Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
ad.1
250 4t zwykle musi pracować na wyższych obrotach niż 450 i tym samym podzespoły zużywają się znacznie szybciej.
ad.2
Jesteś na tyle leniwy, że nie chce Ci się wejść na allegro i sprawdzić cen części jednego i drugiego? Chyba nie sądzisz, że my zrobimy to za Ciebie.
250 4t zwykle musi pracować na wyższych obrotach niż 450 i tym samym podzespoły zużywają się znacznie szybciej.
ad.2
Jesteś na tyle leniwy, że nie chce Ci się wejść na allegro i sprawdzić cen części jednego i drugiego? Chyba nie sądzisz, że my zrobimy to za Ciebie.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
dokładnie, po 1 według samej serwisówki do wiekszosci moto, 250 musi byc częsciej regenerowana niz 450tka. choc róznica nie jest duza. wieksza bedzie ze względu na to, że większosc zawodników nie radzi sobie z 450tkami i smigaja na stosunkowo niskich obrotach ;P 250 łatwiej jest opanowac i sie ją wiecęj kręci jak MJR powiedział. ale nie brałbym sprzetu tylko ze względu na to czy jest tani czy nie. to crossówki tutaj sie nie oszczędza, a oszczedny płaci dwa razy... kupujac za mocne moto i zamulając mozesz szybciej np uszkodzic korbę ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
henio12323 napisał(a):zamulając mozesz szybciej np uszkodzic korbę ;P
To jest akurat bardzo dobre spostrzeżenie, ponieważ nośność łożyska wzrasta wraz ze wzrostem obrotów, ale do rozsądnej granicy oczywiście.
Czyli suma sumarum "pyrkanie" łożyskom nie pomaga.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Witam, mam takie pytanie co do cr 125. Nie wiem czemu ale strasznie mi sie slizga sprzeglo, mam olej transoil motul (ten typowy) Tarcze niby są ok bo przed remontem nic sie nie slizgalo, jak wrzucam 1 to tak ledwo co idzie, na dwójce prawie tak samo, musze porządnie rozgrzać motor zeby sie nie slizgalo? Wczoraj przez 5 min chodzil na wolnych i tez mi sie slizgal, ale cylek nie byl tak goracy bo reką normalnie utrzymam.
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
rozbierz sprzęgło i pomierz wszystko zgodnie z ksiązka serwisowa. nikt nie jest jasnowidzem co moze byc przyczyna, ale zakładam że moze to byc albo xle wyregulowana linka ( ze np ciagle jest za mocno naciągnieta ) albo masz spręzynki które nie trzymaja wymiaru. serwisówka podaje wymiar. mozna też zrobic taki szybki test dajac podkładke pod kazdą sprezynke. jak sie conieco poprawi to spręzynki won dasz nowe i powinno byc dobrze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
no oczywiscie, spręzynki wtedy tak nie dociskają, i nie ma docisku miedzy tarczami a przekładkami
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kurde to nie wiem co teraz robić, bo wymieniałem kosz sprzęgła na używany i gość mi mówił, że jest 100% oryginalny od cr z mojego rocznika, a jednak jest o pare mm niższy, że musi być jedna tarcza mniej.
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
w sprzęgle chodzi o to żeby był odpowiedni nacisk talerza dociskowego. tarcze i przekładki muszą miec odpowiedni kształt itd. wszystko musi byc zgrane. ale np KTM ma rózne sprzegła które sa identyczne ale róznia sie własnie tarczami i przekładkami. EXC ma grubsze tarcze i przekładki , SX ma ich więcej i są ciensze. ale oba zestawy są identyczne na wysokość. i mozna zamiennie stosować. wiec jezeli u ciebie jedna tarcza nie wchodzi pokombinował bym żeby ją wywalic. ew kupic tarcze i przekładki od innego modelu CRki od tego z jakiego jest ten kosz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
No ja zamiast 8 tarcz mam 7 i jedną przekładke mniej, a jakbym pokombinował z dociskiem tych sprężynek? Skoro mi słabiej dociska to sprzęgło, to dałbym podkładke pod każdą sprężynę i byłby większy docisk. A i jedno pytanie, na zimnym silniku ma sie troche zlizgać sprzeglo czy nie?
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
mozna próbować. na wszelki wypadek zmierz spręzynki najpierw i porównaj z oryginałem.
co do rozgrzewania slizgac sie nie powinno nigdy, jedynie moze sie zaklejac nieco jak postoi i jest zimne. czyli np moto nieodpalone wbijasz bieg pchasz i moze sie nie rozsprzęglać. ale nie zeby slizgac
co do rozgrzewania slizgac sie nie powinno nigdy, jedynie moze sie zaklejac nieco jak postoi i jest zimne. czyli np moto nieodpalone wbijasz bieg pchasz i moze sie nie rozsprzęglać. ale nie zeby slizgac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości