Yamaha DT - wszystko o motocyklu
Ja dzisiaj miałem walkę z tylną oponą a dokładnie klejenie dentki wymiana klocków, regulacja gaźnika, wymiana klamki po czym kolejny udany wypad do lasu i w teren szkody minimalne stłuczone lusterko za blisko drzewo wyrosło
Jeszcze tylko potrzebna mi osoba z okolic Bytomia która porządnie mi gaźnik ustawi bo na 1 biegu coś słabo się zbiera i czasem pod górkę ma problemy wyjść. Do tego jak jest zimny to 1 2 3 bieg go szarpie i jakoś dziwnie idzie nawet czasem przygasa i muszę mu ssanie podciągnąć na kilka sekund żeby szła a potem już ok tylko problem pojawia się na 6 biegu przy ok 9tys obrotów jak by mu ktoś kranik zakręcał bo są takie dziwne skoki obrotów zanim mi gaźnik rozregulował koleś przy czyszczeniu szedł na 6 do 11tys...

- zbikq
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 19/7/2007, 11:16
- Lokalizacja: Bytom
zbikq napisał(a):(...)
Sprawdz filtry paliwa w kraniku i na wężyku, jak brudne to w kraniku wyczyść, a ten drugi wymień.
Jak to nie pomoże to spróbuj mu w gaźniku odkręcić troche paliwo.
A co do linki to idzie do ślimaka, nie do silnika.
Husqvarna WR

motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
Witam. Ostatnio dostałem "w spadku" Yamahę DT 80 LC 2 1992 rok. W motorku jest zamontowany kit podwyższający.... Niestety jestem dość skąpego wzrostu i nie mogę sie na niego wdrapać
Wie ktoś może jak zdemontować owy kit podwyższający i przywrócić moto fabryczną wysokość? I czy można JESZCZE obniżyć go z fabrycznej wysokości?
ProszÄ™ o pomoc !!!
Pozdrawiam

ProszÄ™ o pomoc !!!
Pozdrawiam
- Koper9
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/7/2007, 12:57
Witam
Koper pewnie masz założoną pomiędzy tylnim amorkiem a mocowaniem u dołu kostkę która podwyższa motor. Musisz odkręcić amor i ją wyjąć a poza tym jest jeszcze regulacja na amorku.
Koper pewnie masz założoną pomiędzy tylnim amorkiem a mocowaniem u dołu kostkę która podwyższa motor. Musisz odkręcić amor i ją wyjąć a poza tym jest jeszcze regulacja na amorku.
- Przemek1991
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 11/7/2007, 12:40
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Przemek1991
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 11/7/2007, 12:40
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Przemek1991 napisał(a):jest jeszcze regulacja na amorku.
Tyle tylko, że owa regulacja amora spowoduje zmianę twardości zawieszenia. Po tych regulacjach albo będzie miał za miękkie, albo za twarde zawiecho, a wiem dobrze co znaczy na owych jeździć, teren automatycznie odpada, przynajmniej ja mam takie odczucie.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
dankam napisał(a): moge jakos to skorygowac poprawic ?
Masz 2 rozwiÄ…zania:
- Jeżeli w śrdoku jest gwint, to tej operacji, będzie Ci potrzeby kawałek rurki metalowej (ok 1.5cm długości, średnicę musisz zmieżyć suwmiarką) i gwintownica, nagwiantowaną rurkę wkręcisz w miejsce zaznaczone na fotce, a do gwintu przykręcisz linkę.
- Możesz spróbować również zabawy z migomatem, jeżeli w śrdoku nie ma gwintu. Nadspawując wcześniej nagwintowany kawałek rurki, której gwint odpowiada średnicy gwintu linki od prędkościomierza.
Do pracy rodacy...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Szczerze, to nie wiem. Musisz sprawdzić wymiary jakie ma ta kostka, czyli średnica otworów na amortyzator i wahacz. Jeżeli obydwa będą pasowały to wydaje mi się, że powinno być ok. Gdyby była za szeroka, jest możliwość przyszlifowania.
Dla pewności posprawdzaj jeszcze dokładnie wymiary suwmiarką.
Ogólnie, to z mojego punktu widzenia tego typu rzeczy to tylko zbędne wydawanie pieniędzy, o ile ktoś ma warsztat, bo to jest banalnie dorobić.
Dla pewności posprawdzaj jeszcze dokładnie wymiary suwmiarką.
Ogólnie, to z mojego punktu widzenia tego typu rzeczy to tylko zbędne wydawanie pieniędzy, o ile ktoś ma warsztat, bo to jest banalnie dorobić.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Gdzie sa jakies bezpieczniki w dt 80 ? Kumpel ma problem z tym i mnie poprosił zebym sie spytał. Co moze byc jaknieswieca kontrolki? i pali zarówke w lampie z przodu. I jak jedzie na niskich obrotach i da cały gaz to motor sie muli i przerywa. Gdzie sie leje olej do lagów ?
- lukaszrg
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 7/7/2007, 14:00
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości