Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez cichycr » 14/2/2013, 17:20

Witam, panowie szybka piłka, tylny amor po regeneracji, jak go wyregulować żeby był trochę twardszy?
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie


Postprzez henio12323 » 14/2/2013, 21:19

po 1 ustaw SAG
po 2 tam gdzie masz COMP wkręcasz śrubke i tyle ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez cichycr » 14/2/2013, 21:34

SAG to jest to "pokrętło" u dołu amora?
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez kris514 » 14/2/2013, 21:37

Sag to jest statyczny opad motoru (google nie boli)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 14/2/2013, 22:04

masz w zasadzie 3 sagi, porównując pewne dwa wychodzi ci sag dynamiczny albo statyczny. poczytaj sobie w necie :) bo szkdoa tysiac razy powtarzać. jest to proste do wykonania. chyba że nie miescisz sie w sagu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MJR128 » 14/2/2013, 22:20

cichycr chcesz ostrzeżenie na walentynki?
Czytaj tematy podwieszone !!!
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Damianooo1998 » 15/2/2013, 08:50

Co sÄ…dzicie o bluzach firmy FM racing?
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez anders1998 » 15/2/2013, 17:07

Witam. Znalazłem dzisiaj na allegro jakieś takie czary MAGNETYZATORY. http://allegro.pl/magnetyzery-magnetyze ... 82455.html
Niezależne od pojemnosci silnika ... czyli do DT 125 też podejdzie (podobnoć). Co o tym sądzicie ? Warto pakować 90 zł w coś takiego, i czy to wgl cos da w mojej DT na przykład ?
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez Marcin1324 » 15/2/2013, 20:18

Powiem ci tyle w cuda nie wierze, jak by to naprawde działało to czemu nie było wielkiego WOW jak to obniża spalanie i w ogóle. To znaczy wiesz możesz kupić i powiedzieć czy to działa.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 15/2/2013, 20:24

hahhaa ja takie moge ci wyprodukować za 5 zł - dwa zamykania do furtek bo to na 100% ten bajer co sie rygluje furtki itp xd i kawałek magnesika, i 90 zł! plus fajna szata graficzna strony i tysiąc potwierdzonych testów :D i jelen sie szybko nabierze.

magnetyzery kompletnie nic nie dają. moze jakims cudem ułozą paliwo w węzyku, ale jak wpłynie do gaźnika to sie rozmagnetyzuje i dalej płynie jak chce xd to samo jak może obnizyć spalanie o 0.00000001 % ale taniej ci wyjdzie zatankować za 90 zł niz mieć tak obnizone spalanie... jednym słowem - pic na wode i odpuść sobie :D lepiej kup swiece irydową to da odczuwalny efekt i realnei moze zmniejszyć spalanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 15/2/2013, 20:31

Może te magnesy zmniejszają przepływ paliwa w rurce :D .
A tak w ogóle to planetoida chyba nie pierdykła w ziemie :D .
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez MJR128 » 15/2/2013, 22:41

Nieprawda Henio. Montowałem je kiedyś w Aprili SR 50. Kupiłem 4 magnesy i zamontowałem je na wężyku. To co mi najbardziej rzuciło się w oczy to fakt ustabilizowania obrotów. Bardzo płynnie silnik pracował na wolnych obrotach i nie miał żadnych zachwiań.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 15/2/2013, 22:51

hehe moze wieksza ilość tak zrobiła... ja kiedys kupiłem do yamahy dt 50. i nie odczułem kompletnie nic. zero jakiejkolwiek poprawy prócz takiej że wydałem troche kasy którą mogłem przeznaczyć na lepszy cel - tak jak pisałem. lepsza swieca, czy nawet jak mowa o małym 2T nowy tłok który kosztuje tyle co te magnetyzery a zdrowszy i lepiej dostrojony silnik dadzą lepszy efekt niż magnetyzerki ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 15/2/2013, 22:56

To pewnie działa tak że kupujemy to i nic to nie daje, ale głupio przed kumplami powiedzieć że to nie działa i wychodzimy na debila więc mówimy że to działa. Ale chyba do końca życia nie zrozumiem jak to działa lub nie działa. :D

A ponoć pole magnetyczne ma wpływ na iskrę może temu to tak działało, to tylko moja teoria.
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez dawidsx » 16/2/2013, 16:44

Co myślicie o pasie nerkowym? Jest sens kupować taki pas jeśli mam buzer? Jak tak to jaki?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 16/2/2013, 18:30

pas nerkowy to podstawa. ja czasem zdejmuje buzer itp ale pas mam zawsze. szczególnie do buzera - bo zbroja zwykle ma pas nerkowy połączony z resztą :) co do tego jaki, weź byle jaki do motocrossu, kolega miał flya nawet najtanszy jakosciowo też nie był najlepszy ale spełniał role. jeden znajomy nawet ganiał w takim lekarskim pasie za 15-20 zł do kupienia w aptece. ja mam np 661 i jest ok.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 16/2/2013, 18:39

Ok dzieki to chyba poszukam jakiegoÅ› :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Scyzor1989 » 16/2/2013, 20:27

czy łatwo jest przerzucic się z 2t na 4 t? chodzi mi np z fulla 125 na 250 :) czy lepiej jak najpierw kupilo sie np 2t to juz ciagle jezdzic na 2t ?
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez dawidsx » 16/2/2013, 20:52

z 2t na 4t dosc latwo , gorzej moim zdaniem odwrotnie :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Marcin1324 » 16/2/2013, 21:12

Tylko że jak przerzucisz się z 125 2t na 250 4t to nie poczujesz wielkiej różnicy, lepiej kup 250 2t albo 450 4t.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê