Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez anders1998 » 11/11/2012, 20:54

A lepszy od Fox V1 :D ?
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa


Postprzez CiastuÅ› <3 » 11/11/2012, 21:55

Myślę, że są porównywalne, tylko że Fox w Polsce bardziej znany. Chyba, że ten za 600zł V-1
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI


Postprzez Scyzor1989 » 11/11/2012, 22:35

aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez Bostorn » 12/11/2012, 09:36

ogólnie oneal robi dobre kaski, sam mam kask robiony przez tą firmę i jestem bardzo zadowolony, wiadomo czym droższy model tym lepszy , ale w tej kasie nie ma biedy, kask będzie ok
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez cichycr » 12/11/2012, 15:25

Mam kask o'neal 312, całkiem spoko garnek, niezbyt ciężki, wygodny, jak za tą kasę opłaca się :)
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Bueno » 12/11/2012, 22:23

Witam, mam pytanie czy da się podłączyć taką lampkę led: http://allegro.pl/dioda-led-visionx-dal ... 77456.html 10W w yz 125 pod wyłącznik zapłonu czy jakoś tak ? A jeśli nie, to co polecacie zrobić.
Dzięki z góry za odp :)
Grizzly700 & yz125 & aerox
Avatar użytkownika
Bueno
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23

Postprzez kzq » 12/11/2012, 22:49

Do jakich maksymalnych obrotów dochodzi KTM exc 250 4t 2002r, chciałbym wiedzieć, gdyż nie mam obrotomierza??
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez henio12323 » 12/11/2012, 22:53

bueno nie podłączysz bo w yz nie masz wyjscia na prąd stały 12V.

moje 525 łapie troche ponad 10 tyśków. kumpel ma licznik vapora który mierzy obroty. w 250 ciezko mi powiedziec ;P producent tego nie podaje.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bueno » 12/11/2012, 23:28

A normalnÄ… lampÄ™ da radÄ™ ?
Grizzly700 & yz125 & aerox
Avatar użytkownika
Bueno
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 9/11/2012, 16:23

Postprzez henio12323 » 13/11/2012, 12:39

omg mysl logicznie... skoro nie da rady takiej bo nie masz prądu w motocyklu to i nie dasz rady zadnej innej lampki! musisz miec 12V wyjscie, prądu stałego. w yz nie ma takiego prądu!
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 13/11/2012, 17:07

Witam mam pytanie, jest taka możliwość, że jak tłok jest wyżej niż powinien, 0.6mm (cr 125, tam jest płaski) to może mi wypalić dziure w tłoku? splanowalem powierzchnie cylindra bo mi plyn uciekał, no i jest większa kompresja, tłok nie wali o głowice, ale jest mniejsza komora spalania przez to, to coś może się stać?

pozdro.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 13/11/2012, 17:15

wieksza kompresja moze powodowac spalanei stukowe, wtedy trzeba lać benzyne lepszą tzn 98 oktanów w tym przypadku o ile w ogóle do tego spalania stukowego dochodzi. o ile splanowałes cylinder ? ludzie planują cylinder i głowice składają i smigaja. tam sie nie zbiera aż tyle materiału zeby była jakas ogromna róznica.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 13/11/2012, 18:52

Cylek splanowalem o 0.6mm a glowice o 0.15mm, jak zaloze glowice bez uszczelki to minimalnie tlok tlucze a jak zaloze podkladke i porządnie przykręce, to nic nie tlucze, takze jest w sumie tlok w GMP prawie rowno z cylindrem, ale jednak wystaje te pare setnych skoro bez uszczelki tlucze o glowice. A odczuje coś w mocy przez to ze ma mniejszą komore spalania? Bo kompresja jest lepsza niż była, ale najbardziej sie boje czy nie będzie tego stukowego.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 13/11/2012, 18:58

no niestety sporo splanowałes. ciezko powiedziec jak to teraz bedzie wyglądało. spalanie stukowe jedno, inna sprawa to ciekawe czy np uszczelka wytrzyma takie cisnienie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kzq » 13/11/2012, 19:16

Czy kompresja jest coraz mniejsza wraz ze zużyciem tłoka?

Wymieniałem świecę na nową i na starej spalanie wydaje się dobre, niedawno gaźnik regulowałem.
http://iv.pl/images/24774830120016365953.jpg
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez Nagaroth » 13/11/2012, 19:32

A jakbym dał jeszcze jedną uszczelke pod cylinder, to zawsze GMP byłby niżej i chyba mniejszy stopień sprężania bym miał, to może coś zmienić? Czy nie kombinować z dwiema uszczelkami pod cylkiem?
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 13/11/2012, 19:57

tak zuzywa sie wyciera sie tłok i cylinder, są przedmuchy i nie ma takiego cisnienai jak na nówce zestawie. swieca wyglada ok


no własnie tez o tym pomyslałem. z tym że 2 uszczelki mogą nie zdac egzaminu, mogą puszczać łatwiej. chyba zeby zrobic na zamówienie grubszą jedną
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 13/11/2012, 20:26

No nie wiem, złoże to na dwie normalne uszczelki i zobacze co sie będzie dziać, dzięki za pomoc ;)
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez DzidekSX » 13/11/2012, 21:42

Ostatnio miałem poważny problemy z wrzuceniem pierwszego biegu zarówno na sucho jak i podczas pracy silnika (sporadycznie z wrzuceniem drugiego). Zdecydowałem się na rozebranie silnika w moim KTM sx 125 03'.
Zastanawiam się czy jest taka możliwość że przez wytarte do aluminium materiału ślizgowego na programie(wybierak) w miejscach największego obciążenia tj. na skosach istnieje możliwość że wodzik nie pracuje poprawnie przez co nie chce zazębiać tryba 5s25 i 1s32 ze sobą?Wydaje mi się że aluminium jest dużo miększym materiałem od tej złotej powłoki, która oryginalnie się tam znajduje.
Dodam że trzy zęby odpowiadające za zazębianie się tych dwóch zębatek zostały trochę 'sfatygowane' przy próbach wrzucenia biegu gdyż blokował sie w miejscu gdzie prawie się zazębiają. I tu kolejne pytanie.. Czy gdyby się okazało że to jednak wina wybieraka to czy wystarczy tylko jego wymiana czy konieczne jest wymiana razem z tymi trybami.
Czy może szukać gdzieś indziej?
http://www.picshot.pl/public/view/full/252504
Ostatnio edytowano 15/11/2012, 22:56 przez DzidekSX, łącznie edytowano 1 raz
DzidekSX
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 28/9/2012, 14:22
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 13/11/2012, 22:16

wrzuc foty częsci pokaż jak to wygląda. ale moze byc że to wina tego całego bębna. kolega ma EXC 520 i własnie jest na etapie wymiany skrzyni biegów. przerywał mu 3 bieg. okazało sie że zęby jeszcze są w miare ( przynajmniej były całe ) ale straciły swój profil, no i te elementy zazebiajace sie po prostu połupały i bieg ciagle wyskakiwał i wskakiwał. wymien to co jest najbardziej sfatygowane i powinno byc ok. ale jak mówi bez widzenia tego ciezko cos doradzic co zmieniac a co nie. i popatrz jeszcze na łozyska, był luz ? wystarczy ze bedziesz miał luz na łozysku jednego trybu..drugiego.. na całym wałku troche i juz bieg moze nie wchodzic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na górê