jesienne pogawędki 2
Hyde napisał(a):Kaai napisał(a):Hyde napisał(a):SP-1 są fajne, mam i polecam, bardzo wygodne
i też zapłaciłeś 600zł. nie szkoda?:P
Zapłaciłem 550, bo kupione w UK.
TrochÄ™ szkoda, no ale... jest gwiazdka!
No właśnie nie wiem czy jest sens w 'bez gwiazdy nie ma jazdy'. Fakt, kombi, buciory też z alpiny ale rękawice jakoś strasznie drogie, i nie wiem czy są warte tej ceny.
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
drug0n napisał(a):mirekm71 napisał(a):drug0n napisał(a):Miałbym takie małe pytanie- ile powinien grzać moto na ssaniu i na jakich obrotach powinienem go trzymać?
"Palem i jadem" bez zbednego pi...a. Jesli wogole pytasz o czas to zalezy od temp zewnetrznej. Jesli sa ujemne to czekam az sie wskaznik ruszy czyli odpalam zanim wloze kominiare, kask i rekawicznki.
Wskaźnika temp. nie mam, z drugiej strony kiedyś zajrzałem do instrukcji obsługi jakiegoś moto i pisali, aby 30 sekund trzymać na ssaniu. Sam nie wiem... Jak potrzymam dłużej to chyba nic się nie stanie.
Najkrocej jak to mozliwe, zeby silnik sie nie meczyl. Jesli po zamknieciu ssania po 30 sek silnik pracuje dobrze, nie szarpie to ok, jesli potrzebuje dluzej to trzymaj dluzej. Sam musisz poznac swoj motocykl. Sa motocykle tej samej marki ale nie ma dwoch jednakowych motocykli. Kazdy lubi inaczej. Ja pale i jade a nie raz poczekam az sie na wyswietlaczu pojawi 35°. Dzisiaj bylo cieplo to jechalem od razu a za nim zlapal 70 juz pierwsza guma byla.
Jesli chodzi o opony to nagrzewaja sie podczas jazdy a sportowcy na torach grzeja tez kocami grzewczymi. Zimna opona ma ok polowe przyczepnosci cieplej i najlatwiej na zimnej oponie wylozyc-czyt wywrocic sie na jakims rondzie. Jesli temp jest niska w zaleznosci od rodzaju opony moze nie zagrzac sie wogole. Opona enduro pozwoli mi sie zamknac jesli temp zew oscyluje w ok30° jesli jest jak dzisiaj opony nie zamykam tylko turlam sie spokojnie kontemplujac przyrode.
Wazne
Dokleje sie tutaj. Chlopaki wkleilem w temacie Potrzebna Pomoc ale odnosze wrazenie, ze tam mniej osob zaglada. Moze ktos zechce pomoc berbeciowi. Slodki calkiem...
[/b]
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Amahay biore pod uwage tylko te 3 marki Motul / Castrol / Elf Do tej pory jezdzilem na Motulu 5100 ester ale korci mnie żeby zmienić na tego 300V double ester. Ciekawie jak wpłynie na samą prace silnika.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Castrol do moto to g****
5100 niby wszyscy leją, ale jego odpowiednik od Bel-Raya (też na estrach), jest:
Tańszy (przynajmniej w Polsce, gdzie z nieznanych przyczyn ceny 5100 poleciały w górę).
W przeciwieństwie do 5100 nigdy nie skleił mi sprzęgła.
Ma sporo wyższą klasyfikację jakości.
5100 niby wszyscy leją, ale jego odpowiednik od Bel-Raya (też na estrach), jest:
Tańszy (przynajmniej w Polsce, gdzie z nieznanych przyczyn ceny 5100 poleciały w górę).
W przeciwieństwie do 5100 nigdy nie skleił mi sprzęgła.
Ma sporo wyższą klasyfikację jakości.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Nie wiem czemu ale jakoś jestem bardzo przywiązany do tego motula: Bel-raya nigdy nie używałem i chyba żaden z moich kolegów. Tak więc nie mam zdania. Szkoda że nikt z was nie używał tego 300V Chyba bede musiał być pierwszy.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost napisał(a):Nie wiem czemu ale jakoś jestem bardzo przywiązany do tego motula: Bel-raya nigdy nie używałem i chyba żaden z moich kolegów. Tak więc nie mam zdania. Szkoda że nikt z was nie używał tego 300V Chyba bede musiał być pierwszy.
W 600 jeździłem na 5100 i co wymianę zlewałem sadzę. W litrze jeżdżę na 300V i pięknie pachnie nawet po katowaniu na torze. Raz zalałem 7100 też syntetyk i też było OK.
Miczab - Twój partner w motozakupach
-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
Castrola na pewno sobie daruje! Najbardziej głowie sie nad tym 300V i tym Elf-em HP4. Miczab ale 7100 nie ma chyba podwójnych esterów? Zaciekawiło mnie dlaczego nikt w sporcie nie używa olejów motula??
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
skoro chcesz poeksperymentować, to może Shell Advance 4T
z tego co ami opisują mają to w wyniku współpracy z ducati
a potem napiszesz nam małą recenzję
z tego co ami opisują mają to w wyniku współpracy z ducati
a potem napiszesz nam małą recenzję
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Zdecydowanie nie! Ducati to nie Kawasaki. Elf jest dostawcą olejów do kawasaki Madcap ja nie chce eksperymentować. Tak jak ci pisałem na gg szukam oleju do mojej dychy który uchronią ją przed moją ułańską fantazją podczas jazdy! Temu rozważam tylko tego motula 300v i elf-a hp4. Który z nich ma lepsze parametry?? Albo ten motul 7100 ester..
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Na jakich parametrach Ci zależy?
Chyba głównie chodzi o to, żeby radził sobie w wysokich temperaturach, a raczej każdy full syntetyk będzie dawał sobie radę...
Ależ ostrzeżenia lecą, czyściec normalnie. Tylko o mnie nikt nie pamięta
Chyba głównie chodzi o to, żeby radził sobie w wysokich temperaturach, a raczej każdy full syntetyk będzie dawał sobie radę...
Ależ ostrzeżenia lecą, czyściec normalnie. Tylko o mnie nikt nie pamięta
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Invi zamowilem tego Bel-raya na twoja odpowiedzialnosc. Jak cos sie stanie to bedziesz mi kupowal silnik... Fabrycznie mialem syntetyk ale nie widze potrzeby lania syntetyku do traktora.
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Tylko, że są syntetyki i jest HC, kiedyś nawet czytałem o tych olejach do moto, ale w sumie skoro mam niewysiloną jednostkę to można lać wszystko co w miarę dobre i tanie. BTW podobno te półsyntetyki to ostra lipa.
A jeżeli chodzi o grzanie to dzięki, już zajarzyłem o co chodzi, z oponami też. Teraz pozostaje nauka jazdy, bo absolutnie nie potrafię jeździć i do przodu
A jeżeli chodzi o grzanie to dzięki, już zajarzyłem o co chodzi, z oponami też. Teraz pozostaje nauka jazdy, bo absolutnie nie potrafię jeździć i do przodu
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
Coś, na co teraz narzekam. I nie chodzi o stan, bo ten akurat stoi na przyzwoitym poziomie, ale po prostu 600tka, nawet nie sportowa to za dużo jak na pierwsze moto. Może na przyszły sezon będzie ok, ale do stawiania swoich pierwszych motocyklowych kroków wszelakie 600tki oprócz xj nie sa zbyt dobre. O tyle, ze u mnie owiewki nie ma, to pęd powietrza skutecznie zniechęca mnie do szybszej jazdy.
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości