Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
kazdy sprzet jest stwozony do czegos innego. pomysl logicznie. DR to ciezki słaby motocykl - nie nadaje sie na tor crossowy. TM to lekka wyczynówka która wymagha czestych remontów wiec nie nadaje sie do codziennego nabijania kilkudziesiecio kilumetrowych przebiegów... powiedz czego ty oczekujesz od motocykla. bo kazdy w swojej klasie jest dobry. ale nie wiemy jakiej klasy motocykla TY oczekujesz. pisałes ze chcesz smigac po lesie. tylko smigac po lesie mozna na 2 sposoby - po cichu spokojnie pyrkając - wtedy bierz DR. a jak chcesz bardziej poszaleć wybierz DT lub KMXa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323 napisał(a):a głowniej wolisz latac po lasach i sciezkach czy bardziej tor ? bo na lasy yztka to nie idealny moto, niski v max, krótkie biegi są męczące. z kolei na torze moto 100% sie sprawdza. na lasy i czasem tor lepiej kupic jakiegos enduraka, i odwrotnie na tor i czasem jakis las czy cos to yztke mozesz brac. a jaka pojemnosc to jak koledzy powiedzieli - tego nie wiadomo, sam musisz ocenic. ja tam bym z motyką na słońce nie wyskakiwał i rozsądnie wziął 125. sporo potrafi, choć nie ukrywajmy duzy jesteś i 125 nie bedzie miała pod toba lekko, z kolei 250 moze byc za mocna trzeba mieć pewne doswiadczenie jazdy w terenie żeby siadac na wyczynową 250tke
Myślę że latał bym więcej na torze i czasem w lesie,
chodzi mi czy yz 125 da radę ze mną na podjazdach pod górki itp czy będzie na to za słaba i lepiej brać 250. Na torze jeździłem 125 i spokojnie daje radę ale zastanawiam się jak będzie w terenie??
barek253 napisał(a):napewno za slaba nie bedzie
ok 40 koni ma
sam mam crke i daje rade
to zalezy czy juz na czyms jezdziles?
Tak jeździłem właśnie yz 125 tylko że na torze i jak na tor to by mi spokojnie stykała ale zastanawiam się jak wyskoczę do lasu na piaski to czy przy mojej wadze 125 da radę jak myślicie??
edytuj posty
madcap
Właśnie o to mi chodziło dzięki bardzo za odpowiedź heniu
Ostatnio edytowano 18/2/2011, 15:02 przez burneika, łącznie edytowano 1 raz
- burneika
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 17/2/2011, 14:19
- Lokalizacja: Łuków
to wyczynówka ona idzie jak czołg. o ile trzymasz na obrotach to wjedzie wszędzie wiec nie ma problemów. co do 250 juz napisałem, teoretycznie była by lepsza bo by sie mniej męczyła, ale kwestia czy ty dasz wtedy rade ją ogarnąc bo róznica jest wyraźna, i raczej nie poleca sie na 1 wyczynowy sprzęt 250 w 2T.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
za ta cene ciezko bedzie cos kupic
dlaczego chcesz akurat 4t?
yamaha dt125 jest co prawda 2t ale bardzo wytrzymala i nie musisz duza w nie wkladac a za 4k juz kupisz dobra
z 4t to moze np kawasaki klx 250 jest np.taki
http://allegro.pl/kawasaki-klx-250-e-kx ... 89248.html
dlaczego chcesz akurat 4t?
yamaha dt125 jest co prawda 2t ale bardzo wytrzymala i nie musisz duza w nie wkladac a za 4k juz kupisz dobra
z 4t to moze np kawasaki klx 250 jest np.taki
http://allegro.pl/kawasaki-klx-250-e-kx ... 89248.html
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
jedyne enduro w miare tanie to klx. ale do 4k ciezko dostac w ciekawym stanie no chyba ze bd bez papierów z papierami róznie bywa pewnie było by trzeba troche poszukac i wcale tak fajnie nie chodzą one ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
co do klxa akurat to nie jest aż taka wyczynówka jak nie wiem CRFa np. moim zdaniem to jeden z ciekawszych motocykli. jest w miare mocny, cos koło 30 -35 kucy. ma nawet niezłe zawieszenie - duzo lepsze niz taka DTtka ale wyczynowe to to nie jest. w miare lekka 250 z 94 koło 120 kg wiec niexle ( mówie o wersji torowej bo i taka jest ) i to wszystko składa sie na niezły pojazd który ma niezłe osiągi i dzieki niewysilonej jednostce na prawde niezłe przebiegi kręci. nie znam żadnych danych co ile tłok itp itd. ale na pewno torowa wersja KLXa ma żywotnosc tłoka 2X wieksza niz w przypadku stricte wyczynówek. wiec wyjdzie moze na pewno taniej w eksploatacji taniej niz cr 125, yz 125 , crf 250 itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam. Mam do kupienia kawasaki kmx 125 '99 lub honde xlr 125 '99 oba w cenie 3,3 tys zł. Motory mimo to różnią się. Kawasaki to dwusuw o wiekszej mocy. Honda czterosuw, oszczedniejsza. Mam zamiar jezdzic w weekendy po lesie. Mam dylemat co wybrac. Zaznaczam, że jestem początkujący.
- DexX89
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 16/2/2011, 11:30
- Lokalizacja: myślenice
ja tez byłbym za honda ale nie wiem czego ty sam oczekujesz od motocykla. oba sprzęty są dobre. jak nie zależy ci na super prędkosci i osiagach a liczy sie spalanie to honda lepsza. no ale jak wolisz jeździc bardziej sportowo niz turystycznie kmx bd lepszy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam,
Mam pytanie. Mam na zakup enduro ok. 4000 zł. I zastanawiam się, czy lepiej kupić jakąś nowszą 50cc czy starszą 80cc (mam na myśli DT LC2). Słyszałem, że te nowsze silniki, jak choćby AM6 mogą być równe jak nie lepsze od starszych 80cc, czy to prawda? Myślałem nad kupnem Yamahy DT 50, Derbi Sendy 50, HM Cre 50 lub właśnie DT 80 LC2.
Mam pytanie. Mam na zakup enduro ok. 4000 zł. I zastanawiam się, czy lepiej kupić jakąś nowszą 50cc czy starszą 80cc (mam na myśli DT LC2). Słyszałem, że te nowsze silniki, jak choćby AM6 mogą być równe jak nie lepsze od starszych 80cc, czy to prawda? Myślałem nad kupnem Yamahy DT 50, Derbi Sendy 50, HM Cre 50 lub właśnie DT 80 LC2.
- Killaz
- Świeżak
- Posty: 206
- Dołączył(a): 13/8/2009, 00:23
Wzrost: 175cm
Waga: 58kg
Umiejętności: Raczej zerowe, jeździłem tylko na quadach (bashan 250cc i atv500, ale raczej jest różnica motor-quad)
Wiek:14 (karta motorowerowa)
Fundusz: 2500
enduro 50cc
Więc, co na pierwsze moto, z jakiego rocznika, jaki najtańszy kask itd.
Sam wywnioskowałem z poprzednich postów że na pierwszy moto najlepsza jest yamaha dt, ale może macie jakieś lepsze przykłady enduro 50cc?
Waga: 58kg
Umiejętności: Raczej zerowe, jeździłem tylko na quadach (bashan 250cc i atv500, ale raczej jest różnica motor-quad)
Wiek:14 (karta motorowerowa)
Fundusz: 2500
enduro 50cc
Więc, co na pierwsze moto, z jakiego rocznika, jaki najtańszy kask itd.
Sam wywnioskowałem z poprzednich postów że na pierwszy moto najlepsza jest yamaha dt, ale może macie jakieś lepsze przykłady enduro 50cc?
-
Sarycan - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 18/9/2010, 17:46
Tak jak czytałeś na forum yamaha dt jest najlepszym sprzętem na początek i za tą kase bezawaryjna i bezkonkurencyjna a co do kasku to nitro mx 417 można już za 200 zł kupić a jest dobry i ma wyciąganą wkładkę - wyciągasz, pierzesz, zakładasz fajna sprawa szczególnie po treningu jak jesteś cały spocony ( do tego jakieś fajne gogle i śmigać)
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
To mój pierwszy post na tym forum, więc przede wszystkim witam wszystkich forumowiczów!
W najbliższych miesiącach planuję zakup motorka Ogólnie troszeczkę miałem już z nimi do czynienia, niestety największy na jakim jeździłem to ETZ250 nie wspominając już innych WSK itp do tej pory żadnych crossów, enduro, mam 28 lat 181/85 i potrzebuję motorka hmmmm no właśnie: temat-rzeka. Motocykl ma służyć głównie do jazdy offroad, drogi leśne i polne, żadnych torów, żadnych skoków, żadnego "katowania", żadnych ostrych podjazdów czy jak to ktoś pisał w jednym z postów "orania". Ot w miarę spokojna jazda po lepszych i gorszych ścieżkach, czasem szutrowych, szasem piaszczystych, czasem błotnistych, zaśnieżonych...jak pisałem, pola-lasy. Motorek musi mieć światełka no i przyzwoitą moc, Vmax czy komfort jest dla mnie mniej istotne. Bardzo zależy mi na niezawodności oraz taniej i w miarę prostej eksploatacji dlatego proszę Was koledzy o jakąś poradę: co wybrać???? Wiem że wymagania duże, a budżet (na chwilę obecną 3-5 tys) ograniczony i szału nie będzie, ale może zaproponujecie kilka modeli??
Z góry dzięki za pomoc.
PS Dodam, że celowałem w coś o pojemności 250cm3
W najbliższych miesiącach planuję zakup motorka Ogólnie troszeczkę miałem już z nimi do czynienia, niestety największy na jakim jeździłem to ETZ250 nie wspominając już innych WSK itp do tej pory żadnych crossów, enduro, mam 28 lat 181/85 i potrzebuję motorka hmmmm no właśnie: temat-rzeka. Motocykl ma służyć głównie do jazdy offroad, drogi leśne i polne, żadnych torów, żadnych skoków, żadnego "katowania", żadnych ostrych podjazdów czy jak to ktoś pisał w jednym z postów "orania". Ot w miarę spokojna jazda po lepszych i gorszych ścieżkach, czasem szutrowych, szasem piaszczystych, czasem błotnistych, zaśnieżonych...jak pisałem, pola-lasy. Motorek musi mieć światełka no i przyzwoitą moc, Vmax czy komfort jest dla mnie mniej istotne. Bardzo zależy mi na niezawodności oraz taniej i w miarę prostej eksploatacji dlatego proszę Was koledzy o jakąś poradę: co wybrać???? Wiem że wymagania duże, a budżet (na chwilę obecną 3-5 tys) ograniczony i szału nie będzie, ale może zaproponujecie kilka modeli??
Z góry dzięki za pomoc.
PS Dodam, że celowałem w coś o pojemności 250cm3
- syczek
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 16/3/2011, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości