Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez barek253 » 28/10/2012, 11:52

wygląda mi to na jakiegoś chinola więc wątpie
nie mówie jeszcze jak by był lepszy kask i markowy to widac od razu to myśle że i bez metki by dopuścili
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez henio12323 » 28/10/2012, 12:30

jakas tam norme ma, ale jak widac pro to ot nie jest. druga sprawa to taka że mało kto patrzy na kask na zawodach ;P no chyba ze jakies MP czy PP, ale jak zaczynasz to raczej w klasach amatorskich. moim zdaniem lepiej kupic lepszy kask nie ze względu na to czy ktos sie zacznie czepiac czy nie, tylko po prostu dla własnego bezpieczenstwa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez wawzon » 28/10/2012, 13:27

Kask kupuje nowy foxa v1 juz w dobrej cenie mozna wyrwac
pytam tak z ciekawosci :D
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kzq » 29/10/2012, 22:22

W serwisówce jest napisane że niektóre śruby w silniku trzeba "wklejać" na loctite 243.
Czy jest to konieczne? Czy można użyć czegoś zastępczego??
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez MJR128 » 29/10/2012, 23:23

Kolega ma do sprzedania różne typy klejów Loctite.
Jego nr gg: 4629356
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Street4Fun » 29/10/2012, 23:23

Konkretny klej do konkretnych śrub i konkretnego ich zastosowania.
Osobiście używałem niebieskiego, on chyba pośredni jest co do twardości.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 30/10/2012, 14:10

są rózne kleje, są takie które wklejaja praktycznie na amen, są takie które zabezpieczaja przed lekkimi siłami, srednimi i cięzkimi. poczytaj sobie jaki jest ten loctite który podałeś. z tego co pamietam jest chyba średni ale sprawdź. jak nie chcesz przepłacac za loctite to kup zamiennik sredni i bedzie ok ;) ważne jest żeby w ogóle tam jakies zabezpieczenie dać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez hondacr1989 » 31/10/2012, 03:11

Czy w Hondzie CR 125 2001 siedzi amor przedni Kayaba dwu czy jednokomorowy?
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez Nagaroth » 31/10/2012, 17:24

Witam, mam pytanie co do cylinda cr 125. Czy można splanować powierzchnie cylindra? Tłok mam płaski i w GMP ma 0.6mm od powierzchni cylindra. Bo mam nieszczelne kanały chłodzące i z przodu mi ucieka, a głowica była planowana i z tego co zmierzyłem to tuleja jest minimalnie wyżej od całej powierzchni, to można to planować?
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 1/11/2012, 00:02

nie rozumiem po co ? przeczytałem 2 X i wnioskuje że nie masz nicasilu, tylko tuleje żeliwną, którą wystaje ponad odlew cylindra ? i puszcza wode ? w takim razie bez sensu cos piłowac, lepiej to wprasowac. tylko nie wiem jakim cudem to mogło wyjsc. opisz to dokładnie

swoja drogą powierzchnie cylindra również sie planuje jeżeli zachodzi taka potrzeba. ale sa to praktycznie niezauwazalne obróbki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 1/11/2012, 17:09

wlozylem nowe zaworki tzn frez wlozenie dotarcie
mam teraz jakos specjalnie uwazac czy moge jezdzic normalnie?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 1/11/2012, 17:19

zawsze wszystko warto troche podocierac. nie mówie o jakiejs przesadzonej jeździe na pół gazu czy cos. po prostu nie dawaj w tyłek na zimnym silniku. przez pierwsze kilka baku nie rób przegazówek wysokich na luzie ( w zasadzie tego nie powinno sie w ogołe robic :P ) no i jak np skaczesz czy katujesz moto to nie rób to na 100%, nie dawaj silnikowi dojść do odcinki. niech sie ułozy wszystko ładnie, nabierz pewnosci że wszystko dobrze poskładane i nic nie strzeli po odkręceniu gazu ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 2/11/2012, 13:51

mam dziwne wrazenie albo dawno nie jezdzilem ze moto chodzi glosniej po wymianie zaworkow to normalne?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 2/11/2012, 14:47

pewnie wrażenie ;P robiłeś cos prócz remontu ? cos z wydechem albo cos ? same zaworki duzo nie mają do dzwięku ( oprócz klikania itp ) no chyba że jakies powiekszane są :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 2/11/2012, 14:53

procz wymiany i regulacji nic kolega mowil ze glosniej chodzi nie wiem
zaworki zwykle proxa
tez mi sie wydaje ze mi sie wydawalo bo jezeli bylo by cos nie tak to pewnie byly by roznice w mocy

dzieki za odp :D
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kzq » 3/11/2012, 16:04

Witam,
moje pytanie dotyczy łożysk w silniku.
Co jakiś czas owe łożyska trzeba wymieniać:
-wał korbowy
-wałek wyrównoważający
-2x skrzynia biegów.
oraz uszczelniacze w silniku.

Oryginalne łożysko na wał kosztuje 260zł za sztukę, na alledrogo po 200 zamienniki prox itd. (za wszystkie łożyska wyszłoby około 900zł)
Jakie macie patenty na te łożyska, czy jeśli w lokalnym sklepie zamówię łożyska o podanych wymiarach jakiejś dobrej firmy to będzie śmigać? U mnie w silniku niby łożyska co 90mth, czyli razem z tłokiem można by było zmieniać.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez henio12323 » 3/11/2012, 16:11

tyle ile zaleca ksiÄ…zka serwisowa ;)

ja zazwyczaj wymieniam te łozyska wału itp razem z wymiana korby. od razu rozpoławiam silnik to robie konkretna generalke, wszystkie łozyska uszczelnaicze uszczelki itp. wtedy jest pewność że jest ok i sie nie sypnie i robota na marne.

niestety oryginał kosztuje ale jest 100% pewny. mozna kupic identyczne łozyska dokładnie te same które są montowane fabrycznie dla twojego EXC tam chyba ntny siedzą jak dobrze pamiętam i mozna takie dorwac troche taniej. ale trzeba sie naszukac. a szukaj najlepiej po oznaczeniach ( nie tylko po wymiarach ) na łozysku albo w katalogach są oznaczenia łozysk i jak takie kupisz masz pewnosc że bedzie ok. zamienniki to zamienniki moga nie wytrzymac tyle co oryginał i zakładasz na włąsne ryzysko. a kupując w ogóle jakies tanie łozyska pod wymiar mozesz kupic łozyska zupełnie nieprzystosowane.
ja do swojego EXC dałem za wszystkie jakies 600 zł wiekszosc łozysk wsadzałem FAGi i póki co po sezonie nie ma nawet minimalnego luzu nigdzie. na skrzynie chyba NTNa dorwałem taniej niz fag. i na np kosz sprzęgłowy tez wsadziłem cos innego niz fag. uszczelniacze kupowałem takie jakie dostałem. np na zębatke zdawczą nie kupowałem super uszczelniaczy po 20 zł sztuka. bo w razie wycieku wymiana trwała by 10 minut ;P z kolei np na wał starałem sie zamontowac najlepszy jaki dostałem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kzq » 4/11/2012, 17:37

Jakie są konsekwencje jazdy na lekko zbyt bogatej mieszance, wyższe spalanie i co jeszcze?
Na zbyt ubogiej to: zbyt wysoka temperatura spalania, szybciej sprzęt można zagotować i coś jeszcze?

Bo dławił mi się przy dodaniu gazu, więc odkręciłem z 2.25 na 2.5, później się okazało że pompa przyśpieszacza nie wyciska dobrze, zrobiłem ją ale miałem już sprzęt złożony i nie chciałem znowu rozbierać. Na 2.25 świeca była minimalnie ciemniejsza od "kawy z mlekiem".
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez henio12323 » 4/11/2012, 17:58

nadmiar wywala niepotrzebnie zarzucając swiece. i bedzie tez mógł mieć nieco mniej mocy niz na mieszance idealnej. zbyt uboga to głownie włąsnie spadek mocy, zbyt wysoka temp i reszte skutków które towarzyszą sbyt wysokiem temp.

gaźnik sportowych motocykli idealnie kawy z mlekiem miał nie bedzie. ja mam jasny czarnawy kolor i jest ok.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 6/11/2012, 20:59

Jak odróżnić husqvarne wr od wre bo zależy mi żeby było to wre bo jest mniej wysilona
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê