Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Cóż, nie będę się bawił z tym.
Na weekend jadę, wyduszę z niego wszystkie płyny i zabiorę się za rozkręcanie.
Chłodniczy i w skrzyni przy okazji się wymieni...
Na weekend jadę, wyduszę z niego wszystkie płyny i zabiorę się za rozkręcanie.
Chłodniczy i w skrzyni przy okazji się wymieni...
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
A więc mam DT 125r i mam taki problem dość szybko sie grzeje nie wiem dlaczego. Jak jade tak tempem 70km/h to po 30minutach jazdy ma normalną temperature lecz już kiedy wbije do lasu i zaczne ją męczyć że jade te 15km/h albo stoje w miejscu w bagnie lub inne podjazdy i wgl to szybko lapie temp że prawie dochodzi do czerwonego pola ale jak znowu pojedziemy szybciej to spada czy to normalne? aha i czy jak nalałem wody do zbiorniczka od chlodnicy może się coś stać bo niemiałem płynu a byłem 30km od najbliższej stacji czekam na odp.
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
A zalałeś teraz płynem, zalej płynem problem powinien być rozwiązany
A na dotarciu jÄ… masz, czy nie ?
A na dotarciu jÄ… masz, czy nie ?
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
napinacz powinien wchodzic tak jak na 1 czy 2 foto http://pokazywarka.pl/0ffxca/
mialem wlozony tak jak na 1 ale podobno jest to nie poprawnie
_________________
mialem wlozony tak jak na 1 ale podobno jest to nie poprawnie
_________________
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
Street4Fun nie mam jej na dotarciu moim zdaniem to wina tej wody zaleje płynem i powinno być ok jak nie to dam znać.
I mam jeszcze 2 pytanie kumpel prosił jaki motocykl enduro polecacie 250ccm+ w 4t tak do 7k śmigał teraz na dt 125r ale sprzedał i chce koniecznie coś mocniejszego od dt ale w 4t ma 17lat około 75kg 185 wzrostu aha i nie ma być to motocykl typu wr 250 bo niestać go na takie koszty rocznie max w sezonie może wlożyc 500-1000zł bez benzyny.
I mam jeszcze 2 pytanie kumpel prosił jaki motocykl enduro polecacie 250ccm+ w 4t tak do 7k śmigał teraz na dt 125r ale sprzedał i chce koniecznie coś mocniejszego od dt ale w 4t ma 17lat około 75kg 185 wzrostu aha i nie ma być to motocykl typu wr 250 bo niestać go na takie koszty rocznie max w sezonie może wlożyc 500-1000zł bez benzyny.
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
One są mocniejsze od dt 125 dr i klx 300? a jak wygląda serwis w ktm exc-f 250 da rade kupić coś do max 8k ?
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
Aha a czy taki klx 300 będzie dużo mocniejszy od dt dr 350 mowił że nie chce bo to klocek wielki i ciężki bardziej klx przemawia są jeszcze jakieś sprzęty podobne do klx mogą być mocniejsze wiem że drz400 ale niezmieści sie w kasie na taki sprzęt raczej piszcie co znacie aha i żeby był dostęp do części.
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
nie ma znaczenia czy masz wode czy plyn. woda chlodzi tak samo. jedynie zostawia osad ( zwykla woda) i paruje wiec trzeba dolewa. no i szybciej wrze wiec jak dochodzi do czerwonego moze wywalac korkiem wiec lepiej lac plyn. ale nie dla tego ze plyn lepiej chlodzi. jak masz problemy z chlodzeniem zobacz czy caly uklad jest drozny, czy chlodnica czysta w srodku jak i miedzy zeberkami. czy dziala pompa wody. jak wszystko czyste i pompa dziala to jeszczse skontrolowal bym kolor swiecy czy nei jest zbyt jasna. ( moze to przegrzewac silnik )
co do moto klx jest mocniejszy od DT choc niewiele, i mowa o motocyklach seryjnych. dr troche przy ciezkawa ale tania w eksplo. za 8 tysi ciezko o dobre hard enduro, i mega trudno o 4T.
co do moto klx jest mocniejszy od DT choc niewiele, i mowa o motocyklach seryjnych. dr troche przy ciezkawa ale tania w eksplo. za 8 tysi ciezko o dobre hard enduro, i mega trudno o 4T.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
powinien pasowac, ogolnie sama budowa bedzie ok, kwestia tylko ksztaltu czy sie ladnie dopasuje a z kolei tutaj mysle ze ci nikt konkretnej odpowiedzi nie da. popatrz na fotkach jak wyglada ten fmfa a jak twoj oryginal i zobacz czy nie jakos bardzo nei roznia. potem ewentualne mocowanie np opaske mozna samemu dorobic.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witajcie.
Właśnie jestem w trakcie remontu swojej dt, nowy tłok, pierścienie, uszczelki, filtry powietrza i inne, i mam jakiś dorobiony tłumik.
Nie znam się bardzo na tym, ale mój obecny tłumik był spawany i jest to zwykła puszka z blachy. Z tego powodu moja detka bierze dopiero od 4 tysiecy i ma moc ?
Chciałbym wymienić na oryginalny tłumik i nie wiem jaki to wpływ będzie miało na moc i pracę. Będe mial mocniejszy dół?
Wypruty tłumik ma lepszą i mocniejszą górę ale musze go wysoko kręcić a oryginalny ma mneij mocy ale bierze od niższych obrotów ?
tak jak mówiłem proszę powiedzieć i doradzic czy szukać oryginalnego tłumika czy zostać przy tym co mam?
zdjęcie dt i częściowo końcówki wydechu: http://img02.tablica.pl/i...drz-zdjecia.jpg
Właśnie jestem w trakcie remontu swojej dt, nowy tłok, pierścienie, uszczelki, filtry powietrza i inne, i mam jakiś dorobiony tłumik.
Nie znam się bardzo na tym, ale mój obecny tłumik był spawany i jest to zwykła puszka z blachy. Z tego powodu moja detka bierze dopiero od 4 tysiecy i ma moc ?
Chciałbym wymienić na oryginalny tłumik i nie wiem jaki to wpływ będzie miało na moc i pracę. Będe mial mocniejszy dół?
Wypruty tłumik ma lepszą i mocniejszą górę ale musze go wysoko kręcić a oryginalny ma mneij mocy ale bierze od niższych obrotów ?
tak jak mówiłem proszę powiedzieć i doradzic czy szukać oryginalnego tłumika czy zostać przy tym co mam?
zdjęcie dt i częściowo końcówki wydechu: http://img02.tablica.pl/i...drz-zdjecia.jpg
- krzysieg3
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 13/8/2012, 23:04
Końcówka zmieni Ci tylko dźwięk, chcesz poprawy mocy na dolnych obrotach zmień dyfuzor.
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Końcówka też może ci go zamulić, jak wstawisz tłumiącą z przelotowej...
Jak już to dyfuzor, ten swój masz prosty ?
Jak już to dyfuzor, ten swój masz prosty ?
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
http://www.fotoszok.pl/upload/d70ae8a5.jpg
zdjęcie powinno działać. czyli dyfuzor do wymiany ?
Tak wtrącając do tematu, jaką oponę dać na tyl zamiast 140/120/19 co teraz mam, aby podwyższyć osiągi ale miał przyczepność na pełnym piachu? Opona obojętnie jakiej firmy ? znalazłem DURO Excelerator 110/90 za 50 zł z wysyłką kostka, nie będzie za wąska ?
zdjęcie powinno działać. czyli dyfuzor do wymiany ?
Tak wtrącając do tematu, jaką oponę dać na tyl zamiast 140/120/19 co teraz mam, aby podwyższyć osiągi ale miał przyczepność na pełnym piachu? Opona obojętnie jakiej firmy ? znalazłem DURO Excelerator 110/90 za 50 zł z wysyłką kostka, nie będzie za wąska ?
- krzysieg3
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 13/8/2012, 23:04
Zdjęcie działa
Szeroka opona = wysokie spalanie
Na piach to ja polecam szerokÄ…, bo sobie nie poradzisz...
Z tego co widzÄ™, dyfuzor masz prosty
Szeroka opona = wysokie spalanie
Na piach to ja polecam szerokÄ…, bo sobie nie poradzisz...
Z tego co widzÄ™, dyfuzor masz prosty
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości