nauka wheelie
xnurus napisał(a):wiem mistrzu ze ironia.. ale przyznaje ze chcialem r1 kupic..
to może lepiej że kasy Ci zbrakło na wymarzony model
xnurus napisał(a):jestem bardzo pojętnym uczniem.. 250ka raczej szybko by mi sie znudzila.. i musialbym zmieniac moto.. póki co z tej r6 jestem bardzo zadowolony ma jeb*iecie dobre
dobrze że jesteś pojętnym uczniem... i że ma pier... obyś nie zlekceważył przeciwnika
xnurus napisał(a):oo wlasnie mam pytanko jeszcze.. dlaczego ta moja r6 ma 18tys obrotow ? wiekszosc r6 ktore widzialem w tym roczniku miala mniej tych obrotow na obrotomierzu..
możliwe że miały różne zegary np. USA ... nie wiem akurat nie znam tak dobrze tego modelu... aczkolwiek na pewno jest dobrze bo widziałem już nie jedną z 18...
Bez ironii i złośliwości... może na początek nauczysz się zapanować nad nią na dwóch kołach... czy to już masz super opanowane po 1,5 mieś???
Dla mnie mega bezmyślność... bez stroju ochronnego z kaskiem za 30zł... jak sam piszesz... uczyć się gumować...
pogratulować rozwagi... powodzenia... obyś tylko w kogoś potem na "mieście" na gumie na wleciał.
W takim tempie.. .za 3 miesiące będziesz lepszy od Raptownego
tak czy inaczej powodzenia !
RSIX
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
Rafal_W_wa napisał(a):to może lepiej że kasy Ci zbrakło na wymarzony model
lepiej lepiej.. po czasie stwierdzam ze wydalbym duuuzoo kasy a nie wykorzystal nawet 10% mozliwosci tej maszynki
Rafal_W_wa napisał(a):Bez ironii i złośliwości... może na początek nauczysz się zapanować nad nią na dwóch kołach... czy to już masz super opanowane po 1,5 mieś???
Dla mnie mega bezmyślność... bez stroju ochronnego z kaskiem za 30zł... jak sam piszesz... uczyć się gumować...
pogratulować rozwagi... powodzenia... obyś tylko w kogoś potem na "mieście" na gumie na wleciał.
W takim tempie.. .za 3 miesiące będziesz lepszy od Raptownego
tak czy inaczej powodzenia !
nigdzie nie napisalem ze mam super opanowane aczkolwiek zrobilem nia w 1,5 miesiaca 7tys kilomterow.. trochę ją już wyczułem przez ten czas..
znudzila mi sie troche jazda na 2 kolach wiec zaczalem uczyc sie wheelie i odswiezylem temat zebyscie cos poradzili.. co do tego o czym napisales.. jazda bez stroju itp. - jestem swiadom wynikajacego z tego niebezpieczenstwa i zdaje sobie sprawe ze jest to bezmyslnosc..
co do gumy na miescie.. - narazie nie praktyjuje.. nie potrafie gumowac wiec nie bede sie popisywal wybieram sobie zawsze miejscowke gdzie jest pusto i sie ucze
- xnurus
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 29/5/2010, 17:02
poradze wam mlodziaki ktorzy niedawno wzieli sie za piekny sport jakim jest wyczynowa jazda na motocyklu tak jak ja najpierw warto kupic sobie jakis skuter najlepiej jakis tani ale taki zeby byl zrywny dal rade was wyrwac na gume polecam tu aprille area troszke wysilku i skuterek naprawde jest warty poswiecenia u mnie w miescie jest cos takiego jak droga niedaleko cmetarza jest to mozna powiedziec cos w rodzaju placu cwiczen motocyklistow codziennie zjezdzaja sie tam ludzie skuterami motorami o roznych pojemnosciach i pokazuja oraz cwicza swoje umiejetnosci wystarczy troszke popoytac starszych kolegow ktorzy posiadaja motory o wiekszych pojemnosciach a dowiecie sie gdzie w waszym miescie jest taki plac do cwiczenia umiejetnosci kaskaderskich badz jak to sobie nazywacie
- zlotyrog67
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 30/8/2010, 16:25
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Ale nawet drobna guma wynikająca z agresywnego przyśpieszania daje sporą radochę
Sprzedam haykÄ™!! | http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx1300r-ha ... ax9IN.html
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
Witam
Sledze ten topic od jakiego czasu i tez dodam swoje 3 grosze. Whieelie ucze sie na 06 cbr 1000rr z pc3 i musze przyznac ze calkiem chetnie na kolo staje Jest to moj pierwszy sport i z wheelie nie mialem raczej nic wspolnego dopoki go nie kupilem pare miesiecy temu (oczywiscie za malolata kazdy chyba jezdzil na rowerze na kole). Zanim wogle kupilem ten motor czytalem i ogladalem wiele poradnikow jak sie do wheelie zabrac. Wiele osob uwaza ze zanim zaczeniesz robic tego typu rzeczy musisz byc juz SUPER PRO z czym sie nie zgodze bo wydaje mi sie ze poprawne wejscie w zakret taki ze 180 stopni i przyszorowanie kolanem bedzie 100% trudniejsze. Pierwszy raz na kole stanelem wsumie moze przypadkiem..... stalem na swiatlach na przedmiesciach, bylo pusto zielone sie zapalilo, odkrecilem gaz na 1 biegu bedac w pozycji neutralnej motor zaczol sie unosic, zakrecilem gaz. serducho bilo jak szalone. Teraz majac juz jakies lekkie doswiadczenie uwazam ze stawanie z gazu jest niebezpieczne bo motor zaczyna sie podnosic dopiero na dosc wysokich obrotach czyli dosc szybko jedziemy. Tak czy siak pojechalem gdzies na ODLUDZIE i podrywalem te kolo przez jakis czas. Chcialem najpierw opanowac gume z gazu zanim zaczelem bawic sie sprzeglem. Teraz gdy jakies doswiadczenie zdobylem uwazam ze ze sprzegla staje sie duzo latwiej i bezpieczniej. Pierwszy bieg bywa troche ostry... i moze latwiej nam wyniesc maszyne za wysoko, ale za to na pierwszym biegu (przynajmniej w moim moto) nigdy nie musialem sie ratowac tylnym hamulcem. Wystarczy ze zakrece manetke i motor sam opadnie na 2 kola. Teraz opisze jak mniej wiecej to robie.
Wbijam jedynke, ruszam, odkrecam gaz i to calkiem sporo.... motor zaczyna ostrzej przyspieszac to dwoma palcami lewej dloni lekko strzelam sprzeglem, motor wychodzi na kolo i gazem staram sie zlapac srodek ciezkosci z tym ze na 1 biegu nie jest to latwe. Dlatego jak robie gume na 1 biegu to raczej dosc niska i cisne gazem do 12 tysiecy
Teraz whieele z 2 biegu.
Jade na 2 okolo 4 tysiace obrotow, odkrecam gaz, motor zaczyna ostrzej przyspieszac, strzal sprzeglem i jednoczesne odkrecenie gazu. Na 2 biegu motor potrzebuje sporo wiecej mocy zeby sie uniesc dlatego po strzale sprzeglem odkrecam sporo wiecej gazu i wsumie to gazem lapie srodek ciezkosci. Na 2 biegu motor lagodniej wstaje i wsumie latwiej jest zrobic dluga, rowna gume, ale zawsze trzeba pamietac o tylnym hamulcu bo po zakreceniu gazu nie zawsze tak latwo chce opasc jak na jedynce
Nie uwazam siebie za kogos kto ma opanowana sztuke jezdzenia na kole. Powyzszy opis ukazuje jak ja to robie. Whieelie ucze sie SAM. Teoretyczne sprawy staralem sie zalapac szukajac po forach i na youtube.
Pozdrawiam
Sledze ten topic od jakiego czasu i tez dodam swoje 3 grosze. Whieelie ucze sie na 06 cbr 1000rr z pc3 i musze przyznac ze calkiem chetnie na kolo staje Jest to moj pierwszy sport i z wheelie nie mialem raczej nic wspolnego dopoki go nie kupilem pare miesiecy temu (oczywiscie za malolata kazdy chyba jezdzil na rowerze na kole). Zanim wogle kupilem ten motor czytalem i ogladalem wiele poradnikow jak sie do wheelie zabrac. Wiele osob uwaza ze zanim zaczeniesz robic tego typu rzeczy musisz byc juz SUPER PRO z czym sie nie zgodze bo wydaje mi sie ze poprawne wejscie w zakret taki ze 180 stopni i przyszorowanie kolanem bedzie 100% trudniejsze. Pierwszy raz na kole stanelem wsumie moze przypadkiem..... stalem na swiatlach na przedmiesciach, bylo pusto zielone sie zapalilo, odkrecilem gaz na 1 biegu bedac w pozycji neutralnej motor zaczol sie unosic, zakrecilem gaz. serducho bilo jak szalone. Teraz majac juz jakies lekkie doswiadczenie uwazam ze stawanie z gazu jest niebezpieczne bo motor zaczyna sie podnosic dopiero na dosc wysokich obrotach czyli dosc szybko jedziemy. Tak czy siak pojechalem gdzies na ODLUDZIE i podrywalem te kolo przez jakis czas. Chcialem najpierw opanowac gume z gazu zanim zaczelem bawic sie sprzeglem. Teraz gdy jakies doswiadczenie zdobylem uwazam ze ze sprzegla staje sie duzo latwiej i bezpieczniej. Pierwszy bieg bywa troche ostry... i moze latwiej nam wyniesc maszyne za wysoko, ale za to na pierwszym biegu (przynajmniej w moim moto) nigdy nie musialem sie ratowac tylnym hamulcem. Wystarczy ze zakrece manetke i motor sam opadnie na 2 kola. Teraz opisze jak mniej wiecej to robie.
Wbijam jedynke, ruszam, odkrecam gaz i to calkiem sporo.... motor zaczyna ostrzej przyspieszac to dwoma palcami lewej dloni lekko strzelam sprzeglem, motor wychodzi na kolo i gazem staram sie zlapac srodek ciezkosci z tym ze na 1 biegu nie jest to latwe. Dlatego jak robie gume na 1 biegu to raczej dosc niska i cisne gazem do 12 tysiecy
Teraz whieele z 2 biegu.
Jade na 2 okolo 4 tysiace obrotow, odkrecam gaz, motor zaczyna ostrzej przyspieszac, strzal sprzeglem i jednoczesne odkrecenie gazu. Na 2 biegu motor potrzebuje sporo wiecej mocy zeby sie uniesc dlatego po strzale sprzeglem odkrecam sporo wiecej gazu i wsumie to gazem lapie srodek ciezkosci. Na 2 biegu motor lagodniej wstaje i wsumie latwiej jest zrobic dluga, rowna gume, ale zawsze trzeba pamietac o tylnym hamulcu bo po zakreceniu gazu nie zawsze tak latwo chce opasc jak na jedynce
Nie uwazam siebie za kogos kto ma opanowana sztuke jezdzenia na kole. Powyzszy opis ukazuje jak ja to robie. Whieelie ucze sie SAM. Teoretyczne sprawy staralem sie zalapac szukajac po forach i na youtube.
Pozdrawiam
- qb44pl
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18/5/2010, 04:15
- Lokalizacja: EÅ‚k/Chicago
GSXR1000 k3 k4 z gazu wstaje przy 30km/h a najlatwiej postawic go z 2.
Tak wiec nie ma reguly trzeba wyczuc motocykl.
Tak wiec nie ma reguly trzeba wyczuc motocykl.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Pozytywnie zapalona gówniarzeria na motocyklach :
http://www.youtube.com/watch?v=K2kznh5eYG4
Btw. ten na XL to ja
Wheelie powoli wchodzi w krew
http://www.youtube.com/watch?v=K2kznh5eYG4
Btw. ten na XL to ja
Wheelie powoli wchodzi w krew
Honda XL 600 r
- winio09
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 11/8/2009, 17:27
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- grzesiek920427
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 9/7/2009, 10:37
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości