Zobacz wątek - Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY
NAS Analytics TAG

Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Patryczek688 » 23/5/2011, 22:46

ja bardzo chętnie tak jak już wcześniej pisałem wybrał bym się na ten zlot :d jestem z Mazowsza z północnej części :)
Patryczek688
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 15/2/2011, 17:07


Postprzez karoll17 » 24/5/2011, 19:14

ja jestem województwo mazowieckie zapraszam do tego tematu w sprawie zlotu
viewtopic.php?p=671751#671751
karoll17
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44


Postprzez Lakis » 28/5/2011, 11:39

Jakie powinny być obroty na ssaniu? Jak już odpali się moto i puści się ssanie wolno.
Lakis
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23/2/2011, 10:07

Postprzez sopel_95 » 29/5/2011, 11:06

2 tyś. obr
Avatar użytkownika
sopel_95
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 18/1/2011, 17:07
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Yoshimitsu » 1/6/2011, 21:53

Hej.
Mam pytanko, Jak podkręcić wolne obroty? .
Przy okazji , mam na sprzedaż pługi do Hondy varadero XL125 wykonane z laminatu są o wiele wytrzymalsze niż plastiki.
Jak ktoś byłby zainteresowany to piszcie na PW lub gg 9017620
Yoshimitsu
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/6/2011, 21:50
Lokalizacja: Żukowo

Postprzez Snykee » 1/6/2011, 22:48

Siemanko !
Mam pytanie do was. Jaki w wiadrze oryginalnie jest łańcuch? X-ring, O-ring, czy zwykły oraz jaki smar do łańcucha polecacie? Kolejne pytanie- co ile trzeba czyścić łańcuch ?
A i jeszcze jedno, czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak "podkręcić" tylne zawieszenie ? Bo Honda jest strasznie miękka, co w zakrętach jest dość niebezpieczne. Widziałem na amortyzatorze skale, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia co z tym zrobić, czy po prostu uderzać i to będzie się kręcić, czy trzeba to sposobem zrobić. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Avatar użytkownika
Snykee
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: Jadów

Postprzez Lakis » 2/6/2011, 09:51

@Yoshimitsu
Jak w starym, to zaraz pod ssaniem masz taką plastikową śrubkę. Żeby mieć wyższe obroty musisz kręcić w prawo, żeby niższe to w lewo. W nowym nie wiem jak to wykombinowali.

@Snykee
Zdaję się, że do tyłu był specjalny klucz, powinien być dołączony razem z moto w standardowym zestawie narzędzi (chyba). Gdzieś na początku tematu było zdaje się zdjęcie.
Lakis
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23/2/2011, 10:07

Postprzez gruby19 » 2/6/2011, 10:41

1. na poszukaj kilka stron wczesniej. kowal robił mi zdjecie tego klucza do zawieszenie. jest to taki hakowy klucz jak do kierownic. cos w podobie.

2. Varadero ma łańcuch O-ring

3. smar nie ma znaczenia wedlug mnie. wazne zeby to byl smar do lancuchow. swego czasu mialem Shell ktory brudzil wszystko co sie tylko dalo, potem mialem jakiegos niemieckiego no-name i nie narzekalem. teraz chwilowo jezdze na sucho.. :(

4. a łancuch czyscisz jak jest brudny. zalezy od tego jak jezdzisz, gdzie itd... sam ocen czy trzeba juz czyscic.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez Snykee » 2/6/2011, 20:06

dzięki panowie za pomoc, właśnie klucza nie mam, bo kupiłem sprzęt używany, bez kluczy, wiec dla tego się spytałem.

Łańcuch przydałoby się nasmarować, a nie znałem typu łańcucha, jeszcze raz wielkie dzięki ;)
Avatar użytkownika
Snykee
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: Jadów

Postprzez henio12323 » 2/6/2011, 20:34

tez klucza nie mam i zeby nie poniszczyc nakrętki kołeczkami drewnianymi biłem :D wiadomo że najlepiej mieć taki klucz ale czasem trzeba sobie inaczej w życiu radzić :D co do smaru. miałem castrola - niby nie brudził ale własciwie ile bym nie napsikał to go nie było widać ( wiem że to wnika :D ale jednak test optyczny jest przydatny bo widać kiedy trzeba dosmarowac) juz nie wspomne o wjeździe w lekki nawet teren czy jazde przez wode bo spływał momentalnie ;/ i po chwili szeleścił. potem uzywałem belraya i tu super sprawa. jedyna wada i zaleta jednoczesnie to kolor - biały. łancuch nie wygląda slicznie po psikaniu ale dokładnie widać kiedy i jak szybko sie zuzywa - a nie zuzywa szybko. po jeździe po asfalcie wystarczyłio raz na tydzien psiknac odpowiednią warstwe :D innych nie zdąrzyłem przetestowac :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Yoshimitsu » 4/6/2011, 13:05

Hmm tą śrubką nie da się kręcić, jest przymocowana do jakiegoś wężyka, jest to model z 2004 roku na gaźnikach.

Dodaje fotki pługu przygotowanego do lakierowania
http://imageshack.us/photo/my-images/862/s6300741.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/856/s6300742.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/148/s6300743.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/812/s6300744.jpg/
zamontowany na motorze
http://imageshack.us/photo/my-images/16/s6300745z.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/62/s6300746s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/850/s6300747.jpg/

Cena 120 zł za sztukę , możliwe pewne zmiany czyli lekki tuning;)
Yoshimitsu
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/6/2011, 21:50
Lokalizacja: Żukowo

Postprzez melonick » 4/6/2011, 19:40

Po wymianie łożysk, dalej coś mi buczy, czy to normalne, że bez ssania, nawet w teraźniejszych temperaturach odpali i zgaśnie? Czy dwójka potrafi, przy wbiciu biegu wypaść? Strasznie badziewne są te hondy... :x
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez sopel_95 » 5/6/2011, 09:58

Kupiłeś szrota a teraz narzekasz, że się psuje
Avatar użytkownika
sopel_95
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 18/1/2011, 17:07
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez melonick » 7/6/2011, 16:22

Raczej bardzo dobrze przygotowany motocykl za przesadnie wielką cenę. Po prostu mam typowego problema, a jednak to nadal nie to i kasa leci... Co może jeszcze buczeć przy dokładnie jakiejś prędkości, a później przestaje? Łożyska wymienione więc już na pewno z kołami mam spokój. Łańcuch?
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez gruby19 » 7/6/2011, 18:54

a moze dasz to komus kto sie na tym zna lepiej od Ciebie co? od razu widać że jestes zielony w mechanice, ale za wszelka cene chcesz to zrobić sam, a potem marudzisz ze kasa leci a problem nie znika..
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez melonick » 7/6/2011, 21:03

Robią to tylko mechanicy.

Co do mojej znajomości o mechanice, nie możesz nic powiedzieć.
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez Gonskin2 » 7/6/2011, 22:09

Witam!!
Jestem tu nowy tak więc proszę o wyrozumiałośc :).
Też posiadam Varadero 125 z 2002r. z 27tyś przebiegu.
I po 500 przejechanych kilometrów mam pytanie , otoż jadac w chłodne dni temperatura stoi na 4 kreskach chyba ze w mieście dochodzi do 5 , lecz jechałem ostatnio ok 30 stopni powietrze i prawie przez całem 150 km było 5 kresek czy to całkowicie normalne?

Tu daje link do mojego varadero na PJ
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/X ... ero/126921

Za odpowiedzi dziękuje :)
Gonskin2
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 7/6/2011, 22:03
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postprzez gruby19 » 7/6/2011, 22:20

oczywiscie ze tak. temp powietrza rosnie, silnik sie meczy bardziej, bardziej sie nagrzewa. wszystko w pożądku ;)

melonick napisał(a):Robią to tylko mechanicy.

pier*olisz !? :D no o nich nie pomyślałem :D
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez melonick » 7/6/2011, 22:31

pier*olisz !? Very Happy no o nich nie pomyślałem Very Happy


Którzy są głąbami i chyba jednak zacznę robić wszystko samemu...


Gonskin2

Podczas jazdy, zawsze mają być 4 kreseczki. W mieście może wystąpić już 5 kreseczek, ale w trasie nie może być, a tak na serio, to w trasie, chłodnica powinna mieć nawet zapas chłodzenia i powinna mieć zawsze 4 kreski jak ma więcej, to nie wyrabia i trzeba się nią zająć.
melonick
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42

Postprzez Gonskin2 » 8/6/2011, 07:05

No to teraz już się pogubiłem bo gruby19 mówi że jest wszystko w porządku , a Ty meloncik że nie :). Oczywiscie jechałem w gorący dzień i tem wachała sie pomiedzy 4 a 5 kreskami wieczorem zrobiło sie chłodniej i zeszło do 4 :)
Gonskin2
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 7/6/2011, 22:03
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na gr