Dlaczego nie produkuje sie motocykli z silnikiem diesla?
melvin napisał(a): jak to moto z BMW będzie kosztowało 65k euro to też będzie twoje po 2ch latach?
Moze zostaniemy realistami, szczerze mowiac, nie wierze aby kosztowalo wiecej niz 15 - 16 tysiecy.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
a teraz Senek wytłumacz o co Ci chodziło, bo zupełnie nie rozumiem:
-linka którego podałeś (ze niby V12 ma 500koni w dieslu i to coś niesamowitego czy jak?)
-wychładzanie silników cross do czego się odnosi ?:|
-o jakich parametrach spalania mówisz? bo jak narazie to niekojarze. (bardziej mi chodziło o to że jak przeleje się olej przez pierścienie nad tłok, to ciężko go będzie sprężyć, przez niewielką komorę spalania, w sumie może to prowadzić do całkiem ładnej awarii silnika)
-co rozumiesz przez wynalazki? zalej sobie tych wynalazków do nowego diesla to pogadamy.
to że benzyniak pojedzie "tylko" na benzynie to go dyskwalifikuje? (w sumie nie tylko bo lpg to też jakby nie było można uznać za wynalazek, ale przynajmniej całkowicie legalny i tańszy od olejów rzepakowych, mazutu, czy jeszcze innego czerwonego paliwa)
-linka którego podałeś (ze niby V12 ma 500koni w dieslu i to coś niesamowitego czy jak?)
-wychładzanie silników cross do czego się odnosi ?:|
-o jakich parametrach spalania mówisz? bo jak narazie to niekojarze. (bardziej mi chodziło o to że jak przeleje się olej przez pierścienie nad tłok, to ciężko go będzie sprężyć, przez niewielką komorę spalania, w sumie może to prowadzić do całkiem ładnej awarii silnika)
-co rozumiesz przez wynalazki? zalej sobie tych wynalazków do nowego diesla to pogadamy.
to że benzyniak pojedzie "tylko" na benzynie to go dyskwalifikuje? (w sumie nie tylko bo lpg to też jakby nie było można uznać za wynalazek, ale przynajmniej całkowicie legalny i tańszy od olejów rzepakowych, mazutu, czy jeszcze innego czerwonego paliwa)
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Kumpla 190 2.0 d 65 koni pojedzie na wszystkim tu się zgodze . Ale nowoczysny disel jest bardzo wrażliwy na jakośc paliwa , silnik benzynowy jest tu o wiele bardziej tolerancyjny .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Dambandit, zepsułeś całą zabawę, chciałem uslyszeć teorie Senka, że common rail nawet na gnojowicy pojedzie.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
ale pomyślcie w harleyu 1600cm , 2 cylindry w dieslu z 150Nm ale by to ładnie chodziło a ze głośno.... ma być głośno
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
senekkorzenna napisał(a):
To co Ty marcin nazywasz herezjami to masz tutaj pierwszą wklejkę http://www.motonews.pl/mercedes_benz/ne ... iesla.html w tej sprawie i od tej pory czytając jakiś artykuł będę go zapamiętywał i wklejał ,niestety do tej pory nie przywiązywałem wagi do tego ale ponieważ mam na forum cenzora dość agresywnego to muszę się pilnować.
Postaram się też odnaleźć informacje na temat sposobu wychładzania silnika podczas zawodów cross .
Co do łatwiejszego wypalenia oleju nad tłokiem to teraz nie mam wklejki ale poszukam a Tobie proponuje spojrzeć na parametry spalania to może łatwiej zrozumiesz któremu silnikowi jest łatwiej przepalić ciężkie paliwo.
Wiem ze dla Ciebie nie ma to żadnego znaczenia ale ja od 25 lat jeżdżę tylko diesel i w warunkach ekstremalnych lało się różne wynalazki a do benzynowego wynalazków nalać nie można.
Proponuję przy oglądaniu linka kliknąć na klasę C z silnikiem 2.2 204KM
nie wdawaj sie w dyskusje z 20 latkiem, ignoruj go
Nie karmić trolla ;]
-
_OUTLAW_ - MEGA TROLL
- Posty: 56
- Dołączył(a): 23/10/2008, 05:14
- Lokalizacja: z trollowni
jakbyś był mądry outlaw to byś czegoś takiego nie pisał i nie zaczepiał.
już pokazałeś jakim jesteś skurwiałym kretynem z móżdżkiem 12latka.
gratuluje adminom że cie tutaj jeszcze wpuszczają.
już pokazałeś jakim jesteś skurwiałym kretynem z móżdżkiem 12latka.
gratuluje adminom że cie tutaj jeszcze wpuszczają.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
dambandit napisał(a):Kumpla 190 2.0 d 65 koni pojedzie na wszystkim tu się zgodze . Ale nowoczysny disel jest bardzo wrażliwy na jakośc paliwa , silnik benzynowy jest tu o wiele bardziej tolerancyjny .
W MB 201 ( 190 D ) nihdy nie bylo silnika o mocy 65 koni. W pojemnosci 2 l byly dwie wersje 72 KM i 75 KM
Nie silnik ale bardziej uklad wtrysku.
wszok napisał(a):ale pomyślcie w harleyu 1600cm , 2 cylindry w dieslu z 150Nm ale by to ładnie chodziło a ze głośno.... ma być głośno
Chcialbym widziec jak HD sam zaprojektuje diesel’a, jedno chyba bedzie pewne, ze 1,6 l miec nie bedzie.
http://www.neander-motorcycles.com/motorbike/de/
http://www.4imaging.de/patentportfolios ... n-600.html
http://www.motosport.ch/artikel_5309.html
Tak jak powiedzial przedmowca gdybym mial na zbyciu 70 000,- € to moze bym sie o niego pokusil, he, he
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
wszok napisał(a):ale pomyślcie w harleyu 1600cm , 2 cylindry w dieslu z 150Nm ale by to ładnie chodziło a ze głośno.... ma być głośno
głosno ale kiedy ?? jak sie odkreci gaz czy chodzi i odglos silnika na jalowym ?? bo diesel wcale nei jest taki glosny jesli chodzi o dzwiek z wydechu.benzyna raczej bije go na głowe pod tym wzgledem
zreszta gdzie dzwiek diesla do dzwieku benzyny kreconej ponad 10 tys.obr. jedynie r6 w dieslu jakos tam brzmi a wszystko inne to kupa
GPZ 500S '90 + BMW e30 320i '86
- kamil.k
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
kamil.k napisał(a): zreszta gdzie dzwiek diesla do dzwieku benzyny kreconej ponad 10 tys.obr. jedynie r6 w dieslu jakos tam brzmi a wszystko inne to kupa
Nie uwazasz, ze to raczej subjektywne ? Pogadaj moze z wlascicielami cruser'akow i zobaczysz co i powiedza o obrotach.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Senek, do mnie się czepiasz że różnie costam interperetuje, czy źle czytam. Ale zobacz jeszcze raz w ten link co podałeś, tam jest tylko napisane że silnik w C klasie ma 204koni, a wróżką nie jestem i nie wiedziałem że to 2.2 pojemność.
Z tym że do czegoś nie masz linka, a ja się czepiam to już tak nie przesadzaj tak ?
ale znowu CiÄ™ rozczarujÄ™ z tym spalaniem.
w nowych samochodach (no już nie takich nowych) ale po 2000roku (teraz nie jestem pewny czy nie 2001) które muszą mieć OBD (diesel od 2004roku)
masz takÄ… Å‚adnÄ… kontrolke z silnikiem.
Jeżeli auto zacznie za dużo palić to wzrosnie Ci emisja CO2 silnika i system zareaguje że ta lampka się zapali i tak zostanie.
Samochód z włączoną lampką nie powinien przejść corocznego przeglądu diagnostycznego. Tak że jak widzisz ktoś to jednak sprawdza.
Z tym że do czegoś nie masz linka, a ja się czepiam to już tak nie przesadzaj tak ?
ale znowu CiÄ™ rozczarujÄ™ z tym spalaniem.
w nowych samochodach (no już nie takich nowych) ale po 2000roku (teraz nie jestem pewny czy nie 2001) które muszą mieć OBD (diesel od 2004roku)
masz takÄ… Å‚adnÄ… kontrolke z silnikiem.
Jeżeli auto zacznie za dużo palić to wzrosnie Ci emisja CO2 silnika i system zareaguje że ta lampka się zapali i tak zostanie.
Samochód z włączoną lampką nie powinien przejść corocznego przeglądu diagnostycznego. Tak że jak widzisz ktoś to jednak sprawdza.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
A co do tego że diesel jest głośniejszy to nieprawda, może głupi przykład przytoczę ale w LM jedyny diesel to Audi R10 TDI i podczas wyścigu bardziej niż gang silnika słychać opony a tradycyjne benzyniaki są głośne.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
kamil.k napisał(a):wszok napisał(a):ale pomyślcie w harleyu 1600cm , 2 cylindry w dieslu z 150Nm ale by to ładnie chodziło a ze głośno.... ma być głośno
głosno ale kiedy ?? jak sie odkreci gaz czy chodzi i odglos silnika na jalowym ?? bo diesel wcale nei jest taki glosny jesli chodzi o dzwiek z wydechu.benzyna raczej bije go na głowe pod tym wzgledem
zreszta gdzie dzwiek diesla do dzwieku benzyny kreconej ponad 10 tys.obr. jedynie r6 w dieslu jakos tam brzmi a wszystko inne to kupa
co ty mi tu o r6 i 10tys piszesz... na cholerę mi to w choperku .. nie umiesz czytać... pisze o "500obr na min" popierdywania..a dzwiek mozna dostroic odpowiednim konstrukcja tłumika a to zostawmy inz. hehe
dla kogoś kto nie jeździ na jedynce z 10tys obr. w kolo komina ścigaczem, tylko robi trasy np. Polska - Hiszpania itp. taki ON mogły być idealnym kucykiem z silnikiem nie do zajechania.
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
Senek, o ile napisałem Ci że piszesz głupoty, o tyle nie nazwałem Ciebie dzieciakiem z gimnazjum.
A prawda jest taka że sie szkolić trzeba całe życie, bo technika się zmienia i tyle. Napisałem żebyś się troche zorientował w różnych nowościach, bo inaczej byle gówniarz naczytający się gazet i wchodzący na forum będzie wiedział więcej.
A spierać się tak w nieskończonośc nie mam zamiaru. Jedynie co to poczytaj o OBD i współpracy z sondą lambda, rozwiąże to wiele z Twoich problemów :]
A prawda jest taka że sie szkolić trzeba całe życie, bo technika się zmienia i tyle. Napisałem żebyś się troche zorientował w różnych nowościach, bo inaczej byle gówniarz naczytający się gazet i wchodzący na forum będzie wiedział więcej.
A spierać się tak w nieskończonośc nie mam zamiaru. Jedynie co to poczytaj o OBD i współpracy z sondą lambda, rozwiąże to wiele z Twoich problemów :]
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
diesel to male spalanie taka 600-ka klr wezmie ze 3-4L/100km
http://www.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/05272004112942MWED66.htm (otwórz link)
http://www.dieselbike.net/kawasaki.htm (otwórz link)
ciekawe....
http://www.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/05272004112942MWED66.htm (otwórz link)
http://www.dieselbike.net/kawasaki.htm (otwórz link)
ciekawe....
-
robfu - Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 22/11/2008, 17:04
- Lokalizacja: Kielce
senekkorzenna napisał(a):Szkoda tylko że nie ma tam informacji jak rozwiązali problem z uruchamianiem ponieważ na kopkę tego to się chyba uruchomić nie da.
mamy XXI wiek...
A co do ON w motocyklu... Po co to komu? i tak motocykl to hobby i przeważnie drugi pojazd w garażu. Gdybym chciał oszczędzać na motocyklu to bym go po prostu sprzedał bo hobby to z założenia nie ma nic wspólnego z ekonomią...
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Ale po co sie sprzeczać.Jak by je produkowano to i znaleźli by sie nabywcy na takie pojazdy.
I nie ważne czy wchodzi w to aspekt oszczędzania czy chęć samego posiadania motocykla z silnikiem diesla.
I nie ważne czy wchodzi w to aspekt oszczędzania czy chęć samego posiadania motocykla z silnikiem diesla.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Ale jesli chodzi o moc , w zasadzie o ten moment obrotowy to przecież można wprowadzić do obecnych motocykli turbiny co spowoduje wzrost momentu obrotowego dostępnego w niższym i szerszym zakresie obrotów .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
To dość popularne urządzenie i dość tanie stosowane w silnikach diesla(mówię o turbo doładowaniu)dla poprawienia krzywej momentu obrotowego.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości