Zobacz wątek - FANI NSR 125. LACZMY SIE
NAS Analytics TAG

FANI NSR 125. LACZMY SIE

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Rastein » 18/4/2009, 15:33

czego się dziwisz po zimie głodna była :lol: ... mi dt zeżarła też 12 l tylko na 80 km gaźnik wyreguluj... moja po zimie jeżdżąc do 6 tys obrotów wypiła 7-7,5 litra...
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55


Postprzez Herbi NSR » 18/4/2009, 21:13

To którą tą śrubą się kręciło? ;p bo już zdążyłem zapomniec
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56


Postprzez driver92 » 18/4/2009, 22:27

Hehe a niemożna jakoś się zabezpieczyć przed takim spalaniem na wiosnę? Myślę że chyba regularne "przepalanie" w trakcie zimy powinno pomóc ale gaźnik i tak chyba zawsze się reguluje przed sezonem :)
A śruba to ta przy której jest linka gazu z taką sprężyną(przynajmniej u mnie w motorze tak jest)
Pozdrawiam
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
Avatar użytkownika
driver92
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
Lokalizacja: Marki k.Warszawy

Postprzez 4lan » 19/4/2009, 09:14

ponawiam moje pytanie. czy ktos moglby mi wytlumaczyc jak sie dostac do alternatora w nsr z 2002 rokiu?

lub/i wytlumaczyc tez jak wyregulowac ten gaznik bo wydaje mi sie ze tez jakos za duzo ciagnie wachy.
4lan
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/3/2009, 16:17

Postprzez Rastein » 19/4/2009, 09:57

4lan napisał(a):ponawiam moje pytanie. czy ktos moglby mi wytlumaczyc jak sie dostac do alternatora w nsr z 2002 rokiu?

lub/i wytlumaczyc tez jak wyregulowac ten gaznik bo wydaje mi sie ze tez jakos za duzo ciagnie wachy.


tak samo jak w 1997 1998 1999 2000 2001 i 20003 rozkrec ja zdejmij airboxa i vuala
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez Herbi NSR » 19/4/2009, 10:45

Herbi NSR napisał(a):To którą tą śrubą się kręciło? ;p bo już zdążyłem zapomniec



Przepalałem go co 2 tyodnie, widać się rozregulował
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Rastein » 19/4/2009, 10:50

ale to nie tylko tą srubą to ma wpływ także ilość powietrza poziom paliwa jest z tym troche roboty :P
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez Dandi93 » 20/4/2009, 21:01

Cześć, jak mi wiadomo nsr ma oznaczenia JC22 i literę A,B,C lub nic. A i C jest nie blokowana fabrycznie, zaś B jest dławiona, jeśli po JC22 nie ma nic to motor również jest wolna od blokad. Dobrze mówię? Moje pytanie, gdzie jest napisany numer ramy w nsr, te JC22? Bo będę oglądał nsr ale nie wiem gdzie zobaczyć numer ramy, czekam na odpowiedz
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Rastein » 21/4/2009, 17:02

Dandi93 napisał(a):Cześć, jak mi wiadomo nsr ma oznaczenia JC22 i literę A,B,C lub nic. A i C jest nie blokowana fabrycznie, zaś B jest dławiona, jeśli po JC22 nie ma nic to motor również jest wolna od blokad. Dobrze mówię? Moje pytanie, gdzie jest napisany numer ramy w nsr, te JC22? Bo będę oglądał nsr ale nie wiem gdzie zobaczyć numer ramy, czekam na odpowiedz


na ramie oczywiście :lol: no ja posiadałem pod kierownicą wyryte na biało :D
Avatar użytkownika
Rastein
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2/6/2008, 15:55

Postprzez talta » 21/4/2009, 18:22

popros o dowod tam jest wbite, no chyba ze rama z dowodem sie rozni
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez deyna » 21/4/2009, 18:32

Dandi jak będziesz posiadał już nsr-ke to się spotkamy obejżę ją sobie :).
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Dandi93 » 21/4/2009, 19:01

No ok ^^ ale jeszcze nie wiem kiedy to nastapi bo ja prawko będę miał dopiero w listopadzie, albo kupie teraz przed wakacjami albo po, ale już siuę rozglądal i jeźdze oglądać
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez KasiaPL » 24/4/2009, 19:09

witam wszystkich! Polecicie NSRkę dla dziewczyny? Nie byłaby dla mnie za duża (168cm wzrostu)? Bo widziałam na żywo cbr-kę to ona naprawdę jest bardzo mała, no ale może lepiej by się ją prowadziło. Teraz jeżdżę skuterem i niedługo robię A1 i właśnie planuję zakup nsr lub cbr.
KasiaPL
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 24/4/2009, 18:46
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Herbi NSR » 24/4/2009, 20:12

Myślę że możesz spróbować chętnie bym Cię na niej zobaczył ;)
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez PawulonVBK » 28/4/2009, 18:42

Witam

Chciałem się zapytać czy tarcza ham. na przednie koło do Hondy NSR 125 jest taka sama w modelu starszym jak i nowszym ? tzn krowie i kocie oczy?

dzięki, pozdrawiam
PawulonVBK
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18/10/2008, 09:28
Lokalizacja: Malbork

Postprzez 4lan » 27/5/2009, 21:00

witam. po jakim czasie powinno sie zmienic lancuch w nsr 125 z 2002? bo slyszalem ze po ok 17tys. km i wlasnie niedlugo mi stuknie 17tys.
4lan
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/3/2009, 16:17

Postprzez Landryss25 » 27/5/2009, 21:09

Tego nie bierze się na przebieg bo jeden może wytrzymać 8 tyś a drugi 18. Łańcuch zmienia się razem z zębatkami. Żeby ocenić stan zębatek nie trzeba być fachowcem. Stan łańcucha można ocenić przekręcając po kawału koło i za każdym przesunięciem sprawdzając naciąg. Jeśli w kilku miejscach się różni to znaczy że się kończy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez 4lan » 27/5/2009, 21:32

dzieki za odpowiedz, jutro sprawdze to w takim razie. a czy to prawda ze moto zyskuje troche na przyspieszeniu jak sie wieksza zebatke zalozy z tylu?
4lan
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/3/2009, 16:17

Postprzez Landryss25 » 27/5/2009, 21:35

Prawda, odwrotna sytuacja jest z przodu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Dandi93 » 28/5/2009, 12:00

Witam, byłem i oglądałem Nsr, chyba będę ją kupował, żółto-szara, jeszcze się zastanawiam. Ma przebieg 40tyś, 2tyś temu miał remont na tłoku wossner, a cylinder żeliwny z moto techu z katowic. Moje pytanie co wiecie o tym cylindrze, są dobre? Motor ma drobne obtarcia, ale silnik chodzi super, wygląda też atrakcyjnie. Oryginalny przebieg, tylko nie iem jak z tymi cylindrami. Właściciel wymieniał olej 2 razy na sezon, olej w skrzyni, to wystarczy? Olej miesza sam w baku a nie dozownik, tu się w tym zgodzę że jest lepiej, bo te podajniki zawodzą. Czekam na odpowiedz. Pozdro
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości




na gr