Zobacz wÄ…tek - FANI NSR 125. LACZMY SIE
NAS Analytics TAG

FANI NSR 125. LACZMY SIE

i inne małe pojemności
_________

Postprzez kLeJoNSR » 25/3/2009, 23:06

500 zł kurs, 130 zł egzamin, 70 zł wydanie prawka ;)
Wkrótce Honda NSR 125 :)

"Tutaj chodzi o Pasję, tutaj chodzi o Siłę, tutaj chodzi o Moc! PRAWDZIWA HISTORIA! :)"
kLeJoNSR
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 23/3/2009, 16:55
Lokalizacja: Lublin


Postprzez Herbi NSR » 26/3/2009, 16:34

za 500 zł jak gdzieś znajdziesz szkółkę to nie polecam

Naprawdę miałem okazję korzystać z dwóch -tańszej i droższej i zauważyłem duże różnice w profesjonalizmie...

Nie oszczędzaj na tym to nie aż taka duża różnica a nie będziesz miał później problemów ze zdaniem
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56


Postprzez 4lan » 30/3/2009, 16:22

witam. jestem posiadaczem nsrki 125 z 2002 i mam takie pytanie odnosnie oleju. jak mamy przy hamulcu noznym wskaznik oleju silnika i pokazuje mi troche powyzej dolnej granicy min. to czy trzeba juz dolac? drugie pytanie z tym zwiazane to czy moge sam to zrobic poprzez odkrecenie plastiku i wlanie oleju przez ten czarny wlew? taki korek nad wskaznikiem, bo zapewne tam sie go dolewa.

kolejne pytanie czy jest jakis wskaznik dozownika w nsr?

a ostatnie pytanie to jak mam wskaznik plynu hamulcowego i banieczka powietrza zajmuje praktycznie polowe wskaznika to co to znaczy?

z gory dzieki za odpowiedz
4lan
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/3/2009, 16:17

Postprzez Herbi NSR » 30/3/2009, 16:43

1. Przy hamulcu nożnym nie masz wskaźnika oleju w silniku tylko w skrzyni biegów. Jeżeli jest mało dolej i masz spokój na długi czas (specjalny olej do przekładni) i robisz to sam tam gdzie mówiłeś.

2.Dozownik masz pod bakiem, podnosisz go i wlewasz z przodu z napisem oil troche po prawej (nie pomyl z chłodnicą). Na stacyjce na środkowym zegarze miga czerwone światełko jeżeli jest mało oleju w dozowniku. musisz wtedy szybko dolać.

3.Tzn że jest płyn hamulcowy. Gorzej jak by nie było banieczek.
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez 4lan » 31/3/2009, 17:34

no dozownik to wiem gdzie jest bo juz lalem tylko nie wiedzialem gdzie wskaznik jest.
a no to luzik z tym hamulcowym. dzieki za odpowiedz.
4lan
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/3/2009, 16:17

Postprzez driver92 » 31/3/2009, 17:53

Panowie. Krótko pytając i odpowiadając mniej jest awaryjna Nsr od RS mimo gorszych osiągów jest lepsza oraz mniejsze spalanie. Silnik mniej wyżyłowany. Jeżeli sie ponyliłem poprawicie mnie.
a teraz sie pytam. Lepiej mieć NSRke niz RSke i varadero?
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Herbi NSR » 31/3/2009, 17:56

To już zależy od tego co chcesz varadro to turystyk a NSR i RS to ściganty. Inne silniki itd.


Niech mi ktoś powie ile w NSR powinienem mieć w oponach powietrza?
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez driver92 » 31/3/2009, 18:10

Po mojemu to tak jak w większości motocyklach.. 2.5 atmosfery chyba. A wykluczając varadero to Nsr jak wypada?
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Herbi NSR » 31/3/2009, 18:43

No to są porównywalne motocykle. Rs może być minimalnie mocniejsza. Nsr bez awaryjna palą tyle samo ładnie się zbiera
Na RS nie miałem okazji jeździć niestety
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Rastein » 31/3/2009, 19:08

Witam ! po długim czasie, http://www.youtube.com/watch?v=OgtMo89j4U8 moja hondzia ;) planuje sprzedaż tylko mam mały problem (nie chce bubla ludziom wciskać) a więc przedstawie mój problem otóż jak stoi nieużywana przez jakś czas (20h) to mam problem z odpaleniem bo paliwa nie dostaje jak gszies 5 min krece rozrusznikiem to w końcu zaciągnie i potem chodzi jak igielka zrezta widac na YT tylko jest to dość frustrujące prosze o porady (i podłaczenie wężykow przy baku)
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez driver92 » 31/3/2009, 21:51

Jeszcze dziś myślałem że kupie NSR od znajomego ale jak zadzwoniłem to sie okazało że juz ja sprzedał.

Rasetin ja byłbym zainteresowany kupnem. troche szkoda że niema oryginalnego lakieru i naklejek ale jakoś da się przeżyć. Jak stan tehcniczny oprócz tego co wymieniłeś wyżej?
Odnośnie ceny możesz napisać na PW.
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Rastein » 1/4/2009, 15:18

lakier jest ciemnieszy(bordowy) zeby nie bylo nie jest taki jasny a naklejki muszę kupić beda srebrne orz chyba pare elementow do galwnizeri oddam bo czrne fele mi sie nie wdza ale chyba to alumnium jest wiec iinna metod tża będze a odnosnie lakieru to jest to fachowa robota w niemczch ale bede ja mogl sprzedac dopiero jak zrobie cos z tym odpalaniem bo mnie to gryzie caly czas kupilem nowe aku i siwece a oponki sa tez bardzo dobre pirelli mt 75 dosc drogie
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez driver92 » 1/4/2009, 15:32

Czyli wnioskuje że motorek w bdb stanie? A kiedy był remont robiony? No i co jest jeszcze do roboty dla nowego własciciela?
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez Rastein » 1/4/2009, 20:06

w zasadzie nic nie będzie tylko z tym odpalaniem sie uporam i wszytko będzie cudnie motor kupilem po zatarciu wiec 1 rok temu byl remont leje olej do dozownika i paliwa kopci starasznie ale na dotarcie i troszkie slabiej ciagnie chociaz na 3 - 80 km/h upewnie sie ze papiery do rejestracji sa dobre chociaz mam brifa z datami rejestracji i to zielone (motor ma orgilnalny przebieg nie jak wiekszosc skrecone liczniki ma 42 000 km z dokumentow wynika ze 3 lata nie byl w uzytku az go kupilem lagi proste wymienie olej w nich kupilem nowa chlodnice bo stara zuzyta byla motor od 0-80 niewarygodnie przyspiesza ok 5s dalej juz toche wolniej dzis robilem speed testa niestety nie wyszlo gdyz kota bym rozjechal w zasadzie szkoda mi go sprzedawac ale na pocieszenie mam jeszcze dt 80 :)

ps. Przepraszam za ortografie spieszyłem się.


masz opcjÄ™ sprawdzania pisowni.. kravec
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez Herbi NSR » 10/4/2009, 15:25

Jakie klocki hamulcowe polecilibyście mi do mojej NSR ?
Nie za drogie i nie najgorsze najlepiej :D

z góry dzięki za odp...
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Landryss25 » 10/4/2009, 20:33

Z tańszych i w miarę dobrych polecam Ferodo, u mnie się spisywały dobrze.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Herbi NSR » 10/4/2009, 20:35

ok a jeszcze co ile dolewacie oleju do skrzyni biegów? bo u mnie guzik widać przez to okno czy jest czy nie ma
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Landryss25 » 10/4/2009, 21:08

A ubywa Ci oleju ze skrzyni? Nie ma prawa tak być. Jeśli uszczelniacze są ok to silnik zawsze będzie trzymał jeden stan.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez 4lan » 14/4/2009, 11:24

witam. mam takie pytanie. jak sie mozna dostac do alternatora w hondzie nsr 125 z 2002 roku?
4lan
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/3/2009, 16:17

Postprzez Herbi NSR » 17/4/2009, 21:01

Po zimie przejechałem max 90km i wyszło mi całe 12l z baku... Spotkał się ktoś może z czymś takim?
Dodam że mało kiedy gazuję zazwyczaj tak do 5.5 tys zanim szarpnie mocą
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê