nauka wheelie
Zrób inaczej, odkręć manetkę do około 9k obrotów na jedynce, zaraz po tym jak osiagnie te 9000, odpuść gaz i energicznie odkręć znowu, ale z głowa co dalej bedziesz ty na motorze jechal a nie on na tobie.
Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
-
Maxi666 - Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
- Lokalizacja: Osiek nad Notecią
Ja na początek do nauki sprawiłem sobie motorek trialowy używany oczywiście i teraz w ogóle nie martwię się o maszynę. A wszystko czego nauczycie się na trialu z powodzeniem przekłada się na większe motorki. Na trialu jest po prostu łatwiej, nie na tylu kontuzji , nie umorduje się człowiek tak z 70 kg maszyną
Ja polecam. Jest w tym roku parę imprez w PL na których można co nieco podejrzeć
np:
http://www.imprezysportowe.pl/imprezy,T ... 0,0,1.html


http://www.imprezysportowe.pl/imprezy,T ... 0,0,1.html
- Miklas
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 14/3/2010, 19:32
>Blade< napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=8RXGPF-w-B8&feature=related
ten filmik mówi sam za siebie, troche inna sytuacja niz wheelie ale smieszy mnie to ze kierowcy ktorzy powiedzmy ojciec kupi moto i przesiadaja sie ze skuterka na litra a chca od razu na gume stawac i pożniej jest taka opinia o motocyklistach, ze strach na ulice wyjsc bo gówniarze jezdzic nie umieja... ten akurat chyba nie przewidzial mocy gixera
Jeżdżę od roku, i boję się jeszcze Fajera, którego masz w podpisie, ale widzę, że to Ty troszki się nie orientujesz... gość na filmie może jest zaje**stym motocyklistą ale zapomniał że w solonie motocykle mają na gumach TŁUSTE nabłyszczacze... szkoda tylko plastików...
- radoGTI
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 30/1/2010, 23:24
- Lokalizacja: St-ce
Witam wszystkich , najpierw się przywitam bo jestem tutaj nowy.
Co do tego gix , nie trzeba wcale szarpać manetka na jedynce z 6 tys obrotów mocniej dociskasz gaz i wchodzi sam, trzeba go tylko wyczuć. na początku miałem też problemy.
[quote="Maxi666"]Zrób inaczej, odkręć manetkę do około 9k obrotów na jedynce, zaraz po tym jak osiagnie te 9000, odpuść gaz i energicznie odkręć znowu, ale z głowa co dalej bedziesz ty na motorze jechal a nie on na tobie.[/qu
Raczej tego nie polecam bo za długo przytrzyma i poleci na plecy. To ma tak duża moc że delikatne machniecie manetka już wyrywa.
Co do tego gix , nie trzeba wcale szarpać manetka na jedynce z 6 tys obrotów mocniej dociskasz gaz i wchodzi sam, trzeba go tylko wyczuć. na początku miałem też problemy.
[quote="Maxi666"]Zrób inaczej, odkręć manetkę do około 9k obrotów na jedynce, zaraz po tym jak osiagnie te 9000, odpuść gaz i energicznie odkręć znowu, ale z głowa co dalej bedziesz ty na motorze jechal a nie on na tobie.[/qu
Raczej tego nie polecam bo za długo przytrzyma i poleci na plecy. To ma tak duża moc że delikatne machniecie manetka już wyrywa.
- Michał88
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/6/2010, 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
ja sie nauczyłem najpierw na jedynce z gazu przy jakis 70, potem lepiej sprzęta wyczułem i od 40km/h odkręcam manete- próbuje utrzymac wzgledną równowage aż do 130. Polecam naciskanie na podnózek nogą jeśli chcecie nieco na kole skręcić. kawa zx9. Nikt Wam nie powie złotego środka jeśli sami nie podjedziecie pod jakas fabryke i nie potrenujecie minimum godzinke dziennie. Ja szlifa nie zaliczyłem ani razu. Moto też w stanie idealnym nigdy nie leżało mimo 12 lat. Przed kawką latałem ktmem sx125
- bryllu
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 12/6/2010, 22:19
pan_wiewiorka napisał(a):HuGsoN napisał(a):A ja mam pytanie, czy jak postawie motor na kole to mogę sobie konia zwalić...
Wyglądasz na takiego, który ma w tym ogromne doświadczenie zatem miejsce nie powinno stanowić dla Ciebie najmniejszego problemu.
Dobre, tępić dziadostwo


- Michał88
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/6/2010, 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- mmaniakzx6r
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 26/6/2010, 15:47
- Lokalizacja: Stalowa Wola
pan_wiewiorka napisał(a):mmaniakzx6r napisał(a):Może ktoś opisać jak podstawić Ninję 600 z 99r?
Ale pod co?
pod rampę kolejową

(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
hehe, oczywiscie na koło, przepraszam za złą ortografię Panowie
A teraz do tematu, wie ktoś jak poderwać Ninję 600 na koło?[/b]

A teraz do tematu, wie ktoś jak poderwać Ninję 600 na koło?[/b]
Kawasaki ZX6R 99"
Kawasaki 636 06"
Kawasaki 636 06"
- mmaniakzx6r
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 26/6/2010, 15:47
- Lokalizacja: Stalowa Wola
winio09 napisał(a):Masz 40 stron tematu , jak by cię naszły chęci to byś przeczytał i się dowiedział . Pozdrawiam
Tylko że na tych 40 stronach są takie głupoty powypisywane że aż się rzygać chce.

mmaniakzx6r
Musisz wyczuć maszynę i powoli zwiększać obroty aż znajdziesz ten moment że wejdzie na gumę . Kwestia czasu. Spróbuj tak przy 6-7 tyś. podkręcić do 10-11 na początek ( oczywiście ze sprzęgła) i zobacz jak się zachowuje motocykl. Jeśli będzie za mało to podkręć jeszcze trochę.
Życzę powodzenia.
- Michał88
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/6/2010, 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości