jesienne pogawędki 2
Zobaczymy, nowy plac jest bardziej wymagający, ale z drugiej strony ten wolny slalom jak patrzyłem będzie trochę ciężki- prezenter ledwo się wyrabiał. Ale życie wszystko zweryfikuje
BTW jeździcie jeszcze? Jak dla mnie sezon trwa dalej, ale jak patrzę to motocykli coraz mniej na drogach...

BTW jeździcie jeszcze? Jak dla mnie sezon trwa dalej, ale jak patrzę to motocykli coraz mniej na drogach...
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
Wszyscy twierdza, ze 600 na poczatek za duze i niepotrzebne a teraz egzaminy na 600??? Kogos poje...alo. Kazdy poczatkujacy powie ale po co mi 600? tym to mozna sie uczyc jezdzic, juz na egzaminie ogarnalem. Jak juz dla siebie to kupuje litra.
Mam klienta. Chlopak w tym roku kupil bandita i wczoraj cos mi wspomnial, ze chyba w tym albo poczatkiem przyszlego roku bedzie chcial zmienic na 954.... Wspomnialem cos, ze mozna by kiedys razem pojechac to mi powiedzial, ze ja sie nie nadaje bo oni jezdza extreme a ja pyrkam. W sumie ma racje bo gdzie mi sie spieszy? Szkoda mi go bo spoko koles.
Mam klienta. Chlopak w tym roku kupil bandita i wczoraj cos mi wspomnial, ze chyba w tym albo poczatkiem przyszlego roku bedzie chcial zmienic na 954.... Wspomnialem cos, ze mozna by kiedys razem pojechac to mi powiedzial, ze ja sie nie nadaje bo oni jezdza extreme a ja pyrkam. W sumie ma racje bo gdzie mi sie spieszy? Szkoda mi go bo spoko koles.
-
mirekm71 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
mirekm71 napisał(a):Wszyscy twierdza, ze 600 na poczatek za duze i niepotrzebne a teraz egzaminy na 600??? Kogos poje...alo. Kazdy poczatkujacy powie ale po co mi 600? tym to mozna sie uczyc jezdzic, juz na egzaminie ogarnalem.
Ale patrząc z drugiej strony, to teraz się uczą na 250, a i tak się rzucają na litra, bo mniejszym to obciach jeździć. To akurat jest nie do wyplenienia i to na czym będą się uczyć pod tym względem niewiele zmieni.
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul...
-
neuros - Świeżak
- Posty: 138
- Dołączył(a): 12/2/2012, 13:06
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie ma sensu wybijać z głowy. Łom ma to do siebie, że jak w fabryce zegną, to już nie wyprostujesz
Grunt, że nie zakłada tematów na forum typu "zx6r dam rade? :/". Taki tytuł i już masz pewność, że autor nie ogarnie.

Grunt, że nie zakłada tematów na forum typu "zx6r dam rade? :/". Taki tytuł i już masz pewność, że autor nie ogarnie.
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
mirekm71 napisał(a):
Mam klienta. Chlopak w tym roku kupil bandita i wczoraj cos mi wspomnial, ze chyba w tym albo poczatkiem przyszlego roku bedzie chcial zmienic na 954.... Wspomnialem cos, ze mozna by kiedys razem pojechac to mi powiedzial, ze ja sie nie nadaje bo oni jezdza extreme a ja pyrkam. W sumie ma racje bo gdzie mi sie spieszy? Szkoda mi go bo spoko koles.
Ale że co, po jednym sezonie na Bandicie już mówi, że jeździ extreme?
U mnie w Wch to jest na pęczki takich drifterów. Pokupowali sobie BMW E30 2.0LPG i już są najlepszymi drifterami na świecie a nie wiedza co to tylny most albo szpera...

W ogóle, zauwazyłem pewną zależność. Może wypowie się ktoś bardziej z północy. Otóż wydaje mi się, że tutaj na południu kraju, jakoś więcej jest ludzi którzy naprawdę jeżdżą, katują swoje auta, motocykle. Driftują (ale naprawdę na poziomie), 1/4 mili tepe tede. A na północy to ludzie idą w pokazówkę. Kupują np BMW E60 3.0 benzol full M pakiet bilstein szpera i nie potrafią go użyć poza miejską grzeczną jazdą. Że tam na północy bardziej liczy się wygląd niż umiejętności
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
A ktoś ogarnie, jak chce takie moto na pierwsze? Nie ma takich przypadków, maszyna jest za mocna dla świeżaka i tyle. Ci od motogp nie zaczynali od litrów przecież.
Miałbym takie małe pytanie- ile powinien grzać moto na ssaniu i na jakich obrotach powinienem go trzymać?
Miałbym takie małe pytanie- ile powinien grzać moto na ssaniu i na jakich obrotach powinienem go trzymać?
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
drug0n napisał(a):Miałbym takie małe pytanie- ile powinien grzać moto na ssaniu i na jakich obrotach powinienem go trzymać?
Moto samo spada ze ssania

They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
ASR1927 napisał(a):drug0n napisał(a):Miałbym takie małe pytanie- ile powinien grzać moto na ssaniu i na jakich obrotach powinienem go trzymać?
Moto samo spada ze ssania
Jak masz wtrysk to tak, na gaźnikach jest inaczej.
Był dzisiaj chłopak oblukać R6, spytał grzecznie czy jak się rozgrzeje to może ją do odcięcia dociągnąć, mówię spoko, gość odwinął i wyjeżdża z pytaniem.
A- Dlaczego nie zgasł?
B-

B- Mówię żeby powtórzył, bo wydech drze japę i chyba się przesłyszałem.
A- Dlaczego nie zgasł przy odcince?
B- A czemu miałby zgasnąć?
A- Znajomy, który jest mega oblatany w motocyklach mi mówił, żebym to sprawdził, bo powinien zgasnąć po osiągnięciu odcinki.
B-

B-

B-

Ogólnie koleś spoko, raczej z tych normalnych "oglądaczy", ale to mnie zabiło

Ej z kim tak pocisnąłem, że mam 4294967294 warnów?

Ostatnio edytowano 14/10/2012, 20:46 przez Vergon, łącznie edytowano 1 raz
-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Widocznie ten jego znajomy jakiś niedo*ebany
Albo może myślał że jest jakiś czujnik odcinki, który gasi motor, kiedy obroty są za wysokie
Tylko pomyśl, zamykasz czwórkę na autostradzie a nagle moto gaśnie, z komunikatem "Stop revving"
Na gaźnikach chyba też spada samoczynnie? W mojej NSR tak było. Dźwignia ssania chowała się automatycznie, jak motor się zagrzał
Vergon, od kiedy masz VIP'a i tyle ostrzeżeń
A w ogóle to za co dostaje się VIP? Pytam z ciekawości, nie aspiruję 



Na gaźnikach chyba też spada samoczynnie? W mojej NSR tak było. Dźwignia ssania chowała się automatycznie, jak motor się zagrzał
Vergon, od kiedy masz VIP'a i tyle ostrzeżeń


Ostatnio edytowano 14/10/2012, 20:58 przez ASR1927, łącznie edytowano 1 raz
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
neuros napisał(a):mirekm71 napisał(a):Wszyscy twierdza, ze 600 na poczatek za duze i niepotrzebne a teraz egzaminy na 600??? Kogos poje...alo. Kazdy poczatkujacy powie ale po co mi 600? tym to mozna sie uczyc jezdzic, juz na egzaminie ogarnalem.
Ale patrząc z drugiej strony, to teraz się uczą na 250, a i tak się rzucają na litra, bo mniejszym to obciach jeździć. To akurat jest nie do wyplenienia i to na czym będą się uczyć pod tym względem niewiele zmieni.
Ale na A. Czyli albo masz 2 lata doświadczenia, albo 24 lata i twierdzisz że sobie poradzisz. W pierwszym wypadku nie powinno być problemu, w drugim nie powinno być pretensji

drug0n napisał(a):Miałbym takie małe pytanie- ile powinien grzać moto na ssaniu i na jakich obrotach powinienem go trzymać?
Jak najkrócej. Wzbogacona mieszanka, leje się po silniku, brudzi, ogólnie nic dobrego z tego nie wynika.
Typowo to pełne ssanie jest do odpalenia, później od razu przykręcamy na tyle żeby moto nie gasło, i po kilku-kilkunastu sekundach zamykamy.
Ostatnio edytowano 14/10/2012, 20:55 przez Invi, łącznie edytowano 1 raz
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Jak to jak odpalić? Odpalić i jechać. Wszelkie teorie dotyczące grzania silnika przed jazdą już dawno zostały obalone jako strata benzyny. Silnik najlepiej grzeje się pod obciążeniem (czyli jazda).
PS. Nie pijcie niemieckich szampanów!
PS. Nie pijcie niemieckich szampanów!
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Vergon napisał(a):W większości musisz cofać dźwignię.
Jedno i drugie od niedawna, nie mnie o to pytać
Ja to byłem na to za młody, ale tato mówi, że NSR miała też automatyczną smarownicę łańcucha, coś na wzór Scottoiler'a. Jak zobaczył to w fazer'ku to stwierdził, że właśnie NSR to miała i nie był jakoś specjalnie zdziwiony...

They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości