Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Bostorn » 18/11/2012, 19:16

a nie lepsze ujscie spalin i lepsze cisnienie ich wydostawania siÄ™?


w crfie nie pamietam ale prze te tłumiki chciano chyba lepszą przeciwwagę zrobic, cos ten tego jakos tak leciało :D
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez henio12323 » 18/11/2012, 19:29

moim zdaniem troche bezsens, charakterystyke mozna zmienic w inny sposób niz dodając wydech który jak by nie patrzec swoje waży ;P dając 2 wydechu CRFa szybciej sie wbija na obroty i ma ogólnie ostrzejszą góre względem jednego wydechu. za to traci nieco z dołu. róznica jest minimalna dla amatora nie bedzie wyczuwalna. wiecej mozna moto zmulic smigając np na nieustawionym gaźniku, czy zapchanym filtrze powietrza
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Scyzor1989 » 18/11/2012, 19:30

dobre pytanie. przylaczam sie do niego ;) czyli z 2 tlumikami moze byc mocniejsza ale bardziej zmulona ? ;/
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez Scyzor1989 » 18/11/2012, 19:46

wiecie moze dlaczego kawasaki kxf250 w porównaniu np do yamaha yzf250 sa tanie ?? czy kawasaki sa bardziej awaryjne ? moze znacie jakies inne powody ?;/
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez henio12323 » 18/11/2012, 19:56

yzf jest bardziej popularna, yamaha praktycznie jako pierwsza wypusciła crossówki w 4T stała sie popularna :P kazdy chciał albo WR albo YZF... potem zdeklasował yamahe KTM który sie trzyma praktycznie do dzis zwłaszcza w enduro stąd tez jego teraz cena ;) ktm wprowadził cakiem co innego w rynek MX z czego potem czerpały inne marki. teraz np nowe kawasaki są po prostu modne, wzieło sie to troche z usa gdzie co drugie moto to kawasaki :P u nas w pl nadal królują yamaszki i ktmy. stare kawasaki nie były po prostu modne i popularne i maja troche nizsze ceny. ale nie ma to znaczenia w sensie że kawasaki tansze bo jest gorsze ;P wszystko to jedna półka. dla amatora kompletnie nie ma to znaczenia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Damianooo1998 » 19/11/2012, 18:56

Ale nie wiem dlaczego KTM nie wprowadził do full crossów aluminowej ramy.
KXF na rok jest bardzo ciekawy, mapy zapłonu zawieszenie, silnik i ogólnie.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez henio12323 » 19/11/2012, 21:44

a czy aluminiowa rama to wyznacznik dobrego motocykla ? ktm stosuje rame chromowo molibdenową, dobry stop jest lekki i odporny na skręcanie. czyli rama jest bardzo sztywna jak na swój kształt i mase. stosunkowo rama z mojego 525 jest lzejsza niz moja rama z CR 250 z 2000 roku która juz była aluminiowa ;) po prostu tego aluminium musi bys spory kawałek żeby rama była w miare sztywna.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Jasiu123 » 19/11/2012, 23:35

Panowie w yz 125 kumpla sprzęgło po wciśnieciu klamki nie chce wysprzęglić tzn. bieg wbity, klamka sprzęgła zaciśnieta a koło nie chcę się obracać(tak jakby był na biegu). Podobno wina oleju ale jest zalany nowiutki motul transoil więc już sam nie wiem. Jakieś dobre rady? Co robić?
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez henio12323 » 19/11/2012, 23:39

na postoju moze sprzegła nie byc. a jak jest na rozgrzanym ? naciszkasz sprzegło, jedynka i moto stoi ? czy chce jechac na wcisnietym sprzęgle ? bo jak tak to albo tarcze wywalone ( lub przekładki lub to i to :P ) albo kosz zewnetrzny do wymiany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Jasiu123 » 19/11/2012, 23:52

No właśnie na odpalonym na wciśniętym sprzęgle wrzucasz 1-nke i moto gaśnie. Tak jakbyś w ogóle sprzęgła nie trzymał wciśniętego. Nie wiem jak przekładki ale tarcze pomierzone i jeszcze daleko im do końca żywota.Jestem w sumie pewny że to wina oleju bo rozebraliśmy sprzęgło i założyliśmy tarcze na sucho i wszystko było git dopoki tarcze znów nie złapały oleju. Dodam że olej był zalany jakiś miesiąc temu i moto od tamtego czasu w ogóle nie używane. Możliwe że po takim czasie coś się z tym olejem stało? Zeby tak mocno pokleił tarcze że szarpanie motocyklem przód tył nic nie daje? Czy to przez temperature i to że olej jest gęstszy? Czy rozgrzać piec w miejscu na tyle długo żeby olej złapał jakąś tam temperature i wtedy próbować?
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez Street4Fun » 20/11/2012, 00:13

Zapewne kosz sprzęgłowy zewnętrzny...
Masz po prostu grube nacięcia w koszu i tarcze się tam klinują i nie pracują jak powinny ;)
Miałem ten sam problem, bynajmniej podobny.
Ale podgazuj troszkę, wrzuć jedynkę i pomóż mu gazem jeszcze i jedziesz ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Jasiu123 » 20/11/2012, 17:02

Kosz ma już rowki ale też bardzo małe... u siebie mam wieksze i jest ok. Problem rozwiązany... moto konkretnie rozgrzaliśmy i tak jak napisałeś jedynka na gazie i teraz jest lux:) dzięki panowie
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez wawzon » 20/11/2012, 18:19

KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 20/11/2012, 18:22

oba podobne bo co moze byc nadzwyczajnego w googlach za 100-140 zł gąbki trzymania bedą podobne, paski tez podobnie beda lepiły sie kasku. ja moge polecic od siebie obie firmy ;P sam miałem z 10 par gogli scotty smithy oakleya i róznic kolosalnych nie było. miałem tez włąsnie ten model oakleya i plusem były tanie zamienne szybki wiec jak mi sie troche porysowała to za kilkanascie złotych miałem nową i gogle były znów w pełni uzyteczne :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez FireBlade954 » 20/11/2012, 20:52

Ja mam osobiście Progrip 3450 - mają one dodatkowo anty scratch i light sensitive(który działa) - jestem z nich zadowolony, polecam :)
Avatar użytkownika
FireBlade954
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 3/9/2011, 07:28
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez kzq » 21/11/2012, 21:14

Czy jeżeli jeden zawór okaże się do wymiany (B<0.2mm http://images40.fotosik.pl/553/bf13d97092fe69dfm.jpg) to można wymienić tylko ten zużyty czy należy wymieniać parami??
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez mikozniak » 21/11/2012, 21:52

Parami to znaczy, albo wszystkie ssące albo wydechowe. Powinno się sprężyny, również wymienić.
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez kzq » 21/11/2012, 22:21

Chodzi mi o to że np. jeden ssący będzie zużyty czy wystarczy wymienić jeden ssący czy obydwa ssące. Jak zawór wymieniać to oczywiście ze sprężynkami.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez henio12323 » 21/11/2012, 23:25

lepiej obydwa ssące bo zaraz bedzie drugi ssący do wymiany a bez sensu co chwile bawic sie w remonty i wymieniac pojedyncze częsci. ja bym skontrolował tez wydechowe i przeliczył czy nie bedzie opłacało sie wymienic wszystkich na raz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez anders1998 » 22/11/2012, 13:48

Cześć.

Przy mojej DT 125 nie działa mi wskaźnik obrotów. Koleś od którego kupowałem motor, mówił, że trzeba tam pokręcić jakimś "dzyndzlem" który prowadzi do silnika od górnej cześci i jest z linką (bodajże właśnie od obrotomierza) ... Jak to trzeba pokręcić, i czy to wgl coś da ? Nie że potrzebuje tego wskaźnika, ale chciałbym żeby wszystko było w niej cacy.
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê