nauka wheelie
WoW.. xD Mówisz wchodzi Ci w krew? no cóż,lepiej niech hamulec wejdzie Ci w krew bo wy****esz szybciej niż myślisz
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
chłopcy czy gsxr 1000 k10 pójdzie na koło z gazu i jezel i tak to jak to zrobić?
dawno nie było tego typu pytań
dawno nie było tego typu pytań
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Wheelie w DR350??Jak narazie probuje na ubitych szutrówkach - 2jka i strzał ze sprzęgła ale konczy się mieleniem tylniego koła i przyspieszeniem. Co robie zle i jak sie zabrac za nauke wheelie na mojej DR??
-
sooshe - Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
- Lokalizacja: Z grodu Mieszka first
zmień szuter na asfalt - to na początek. I odchylaj się do tyłu trochę.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
wyczuj, próbuj.. - jak się nauczysz to bedziesz wiedział - teraz wyda się to tobie głupie ale nic wiecej ponad to nie da się podpowiedzieć. Praktyka.
Ten temat - w ogóle powinien mieć jedną odpowiedź : "Wyczuć i próbować" - po czym powinien być zamknięty.
Ten temat - w ogóle powinien mieć jedną odpowiedź : "Wyczuć i próbować" - po czym powinien być zamknięty.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
sooshe, tylko trzymaj nogÄ™ na hamulcu tylnym ZAWSZE! Bo jak nie to kiedyÅ› Å‚adnie sie ta DRkÄ… nakryjesz Hamulec pozwala na wyasekurowanie sie jak lecisz na plecy
I tak jak wyzej przemo napisał. W teorii nikt Ci nie powie ile masz odkręcić.. Wszystko musisz sam załapać
I tak jak wyzej przemo napisał. W teorii nikt Ci nie powie ile masz odkręcić.. Wszystko musisz sam załapać
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
wlasnie wrocilem z malego nocnego latania, i powiem wam ze te strzelanie ze sprzegla, tak mi wyrywa moto zpod dupy ze zastanawiam sie czy to ma jakis wiekszy sens ;/
krece na 1 tak do 4,5 odpuszczam gaz, delikatnie naciskam sprzeglo i puszczam (bez gazu, a sprzeglo od razu) obroty skacza tak do 8k, ale szarpniecie jest konkretne ;/
jezdze na cbr f4i z przodu zebatka -1, nie wiem jednak czy cos to zmienia. juz wieksza kontrole czuje gdy bawie sie gazem, tzn czuje ze przednie kolo praktycznie jest niewazkie, ale nie odrywa sie.
czy robie cos nie tak?
krece na 1 tak do 4,5 odpuszczam gaz, delikatnie naciskam sprzeglo i puszczam (bez gazu, a sprzeglo od razu) obroty skacza tak do 8k, ale szarpniecie jest konkretne ;/
jezdze na cbr f4i z przodu zebatka -1, nie wiem jednak czy cos to zmienia. juz wieksza kontrole czuje gdy bawie sie gazem, tzn czuje ze przednie kolo praktycznie jest niewazkie, ale nie odrywa sie.
czy robie cos nie tak?
- DunPeal
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 3/4/2011, 14:56
- Lokalizacja: Poznań
usiądź lekko z tyłu bardziej jeźdz na 1ce do 7tyś obr później zaraz szybko zamknij gaz do końca i otwórz mocno i szarpnij motocykl do tyłu równocześnie gdy odkręcasz. Jak nie bedziesz się pochylał wtedy do przodu (odruchowo) to pójdzie na gumę. Tylko gazu nie odpuszczaj. Sprzęgło zostaw w spokoju. Ja sprzęgła nie ogarnąłem a z jedynki i dwójki ze spokojem z gazu daje do góry jak chce
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
kilka prob i udalo sie z 4x podniesc kolo najwyzej gdzies na pol metra. po ostatnim razie dostalem strzal z baku w jaja stwierdzilem ze na dzis koniec, i zaczalem sobie lajtowo jezdzic po miescie. jestem mega zadowolony.
- DunPeal
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 3/4/2011, 14:56
- Lokalizacja: Poznań
Witam
Wielu z was pisze, ze tak wazne jest pilnowaniu tylnego hamulca. Jezdze na kole na 06 cbr1000rr i jeszcze nigdy wsumie nie ratowalem sie w ten sposob. teraz pewnie wiekszosc z was mysli "nie byles wystarczajaco wysoko". Na to dopowiem ze wsumie wiele razy juz mialem te uczucie ze motor mnie nakryje i za kazdym razem zamkniecie gazu powodowalo ze wracalem na oba kola, a na jedynce jak jestes wysoko i zamkniesz gwaltownie gaz to przod walnie z ogromna sila o ziemie i raczej malo to zdrowe dla sprzetu. Drugi bieg jest bardziej przyjazny i wolniej motor sie podnosi i opada, ale nawet na 2 biegu zamkniecie gazu bedac w srodku ciezkosci konczy sie jazda na 2 kolach. Dodam ze za kazdym razem jak staje na kolo uzywam do tego sprzegla i nie jezdzilem nigdy innym motorem na kole. Czy kwestja tego hamulca dotyczy kazdego motoru ? bo mam wrazenie ze zwykle zamkniecie gazu daje lepszy efekt niz hebel
Wielu z was pisze, ze tak wazne jest pilnowaniu tylnego hamulca. Jezdze na kole na 06 cbr1000rr i jeszcze nigdy wsumie nie ratowalem sie w ten sposob. teraz pewnie wiekszosc z was mysli "nie byles wystarczajaco wysoko". Na to dopowiem ze wsumie wiele razy juz mialem te uczucie ze motor mnie nakryje i za kazdym razem zamkniecie gazu powodowalo ze wracalem na oba kola, a na jedynce jak jestes wysoko i zamkniesz gwaltownie gaz to przod walnie z ogromna sila o ziemie i raczej malo to zdrowe dla sprzetu. Drugi bieg jest bardziej przyjazny i wolniej motor sie podnosi i opada, ale nawet na 2 biegu zamkniecie gazu bedac w srodku ciezkosci konczy sie jazda na 2 kolach. Dodam ze za kazdym razem jak staje na kolo uzywam do tego sprzegla i nie jezdzilem nigdy innym motorem na kole. Czy kwestja tego hamulca dotyczy kazdego motoru ? bo mam wrazenie ze zwykle zamkniecie gazu daje lepszy efekt niz hebel
- qb44pl
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18/5/2010, 04:15
- Lokalizacja: EÅ‚k/Chicago
Lepszy efekt niż hebel? ;D Może weź pojeździj naprawdę na kole a nie do odciny,póki nie opadnie sprzęt to się przekonasz co da lepszy efekt. A jak wracasz zamykając gaz to daleko Ci jeszcze do gleby,pionu,balansu
Dawno tu nie byłem,ale widzę że nic się nie zmieniło
Dawno tu nie byłem,ale widzę że nic się nie zmieniło
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Ty chyba se jaja robisz... w pionie motor mam niemal codziennie i nigdy w zyciu nie uzylem hebla a jak juz bylem tak wysoko ze myslalem ze beda plecy zwykle zakrecenie gazu stawia na oba kola moment, ale cos mi sie wydaje ze duzo od moto zalezy litr na bank hamuje silnikiem duzo mocniej niz np 600, a o wypowiedz pytalem kogos kto ma taki motor jak ja lub zblizony a nie kogos kto moze kiedys bedzie mial ;]
- qb44pl
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18/5/2010, 04:15
- Lokalizacja: EÅ‚k/Chicago
1000rr ma czujnik pochylenia moto... mocnego piony tym z tego co wiem nie zlapiesz?? Zeby nie bylo teoretyzuje.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
- HazorOfMito
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 11/6/2011, 08:16
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości