115
suhy-19 napisał(a):mechanika nie musze to samochod jest dziwnykto to widział żeby przykręcać osłonę ślinika na 18 śrub albo chowac filtr powietrza w nadkolu o filtrze oleju to nawet nie wspomne
Te auta trzeba kochać, fantastyczne są.
Jaką masz? Sam chciałem 156, ale żadna nie spala 7litrów. A to tylko jeden z kilku powodów, dla których sobie darowałem

Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Ja kupilem nowe, chyba ze chcesz zrobic i sprzedac, inaczej to pieniadze wyrzucone w bloto, zreszta nie sa one az takie drogie (tanie tez nie) ale biorac pod uwage ze robisz to co 150-200K rzeklbym ze pryszcz.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Vergon napisał(a):melvin napisał(a):Regenerował ktoś z was koło dwumasowe?
Nie kracz kur*a
Nie robi się takich rzeczy...
Jak chcecie pozbyć się tego problemu to Valeo robi RepSet'y ze sztywnym kołem i normalnie sprężynkami w tarczy...
Sprawdza się to, choć wiadomo, że część drgań będzie przekazywana na układ napędowy... Moja praktyka pokazuje, że efekty uboczne są widoczne dopiero po przebiegach powyżej 100tyś km (na tym zestawie) i przy ostrym katowaniu (na przykładzie samochodów VW Caddy). Mogą pojawić się awarie przegubów i łożysk skrzyni biegów... Ale tak jak mówię przy ostrym kacie i sporym przebiegu...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Rosiboj napisał(a):Ja kupilem nowe, chyba ze chcesz zrobic i sprzedac, inaczej to pieniadze wyrzucone w bloto, zreszta nie sa one az takie drogie (tanie tez nie) ale biorac pod uwage ze robisz to co 150-200K rzeklbym ze pryszcz.
Rosi, ale "nowe" koła dwumasowe to w większości przypadków regenerowane podzespoły i producenci wcale tego faktu nie ukrywają

A regeneracja? Ja regenerowałem dwumas od 2.0TDCi, jeżeli obudowa nie jest pęknięta to spokojnie można wsadzić nowe bebechy, co lepsze bebechy zdecydowanie lepsze jakościowo niż te w "nowych" produktach. Mnie wyniosło to bodajże 2200zł, ale z racji podniesienia mocy ze 136 do 185KM i momentu ze 320Nm do 420Nm wsadzałem twardsze sprężyny, bo fabryczne szybko by zarzucony wirus wykończył.
PS. Jak ktoś będzie robił dwumas, to niech zleci od razu oględziny sprzęgła i skrzyni biegów, kosztuje to może 200-300zł więcej, ale w razie coś, można później uniknąć sporych kosztów, jak okaże się, że np. zaczynają się luzy na łożyskach skrzyni

Kaai napisał(a):jego zx10r lyka 15/100 przy predkosciach 200~
Kumpel śmiga dziesiątką, przy ~180km/h wychodzi 7-8 litrów, przy 200km/h mieści się w 10l/100km, oczywiście mowa o jeździe typowo autostradowej bo w trybie jazdy, hamulec-gaz-hamulec-gaz i wszystko na pałowaniu w opór, to i mój fazer 15 łyknie


Ostatnio edytowano 25/10/2014, 14:53 przez Glenroy, łącznie edytowano 1 raz
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Mam takiego który twierdzi że FZ1 mu spala 5'ke w mieście. A jego ojcu M1800 też koło 5'ciu. Do tego sam sobie wydech zrobił bo coś tam policzył jakimś programem itd i lepsze przebiegi krzywej ma, mocy więcej na hamowni itd.
Już się nie kłócę z takimi ludźmi- jak mi mówią że pali tyle to ok. To tak jak gadki o golfach co to w mieście przy dynamicznej jeździe spalają 5l/100km. Szkoda że jeszcze wylewać nie trzeba.
Już się nie kłócę z takimi ludźmi- jak mi mówią że pali tyle to ok. To tak jak gadki o golfach co to w mieście przy dynamicznej jeździe spalają 5l/100km. Szkoda że jeszcze wylewać nie trzeba.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Glenroy napisał(a):Rosi, ale "nowe" koła dwumasowe to w większości przypadków regenerowane podzespoły i producenci wcale tego faktu nie ukrywają.
A moje bylo w genuine OEM Audi Parts pudle, chyba nie chcesz mi powiedziec, ze bylo po regeneracji. Moze jak kupujesz czesci firmy "... gdzie tu jest nazwa ..." Ale jak naprawiasz na orginalnych czesciach to niewyglupiajmy sie....
Glenroy napisał(a):A regeneracja? Ja regenerowałem dwumas od 2.0TDCi, jeżeli obudowa nie jest pęknięta to spokojnie można wsadzić nowe bebechy, co lepsze bebechy zdecydowanie lepsze jakościowo niż te w "nowych" produktach. Mnie wyniosło to bodajże 2200zł, ale z racji podniesienia mocy ze 136 do 185KM i momentu ze 320Nm do 420Nm wsadzałem twardsze sprężyny, bo fabryczne szybko by zarzucony wirus wykończył.
Dokladnie 2500 placilem za orginalne w Audi + nowe sprzeglo z gwarancja itd. Jak padnie to nie moj problem wiec nie widze powodu do kombinowania. Czasami mam wrazenie, ze ludzie maja wbite w glowe, ze najpierw zakombinuja, spedza 3 lata zeby zaoszczedzic ... sami nie wiedza nawet co ale bo od urodzenia ktos im do glowy nawciskal, ze orginalne, zawsze jest mega drogie, ze nowe jest mega drogie, ze wszystko sie naprawia i regeneruje az do usranej smierci a pozniej w spadku ktos inny to dostaje i kontynuuje tradycje

Glenroy napisał(a):PS. Jak ktoś będzie robił dwumas, to niech zleci od razu oględziny sprzęgła i skrzyni biegów, kosztuje to może 200-300zł więcej, ale w razie coś, można później uniknąć sporych kosztów, jak okaże się, że np. zaczynają się luzy na łożyskach skrzyni.
Kaai napisał(a):jego zx10r lyka 15/100 przy predkosciach 200~
Kumpel śmiga dziesiątką, przy ~180km/h wychodzi 7-8 litrów, przy 200km/h mieści się w 10l/100km, oczywiście mowa o jeździe typowo autostradowej bo w trybie jazdy, hamulec-gaz-hamulec-gaz i wszystko na pałowaniu w opór, to i mój fazer 15 łyknie-joke ofc, najwięcej wyszło mi 12
-
Ja nie wiem ile mi pali bo przeciez pali tyle co musi, dziury nie mam , paliwo nie cieknie wiec nie musze mierzyc takich rzeczy ale jak chcesz to mozesz sobie policzyc, na torze rezerwa zapala mi sie po przejechaniu okolo 150 km gdy zatankuje pod korek. Chyba niema tragedi biorac pod uwage, ze na ulicy najwiecej co przejechalem do zapalenia sie rezerwy to 181 km wiec duzej roznicy niema. Inna statystyka jaka moge przytoczyc to ,ze jak rano wyjade polatac w niedziele, zanim ludzie wstana to jak wracam do domu okolo 12 to mam rezerwe i to moim zdaniem jest zyciowe podejscie do tzw spalania.
Kiedys wracalem ze szkolenia autem, mozg mialem zmiazdzony wiec wrzucilem autopilota i poszedlem spac. Jak dojechalem do domu to mi pokazalo , ze przez 2h jazdy spalal mi srednio 4.3l/100km Super teraz bede biegal i wszystkim opowiadal, ze mam prawie 200 BHP i pali mi 4.3

Jak juz tak mowimy o spalaniu to w tym roku latem walnolem 1487km na jednym baku i srednia predkoscia pozdrozna 144km/h wliczajac w to tzw witamy w Polsce jest godzina 24 i nigdzie nie zatankujesz przez godzine bo nasze systemy komputerowe nie pozwalaja na tankowanie podczas remamentu ktory robimy a ze sa one very shit to nie zdziw sie jak nie na jednej ale na dwoch stacjach nie bedziemy w stanie ich uruchomic aby przywrocic sprzedaz i bedziemy musieli dzwonic do informatyka po pomoc. Do prawdy, te kolejki jakie sie potworzyly na A4 przywialy wspomnienia jak czekalo sie pol dnia bo krol nafty (znajomy pracujacy na CPN) dal cynk ,ze dzisiaj bedzie dostawa paliwa.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Panie ty byś chciał litra co pali 6L.... Jak jesteś skąpym biedakiem to kup sobie 250cm3
Mnie to tam wali czy spali 8 czy 15... Bo wiem że i tak spali wszystko co zatankuje
hehehe


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
15 l/100 km to zaden Problem.
Z tymi 2,5 l Blade'm na 100 km / to sobie mozna w bajki wlozyc.

Z tymi 2,5 l Blade'm na 100 km / to sobie mozna w bajki wlozyc.

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Panowie, tak jak kawa zaczynała ze mną rozmowę od 8l przy łagodnej jeździe, tak V-strom zaczyna rozmowę od 2,8-3,0 przy spokojnej jeździe
Normalnie wychodzi 4-4,5l coś pięknego zrobić prawie 500km na zbiorniku paliwa 


<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości