Zobacz wątek - 115
NAS Analytics TAG

115

Wywalac wszystko jak leci

Postprzez Kaai » 24/10/2014, 19:59

mamy tu kogos z okolic zabrza?
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18


Postprzez Walenty » 24/10/2014, 21:44

suhy-19 napisał(a):mechanika nie musze to samochod jest dziwny :D kto to widział żeby przykręcać osłonę ślinika na 18 śrub albo chowac filtr powietrza w nadkolu o filtrze oleju to nawet nie wspomne :lol:


Te auta trzeba kochać, fantastyczne są.
Jaką masz? Sam chciałem 156, ale żadna nie spala 7litrów. A to tylko jeden z kilku powodów, dla których sobie darowałem ;)
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL


Postprzez melvin » 24/10/2014, 21:55

Regenerował ktoś z was koło dwumasowe?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez rosiboj » 24/10/2014, 22:39

Ja kupilem nowe, chyba ze chcesz zrobic i sprzedac, inaczej to pieniadze wyrzucone w bloto, zreszta nie sa one az takie drogie (tanie tez nie) ale biorac pod uwage ze robisz to co 150-200K rzeklbym ze pryszcz.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Vergon » 25/10/2014, 00:27

melvin napisał(a):Regenerował ktoś z was koło dwumasowe?


Nie kracz kur*a :!:
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez suhy-19 » 25/10/2014, 06:22

Ja regenerowalem kilka lat temu i samochod jezdzi do dzis takze niewiem czemu pieniadze maja byc wyzucone w bloto. No i cena zamiast 1600 zaplacilem 500

Walenty mam alfe 159 sw w jedynym slusznym kolorze :D
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez miki1406 » 25/10/2014, 07:50

Vergon napisał(a):
melvin napisał(a):Regenerował ktoś z was koło dwumasowe?


Nie kracz kur*a :!:


Nie robi się takich rzeczy...

Jak chcecie pozbyć się tego problemu to Valeo robi RepSet'y ze sztywnym kołem i normalnie sprężynkami w tarczy...
Sprawdza się to, choć wiadomo, że część drgań będzie przekazywana na układ napędowy... Moja praktyka pokazuje, że efekty uboczne są widoczne dopiero po przebiegach powyżej 100tyś km (na tym zestawie) i przy ostrym katowaniu (na przykładzie samochodów VW Caddy). Mogą pojawić się awarie przegubów i łożysk skrzyni biegów... Ale tak jak mówię przy ostrym kacie i sporym przebiegu...
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez cioracz » 25/10/2014, 14:23

To się dołączę do pytania, Blady Franek sc33 spali 2.5/100. Bo znajomy twierdzi że jego tyle pali. Prawda to?
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Invi » 25/10/2014, 14:27

Chyba oleju xD
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Glenroy » 25/10/2014, 14:48

Rosiboj napisał(a):Ja kupilem nowe, chyba ze chcesz zrobic i sprzedac, inaczej to pieniadze wyrzucone w bloto, zreszta nie sa one az takie drogie (tanie tez nie) ale biorac pod uwage ze robisz to co 150-200K rzeklbym ze pryszcz.


Rosi, ale "nowe" koła dwumasowe to w większości przypadków regenerowane podzespoły i producenci wcale tego faktu nie ukrywają ;).
A regeneracja? Ja regenerowałem dwumas od 2.0TDCi, jeżeli obudowa nie jest pęknięta to spokojnie można wsadzić nowe bebechy, co lepsze bebechy zdecydowanie lepsze jakościowo niż te w "nowych" produktach. Mnie wyniosło to bodajże 2200zł, ale z racji podniesienia mocy ze 136 do 185KM i momentu ze 320Nm do 420Nm wsadzałem twardsze sprężyny, bo fabryczne szybko by zarzucony wirus wykończył.

PS. Jak ktoś będzie robił dwumas, to niech zleci od razu oględziny sprzęgła i skrzyni biegów, kosztuje to może 200-300zł więcej, ale w razie coś, można później uniknąć sporych kosztów, jak okaże się, że np. zaczynają się luzy na łożyskach skrzyni :).

Kaai napisał(a):jego zx10r lyka 15/100 przy predkosciach 200~


Kumpel śmiga dziesiątką, przy ~180km/h wychodzi 7-8 litrów, przy 200km/h mieści się w 10l/100km, oczywiście mowa o jeździe typowo autostradowej bo w trybie jazdy, hamulec-gaz-hamulec-gaz i wszystko na pałowaniu w opór, to i mój fazer 15 łyknie :lol: -joke ofc, najwięcej wyszło mi 12 :P-
Ostatnio edytowano 25/10/2014, 14:53 przez Glenroy, łącznie edytowano 1 raz
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez suhy-19 » 25/10/2014, 14:53

Moja dres6 tez lubi wypic i 15 to zaden wyczyn 3:) i nie mowie tu o torze
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez Invi » 25/10/2014, 15:18

Zależy jak. Na mieście w trybie 1 i 2 :D To i 20 się za zrobić. Ale w trasie raczej trudno spalić więcej niż 8, nawet opierając cały czas wskazówkę o czerwone pole.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez kravec » 25/10/2014, 15:23

Mam takiego który twierdzi że FZ1 mu spala 5'ke w mieście. A jego ojcu M1800 też koło 5'ciu. Do tego sam sobie wydech zrobił bo coś tam policzył jakimś programem itd i lepsze przebiegi krzywej ma, mocy więcej na hamowni itd.

Już się nie kłócę z takimi ludźmi- jak mi mówią że pali tyle to ok. To tak jak gadki o golfach co to w mieście przy dynamicznej jeździe spalają 5l/100km. Szkoda że jeszcze wylewać nie trzeba.
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez rosiboj » 25/10/2014, 17:32

Glenroy napisał(a):Rosi, ale "nowe" koła dwumasowe to w większości przypadków regenerowane podzespoły i producenci wcale tego faktu nie ukrywają ;).

A moje bylo w genuine OEM Audi Parts pudle, chyba nie chcesz mi powiedziec, ze bylo po regeneracji. Moze jak kupujesz czesci firmy "... gdzie tu jest nazwa ..." Ale jak naprawiasz na orginalnych czesciach to niewyglupiajmy sie....


Glenroy napisał(a):A regeneracja? Ja regenerowałem dwumas od 2.0TDCi, jeżeli obudowa nie jest pęknięta to spokojnie można wsadzić nowe bebechy, co lepsze bebechy zdecydowanie lepsze jakościowo niż te w "nowych" produktach. Mnie wyniosło to bodajże 2200zł, ale z racji podniesienia mocy ze 136 do 185KM i momentu ze 320Nm do 420Nm wsadzałem twardsze sprężyny, bo fabryczne szybko by zarzucony wirus wykończył.

Dokladnie 2500 placilem za orginalne w Audi + nowe sprzeglo z gwarancja itd. Jak padnie to nie moj problem wiec nie widze powodu do kombinowania. Czasami mam wrazenie, ze ludzie maja wbite w glowe, ze najpierw zakombinuja, spedza 3 lata zeby zaoszczedzic ... sami nie wiedza nawet co ale bo od urodzenia ktos im do glowy nawciskal, ze orginalne, zawsze jest mega drogie, ze nowe jest mega drogie, ze wszystko sie naprawia i regeneruje az do usranej smierci a pozniej w spadku ktos inny to dostaje i kontynuuje tradycje :D

Glenroy napisał(a):PS. Jak ktoś będzie robił dwumas, to niech zleci od razu oględziny sprzęgła i skrzyni biegów, kosztuje to może 200-300zł więcej, ale w razie coś, można później uniknąć sporych kosztów, jak okaże się, że np. zaczynają się luzy na łożyskach skrzyni :).

Kaai napisał(a):jego zx10r lyka 15/100 przy predkosciach 200~


Kumpel śmiga dziesiątką, przy ~180km/h wychodzi 7-8 litrów, przy 200km/h mieści się w 10l/100km, oczywiście mowa o jeździe typowo autostradowej bo w trybie jazdy, hamulec-gaz-hamulec-gaz i wszystko na pałowaniu w opór, to i mój fazer 15 łyknie :lol: -joke ofc, najwięcej wyszło mi 12 :P-

Ja nie wiem ile mi pali bo przeciez pali tyle co musi, dziury nie mam , paliwo nie cieknie wiec nie musze mierzyc takich rzeczy ale jak chcesz to mozesz sobie policzyc, na torze rezerwa zapala mi sie po przejechaniu okolo 150 km gdy zatankuje pod korek. Chyba niema tragedi biorac pod uwage, ze na ulicy najwiecej co przejechalem do zapalenia sie rezerwy to 181 km wiec duzej roznicy niema. Inna statystyka jaka moge przytoczyc to ,ze jak rano wyjade polatac w niedziele, zanim ludzie wstana to jak wracam do domu okolo 12 to mam rezerwe i to moim zdaniem jest zyciowe podejscie do tzw spalania.
Kiedys wracalem ze szkolenia autem, mozg mialem zmiazdzony wiec wrzucilem autopilota i poszedlem spac. Jak dojechalem do domu to mi pokazalo , ze przez 2h jazdy spalal mi srednio 4.3l/100km Super teraz bede biegal i wszystkim opowiadal, ze mam prawie 200 BHP i pali mi 4.3 :D
Jak juz tak mowimy o spalaniu to w tym roku latem walnolem 1487km na jednym baku i srednia predkoscia pozdrozna 144km/h wliczajac w to tzw witamy w Polsce jest godzina 24 i nigdzie nie zatankujesz przez godzine bo nasze systemy komputerowe nie pozwalaja na tankowanie podczas remamentu ktory robimy a ze sa one very shit to nie zdziw sie jak nie na jednej ale na dwoch stacjach nie bedziemy w stanie ich uruchomic aby przywrocic sprzedaz i bedziemy musieli dzwonic do informatyka po pomoc. Do prawdy, te kolejki jakie sie potworzyly na A4 przywialy wspomnienia jak czekalo sie pol dnia bo krol nafty (znajomy pracujacy na CPN) dal cynk ,ze dzisiaj bedzie dostawa paliwa.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Krmtzzz » 25/10/2014, 17:43

Nie wiem czy 15 jest mozliwe ale gosc w okolicy smiga k3 w litrze, tylko ze dosc tak zacnie zapitala. Predkosci grubo ponad 200 lapie wszedzie gdzie sie da, ogolnie glupek. 12 chyba mu lyka
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Kaai » 25/10/2014, 18:38

no ale 12 a 15 to jest roznica, nie sadzicie?
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Black-Ghost » 25/10/2014, 19:29

Panie ty byś chciał litra co pali 6L.... Jak jesteś skąpym biedakiem to kup sobie 250cm3 :D Mnie to tam wali czy spali 8 czy 15... Bo wiem że i tak spali wszystko co zatankuje :D hehehe
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez andy7 » 25/10/2014, 19:39

15 l/100 km to zaden Problem.

Z tymi 2,5 l Blade'm na 100 km / to sobie mozna w bajki wlozyc.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez mar111cin » 25/10/2014, 20:37

Panowie, tak jak kawa zaczynała ze mną rozmowę od 8l przy łagodnej jeździe, tak V-strom zaczyna rozmowę od 2,8-3,0 przy spokojnej jeździe :lol: Normalnie wychodzi 4-4,5l coś pięknego zrobić prawie 500km na zbiorniku paliwa :)
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Walenty » 25/10/2014, 21:26

suhy-19 napisał(a):Walenty mam alfe 159 sw w jedynym slusznym kolorze :D


Bella.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Smietnik



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr