębna i tam powinien iść kabelek. Z przodu nie bardzo wiem jak się ma sytuacja w DT, podejrzewam, że gdzieś przy klamce masz ten czujnik. Posprawdzaj wszystko dokładnie.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez maciejos » 27/7/2007, 10:32

Nie z tyłu jest taki czujnik który jest zaraz za korkiem wlewu oleju do skrzyni od niego odchodzi drut który jest zaczepiony o nóżke poszukaj takiego czegoś http://allegro.pl/item219596839_yamaha_ ... zesci.html ostatnie zdjęcie przedstawia czujnik
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez kamil_szo » 27/7/2007, 10:35

Mam jedno troche banalne pytanie :) Od czego jest zbiornik w tylu po lewej stronie w motorze yamaha dt 125 (za plastikiem) ?
kamil_szo
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 14/7/2007, 11:50

Postprzez dankam » 27/7/2007, 10:43

Dankam sprawdź jakie masz ustawienie żarówek bo u mnie jest tak że jak z przodu nie będą żarówki 10w a z tyłu 24w to bzyczy przerywacz i albo za szybko albo za wolno migają .

nie rozumiem to jakie mam zarówki kupic ? bo umnie tak migaja szybko i nie zabardzo jasno a kierunki mam nieorginalne .
dankam
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21/7/2007, 21:33

Postprzez zbikq » 27/7/2007, 11:13

maciejos przerywacz orginalny to taki prostkoątna czarna kostka wielkości pudełka zapałek a nieorginalny to srebrna okrągła puszeczka.
No to nie mam takowego czujnika przy przedniej klamce też czujnika żadnego nie mam.
Do tego mam jeszcze jeden problem tylne światło świeci normalnie a zaświeca się mocniej jak włączę długie światła.
Czujnik tylnego kupiony. Teraz jeszcze przedni i będzie komplet tylko jak ten przedni pod klamkę wsadzić oto jest pytanie :)
zbikq
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/7/2007, 11:16
Lokalizacja: Bytom

Postprzez piotrekmx » 27/7/2007, 11:17

kamil_szo napisał(a):Mam jedno troche banalne pytanie :) Od czego jest zbiornik w tylu po lewej stronie w motorze yamaha dt 125 (za plastikiem) ?



O ile sie nie myle w Dt-ce to chyba dozownik oleju :lol:
Avatar użytkownika
piotrekmx
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 24/7/2007, 12:15

Postprzez zbikq » 27/7/2007, 11:37

raczej zbiornik na olej do dozownika :)
zbikq
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/7/2007, 11:16
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Szafa » 27/7/2007, 12:41

... To zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego :wink: Dozownik jest po prawej stronie, z przodu, a po lewej stronie z przodu masz chłodnicę ... :D Tak łopatologicznie mówiąc .
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr