Zobacz wÄ…tek - nauka wheelie
NAS Analytics TAG

nauka wheelie

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Postprzez Pisiu » 17/10/2010, 15:58

WoW.. xD Mówisz wchodzi Ci w krew? no cóż,lepiej niech hamulec wejdzie Ci w krew bo wy****esz szybciej niż myślisz :D
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl


Postprzez Przemo_rene » 25/11/2010, 09:38

chłopcy czy gsxr 1000 k10 pójdzie na koło z gazu i jezel i tak to jak to zrobić? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


dawno nie było tego typu pytań :D
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez arktan » 25/11/2010, 14:39

stunt miszczowie pochowali się , bo już zima nadchodzi :D
arktan
Bywalec
 
Posty: 630
Dołączył(a): 31/8/2008, 18:30
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez sooshe » 26/4/2011, 09:24

Wheelie w DR350??Jak narazie probuje na ubitych szutrówkach - 2jka i strzał ze sprzęgła ale konczy się mieleniem tylniego koła i przyspieszeniem. Co robie zle i jak sie zabrac za nauke wheelie na mojej DR??
Avatar użytkownika
sooshe
Świeżak
 
Posty: 350
Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
Lokalizacja: Z grodu Mieszka first

Postprzez Przemo_rene » 26/4/2011, 10:15

zmień szuter na asfalt - to na początek. I odchylaj się do tyłu trochę.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez sooshe » 26/4/2011, 10:55

W sensie ze dupsko z tylu siedzenia czy ze siedze na srodku odchylony do tylu??Wogole to nie wiem na ile ta manete odkrecic na tej 2jce. Do konca??Nie chce odrazu przyglebic :D
Avatar użytkownika
sooshe
Świeżak
 
Posty: 350
Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
Lokalizacja: Z grodu Mieszka first

Postprzez Przemo_rene » 26/4/2011, 11:42

wyczuj, próbuj.. - jak się nauczysz to bedziesz wiedział :) - teraz wyda się to tobie głupie ale nic wiecej ponad to nie da się podpowiedzieć. Praktyka.

Ten temat - w ogóle powinien mieć jedną odpowiedź : "Wyczuć i próbować" - po czym powinien być zamknięty.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Arturo925 » 26/4/2011, 12:19

sooshe, tylko trzymaj nogÄ™ na hamulcu tylnym ZAWSZE! Bo jak nie to kiedyÅ› Å‚adnie sie ta DRkÄ… nakryjesz :lol: Hamulec pozwala na wyasekurowanie sie jak lecisz na plecy ;)
I tak jak wyzej przemo napisał. W teorii nikt Ci nie powie ile masz odkręcić.. Wszystko musisz sam załapać :P
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez DunPeal » 16/5/2011, 00:42

wlasnie wrocilem z malego nocnego latania, i powiem wam ze te strzelanie ze sprzegla, tak mi wyrywa moto zpod dupy ze zastanawiam sie czy to ma jakis wiekszy sens ;/
krece na 1 tak do 4,5 odpuszczam gaz, delikatnie naciskam sprzeglo i puszczam (bez gazu, a sprzeglo od razu) obroty skacza tak do 8k, ale szarpniecie jest konkretne ;/
jezdze na cbr f4i z przodu zebatka -1, nie wiem jednak czy cos to zmienia. juz wieksza kontrole czuje gdy bawie sie gazem, tzn czuje ze przednie kolo praktycznie jest niewazkie, ale nie odrywa sie.
czy robie cos nie tak?
DunPeal
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3/4/2011, 14:56
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Przemo_rene » 16/5/2011, 08:36

usiądź lekko z tyłu bardziej jeźdz na 1ce do 7tyś obr później zaraz szybko zamknij gaz do końca i otwórz mocno i szarpnij motocykl do tyłu równocześnie gdy odkręcasz. Jak nie bedziesz się pochylał wtedy do przodu (odruchowo) to pójdzie na gumę. Tylko gazu nie odpuszczaj. Sprzęgło zostaw w spokoju. Ja sprzęgła nie ogarnąłem a z jedynki i dwójki ze spokojem z gazu daje do góry jak chce
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez DunPeal » 17/5/2011, 23:23

kilka prob i udalo sie z 4x podniesc kolo najwyzej gdzies na pol metra. po ostatnim razie dostalem strzal z baku w jaja ;) stwierdzilem ze na dzis koniec, i zaczalem sobie lajtowo jezdzic po miescie. jestem mega zadowolony.
DunPeal
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3/4/2011, 14:56
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kef4r » 7/6/2011, 22:23

Jakieś rady jak najłatwiej zrobić wheelie na R1 98r? Głównie chodzi mi o to, ile dać obrotów, bo jednak ma to więcej mocy niż mój poprzedni moto i nie chce przesadzić, co by mnie na plery nie rzuciło. ;)

Pozdro
Kef4r
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 16/5/2011, 20:56

Postprzez qb44pl » 9/6/2011, 20:07

Witam

Wielu z was pisze, ze tak wazne jest pilnowaniu tylnego hamulca. Jezdze na kole na 06 cbr1000rr i jeszcze nigdy wsumie nie ratowalem sie w ten sposob. teraz pewnie wiekszosc z was mysli "nie byles wystarczajaco wysoko". Na to dopowiem ze wsumie wiele razy juz mialem te uczucie ze motor mnie nakryje i za kazdym razem zamkniecie gazu powodowalo ze wracalem na oba kola, a na jedynce jak jestes wysoko i zamkniesz gwaltownie gaz to przod walnie z ogromna sila o ziemie i raczej malo to zdrowe dla sprzetu. Drugi bieg jest bardziej przyjazny i wolniej motor sie podnosi i opada, ale nawet na 2 biegu zamkniecie gazu bedac w srodku ciezkosci konczy sie jazda na 2 kolach. Dodam ze za kazdym razem jak staje na kolo uzywam do tego sprzegla i nie jezdzilem nigdy innym motorem na kole. Czy kwestja tego hamulca dotyczy kazdego motoru ? bo mam wrazenie ze zwykle zamkniecie gazu daje lepszy efekt niz hebel :D
qb44pl
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 18/5/2010, 04:15
Lokalizacja: EÅ‚k/Chicago

Postprzez Pisiu » 12/6/2011, 12:48

Lepszy efekt niż hebel? ;D Może weź pojeździj naprawdę na kole a nie do odciny,póki nie opadnie sprzęt to się przekonasz co da lepszy efekt. A jak wracasz zamykając gaz to daleko Ci jeszcze do gleby,pionu,balansu :)

Dawno tu nie byłem,ale widzę że nic się nie zmieniło :twisted:
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez qb44pl » 12/6/2011, 14:50

Ty chyba se jaja robisz... w pionie motor mam niemal codziennie i nigdy w zyciu nie uzylem hebla a jak juz bylem tak wysoko ze myslalem ze beda plecy zwykle zakrecenie gazu stawia na oba kola moment, ale cos mi sie wydaje ze duzo od moto zalezy litr na bank hamuje silnikiem duzo mocniej niz np 600, a o wypowiedz pytalem kogos kto ma taki motor jak ja lub zblizony a nie kogos kto moze kiedys bedzie mial ;]
qb44pl
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 18/5/2010, 04:15
Lokalizacja: EÅ‚k/Chicago

Postprzez Seba_ER5 » 13/6/2011, 23:15

1000rr ma czujnik pochylenia moto... mocnego piony tym z tego co wiem nie zlapiesz?? Zeby nie bylo teoretyzuje.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez qb44pl » 22/6/2011, 04:59

nie wiem... moze ma... ale moj motor byl wiele razy w pionie i wiele razy bylo blisko zeby sie obrocil szczegolnie na pierwszym biegu i zwykle zakrecenie gazu powodowalo szybki powrot na oba kola
qb44pl
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 18/5/2010, 04:15
Lokalizacja: EÅ‚k/Chicago

Postprzez HazorOfMito » 28/6/2011, 21:01

no a jak mam to zrobić cagiva mito 125 ? (najgorzej mnie boli z miejsca ; ( )
HazorOfMito
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/6/2011, 08:16

Postprzez Yestic » 3/7/2011, 16:30

Próbowałem na swojej 125erce, ale oderwałem max 5cm... Widziałem na YT kolesia co stawiał ją bezproblemu na siedząco, wyglądało to jak by stawiał r1, nie wiem jak gość to robił :P
Yamaha YZF-125R '10
Avatar użytkownika
Yestic
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 31/8/2010, 21:34
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Arturo925 » 3/7/2011, 18:05

Technika... Jak nie masz o tym pojęcia to nie próbuj bo szkoda Twojej R125 :P
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości




na górê