Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
jakas tam norme ma, ale jak widac pro to ot nie jest. druga sprawa to taka że mało kto patrzy na kask na zawodach ;P no chyba ze jakies MP czy PP, ale jak zaczynasz to raczej w klasach amatorskich. moim zdaniem lepiej kupic lepszy kask nie ze względu na to czy ktos sie zacznie czepiac czy nie, tylko po prostu dla własnego bezpieczenstwa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kolega ma do sprzedania różne typy klejów Loctite.
Jego nr gg: 4629356
Jego nr gg: 4629356
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Konkretny klej do konkretnych śrub i konkretnego ich zastosowania.
Osobiście używałem niebieskiego, on chyba pośredni jest co do twardości.
Osobiście używałem niebieskiego, on chyba pośredni jest co do twardości.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
są rózne kleje, są takie które wklejaja praktycznie na amen, są takie które zabezpieczaja przed lekkimi siłami, srednimi i cięzkimi. poczytaj sobie jaki jest ten loctite który podałeś. z tego co pamietam jest chyba średni ale sprawdź. jak nie chcesz przepłacac za loctite to kup zamiennik sredni i bedzie ok
ważne jest żeby w ogóle tam jakies zabezpieczenie dać.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
Witam, mam pytanie co do cylinda cr 125. Czy można splanować powierzchnie cylindra? Tłok mam płaski i w GMP ma 0.6mm od powierzchni cylindra. Bo mam nieszczelne kanały chłodzące i z przodu mi ucieka, a głowica była planowana i z tego co zmierzyłem to tuleja jest minimalnie wyżej od całej powierzchni, to można to planować?
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
nie rozumiem po co ? przeczytałem 2 X i wnioskuje że nie masz nicasilu, tylko tuleje żeliwną, którą wystaje ponad odlew cylindra ? i puszcza wode ? w takim razie bez sensu cos piłowac, lepiej to wprasowac. tylko nie wiem jakim cudem to mogło wyjsc. opisz to dokładnie
swoja drogą powierzchnie cylindra również sie planuje jeżeli zachodzi taka potrzeba. ale sa to praktycznie niezauwazalne obróbki
swoja drogą powierzchnie cylindra również sie planuje jeżeli zachodzi taka potrzeba. ale sa to praktycznie niezauwazalne obróbki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zawsze wszystko warto troche podocierac. nie mówie o jakiejs przesadzonej jeździe na pół gazu czy cos. po prostu nie dawaj w tyłek na zimnym silniku. przez pierwsze kilka baku nie rób przegazówek wysokich na luzie ( w zasadzie tego nie powinno sie w ogołe robic
) no i jak np skaczesz czy katujesz moto to nie rób to na 100%, nie dawaj silnikowi dojść do odcinki. niech sie ułozy wszystko ładnie, nabierz pewnosci że wszystko dobrze poskładane i nic nie strzeli po odkręceniu gazu ;P

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
pewnie wrażenie ;P robiłeś cos prócz remontu ? cos z wydechem albo cos ? same zaworki duzo nie mają do dzwięku ( oprócz klikania itp ) no chyba że jakies powiekszane są 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam,
moje pytanie dotyczy łożysk w silniku.
Co jakiś czas owe łożyska trzeba wymieniać:
-wał korbowy
-wałek wyrównoważający
-2x skrzynia biegów.
oraz uszczelniacze w silniku.
Oryginalne łożysko na wał kosztuje 260zł za sztukę, na alledrogo po 200 zamienniki prox itd. (za wszystkie łożyska wyszłoby około 900zł)
Jakie macie patenty na te łożyska, czy jeśli w lokalnym sklepie zamówię łożyska o podanych wymiarach jakiejś dobrej firmy to będzie śmigać? U mnie w silniku niby łożyska co 90mth, czyli razem z tłokiem można by było zmieniać.
moje pytanie dotyczy łożysk w silniku.
Co jakiś czas owe łożyska trzeba wymieniać:
-wał korbowy
-wałek wyrównoważający
-2x skrzynia biegów.
oraz uszczelniacze w silniku.
Oryginalne łożysko na wał kosztuje 260zł za sztukę, na alledrogo po 200 zamienniki prox itd. (za wszystkie łożyska wyszłoby około 900zł)
Jakie macie patenty na te łożyska, czy jeśli w lokalnym sklepie zamówię łożyska o podanych wymiarach jakiejś dobrej firmy to będzie śmigać? U mnie w silniku niby łożyska co 90mth, czyli razem z tłokiem można by było zmieniać.
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
tyle ile zaleca ksiÄ…zka serwisowa
ja zazwyczaj wymieniam te łozyska wału itp razem z wymiana korby. od razu rozpoławiam silnik to robie konkretna generalke, wszystkie łozyska uszczelnaicze uszczelki itp. wtedy jest pewność że jest ok i sie nie sypnie i robota na marne.
niestety oryginał kosztuje ale jest 100% pewny. mozna kupic identyczne łozyska dokładnie te same które są montowane fabrycznie dla twojego EXC tam chyba ntny siedzą jak dobrze pamiętam i mozna takie dorwac troche taniej. ale trzeba sie naszukac. a szukaj najlepiej po oznaczeniach ( nie tylko po wymiarach ) na łozysku albo w katalogach są oznaczenia łozysk i jak takie kupisz masz pewnosc że bedzie ok. zamienniki to zamienniki moga nie wytrzymac tyle co oryginał i zakładasz na włąsne ryzysko. a kupując w ogóle jakies tanie łozyska pod wymiar mozesz kupic łozyska zupełnie nieprzystosowane.
ja do swojego EXC dałem za wszystkie jakies 600 zł wiekszosc łozysk wsadzałem FAGi i póki co po sezonie nie ma nawet minimalnego luzu nigdzie. na skrzynie chyba NTNa dorwałem taniej niz fag. i na np kosz sprzęgłowy tez wsadziłem cos innego niz fag. uszczelniacze kupowałem takie jakie dostałem. np na zębatke zdawczą nie kupowałem super uszczelniaczy po 20 zł sztuka. bo w razie wycieku wymiana trwała by 10 minut ;P z kolei np na wał starałem sie zamontowac najlepszy jaki dostałem

ja zazwyczaj wymieniam te łozyska wału itp razem z wymiana korby. od razu rozpoławiam silnik to robie konkretna generalke, wszystkie łozyska uszczelnaicze uszczelki itp. wtedy jest pewność że jest ok i sie nie sypnie i robota na marne.
niestety oryginał kosztuje ale jest 100% pewny. mozna kupic identyczne łozyska dokładnie te same które są montowane fabrycznie dla twojego EXC tam chyba ntny siedzą jak dobrze pamiętam i mozna takie dorwac troche taniej. ale trzeba sie naszukac. a szukaj najlepiej po oznaczeniach ( nie tylko po wymiarach ) na łozysku albo w katalogach są oznaczenia łozysk i jak takie kupisz masz pewnosc że bedzie ok. zamienniki to zamienniki moga nie wytrzymac tyle co oryginał i zakładasz na włąsne ryzysko. a kupując w ogóle jakies tanie łozyska pod wymiar mozesz kupic łozyska zupełnie nieprzystosowane.
ja do swojego EXC dałem za wszystkie jakies 600 zł wiekszosc łozysk wsadzałem FAGi i póki co po sezonie nie ma nawet minimalnego luzu nigdzie. na skrzynie chyba NTNa dorwałem taniej niz fag. i na np kosz sprzęgłowy tez wsadziłem cos innego niz fag. uszczelniacze kupowałem takie jakie dostałem. np na zębatke zdawczą nie kupowałem super uszczelniaczy po 20 zł sztuka. bo w razie wycieku wymiana trwała by 10 minut ;P z kolei np na wał starałem sie zamontowac najlepszy jaki dostałem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jakie są konsekwencje jazdy na lekko zbyt bogatej mieszance, wyższe spalanie i co jeszcze?
Na zbyt ubogiej to: zbyt wysoka temperatura spalania, szybciej sprzęt można zagotować i coś jeszcze?
Bo dławił mi się przy dodaniu gazu, więc odkręciłem z 2.25 na 2.5, później się okazało że pompa przyśpieszacza nie wyciska dobrze, zrobiłem ją ale miałem już sprzęt złożony i nie chciałem znowu rozbierać. Na 2.25 świeca była minimalnie ciemniejsza od "kawy z mlekiem".
Na zbyt ubogiej to: zbyt wysoka temperatura spalania, szybciej sprzęt można zagotować i coś jeszcze?
Bo dławił mi się przy dodaniu gazu, więc odkręciłem z 2.25 na 2.5, później się okazało że pompa przyśpieszacza nie wyciska dobrze, zrobiłem ją ale miałem już sprzęt złożony i nie chciałem znowu rozbierać. Na 2.25 świeca była minimalnie ciemniejsza od "kawy z mlekiem".
ktm exc 250 4t 2002
-
kzq - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
- Lokalizacja: Lubań
nadmiar wywala niepotrzebnie zarzucając swiece. i bedzie tez mógł mieć nieco mniej mocy niz na mieszance idealnej. zbyt uboga to głownie włąsnie spadek mocy, zbyt wysoka temp i reszte skutków które towarzyszą sbyt wysokiem temp.
gaźnik sportowych motocykli idealnie kawy z mlekiem miał nie bedzie. ja mam jasny czarnawy kolor i jest ok.
gaźnik sportowych motocykli idealnie kawy z mlekiem miał nie bedzie. ja mam jasny czarnawy kolor i jest ok.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości